Δηλαδή το ΣΚ βαριόταν να απαντήσει παρότι ήξερε ότι θα έλειπε μέχρι τις 3 Σεπτέμβρη?
Είναι σοβαρή προσέγγιση αυτή απο τον Κ.Βαλιμίτη?
Εδώ ο κόσμος πεινάει ρε και κάποιοι μας προμοτάρουν σαπίλες και θησαυρίζουν και κάνουν τα μπανάκια τους για 1 μήνα και εσύ
μου δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα?
Περιμέντε τον Κινέζο να έρθει απο τα μπάνια να σας εξηγήσει τα ανεξήγητα.
SLION για την ασχετοσύνη του τηλεφωνικού κέντρου,τι έχεις να πεις?
Και αυτήν ... την έχεις δοκιμάσει σαν λειτουργία και... την ξέρεις?
Αυτός είναι που κινεί τα νήματα,σε αυτόν απευθυνόμαστε.
Και θες να μάθεις και το άλλο?Η υποστήριξη τώρα που πουλήθηκαν χιλιάδες δέκτες θα ελαχιστοποιηθεί όπως και η παρουσία της Crystal Audio στο Forum.
Eδώ είσαι και εδώ είμαι και θα το δεις.
Να τονίσω για ακόμη μία φορά ότι δεν έχω καμία σχέση με Κρυσταλ ούτε με τον κ. Βαλιμίτη. Με λίγο χιούμορ και για χάρη της λογικής θα παραθέσω την άποψη μου.
Αν υποθέσουμε ότι δουλευεις κάπου και έχει από Δευτέρα άδεια. Το ΣΚ θα συνεχίσεις να δουλευεις και να απαντάς e-mails? Δεν νομίζω. Κάποιοι εργαζόμενοι σε κάποιες εταιρίες ακόμη και στην άδεια τους ο υπολογιστής στο γραφείο συνεχίζει να είναι ανοικτός ώστε με ενα team viewer να συνεχίσουν να ... εργάζονται από το σπίτι και την παραλία. Τους θεωρώ σκλάβους της σύγχρονης εποχής και πραγματικά τους λυπάμαι. Το δικό μου πισι όταν φεύγω από το γραφείο κλείνει αν και είχα "συστάσεις" να μένει ανοικτό για "επίλυση" προβλημάτων από το σπίτι. Ναι καλά..
Δεν έχω τους φετινούς Κρυσταλ αλλά τον περσινό. Όπως έχω γράψει μόνο σαπίλα δεν είναι. Τώρα αν το μπρίκαρα είναι δικιά μου ανοησία. Ειδικά με το πάγωμα που έχεις σκαλώσει όπως θα διάβασες και πριν κάποιες δημοσιεύσεις μερικούς τους βολεύει. Φαντάζομαι αν είχες και κανέναν Mσταρ 7828 που προλαβαίνεις να ανάψεις τσιγάρο και να πάρεις και 2-3 ρουφηξιές μέχρι να αλλάξει κανάλι, τι θα έλεγες.
Το τηλεφωνικό κέντρο (όχι μόνο της κρυσταλ αλλά ΟΛΑ) δεν είναι τεχνική υποστήριξη. Είναι απλοί τηλεφωνητές με κάποιες απλά απαραίτητες γνώσεις. Στην ουσία είναι πωλητές και απαντούν σε γενικές ερωτήσεις. Σε όλες τις εταιρίες για κάτι πιο εξειδικευμένο απλά προωθούν την ερώτηση. Ειδικά αυτό που ρώτησες για το repeat είπες ότι το έγραφε και το Τ/Χ πάνω και δεν το ήξερε η κοπέλα. Εσύ δεν το είδες πριν την ρωτήσεις ή πήρες να της κάνεις τεστ γνώσεων?
Στα windows που χρησιμοποιούμε οι περισσότεροι είχαμε ποτέ τηλεφωνική υποστήριξη? Αν είναι κάτι εξειδικευμένο μπορούμε πάντοτε να στέλνουμε ένα μέιλ (όχι στην κρυσταλ, γενικότερα) και να περιμένουμε απάντηση.
Η κρυσταλ και η κάθε κρυσταλ δεν ενδιαφέρεται απλά να πουλήσει χιλιάδες δέκτες τώρα. Χρειάζεται να πουλήσει χ χιλιάδες δέκτες τώρα και 2χ χιλιάδες δέκτες του χρόνου και 3χ του παραχρόνου κλπ Στις 20 Σεπτέμβρη όλοι θα πουλήσουν πάλι δεκάδες χιλιάδες δέκτες στην Θεσσαλονική. Πιστεύεις δεν ενδιαφέρονται να έχουν μια καλή εικόνα? Όχι εδώ μέσα συγκεκριμένα αλλά γενικά.
Κλείνοντας, θα έλεγα να είμαστε όλοι πιο ελαστικοί. Τον Αύγουστο υπολειτουργούν σχεδόν τα πάντα. Αν έστελνα ένα μειλ π.χ. τον Οκτώβρη σε κάποια εταιρία και δεν λάμβανα απάντηση μέσα σε 2-3 εβδομάδες θα έλεγα ότι κάτι δεν λειτουργεί καλά. Αν έστελνα όμως μέσα στον Αύγουστο απλά θα έκανα υπομονή.
Φιλικά πάντα.