Αυτοκινητιστικά νέα

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,114
Αγιοι Αναργυροι
οχι καποια στιγμη, συμβαινουν ηδη αυτα :) και οχι σε ακριβα αυτοκινητα, αλλα του 20αρικου

Παρεπιπτοντως ειδα ηλεκτρικα λεωφορειο στην καποδιστριου κυριακη γυρω στα μεσανυχτα. Δεν ειχε επιβατες, αλλα εκανε δοκιμαστικη διαδρομη (υποθετω)
Είναι στον δρόμο αρκετά με πινακίδες ΔΟΚ , με σακιά άμμου και γράφουν χιλιόμετρα στον δρόμο.
Δεν ξέρω τι θέλουν να δουν οι υπεύθυνοι....
Τα βγάζουν συνάδερφοι σε "κανονικές" βάρδιες.
Εγώ έχω την χειμερινή μου 15θήμερη άδεια και χάνω το πανηγύρι ......
(Ασε που επίσημα δεν έχω περάσει από εκπαίδευση στο ηλεκτρικό και δεν πρόκειται να μου δώσουν τέτοια βαρδια)
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Είναι στον δρόμο αρκετά με πινακίδες ΔΟΚ , με σακιά άμμου και γράφουν χιλιόμετρα στον δρόμο.
Δεν ξέρω τι θέλουν να δουν οι υπεύθυνοι....
να μετρησουν καταναλωση για συγκεκριμενες διαδρομες για να υπολογισουν ωραρια/χρονο φορτισης; ειναι το μονο πραγμα που μπορω να σκεφτω.
 
  • Like
Reactions: takisot and vlad66

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,114
Αγιοι Αναργυροι
Είπαν σε ποιες περιοχές θα λειτουργήσουν στην Αττική;
(όχι ότι πρόκειται να μπω ποτέ σε λεωφορείο, από εγκυκλοπαιδικής άποψης 😁 )
Δεν έχω υπόψη μου, αν και τα δοκιμαστικά τα βλέπω σχεδόν παντού..
Μέχρι και εδώ στους Αγίους έχω δει με συνάδερφο από άλλο Α/Σ που δεν τον ήξερα..
Μπορεί να ήταν από τα τρόλεϊ, μπορεί από την Πέτρου Ράλλη, μην ήταν και από την Ανθούσα...

Σε ηλεκτρικό Λ/Φ να μπεις! Έχει πλάκα να μην ακούς "κιχ" μέσα....:LOL:
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,347
Αθήνα...
Ναι, γιατι εχει προχωρημενη τεχνολογια. Μονο που αυτη δεν ειναι δοκιμασμενη, πολλες φορες προβληματικη, και χρησιμοποιουν τους πελατες - καταναλωτες για τον ποιοτικο ελεγχο. Φιλος με μερσεντες 15ετιας πληρωσε 400 ευρω για να του ξεκλειδωσουν το πορτ μπαγκαζ (κλειδωσε μονο του και δεν μπορουσε με τιποτα να το ανοιξει) σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο το οποιο συνδεθηκε online με το τεχνικο τμημα στη Γερμανια για να το κανει. Τετοια τεχνολογια να μου λειπει.

Πρίν από περίπου 15 χρόνια είχαμε στην οικογένεια και εμείς ένα E class, εάν θυμάμαι καλά το 2009 το είχαμε πάρει.
Τα της τεχνολογίας δεν θα τα πιάσω πολύ, το ότι είχε τότε distronic ενώ το απλό cruise control ήταν διαθέσιμο μόνο στους premium κατασκευαστές το έκανε διαστημόπλοιο.

Το mercedes καλώς ή κακώς το πληρώνεις εφόσον θέλεις τα θεμελιώδη υλοποιημένα στον υψηλότερο δυνατό βαθμό. Θα έχει τη καλύτερη κύλιση, την πιο ήσυχη καμπίνα, εξαιρετικά υλικά, καλή συναρμογή (όχι στο επίπεδο της bmw) και ως πλατφόρμα σου δίνει τη δυνατότητα εφόσον θέλεις να βάλεις πάνω πράγματα που συνήθως είναι extra μεν, είναι καλύτερα υλοποιημένα από οποιονδήποτε κατασκευαστή στη κατηγορία τους δε.

Πριν από περίπου 10 χρόνια είχα πάρει ένα audi και μεταξύ άλλων του είχα επιλέξει τα matrix φώτα. Τότε επίσης wow τεχνολογικά, σήμερα το παίρνεις και σε mid-level κατασκευαστές. Τα φώτα αυτά λοιπόν είχαν κάτι led φρύδια ημέρας, ένα εκ των 2 αποφάσισε στα 2 χρόνια περίπου να dim-άρει ξαφνικά και μετά άρχισε να φλασάρει. Ευτυχώς το κάλυψε η εγγύηση, ωστόσο έκανε 2.500€. Την ίδια περίοδο, εάν κάποιος έπαιρνε το auris, ερχόταν με ένα DRL λευκό led τετράγωνο το οποίο μπορεί να μην χαλάσει ποτέ, η υλοποίηση αυτή όμως ήταν χειρότερη από τα xenon της audi του 2005.

Το bottom line σε όλα αυτά για εμένα είναι πως στον premium κατασκευαστή πας συνειδητά γνωρίζοντας πως θα πληρώσεις ακριβότερα τη πλατφόρμα η οποία ωστόσο θα είναι ανώτερη και ποιοτικά και τεχνολογικά από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της αγοράς. Στο κατά πόσο αυτά έχουν νόημα ή όχι, μπορεί να το πεί κάποιος εφόσον ζήσει με ένα αυτοκίνητο που τα έχει για κάποιο διάστημα.
 
  • Like
Reactions: avpap

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
15,129
Λιβαδειά
Last edited:
Μεγάλη έκπληξη το ότι φτηνιάρης Κινέζος κατασκευαστής κατασκευάζει φτηνιάρικο αυτοκίνητο και λέει και ψέμματα στις προδιαγραφές του..

Πρέπει να είσαι πολλά κιλά κορόιδο για να αγοράσεις τέτοιο αυτοκίνητο.
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,139
ΑΘΗΝΑ
Και φυσικά να είναι έτοιμος να πληρώσει 2500 για ένα led φανάρι.
Ναι αλλά ήταν καλύτερα υλοποιημένο,απλά έτυχε...να χαλάσει στα 2 χρόνια.
Ανδρέα,ρώτα εμένα να σου πω τι έχω τραβήξει 4 χρόνια τώρα -με 2 από αυτά σχεδόν να κάθεται λόγω covid-με το Vito χάρη στις "υλοποιήσεις στον υψηλότερο δυνατό βαθμό,συναρμογές,ποιότητα κατασκευής και εξαιρετικά υλικά" της Mercedes.
Mου κάνει επίσης πολύ μεγάλη εντύπωση αυτή η ανάπτυξη επιχειρημάτων για την Mercedes/BMW/Audi από έναν κάτοχο Samsung.
Θα την περίμενα μόνο από κάτοχο iPhone.
 
Μεγάλη έκπληξη το ότι φτηνιάρης Κινέζος κατασκευαστής κατασκευάζει φτηνιάρικο αυτοκίνητο και λέει και ψέμματα στις προδιαγραφές του..

Πρέπει να είσαι πολλά κιλά κορόιδο για να αγοράσεις τέτοιο αυτοκίνητο.

Καλά βέβαια το άρθρο είναι ολίγον της πλάκας. Δηλαδή μιλάει για δυο περιστατικά, το πρώτο εκ των οποίων είναι δοκιμές σε πίστα (άρα το να βγει εκτός πορείας μπορεί να είναι απολύτως φυσιολογικό, γι'αυτό γίνονται οι δοκιμές) και το δεύτερο για real-world ατύχημα το οποίο προκλήθηκε επειδή....ο οδηγός παραβίασε κόκκινο.

Δηλαδή εντάξει... μπορεί να είναι όντως της πλάκας το αμάξι, αλλά έλεος με τους "δημοσιογράφους" πια, που διαβάζουν κάτι σε κάποιo forum και πριν κοιτάξουν τι διάβασαν το μεταφέρουν μεταφρασμένο ως "άρθρο".

Άσε που τους είδαμε και τους Αμερικανούς κατασκευαστές, που το τέρας των 3 τόνων και του 0-100 σε <3 δευτερόλεπτα που μετά τα ωραία του ότι σκουριάζει και... σβήνει πάνω από νερόλακους, τώρα πάει σε γενικό recall λόγω... κολλημένου γκαζιού. (Πραγματικά τρέμω την ώρα που θα συναντήσω ρέντνεκ νεόπλουτο με τέτοιο τέρας να οδηγεί σουρωμένος)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: koupa and pauleta

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,347
Αθήνα...
Ναι αλλά ήταν καλύτερα υλοποιημένο,απλά έτυχε...να χαλάσει στα 2 χρόνια.
Ανδρέα,ρώτα εμένα να σου πω τι έχω τραβήξει 4 χρόνια τώρα -με 2 από αυτά σχεδόν να κάθεται λόγω covid-με το Vito χάρη στις "υλοποιήσεις στον υψηλότερο δυνατό βαθμό,συναρμογές,ποιότητα κατασκευής και εξαιρετικά υλικά" της Mercedes.
Mου κάνει επίσης πολύ μεγάλη εντύπωση αυτή η ανάπτυξη επιχειρημάτων για την Mercedes/BMW/Audi από έναν κάτοχο Samsung.
Θα την περίμενα μόνο από κάτοχο iPhone.

Σωκράτη, εγώ μοιράζομαι τη δική μου εμπειρία, ως data point. Θα υπάρχουν σίγουρα και κάτοχοι εξαιρετικά δυσαρεστημένοι για τους δικούς τους λόγους, εξαιρετικά ευχαριστημένοι και όλα τα ενδιάμεσα.
Γνωρίζοντας από πρώτο χέρι πως τυχαίες βλάβες μπορεί να συμβούν ανά πάσα στιγμή, κάποιος που αγοράζει ακριβό όχημα, για εμένα είναι θεμιτό, να εξετάσει και τις επιλογές επέκτασης εγγύησης που παρέχει ο κατασκευαστής.

Μετά από το audi, δεν επέλεξα αυτοκίνητο χωρίς matrix φώτα -μιας που αυτό συζητάμε, ξανά. Θεωρώ πως η διαφορά που κάνει σε επαρχιακό δίκτυο είναι τεράστια τόσο σε άνεση όσο και σε ασφάλεια. Εσύ -και δεν το λέω προσωπικά, μπορεί να κρίνεις πως δεν σε ενδιαφέρει και δεν θέλεις να πάρεις πλατφόρμα που να δέχεται τέτοια extra. Κάποιος 3ος, θα πεί πως δεν θέλει ένα κιβώτιο ξυράφι διπλού συμπλέκτη και προτιμάει να πάρει cvt που δεν θα χαλάσει ποτέ μεν, θα επιταχύνει και θα κάνει σαν χαλασμένο τσαγιερό δε.

Τα πάντα είναι θέμα επιλογών, προτεραιοτήτων και φυσικά budget. Η αναλογία με τα κινητά δεν καταλαβαίνω πως συνδέεται αλλά οκ.
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,605
Το mercedes καλώς ή κακώς το πληρώνεις εφόσον θέλεις τα θεμελιώδη υλοποιημένα στον υψηλότερο δυνατό βαθμό. Θα έχει τη καλύτερη κύλιση, την πιο ήσυχη καμπίνα, εξαιρετικά υλικά, καλή συναρμογή (όχι στο επίπεδο της bmw) και ως πλατφόρμα σου δίνει τη δυνατότητα εφόσον θέλεις να βάλεις πάνω πράγματα που συνήθως είναι extra μεν, είναι καλύτερα υλοποιημένα από οποιονδήποτε κατασκευαστή στη κατηγορία τους δε.
Μη σε ακούσει ο Γιαννακόπουλος μόνο…:p

Πέραν της πλάκας, φίλος με Mercedes των 200.000 € (όχι, δεν είναι ο Τάκης :LOL: ) περιμένει ανταλλακτικό μπροστινό παρμπρίζ (ράγισε από άκρη σε άκρη) κάνα 6μηνο…
 
Βασικά είδα όλο το video των 19 λεπτών που αναλύει τι έχει συμβεί πριν κάνω το σχόλιο μου.

Κάνεις δεν πρέπει να πληρώσει λεφτά στην Xiaomi για το συγκεκριμένο όχημα.

Παρντόν, δεν είδα το βίντεο, διάβασα το άρθρο μόνο. Μετά το βίντεο έχω να πω απλά WTF.
 
17 June 2006
23,779
Αθήνα
Χωρίς να το δω το βίντεο , νομίζω χρειάζεται απλή λογική. Εδώ αυτοκινητοβιομηχανίες δεκαετιών και τους κάθονται ακόμα ατέλειες, προβλήματα, αστοχίες κλπ Και θα βγει μια κινεζοτηλεφωνο εταιρεία να βγάλει το φοβερό αμάξι; Τι πιθανότητες υπάρχουν να γίνει αυτό ;
Δυστυχώς επειδή τα ηλεκτρικά δεν έχουν μηχανικά μέρη, νομίζουν όλοι ότι θα πάρουν 4 πηνια και 4 ρόδες και μια μπαταρία και 2 οθόνες και θα φτιάξουν αμάξι.