Αυτοκινητιστικά νέα

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,789
Αθήνα
Θεωρώ το ταμπλό και γενικότερα την «πολεμίστρα» του Honda Civic Που μπήκε σε φωτογραφία λίγες σελίδες πριν, τον ορισμό της εργονομίας, από πλευράς παρατήρησης μόνο (δεν το έχω οδηγήσει).

Όλα μελετημένα σωστά. Από τα περιστροφικά χειριστήρια του κλιματισμού και τους μοχλούς των περσίδων εξαερισμού, μέχρι την οθόνη που είναι ακριβώς πριν κόψει τον ορίζοντα στη βάση του παρμπριζ, και όλες οι υπόλοιπες θέσεις των διακοπτών.
Αν σκεφτώ κι όλας τι χαμός γινότανε παλαιότερα στα Honda... δείχνει ότι ασχολήθηκαν σοβαρά με το θέμα. Και είναι και οπτικά απόλαυση απλοποίησης ο σχεδιασμός, η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές.

Είναι ένα καλό παράδειγμα σωστού σχεδιασμού, καθώς δεν είναι άσπρο-μαύρο το θέμα. Τα physical χειριστήρια δεν λένε τίποτε αν δεν είναι όπως πρέπει.
Ο στόχος είναι να μπορείς το χρησιμοποιείς άμεσα και χωρίς να το σκεφτείς καθόλου.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,789
Αθήνα
Εννοώ ότι δεν έχουν ελληνικη γλώσσα με φωνητικές εντολές και όσα είναι με αγγλική πρέπει να είσαι Άγγλος για να καταλάβει τις εντολές.....😁

Ακόμα κι έτσι να μην ήτανε και να καταλάβαινε άψογα τα ελληνικά, θα πρέπει οι εντολές να είναι μονοσύλλαβες. Αλλιώς πρόκειται για distraction. Είναι όπως με τα ονόματα και τις εντολές στα κατοικίδια. Μία ή δύο συλλαβές. Παραπάνω δεν... .
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Εννοώ ότι δεν έχουν ελληνικη γλώσσα με φωνητικές εντολές και όσα είναι με αγγλική πρέπει να είσαι Άγγλος για να καταλάβει τις εντολές.....😁
οχι βρε, μια χαρα δουλευει, τουλαχιστον γ ια τα βασικα (ανοιγμα/κλεισιμο καθρεφτων, θερμαινομενο τιμονι, defrost μπρος-πισω τζαμια)
 
17 June 2006
9,815
Και σε κανονικού αναστήματος πάλι το έχει το θεματάκι. Με τη θέση οδήγησης στη σωστή και όσο πιο εργονομκά ρυθμισμένη θέση γίνεται εννοείται, και πάλι όλο και κάτι θα κρύβεται.
Είναι ο λόγος που μένουν εκτός της λίστας μου τα Peugeot, τα οποία κατά τα άλλα είναι εξαιρετικά.
Βασικά στο 3008 έχω τελικά την καλύτερη ορατότητα στα όργανα γιατί είναι σχεδιασμένο το τιμόνι να τελειώνει κάτω από τον πίνακα οργάνων και είναι και μικρότερο με σχήμα προς το παραλληλόγραμμο. Είναι πολύ φιλικό στους ψηλούς οδηγούς. Είχα πολλές αμφιβολίες όταν το πήρα, αλλά τελικά σε γεμίζει απόλαυση και ευκολία στην καθημερινή χρήση. Σε πολλά άλλα αυτοκίνητα που πρέπει να βλέπεις τα όργανα μεταξύ του κέντρου του τιμονιού και του άνω μέρους της στεφάνης πάντα χάνεις κάτι (η φωτογραφία από το internet).

1710334321812.png
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,789
Αθήνα
Βασικά στο 3008 έχω τελικά την καλύτερη ορατότητα στα όργανα γιατί είναι σχεδιασμένο το τιμόνι να τελειώνει κάτω από τον πίνακα οργάνων και είναι και μικρότερο με σχήμα προς το παραλληλόγραμμο. Είναι πολύ φιλικό στους ψηλούς οδηγούς. Είχα πολλές αμφιβολίες όταν το πήρα, αλλά τελικά σε γεμίζει απόλαυση και ευκολία στην καθημερινή χρήση. Σε πολλά άλλα αυτοκίνητα που πρέπει να βλέπεις τα όργανα μεταξύ του κέντρου του τιμονιού και του άνω μέρους της στεφάνης πάντα χάνεις κάτι (η φωτογραφία από το internet).

View attachment 229723

Και για να το κάνουν αυτό χωρίς να έχουν τον πίνακα οργάνων στη μέση του οπτικού πεδίου του οδηγού, έχουν κατεβάσει το τιμόνι πιο χαμηλά και η ρύθμιση του τιμονιού στο ανώτερο σημείο της είναι και πάλι αρκετά χαμηλα. Όταν θελήσεις να βλέπεις ολόκληρο τον πίνακα, κατεβάζοντας το τιμόνι, η εργονομία σου κουνάει το μαντήλι κατόπιν... .

Ελπίζω κάποια στιγμή να σταματήσουν να επιμένουν στην Peugeot και να ακολουθήσουν εκείνο που κάνουν και οι υπόλοιπες μάρκες του ομίλου. Φτάνει, έχει κάμποσα χρόνια, πάνω από δεκαετία σίγουρα που έχει αποδειχτεί ότι δεν θα πιάσει αυτό, καιρός είναι να το αλλάξουν.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,140
Αγιοι Αναργυροι
Ακόμα κι έτσι να μην ήτανε και να καταλάβαινε άψογα τα ελληνικά, θα πρέπει οι εντολές να είναι μονοσύλλαβες. Αλλιώς πρόκειται για distraction. Είναι όπως με τα ονόματα και τις εντολές στα κατοικίδια. Μία ή δύο συλλαβές. Παραπάνω δεν... .
Παραπάνω δεν...;;;;;;;
Χτες ρωτάω την Σία ,
-να τους βάλω λίγο τόνο;;;
πριν προλάβει να πει το παραμικρό τους ακούω να ρίχνουν σάλτο από όπου ήταν ο καθένας και να αρχίζουν το πάρτυ...
Ο ένας στο ντουλάπι με τις κονσέρβες να τρίβει την μούρη του και ..μιάου
και ο άλλος στα πόδια μου να μου τα έχει αγκαλιάσει με ότι έχει και δεν έχει!!
Με το ζόρι έφτασα στην κουζίνα για να τους σερβίρω.
Άσε ρε Λεωνίδα.. νομίζω ότι και τα γατιά έχουν μεταλλαχθεί και μας δουλεύουν κανονικά.....
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,789
Αθήνα
Παραπάνω δεν...;;;;;;;
Χτες ρωτάω την Σία ,
-να τους βάλω λίγο τόνο;;;
πριν προλάβει να πει το παραμικρό τους ακούω να ρίχνουν σάλτο από όπου ήταν ο καθένας και να αρχίζουν το πάρτυ...
Ο ένας στο ντουλάπι με τις κονσέρβες να τρίβει την μούρη του και ..μιάου
και ο άλλος στα πόδια μου να μου τα έχει αγκαλιάσει με ότι έχει και δεν έχει!!
Με το ζόρι έφτασα στην κουζίνα για να τους σερβίρω.
Άσε ρε Λεωνίδα.. νομίζω ότι και τα γατιά έχουν μεταλλαχθεί και μας δουλεύουν κανονικά.....

Εμμμμ είδες; Τον λατρεύουν οι γάτες τον τόνο και είναι δύο συλλαβές. Σκέψου τι trigger γίνεται όταν έχουν συνδυάσει το... «το-νο» με ό,τι πιο γευστικό γι' αυτές.

Δεν χρειάζεται να μεταλλαχτούν οι γάτες για να μας δουλέψουν. Το κάνουν ήδη... :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: vlad66
17 June 2006
9,815
Και για να το κάνουν αυτό χωρίς να έχουν τον πίνακα οργάνων στη μέση του οπτικού πεδίου του οδηγού, έχουν κατεβάσει το τιμόνι πιο χαμηλά και η ρύθμιση του τιμονιού στο ανώτερο σημείο της είναι και πάλι αρκετά χαμηλα. Όταν θελήσεις να βλέπεις ολόκληρο τον πίνακα, κατεβάζοντας το τιμόνι, η εργονομία σου κουνάει το μαντήλι κατόπιν... .

Ελπίζω κάποια στιγμή να σταματήσουν να επιμένουν στην Peugeot και να ακολουθήσουν εκείνο που κάνουν και οι υπόλοιπες μάρκες του ομίλου. Φτάνει, έχει κάμποσα χρόνια, πάνω από δεκαετία σίγουρα που έχει αποδειχτεί ότι δεν θα πιάσει αυτό, καιρός είναι να το αλλάξουν.
Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι έχω 2 φίλους με 3008, ο ένας 1.90 και ο άλλος ακόμη πιο ψιλός και νιώθουν ότι είναι από τα πιο άνετα αυτοκίνητα που έχουν οδηγήσει. Την πρώτη εβδομάδα νιώθεις λίγο περίεργα, αλλά μετά είναι τόσο χρηστικό και πρακτικό που αναρωτιέσαι όταν μπαίνεις σε άλλο αυτοκίνητο. Δεν βρίσκει στα πόδια, δεν περιορίζει την ορατότητα, και νιώθεις ότι μπορείς να στρίψεις το τιμόνι άμεσα και ακούραστα για ότι ελιγμό σκεφτείς. Νομίζω ότι είναι από τις φορές που το πέτυχαν καλά στην Peugeot.
Το τι βλέπεις στον πίνακα που έχεις μπροστά σου το έγραψα σε άλλο μήνυμα. 4μιση χρόνια και δεν μου αρέσουν τα γραφικά και οι πληροφορίες που έχουν οι προρυθμίσεις.
 
Όσο πιο πολύ το βλέπω αυτό το ταμπλό, τόσο πιο λάθος μου φαίνεται σαν σύλληψη.

Δεν μπορώ να με φανταστώ να μπορώ να δω τον δρόμο (να μην τον κρύβει δηλαδή το θεόψηλο ταμπλό) και ταυτόχρονα να μην βρίσκει το τιμόνι στα πόδια μου.

Ίσως αν ήμουν 2 μέτρα να "έβγαινε"..
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,789
Αθήνα
Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι έχω 2 φίλους με 3008, ο ένας 1.90 και ο άλλος ακόμη πιο ψιλός και νιώθουν ότι είναι από τα πιο άνετα αυτοκίνητα που έχουν οδηγήσει. Την πρώτη εβδομάδα νιώθεις λίγο περίεργα, αλλά μετά είναι τόσο χρηστικό και πρακτικό που αναρωτιέσαι όταν μπαίνεις σε άλλο αυτοκίνητο. Δεν βρίσκει στα πόδια, δεν περιορίζει την ορατότητα, και νιώθεις ότι μπορείς να στρίψεις το τιμόνι άμεσα και ακούραστα για ότι ελιγμό σκεφτείς. Νομίζω ότι είναι από τις φορές που το πέτυχαν καλά στην Peugeot.
Το τι βλέπεις στον πίνακα που έχεις μπροστά σου το έγραψα σε άλλο μήνυμα. 4μιση χρόνια και δεν μου αρέσουν τα γραφικά και οι πληροφορίες που έχουν οι προρυθμίσεις.

Σε 508 και 5008 που κάθησα (το 5008 το πήγα και μια βόλτα) ήταν όπως το γράφω.

Έχουν κλέψει εδώ κι εκεί, απ' όπου μπορούν για να το καταφέρουν, όπως το επίπεδο πάνω μέρος της στεφάνης του τιμονιού και το χαμηλότερο γενικά ύψος ρύθμισής του, αλλά σε άμεση σύγκριση με οποιοδήποτε αυτοκίνητο άλλο, αν την κάνεις, αμέσως θα το καταλάβεις αυτό.

Έχω κι ένα tip. Για βάλε το χέρι σου στο πάνω μέρος του τιμονιού και πες μου αν βλέπεις τον πίνακα οργάνων. Προφανώς όχι. Σε ένα κανονικό ταμπλό όμως αυτό δεν είναι πρόβλημα. ;)

Επίσης, όσο πιο μακριά είναι η στεφάνη του τιμονιού από τον ορίζοντα του οπτικού πεδίου του οδηγού, όπως στα Peugeot, τόσο πιο δύσκολο είναι να υπολογίσεις το πόσο θα στρίψεις το τιμόνι. Είναι πιο απομακρυσμένο δηλαδή από το σημείο αναφοράς που έχεις.

Έχει πάντως και ένα πλεονέκτημα ο πίνακας οργάνων σε σχέση με τον ορίζοντα. Είναι πιο κοντά σε αυτόν, με αποτέλεσμα να γίνεται πιο γρήγορη η εστίαση του ματιού όταν εναλλάσεις την οπτική σου από τον ορίζοντα στον πίνακα οργάνων. Πάντα σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα αυτό.

Σε πολλούς αυτά μπορεί να φαίνονται λεπτομέρειες, όμως για μένα είναι λιγάκι πιο σημαντικά, καθώς τείνω να οδηγώ «φορώντας» το όχημα.
 
17 June 2006
23,797
Αθήνα
Πάντως όσες φορές κάθησα μέσα σε ένα peugeot στις εκθέσεις, το πάνω μέρος του τιμονιού (στεφάνη) ήταν κυριολεκτικά στην μέση του πίνακα οργάνων! Για να δω ολόκληρο το ταμπλό είτε θα έπρεπε να σηκώσω το κεφάλι ή να σκύψω. Η πρώτη μου αυθόρμητη σκέψη ήταν: πιό ανώμαλος το σχεδίασε αυτό;
Δεν ξέρω αν είναι θέμα ρυθμίσεων τιμονιού ή συνήθειας, αλλά πάντως καθόλου δεν μου άρεσε αυτή η τακτική το ταμπλό να είναι και καλά πάνω από το τιμόνι.
 
  • Like
Reactions: songless_bird
17 June 2006
9,815
Έχω κι ένα tip. Για βάλε το χέρι σου στο πάνω μέρος του τιμονιού και πες μου αν βλέπεις τον πίνακα οργάνων. Προφανώς όχι. Σε ένα κανονικό ταμπλό όμως αυτό δεν είναι πρόβλημα. ;)
Δεν το έχω κάνει ποτέ γιατί είναι η χειρότερη θέση για το χέρι, είτε το τιμόνι είναι επίπεδο είτε στρογγυλό μιας και δυσκολεύει την περιστροφική κίνηση.
Όταν μάθαινα να οδηγώ πριν από 20+ χρόνια έμαθα να έχω τα χέρια στις "10 και 2" που δουλεύει πολύ καλά σε στρογγυλό τιμόνι. Στα καινούργια ο κανόνας έχει αλλαξει λόγω των αλλαγών στα σχήματα των τιμονιών για 9-3. Πάντως το τιμόνι έχει "υποδοχές" για τους αντίχειρες και έχεις το σωστό κράτημα εύκολα. Ήταν θέμα λεπτών να το συνηθίσω.
Ακόμη και με το αριστερό χέρι στο τιμόνι μόνο για αλλαγή ταχύτητας, μπορείς να κάνεις πολύ εύκολα ότι ελιγμό θέλεις.
Btw το χέρι στην πάνω πλευρά του τιμονιού με τα νέα σχήματα από πολλούς κατασκευαστές είναι έως και επικίνδυνο.

Τώρα για τον υπολογισμό το πόσο θα στρίψεις το τιμόνι είναι τελείως στο μυαλό μας για τον απλό λόγο ότι όλα τα οχήματα έχουν διαφορετικές κρεμαργιέρες με διαφορετικό διαθέσιμο εύρος περιστροφής και διαφορετικό μέγιστο στρίψιμο των τροχών. Δεν νομίζω ότι ποτέ σε κανένα από τα αυτοκίνητα που είχα κοίταζα τη σχετική θέση του τιμονιού πέρα από το κεντράρισμα.

Πίστεψέ με το Peugeot μόλις το συνηθίσεις σε λιγότερο από 1 εβδομάδα νιώθεις ότι το φοράς περισσότερο από άλλα αυτοκίνητα, όσο και αν δεν του φαίνεται. Νιώθεις ότι το χειρίζεσαι σαν να ήταν πολύ μικρότερου μεγέθους από ότι πραγματικά είναι.

Άλλα πράγματα θα σε χαλασούν στο Peugeot.
 
  • Like
Reactions: avpap
17 June 2006
9,815
Μιλάω μόνο για το 3008 στην έκδοση 1.2 βενζίνη με χειροκίνητο κιβώτιο:
- Τα γραφικά στα όργανα είναι μέτρια και με ενοχλεί ότι δεν έχει στο default την στιγμιαία κατανάλωση (πρέπει να πατήσεις κουμπί και την κρατά λίγα δευτερόλεπτα).
- Κατά καιρούς κολλάει η οθόνη του Infotainment. Πρέπει να παραδεχθώ ότι μετά από αρκετά update πρέπει να έχει λυθεί γιατί έχει μήνες να το κάνει ξανά.
- Κάποια μικρά πλαστικά έχουν σπάσει ή μοιάζουν πολύ ευαίσθητα έτοιμα να σπάσουν.
- Έχει σπάσει η τάπα της βενζίνης (το πλαστικό μέσα από το κάλυμμα).
- Έχουν πολυμεριστεί στα 3 χρόνια τα κλιπ που πιάνουν το σωληνάκι του νερού για τους μπροστά υαλοκαθαριστήρες (τα πιτσιλιστήρια είναι πάνω στον υαλοκαθαριστήρα). Με δετικό λεπτό είναι πιο οκ.
- Ξηλώθηκε δερμάτινη επένδυση στο ντουλαπάκι στη μέση των δύο καθισμάτων χωρίς ιδιαίτερη ή κακή χρήση στην 4ετία.
- Έχει και καλά χειρολαβή στη μέσα πλευρά της πόρτας αποσκευών για να την κατεβάζεις - δεν αντέχει, θα ξηλώσεις όλο το πάνελ πριν κατέβει.

Το μοτέρ δεδομένων τον κυβικών είναι αρκετά καλό, απλά αν έχεις συνηθίσει σε πιο γρήγορα αυτοκίνητα το 80-130 είναι αργό. Όποτε μπαίνω στο δεύτερο focus που έχει 8.6 0-100 και όταν πατάς γκάζι ανεβάζει με τρίτη από 80-160 χωρίς κόμπιασμα με τρίτη νιώθω ότι είναι πολύ αργό το 3008.
Καίω στην Αθήνα 8.6-8.8 λ/100 κμ που είναι λογικό για να κινηθεί σβέλτα - τουλάχιστον δεν θέλει σούπερ αμόλυβδη. Και εθνική τα ίδια καίει αν πας με το όριο, μόνο σε επαρχιακό 70-100 χωρίς κλιματισμό μπορείς να δεις καταναλώσεις κοντά στα 6 λ/100 κμ.

Αν τα βάλεις όλα κάτω, σίγουρα είναι θετικό το πρόσημο. Με τα μικρά το έχουμε κακοποιήσει και δεν έχει ενοχληθεί ιδιαίτερα. Αν δεν είναι το μεγαλύτερο σε χώρους στην κατηγορία του σίγουρα είναι μεγάλο. Στα ταξίδια είναι άνετο και μπορεί σε καύσωνα να διατηρεί 130+ κμ με 4 άτομα αποσκευές, κλιματισμό πχ στη διαδρομή προς Ιωάννινα που είναι ανηφορική. Είναι απίστευτα σβέλτο μέσα στην πόλη με το μικρό κύκλο στροφής και το πολύ πρακτικό μικρό τιμόνι.
 

opsim

Moderator
Staff member
11 May 2008
15,819
Αθήνα
Μιλάω μόνο για το 3008 στην έκδοση 1.2 βενζίνη με χειροκίνητο κιβώτιο:
- Τα γραφικά στα όργανα είναι μέτρια και με ενοχλεί ότι δεν έχει στο default την στιγμιαία κατανάλωση (πρέπει να πατήσεις κουμπί και την κρατά λίγα δευτερόλεπτα).
- Κατά καιρούς κολλάει η οθόνη του Infotainment. Πρέπει να παραδεχθώ ότι μετά από αρκετά update πρέπει να έχει λυθεί γιατί έχει μήνες να το κάνει ξανά.
- Κάποια μικρά πλαστικά έχουν σπάσει ή μοιάζουν πολύ ευαίσθητα έτοιμα να σπάσουν.
- Έχει σπάσει η τάπα της βενζίνης (το πλαστικό μέσα από το κάλυμμα).
- Έχουν πολυμεριστεί στα 3 χρόνια τα κλιπ που πιάνουν το σωληνάκι του νερού για τους μπροστά υαλοκαθαριστήρες (τα πιτσιλιστήρια είναι πάνω στον υαλοκαθαριστήρα). Με δετικό λεπτό είναι πιο οκ.
- Ξηλώθηκε δερμάτινη επένδυση στο ντουλαπάκι στη μέση των δύο καθισμάτων χωρίς ιδιαίτερη ή κακή χρήση στην 4ετία.
- Έχει και καλά χειρολαβή στη μέσα πλευρά της πόρτας αποσκευών για να την κατεβάζεις - δεν αντέχει, θα ξηλώσεις όλο το πάνελ πριν κατέβει.

Το μοτέρ δεδομένων τον κυβικών είναι αρκετά καλό, απλά αν έχεις συνηθίσει σε πιο γρήγορα αυτοκίνητα το 80-130 είναι αργό. Όποτε μπαίνω στο δεύτερο focus που έχει 8.6 0-100 και όταν πατάς γκάζι ανεβάζει με τρίτη από 80-160 χωρίς κόμπιασμα με τρίτη νιώθω ότι είναι πολύ αργό το 3008.
Καίω στην Αθήνα 8.6-8.8 λ/100 κμ που είναι λογικό για να κινηθεί σβέλτα - τουλάχιστον δεν θέλει σούπερ αμόλυβδη. Και εθνική τα ίδια καίει αν πας με το όριο, μόνο σε επαρχιακό 70-100 χωρίς κλιματισμό μπορείς να δεις καταναλώσεις κοντά στα 6 λ/100 κμ.

Αν τα βάλεις όλα κάτω, σίγουρα είναι θετικό το πρόσημο. Με τα μικρά το έχουμε κακοποιήσει και δεν έχει ενοχληθεί ιδιαίτερα. Αν δεν είναι το μεγαλύτερο σε χώρους στην κατηγορία του σίγουρα είναι μεγάλο. Στα ταξίδια είναι άνετο και μπορεί σε καύσωνα να διατηρεί 130+ κμ με 4 άτομα αποσκευές, κλιματισμό πχ στη διαδρομή προς Ιωάννινα που είναι ανηφορική. Είναι απίστευτα σβέλτο μέσα στην πόλη με το μικρό κύκλο στροφής και το πολύ πρακτικό μικρό τιμόνι.
27 χρόνια οδηγώ Peugeot και όπως καταλαβαίνεις προφανώς μου αρέσει η μάρκα, εγώ βρίσκω πολύ ωραίο το τιμόνι του 208 που νοικιάζω μικρό και βολικό, τόσο ώστε μπαίνοντας σε άλλα αυτοκίνητα αισθάνομαι σαν τον "μεγάλο τιμονιέρη" . Με το ύψος μου βλέπω σχεδόν όλα τα όργανα από την πάνω πλευρά και δεν με ενοχλεί καθόλου.. Μερικές εργονομικές "διαφοροποιήσεις" μου κάθονται κάπως περίεργες, όπως η ρύθμιση της θερμοκρασίας μόνο από την οθόνη αφής, αλλά δεν θα αγαπούσαμε τους Γάλλους αν ήταν όπως οι Γερμανοί.
Για αυτό που σου κάνει η οθόνη, το πρόβλημα είναι ότι η οθόνη ζεσταίνεται και κολλάει ενίοτε, πάντως αν δεν μπορείς να περιμένεις υπάρχει η επιλογή να βρείς στον πίνακα των ασφαλειών ποια είναι η υπεύθυνη ασφάλεια, να την βγάλεις και να την ξαναβάλεις πάλι.
Και σε εμένα τα 100 άλογα του diesel είναι ικανοποιητικά αλλά μέχρι εκεί, έβγαλα όμως από την ναφθαλίνη το ενεργοβόρο τέρας που λέγεται 207 GT και όταν αισθάνομαι πλούσιος κάνω καμια βόλτα με αυτό!!!!😁😁😁
 
17 June 2006
9,815
Για αυτό που σου κάνει η οθόνη, το πρόβλημα είναι ότι η οθόνη ζεσταίνεται και κολλάει ενίοτε,
Δεν είναι αυτό γιατί το πρόβλημα το έχεις όταν μπεις να ξεκινήσεις το αυτοκίνητο και είναι σχεδόν πάντα παρκαρισμένο για ώρες. Το πρόβλημα ήταν στο boot που για κάποιο λόγο το άνοιγμα της οθόνης δεν γινόταν ποτέ όταν παρουσιαζόταν το θέμα.
Σιγά σιγά με τα απανωτά software updates των 2 πρώτων ετών και ειδικά μετά μια αναβάθμιση περσινή δεν το έχει ξανακάνει.
 

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
15,138
Λιβαδειά
gk8-9720-75_77761_369441.JPG
 
  • Sad
Reactions: ln()