Αυτοκινητιστικά νέα

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,107
Αγιοι Αναργυροι
Αν δεν κάνουν και εξαέρωση είναι να τους πας δικαστήριο...
Τα περισσότερα υγρά φρένων είναι υδρόφιλα (DOT 3/4), για αυτό η πρόταση για άνοιξη/καλοκαίρι. Τα DOT 5 δεν είναι (οκ είναι σε πολύ πολύ μικρότερο βαθμό). Απαγορεύεται δια ροπάλου η ανάμιξη DOT 3/4 με 5.
πολύ σωστά αυτά που λες, αλλά ποιό συνεργείο θα σου δώσει αυτοκίνητο χωρίς να κάνει εξαέρωση στα φρένα;;
και μόνος του να δουλεύει κάποιος, θα βάλει τον πελάτη να πατάει πεντάλ για να κάνει την εξαέρωση ο μηχανικός..... :LOL:

ναι, απαγορεύεται η μίξη των DOT 3/4 με 5 , αλλά την πρόταση άνοιξη/καλοκαίρι την βρίσκω υπερβολική.. θεωρητικά είναι σωστή , δεν λέω.
 
17 June 2006
23,760
Αθήνα
O κουμπάρος μου που είναι στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου με κυριότερο κριτήριο τους χώρους λόγω 2 παιδιων, τα γύρισε όλα και εντυπωσιάστηκε από το νέο Tiguan που έχει 650 λίτρα πορτ μπαγκάζ (καθαρό όχι με υπόγεια και αποθήκες) . Και γενικά έχουν προσθέσει όλο το εσωτερικό του ID7 μέσα.
Και μάλιστα δίνει και ρεζέρβα, όχι αφρούς και κοτσάνες. Κι εγώ θεωρώ σημαντικό την ρεζέρβα. Όταν ξεμείνετε πάνω σε κάνα βουνό και περιμενετε την οδική να σας φορτώσει και να σας πάει στο πρώτο διαθέσιμο βουλκανιζατέρ που θα περιμενετε να παραγγείλει την διάσταση (γιατί φυσικά δεν θα έχει όλες τις διαστάσεις ένα μαγαζί στην επαρχία) τότε θα καταλάβετε την αξία της ρεζερβας που σε 20 λεπτά μπορείς να έχεις ξανά αμάξι ΧΩΡΙΣ να γκρινιάζει η οικογένεια.

Για ξεκίνημα στα 34 χιλιάρικα είναι πολύ ανταγωνιστική τιμή. Μάλλον θα πάρει τα 38000 την έκδοση More. 150hp υβριδικό.


 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
O κουμπάρος μου που είναι στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου με κυριότερο κριτήριο τους χώρους λόγω 2 παιδιων, τα γύρισε όλα και εντυπωσιάστηκε από το νέο Tiguan που έχει 650 λίτρα πορτ μπαγκάζ (καθαρό όχι με υπόγεια και αποθήκες) . Και γενικά έχουν προσθέσει όλο το εσωτερικό του ID7 μέσα.
Και μάλιστα δίνει και ρεζέρβα, όχι αφρούς και κοτσάνες. Κι εγώ θεωρώ σημαντικό την ρεζέρβα. Όταν ξεμείνετε πάνω σε κάνα βουνό και περιμενετε την οδική να σας φορτώσει και να σας πάει στο πρώτο διαθέσιμο βουλκανιζατέρ που θα περιμενετε να παραγγείλει την διάσταση (γιατί φυσικά δεν θα έχει όλες τις διαστάσεις ένα μαγαζί στην επαρχία) τότε θα καταλάβετε την αξία της ρεζερβας που σε 20 λεπτά μπορείς να έχεις ξανά αμάξι ΧΩΡΙΣ να γκρινιάζει η οικογένεια.

Για ξεκίνημα στα 34 χιλιάρικα είναι πολύ ανταγωνιστική τιμή. Μάλλον θα πάρει τα 38000 την έκδοση More. 150hp υβριδικό.


ειχα το προηγουμενο tiguan και ειλικρινα δεν εχω πειστει για τα νουμερα ογκου του πορτ μπαγαζ. Ναι ειναι αρκετα ευρυχωρο και να εχει πολυ καλους χωρους για τους πιστω επιβατες. 650 λιτρα παντως, δεν εχει. Στο προηγουμενο (το δικο μου αμαξι δηλαδη) εδιναν χωρητικοτες απο 480 εως 620. Υποθετω οτι μετρουσαν και τον χωρο που μπαινει η ρεζερβα.
Να προσεχει το dsg (αν το παρει αυτοματο) και αν μπορει να το παρει τετρακινητο. Μου ειχε σπασει τα νευρα που σπιναρε, ακομα και σε στεγνο οδοστρωμα σε ελαφρια ανηφορα. Ακομα και με νεα ελαστικα.
Αισθηση, χωροι, αναρτησεις, ποιοτητα κυλισης, εξαιρετικο παντως.
Ειδα το τουσον και σε χωρους επιβατων, πορτ μπαγαζ δεν μου εχει φανει τοσο ευρυχωρο. Πολυ πιο μοντερνο ομως, ομορφο και με χρησιμα ηλεκτρονικα βοηθηματα.
 
17 June 2006
23,760
Αθήνα
Αυτό ακριβώς ήξερα κι εγώ για το tiguan. Λοιπόν το καινούργιο το έχουν μεγαλώσει 4,54 μήκος! Δες από το πλάι που τελειώνει η πίσω πόρτα κια που τελειώνει το αμάξι. Καμιά σχέση με το προηγούμενο. To προηγούμενο έλεγε 520 λίτρα. Σου λέω εντυπωσιάστηκε και ο κουμπάρος μου. Δεν το περίμενε. ΜΟΝΟ αυτόματο βγαίνει πλέον. Οι κουτάλες πέθαναν ;)
 

FSword

AVClub Enthusiast
19 June 2006
1,240
Αν θυμάμαι καλά στο προηγούμενο Tiguan ο χώρος του πορτ παγκάζ υπολογιζόταν με βάση τη θέση των πίσω καθισμάτων. Αν δηλαδή ήταν τραβηγμένα τέρμα μπροστά μιλάγαμε για 620 λίτρα, τραβηγμένα τέρμα πίσω ήταν 480 λίτρα. Στην πράξη βέβαια δεν το τέρμα μπροστά δεν ήταν διόλου βολικό για τους πίσω επιβάτες.
 
17 June 2006
23,760
Αθήνα
5 κλάσεις το Tuscon πάνω από το Tiguan Τάσο κ μεγαλύτεροι χώροι και και και ...
VW όπως ξέρεις θα την ακούσει με τα service
Προσωπικά 15 χρόνια με Passat, δεν την έχω ακούσει με κανένα service πάντως. Κάποιες λογικές φθορές ναι λόγω πολυετίας, αλλά όχι τίποτα τρελό. Εννοείται βέβαια εδώ και (πολλά) χρόνια έχω κόψει την αντιπροσωπεία.
Δεν τον ενδιαφέρει καθόλου Ιαπωνία/Κορέα. Οχι για την αξιοπιστία. Αντιθέτως. Αλλά γιατί "παλιώνουν" γρήγορα. 15 χρόνια γιαπωνέζικο φαίνεται προπολεμικό. 15 χρόνια γερμανικό δεν φαίνεται προπολεμικό. Κι έχει δίκιο, Το βλέπω από το δικό μου που δεν φαίνεται αυτή η "παλιατζούρα" που λέμε.
Υπόψιν θα το κρατήσει τουλάχιστον 10 χρόνια μέχρι να ενηληκιωθούν τα παιδιά.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Αυτό ακριβώς ήξερα κι εγώ για το tiguan. Λοιπόν το καινούργιο το έχουν μεγαλώσει 4,54 μήκος! Δες από το πλάι που τελειώνει η πίσω πόρτα κια που τελειώνει το αμάξι. Καμιά σχέση με το προηγούμενο. To προηγούμενο έλεγε 520 λίτρα. Σου λέω εντυπωσιάστηκε και ο κουμπάρος μου. Δεν το περίμενε. ΜΟΝΟ αυτόματο βγαίνει πλέον. Οι κουτάλες πέθαναν ;)
ωραιο το αυτοματο του κιβωτιο, πραγματικα πολυ ομαλο. Αργο σε αποκριση ομως, δηλ πατουσες το γκαζι και αργουσε αρκετα. Πιστευω θεμα ρυθμισης ειναι οποτε πιθανοτατα το εχουν αλλαξει.
Εχεις δικιο για τις διαστασεις, το προηγουμενο (mk2) ηταν 4.45, οποτε αυτο το εχουν μεγαλωσει κατα 9 εκατοστα, οποτε ισως εκει να οφειλεται η αυξηση του χωρου αποσκευων. Οι γερμανοι παντως ειναι κορυφη στην εκμεταλλευση του χωρου και αυτο ακριβως με ειχε κερδισει οταν το επελεξα.
Τα συρομενα πισω καθισματα, οπως αναφερει και ο @FSword επισης συνεβαλλαν πολυ να προτιμησω αυτο αντι για το karoq τοτε.

Το σκεφτεται ο κουμπαρος καθολου για phev; μπας και γλυτωσει απο βενζινες τιποτα;
 
17 June 2006
23,760
Αθήνα
Οχι, γιατί έχει δεύτερο (μικρό) αμιγώς ηλεκτρικό για τις μετακινήσεις του εντός πόλης. Δεν θέλει το βασικό αμάξι της οικογένειας να εξαρτάται από μπρίζες.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Οχι, γιατί έχει δεύτερο (μικρό) αμιγώς ηλεκτρικό για τις μετακινήσεις του εντός πόλης. Δεν θέλει το βασικό αμάξι της οικογένειας να εξαρτάται από μπρίζες.
Με το που ακους για πριζα σε πιανει αυτοματα αρνηση :)
Τα phev δεν εξαρτωνται απο πριζες. Για καποιον που εχει το τιγκ ως κυριο, καθημερινο αυτοκινητο, θα ειχε ενδιαφερον το phev γιατι η καταναλωση του ειναι αρκετουτσικη σε συνθηκες πολεως (ισως εχουν βελτιωσει το νεο μοντελο, δεν γνωριζω).
Απο τη στιγμη ομως που ο ανθρωπος εχει ηλεκτρικο για τις αστικες τους μετακινησεις, ολα καλα
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,107
Αγιοι Αναργυροι
5 κλάσεις το Tuscon πάνω από το Tiguan Τάσο κ μεγαλύτεροι χώροι και και και ...
VW όπως ξέρεις θα την ακούσει με τα service
Υπάρχει εταιρία σήμερα με "προσιτό" σέρβις και ανταλλακτικά;;
Για το επίσημο δίκτυο ρωτάω, όχι after market υπηρεσίες/ανταλλακτικά.
 
17 June 2006
9,811
Αν θέλεις πολύ χαμηλή τιμή κοίτα προς MG μεριά.
Η ford επίσης κρατά χαμηλές τις τιμές στα σέρβις/ανταλλακτικά - πάντα συγκριτικά με VW group / Toyota/ κλπ.
 
  • Like
Reactions: vlad66
17 June 2006
23,760
Αθήνα
Αν είναι με τα ίδια χρήματα να πάρει κινεζικο (μην γελιομαστε, κινέζικο είναι) που όταν θα φτάσει η ώρα της πώλησης θα αξίζει ΜΗΔΕΝ, προτιμά μια μάρκα που θα κρατήσει κάποια μεταπωλητικη αξία.
 

DimAsi

Supreme Member
25 July 2007
5,837
Αττικό βουνό
Υπάρχει εταιρία σήμερα με "προσιτό" σέρβις και ανταλλακτικά;;
Για το επίσημο δίκτυο ρωτάω, όχι after market υπηρεσίες/ανταλλακτικά.
Και η ΚΙΑ , Hyundai διότι δεν υπάρχουν πολλά μαγαζιά με after market ανταλλακτικά σε σχέση με το χαμό από άλλες μάρκες .
Ζήτημα να ειναι 2 που φέρνουν ανταλλακτικά γιατί απλά είναι φτηνά και δεν συμφέρει η εισαγωγή τους .
Δε χαλάνε βέβαια εύκολα .
Σε ένα γερμανικό με ιμάντα πχ θες 2 φορές service ...στα κορεάτικα 1 πχ
 
  • Like
Reactions: vlad66
17 June 2006
9,811
Πάντως η λέξη κλειδί που είπες είναι αν ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ...προφανώς με τα ίδια χρήματα δεν έχει κανένα νόημα η κουβέντα. Ποιος θα πάρει κινέζικο όταν με τα ίδια χρήματα μπορεί να πάρει αντίστοιχο ευρωπαϊκό. Έχει νόημα να δώσει 18950 € για το ZS αντί να δώσει 24100 € για το Peugeot 2008 ή περίπου 30% παραπάνω χρήματα, εκεί θα το σκεφτείς μόνο.

Επειδή μπορώ να περάσω πια αυτοκίνητο σε έξοδα, το leasing είναι μονόδρομος σε μεταβατική κατάσταση, οπότε δεν αγχώνομαι ιδιαίτερα.

Έχω 2 παλαιότερα ακόμη αυτοκίνητα δικής μου ιδιοκτησίας, το focus στη 10ετία τώρα θα έχει τραβήξει κάπου 1000+ ευρώ για συντήρηση...400 ευρώ το σέρβις με πρώτη αλλαγή ιμάντα και είχα και διαρροή από κολάρο που οκ δεν λες και κάτι στη 10ετία όπως και η δεύτερη φορά που άλλαξα μπαταρία. Έβαλα όλα της ford και πάνε τόσο.
 
15 χρόνια γερμανικό δεν φαίνεται προπολεμικό.
Ναι, γιατι εχει προχωρημενη τεχνολογια. Μονο που αυτη δεν ειναι δοκιμασμενη, πολλες φορες προβληματικη, και χρησιμοποιουν τους πελατες - καταναλωτες για τον ποιοτικο ελεγχο. Φιλος με μερσεντες 15ετιας πληρωσε 400 ευρω για να του ξεκλειδωσουν το πορτ μπαγκαζ (κλειδωσε μονο του και δεν μπορουσε με τιποτα να το ανοιξει) σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο το οποιο συνδεθηκε online με το τεχνικο τμημα στη Γερμανια για να το κανει. Τετοια τεχνολογια να μου λειπει.
 
Last edited:
  • Wow
Reactions: vlad66
17 June 2006
23,760
Αθήνα
Χοντρό σε αμάξι 15ετίας να μην μπορούν να ανοίξουν την κλειδαριά. Από την άλλη όταν παίρνεις mercedes πρέπει να είσαι έτοιμος για όλα (και πολλοί δεν είναι).
Δυστυχώς όμως όλα εκεί πάνε. ΟΛΑ. Ακόμα και για ένα service πρέπει να μπαίνεις Online στο εργοστάσιο για να τους μαντρώσουν όλους στις αντιπροσωπείες.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,107
Αγιοι Αναργυροι
Ναι, γιατι εχει προχωρημενη τεχνολογια. Μονο που αυτη δεν ειναι δοκιμασμενη, πολλες φορες προβληματικη, και χρησιμοποιουν τους πελατες - καταναλωτες για τον ποιοτικο ελεγχο. Φιλος με μερσεντες 15ετιας πληρωσε 400 ευρω για να του ξεκλειδωσουν το πορτ μπαγκαζ (κλειδωσε μονο του και δεν μπορουσε με τιποτα να το ανοιξει) σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο το οποιο συνδεθηκε online με το τεχνικο τμημα στη Γερμανια για να το κανει. Τετοια τεχνολογια να μου λειπει.
Άδικο έχω όταν φωνάζω για άχρηστες σαχλαμάρες που κοστίζουν τζάμπα λεφτά;;;
Κάποια στιγμή θα "παίρνουν μπρος" οι καθαριστήρες μόνοι τους, τα φώτα θα αναβοσβήνουν, μην βαράει το τιμόνι αν πας να αλλάξεις λωρίδα και γω δεν ξέρω τι άλλο με "ai"....
Ο κόσμος φταίει που τα αγοράζει αυτά.. για να τους έλεγαν -δεν θέλω τέτοιους αυτοματισμούς, θέλω απλά πράγματα...
Θα βλέπαμε τότε αν θα τα "πέρναγαν" με το έτσι θέλω...
Έφτασε σε σημείο μέχρι και το μικρότερο Hundai να έχει τέτοιες μλκίες λες και όλοι οι οδηγοί ξέχασαν να χειρίζονται το όχημά τους....
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Κάποια στιγμή θα "παίρνουν μπρος" οι καθαριστήρες μόνοι τους, τα φώτα θα αναβοσβήνουν, μην βαράει το τιμόνι αν πας να αλλάξεις λωρίδα και γω δεν ξέρω τι άλλο με "ai"....
οχι καποια στιγμη, συμβαινουν ηδη αυτα :) και οχι σε ακριβα αυτοκινητα, αλλα του 20αρικου

Παρεπιπτοντως ειδα ηλεκτρικα λεωφορειο στην καποδιστριου κυριακη γυρω στα μεσανυχτα. Δεν ειχε επιβατες, αλλα εκανε δοκιμαστικη διαδρομη (υποθετω)