Crystal Audio Micro-HD

Tι προτιμάτε κατά την εναλλαγή καναλιών στον δέκτη Crystal


  • Total voters
    0

DJSTAVROS

Senior Member
10 November 2008
330
Παιανία
Άλλος ένας ταραχοποιός. Νομίζω ότι έχεις ήδη μία ποινή και αυτό κάτι δείχνει. Και εγώ έχω πια αρκετή πείρα να μην χαλιέμαι χωρίς λόγο.
Λογικό δεν είναι άμα λες ανακρίβειες μετά να επιδιώκεις να μην χαλιέσαι?
Σου μιλάω με αποδείξεις και μου λες για δήθεν ανύπαρκτες ενοχλήσεις που σου προκαλούν οι αναρτήσεις μου...
Αναφέρθηκα εγώ προσωπικά σε σένα,ή μήπως κάθομαι να σου λέω πόσο βαρετές είναι οι αναρτήσεις σου?Απλά δεν τις διαβάζω!
Κόψε λοιπόν τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς εδώ μέσα.Δεν είναι μαγαζάκι σου το AvClub.
Μάλλον η ζέστη σε έχει ''Κόψει'' και ενδεχομένως να σε έχει ''Κάψει''....
 
Last edited:

SLionB

Senior Member
9 February 2010
572
Του έχω στείλει Email από τις 11 Αυγούστου και τι έκανε το άτομο?Μετά από 2 μέρες,στις 13 Αυγούστου δηλαδή,μου έρχεται στο E-mail μου ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα που έλεγε:


Thank you for your email!
I am out of the office from 13/8 to 3/9 and unable to respond at this time.


ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΠΟ 11-13 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΜΕ ΣΥΝΕΔΕΣΕ ΜΕ ΚΆΙΡΟ
ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 3 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ!

11 και 12 Αυγούστου ήταν ΣαββατοΚύριακο.
Στις 13 Δευτέρα και πρώτη της άδειας λογικά σου ήρθε το auto reply που είχε ρυθμίσει στο Oulook πριν φύγει την Παρασκευή στις 10.
Το ίδιο είχα κάνει εγώ και το ξέρω σαν λειτουργία.

Συγγνώμη αλλά δεν βλέπω κάτι μεμπτό από αυτό.
Και στην τελική το θέμα δεν είναι να πάει διακοπές ο υπάλληλος αλλά να συνεχίζει να εξυπηρετεί η εταιρεία τους πελάτες της ακόμα και αν αυτός λείπει.
Απέναντι στην εταιρεία το καταλαβαίνω αλλά η προσωπική επίθεση για το συγκεκριμένο θέμα δεν έχει βάση.
 
Last edited:

Serafeim Karakostas

AVClub Fanatic
8 August 2007
10,159
Άρτα
@DJSTAVROS: Θερμή παράκληση να αλλάξεις το ύφος σου και να απευθύνεσαι με σεβασμό στα υπόλοιπα μέλη του forum. Ούτε με κεφαλαία χρειάζεται να γράφεις ούτε να φωνάζεις. Όλοι μας αντιμετωπίζουμε κατά καιρούς προβλήματα με τους δέκτες μας αλλά προσπαθούμε με ηρεμία να τα λύσουμε. Ήδη έχεις δεχθεί ποινή για ανάλογη συμπεριφορά σου, μακάρι να μη χρειαστεί να επαναληφθεί.

Φιλικά, Σεραφείμ
 

sonick

New member
5 August 2011
53
Για να επαναφέρω το θέμα με τις Philips και τον συγκεκριμένο δέκτη, πράγματι υπάρχει το πρόβλημα στην σύνδεση με HDMI. Δοκίμασα με scart και δεν γίνεται το μαύρισμα αυτό στην οθόνη. Το θέμα είναι όμως οτι πήραμε HD και όχι SD δέκτη. Εγώ έχω εγκαταστήσει τα τελευταία firmware και σε τηλεόραση και σε αποκωδικοποιητή,αλλά δεν είδα διαφορά.
 

DJSTAVROS

Senior Member
10 November 2008
330
Παιανία
11 και 12 Αυγούστου ήταν ΣαββατοΚύριακο.
Στις 13 Δευτέρα και πρώτη της άδειας λογικά σου ήρθε το auto reply που είχε ρυθμίσει στο Oulook πριν φύγει την Παρασκευή στις 10.
Το ίδιο είχα κάνει εγώ και το ξέρω σαν λειτουργία.
Δηλαδή το ΣΚ βαριόταν να απαντήσει παρότι ήξερε ότι θα έλειπε μέχρι τις 3 Σεπτέμβρη?
Είναι σοβαρή προσέγγιση αυτή απο τον Κ.Βαλιμίτη?
Εδώ ο κόσμος πεινάει ρε και κάποιοι μας προμοτάρουν σαπίλες και θησαυρίζουν και κάνουν τα μπανάκια τους για 1 μήνα και εσύ
μου δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα?
Περιμέντε τον Κινέζο να έρθει απο τα μπάνια να σας εξηγήσει τα ανεξήγητα.

SLION για την ασχετοσύνη του τηλεφωνικού κέντρου,τι έχεις να πεις?
Και αυτήν ... την έχεις δοκιμάσει σαν λειτουργία και... την ξέρεις?
Αυτός είναι που κινεί τα νήματα,σε αυτόν απευθυνόμαστε.
Και θες να μάθεις και το άλλο?Η υποστήριξη τώρα που πουλήθηκαν χιλιάδες δέκτες θα ελαχιστοποιηθεί όπως και η παρουσία της Crystal Audio στο Forum.
Eδώ είσαι και εδώ είμαι και θα το δεις.
 
Last edited:

paixtaras2

New member
22 July 2012
11
Για να επαναφέρω το θέμα με τις Philips και τον συγκεκριμένο δέκτη, πράγματι υπάρχει το πρόβλημα στην σύνδεση με HDMI. Δοκίμασα με scart και δεν γίνεται το μαύρισμα αυτό στην οθόνη. Το θέμα είναι όμως οτι πήραμε HD και όχι SD δέκτη. Εγώ έχω εγκαταστήσει τα τελευταία firmware και σε τηλεόραση και σε αποκωδικοποιητή,αλλά δεν είδα διαφορά.

H αλήθεια είναι πως και σε εμενα που διορθώθηκε το μαύρισμα με την αναβαθμιση του firmware στην τηλεόραση, με αλλη συσκευή hdmi δεν είχα παρατηρησει μαύρισμα. Δεν θα ήταν κακό να τσεκάρουν από την crystal audio τυχόν ασυμβατότηες.

Από την άλλη βεβαια για το δικό μου το μοντέλο 32'' (32PFL5403D) η philips παραδέχεται ότι είχε προβλημα αφού στο http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/.../32pfl5403d_12_fur_eng.pdf#toolbar=0&zoom=100 αναφέρει ότι λύνει το "Random signal lost for 1-2 seconds when viewing HD digital channels or 1080i video content through HDMI connection."

.....
 

flaski

AVClub Addicted Member
6 July 2012
1,727
Αθήνα
Δηλαδή το ΣΚ βαριόταν να απαντήσει παρότι ήξερε ότι θα έλειπε μέχρι τις 3 Σεπτέμβρη?
Είναι σοβαρή προσέγγιση αυτή απο τον Κ.Βαλιμίτη?
Εδώ ο κόσμος πεινάει ρε και κάποιοι μας προμοτάρουν σαπίλες και θησαυρίζουν και κάνουν τα μπανάκια τους για 1 μήνα και εσύ
μου δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα?
Περιμέντε τον Κινέζο να έρθει απο τα μπάνια να σας εξηγήσει τα ανεξήγητα.

SLION για την ασχετοσύνη του τηλεφωνικού κέντρου,τι έχεις να πεις?
Και αυτήν ... την έχεις δοκιμάσει σαν λειτουργία και... την ξέρεις?
Αυτός είναι που κινεί τα νήματα,σε αυτόν απευθυνόμαστε.
Και θες να μάθεις και το άλλο?Η υποστήριξη τώρα που πουλήθηκαν χιλιάδες δέκτες θα ελαχιστοποιηθεί όπως και η παρουσία της Crystal Audio στο Forum.
Eδώ είσαι και εδώ είμαι και θα το δεις.
Να τονίσω για ακόμη μία φορά ότι δεν έχω καμία σχέση με Κρυσταλ ούτε με τον κ. Βαλιμίτη. Με λίγο χιούμορ και για χάρη της λογικής θα παραθέσω την άποψη μου.
Αν υποθέσουμε ότι δουλευεις κάπου και έχει από Δευτέρα άδεια. Το ΣΚ θα συνεχίσεις να δουλευεις και να απαντάς e-mails? Δεν νομίζω. Κάποιοι εργαζόμενοι σε κάποιες εταιρίες ακόμη και στην άδεια τους ο υπολογιστής στο γραφείο συνεχίζει να είναι ανοικτός ώστε με ενα team viewer να συνεχίσουν να ... εργάζονται από το σπίτι και την παραλία. Τους θεωρώ σκλάβους της σύγχρονης εποχής και πραγματικά τους λυπάμαι. Το δικό μου πισι όταν φεύγω από το γραφείο κλείνει αν και είχα "συστάσεις" να μένει ανοικτό για "επίλυση" προβλημάτων από το σπίτι. Ναι καλά..
Δεν έχω τους φετινούς Κρυσταλ αλλά τον περσινό. Όπως έχω γράψει μόνο σαπίλα δεν είναι. Τώρα αν το μπρίκαρα είναι δικιά μου ανοησία. Ειδικά με το πάγωμα που έχεις σκαλώσει όπως θα διάβασες και πριν κάποιες δημοσιεύσεις μερικούς τους βολεύει. Φαντάζομαι αν είχες και κανέναν Mσταρ 7828 που προλαβαίνεις να ανάψεις τσιγάρο και να πάρεις και 2-3 ρουφηξιές μέχρι να αλλάξει κανάλι, τι θα έλεγες. :)
Το τηλεφωνικό κέντρο (όχι μόνο της κρυσταλ αλλά ΟΛΑ) δεν είναι τεχνική υποστήριξη. Είναι απλοί τηλεφωνητές με κάποιες απλά απαραίτητες γνώσεις. Στην ουσία είναι πωλητές και απαντούν σε γενικές ερωτήσεις. Σε όλες τις εταιρίες για κάτι πιο εξειδικευμένο απλά προωθούν την ερώτηση. Ειδικά αυτό που ρώτησες για το repeat είπες ότι το έγραφε και το Τ/Χ πάνω και δεν το ήξερε η κοπέλα. Εσύ δεν το είδες πριν την ρωτήσεις ή πήρες να της κάνεις τεστ γνώσεων? :)
Στα windows που χρησιμοποιούμε οι περισσότεροι είχαμε ποτέ τηλεφωνική υποστήριξη? Αν είναι κάτι εξειδικευμένο μπορούμε πάντοτε να στέλνουμε ένα μέιλ (όχι στην κρυσταλ, γενικότερα) και να περιμένουμε απάντηση.
Η κρυσταλ και η κάθε κρυσταλ δεν ενδιαφέρεται απλά να πουλήσει χιλιάδες δέκτες τώρα. Χρειάζεται να πουλήσει χ χιλιάδες δέκτες τώρα και 2χ χιλιάδες δέκτες του χρόνου και 3χ του παραχρόνου κλπ Στις 20 Σεπτέμβρη όλοι θα πουλήσουν πάλι δεκάδες χιλιάδες δέκτες στην Θεσσαλονική. Πιστεύεις δεν ενδιαφέρονται να έχουν μια καλή εικόνα? Όχι εδώ μέσα συγκεκριμένα αλλά γενικά.
Κλείνοντας, θα έλεγα να είμαστε όλοι πιο ελαστικοί. Τον Αύγουστο υπολειτουργούν σχεδόν τα πάντα. Αν έστελνα ένα μειλ π.χ. τον Οκτώβρη σε κάποια εταιρία και δεν λάμβανα απάντηση μέσα σε 2-3 εβδομάδες θα έλεγα ότι κάτι δεν λειτουργεί καλά. Αν έστελνα όμως μέσα στον Αύγουστο απλά θα έκανα υπομονή.

Φιλικά πάντα. :)
 

evagelos

Senior Member
16 August 2007
599
Το δικό μου πισι όταν φεύγω από το γραφείο κλείνει αν και είχα "συστάσεις" να μένει ανοικτό για "επίλυση" προβλημάτων από το σπίτι. Ναι καλά..

χαχα, λες να δουλεύουμε στην ίδια εταιρία;
 

Orestis_G

New member
19 September 2007
22
1) Περί κου Βαλιμίτη (και οποιουδήποτε άλλου εργαζομένου): Όταν η Χ εταιρεία πληρώνει τον Υ εργαζόμενο για να εργάζεται από Δευτέρα έως Παρασκευή, ο εν λόγω εργαζόμενος ΔΕΝ οφείλει να εργάζεται και το Σ/Κ. Δεν είναι συμβασιούχος έργου με προθεσμίες παράδοσης συγκεκριμένων εργασιών. Ο άνθρωπος μπορεί να έφυγε από το Σάββατο (ή την Παρασκευή το απόγευμα), να μην τσεκάρει mail (είτε επειδή δεν θέλει, είτε επειδή δεν μπορεί). Δεν ΟΦΕΙΛΕΙ να χαραμίσει το (μη συμπεριλαμβανόμενο στο ωράριό του) Σ/Κ για κανέναν!

2) Σχετικά με τη Philips. επειδή κάτι αντίστοιχο είχα πετύχει κάποτε σε μία LG με Egreat media player, μήπως η ανάλυση του δέκτη είναι σε Auto; Δοκίμασε πάλι ρυθμίζοντας μία ανάλυση (π.χ. 720p). Δίνει και πάλι μαύρο;
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Για να επαναφέρω το θέμα με τις Philips και τον συγκεκριμένο δέκτη, πράγματι υπάρχει το πρόβλημα στην σύνδεση με HDMI. Δοκίμασα με scart και δεν γίνεται το μαύρισμα αυτό στην οθόνη. Το θέμα είναι όμως οτι πήραμε HD και όχι SD δέκτη. Εγώ έχω εγκαταστήσει τα τελευταία firmware και σε τηλεόραση και σε αποκωδικοποιητή,αλλά δεν είδα διαφορά.

H αλήθεια είναι πως και σε εμενα που διορθώθηκε το μαύρισμα με την αναβαθμιση του firmware στην τηλεόραση, με αλλη συσκευή hdmi δεν είχα παρατηρησει μαύρισμα. Δεν θα ήταν κακό να τσεκάρουν από την crystal audio τυχόν ασυμβατότηες.

Από την άλλη βεβαια για το δικό μου το μοντέλο 32'' (32PFL5403D) η philips παραδέχεται ότι είχε προβλημα αφού στο http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/.../32pfl5403d_12_fur_eng.pdf#toolbar=0&zoom=100 αναφέρει ότι λύνει το "Random signal lost for 1-2 seconds when viewing HD digital channels or 1080i video content through HDMI connection."

.....
Έχετε δίκιο. Γράφεται παλιότερα το πρόβλημα, το είχα διαβάσει μάλιστα, αλλά το είχα ξεχάσει γιατί το ίδιο πρόβλημα είχα με τον F&U 2205 και είχα φαίνεται κρατήσει το πρόβλημα μόνο για τον 2205.
Εγώ έχω και άλλο θέμα με την Philips μου. Και στους 3 ALI που έχω δοκιμάσει, στις αναλύσεις 576i και p μόνο, αν δεν υπάρχει αναλογία εικόνας που να κρατάει την original αναλογία εικόνας του καναλιού, όταν κάνω zapping την στιγμή που συντονίζεται το κανάλι χάνεται για ελάχιστα η σύνδεση με την τηλεόραση και βγαίνει η μπλε οθόνη της αρχικής οθόνης της σύνδεσης HDMI όταν δεν υπάρχει συνδεδεμένη συσκευή.
Συμπέρασμα: οι Philips (κάποιας γενιάς τουλάχιστον) έχουν κάποια ευαισθησία στην σύνδεση τους με σύνδεση HDMI και οποιοδήποτε προβληματάκι που άλλες τηλεοράσεις το προσπερνάνε, αυτές το μεγαλοποιούν και χάνουν για λίγο την σύνδεση με τον δέκτη. Σαφώς κάποιο ψιλοπροβληματάκι θα έχει και το λογισμικό των δεκτών που εμφανίζεται, αλλά φαίνεται οι Philips το μεγαλοποιούν. Σε αυτές τις περιπτώσεις μάλλον φταίνε και οι τηλεοράσεις και δεν ξέρω αν μπορούμε να περιμένουμε ότι θα λυθεί μόνο από επέμβαση σε λογισμικό των δεκτών.
Δεν μας φτάνουν δηλαδή οι ιδιοτροπίες των δεκτών, έχουμε και ιδιοτροπία της τηλεόρασης.
 
Last edited:

Alexandros Kall

New member
1 July 2012
37
Απάντηση: Re: Crystal Audio Micro-HD

ξεχασα την επικολληση...απαντηση στο αν ο δεκτης βρεθει σε διακοπη ρευματος παραμενει αναμενος.....
.....αν ειχες ρυθμισει στο μενου του το αυτοματο κλεισιμο θα εμενε 1 ωρα ανοιχτος μονο:award:......
 

Alexandros Kall

New member
1 July 2012
37
Απάντηση: Re: Crystal Audio Micro-HD

Να κανω μια σημαντικη σημειωση για τον δεκτη για οποιον ενδιαφερεται να κανει την συμβιωση μαζι του ποιο ευκολη.:BDBDG54:

Το βασικο προβλημα για εμενα που διαπιστωσα ειναι η χρηση του τηλ/ριου οπου πρεπει να στοχευεις τον δεκτη. Ειναι αρκετα ενοχλητικο και διαπιστωσα οτι το προβλημα ειναι στο ιδιο το χειριστηριο και μονο σε αυτο! Οποιοδηποτε αλλο ποιο ποιοτικο (τυπου universall) μπορει να δουλεψει αριστα με τον δεκτη ο οποιος δεχεται εντολες απροβληματιστα!

Συγκεκριμενα αντεγραψα τις εντολες του ΜicroHd χειριστηριου στο 20σε1 philips prestigo (http://www.tipandtrick.net/2009/new-touchscreen-philips-remote-control-prestigo-srt9320/) και παρατηρησα οτι δεχτηκε εντολες αμεσα πχ καναλια φωνη κτλ ακομα και οταν το χειριστηριο ηταν αναποδα στραμμενο απο τον δεκτη (οχι οπτικη επαφη) η πισω απο την πλατη μου κρυμενο! Οσοι εχουν την δυνατοτητα πεταχτε...το δικο του στο....συρταρι και δουλεψτε το με ενα αφτερ μαρκετ ανετα και ευκολα!-bye-
 
Last edited:

roussen

New member
1 March 2011
44
Εγώ πάλι έχω παρατηρήσει (δεν ξέρω εάν έχει αναφερθεί)ότι εάν προγραμματίσεις να κλείσει ο δέκτης πχ σε 2 ώρες,την επόμενη φορά που θα τον ανοίξεις δεν έχει μηδενίσει αυτή η λειτουργία,αλλά πάλι θα κλείσει σε 2 ώρες!Νομίζω αυτό είναι κάπως κουραστικό...
 

aplos73

Senior Member
4 July 2010
356
Μέγαρα
Εγω παιδιά κουράστηκα να ασχολούμε με τα προβλήματα του δέκτη.Τώρα πια βλέπω τηλεόραση και ας κάνει οτι θέλει ο δέκτης.Οταν βγεί κάποιο καλύτερο μοντέλο απο την CA τότε θα το ψάξω και αν είναι καλύτερο το αγοράζω.Αν οχι μένω με αυτό που εχω γιατί λεφτά για άλλη τηλεόραση δεν υπάρχουν.Οπότε υπομονή και βλέπουμε.
 

vageladosgr

Senior Member
16 August 2007
370
ΑΘΗΝΑ
Για ποιο λόγο εμένα μου κόβει απο τις πλευρές εικόνα δεν έχω καταλάβει... στο pc τα δίχνει σωστά, αλλά ο micro τα κοβει .....
Και είναι και τα δύο στον ίδιο προτζέκτορα
 

stilgar

New member
11 May 2011
57
Εγώ πάλι έχω παρατηρήσει (δεν ξέρω εάν έχει αναφερθεί)ότι εάν προγραμματίσεις να κλείσει ο δέκτης πχ σε 2 ώρες,την επόμενη φορά που θα τον ανοίξεις δεν έχει μηδενίσει αυτή η λειτουργία,αλλά πάλι θα κλείσει σε 2 ώρες!Νομίζω αυτό είναι κάπως κουραστικό...

Το βλέπεις σαν το sleep των τηλεοράσεων, αλλά ο κατασκευαστής (imho) δεν είχε αυτό στο μυαλό του. Αυτη η επιλογή εχει σκόπο να σου κλείσει την συσκευη αν την ξεχασεις ανοικτή. Εγω π.χ. το έχω στις 3 ώρες. Αν για 3 ώρες δεν έχω αλλάξει κανάλι ή έχω κοιμηθεί ή έχω φύγει. Αν αυτό το έχανε και έπρεπε να το ξαναρυθμίζω καθε φορά θα ήταν πρόβλημα για μένα. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αποφύγει κανείς καταστάσεις όπως του φίλου παραπάνω (μετα απο διακοπή ρευματος να ανοίγει και να μένει ανοικτός για μέρες).

Ξανά η περίπτωση που το bug κάποιου, είναι feature κάποιου άλλου... Το ότι ο άλλος είμαι πάλι εγώ, να με ανησυχήσει;
 

DJSTAVROS

Senior Member
10 November 2008
330
Παιανία
1) Περί κου Βαλιμίτη (και οποιουδήποτε άλλου εργαζομένου): Όταν η Χ εταιρεία πληρώνει τον Υ εργαζόμενο για να εργάζεται από Δευτέρα έως Παρασκευή, ο εν λόγω εργαζόμενος ΔΕΝ οφείλει να εργάζεται και το Σ/Κ. Δεν είναι συμβασιούχος έργου με προθεσμίες παράδοσης συγκεκριμένων εργασιών. Ο άνθρωπος μπορεί να έφυγε από το Σάββατο (ή την Παρασκευή το απόγευμα), να μην τσεκάρει mail (είτε επειδή δεν θέλει, είτε επειδή δεν μπορεί). Δεν ΟΦΕΙΛΕΙ να χαραμίσει το (μη συμπεριλαμβανόμενο στο ωράριό του) Σ/Κ για κανέναν!


Ρε φιλαράκι πας καλά???Ακόμα μπάνια κάνει,οι δέκτες του είναι γεμάτοι με προβλήματα και εσυ κάθεσαι και αναλύεις την υποχρέωση η μη,σχετικά με την υποστήριξη που πρέπει να μα μας παρέχει?
Κάνε νάνι τώρα.