Denon DL-A110 -103 anniversary

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,636
Kως
Στις δικές μου ακουστικές εμπερίες κατατάσσω την απόδοση κεφαλών ειδικά στην ικανότητα που έχουν να αναπαράγουν συρριστικά,sibilance όπως ξανα-έγραψα.
Απ τις πρώτες ακουστικές επαφές με συστήματα φίλων που είχαν κάποιο μπαρ ή είχαν φέρει σύστημα από μπάρκο και επειδή μ αρέσουν πολύ τα φωνητικά ,σε οποιαδήποτε κατάσταση να είναι ο δίσκος,από τότε μου 'κόλλησε' αυτή η παραξενιά.
Είναι το εγγύτερο σημείο στην αναπαραγωγή κατά την γνώμη μου που μπορεί να σου χαλάσει το 'άκουσμα' .
Γι αυτό έδινα σημασία σε κεφαλές,μηχανήματα γενικά που έκαναν smoother το πρόβλημα,χωρίς όμως τα γνωστά λαμπίσια σαλιαρίσματα .
Πέρασε απαρατήρητο κάτι που έγραψα πολλές φορές και έχει σχέση με την ικανότητα που είχε η DL 103 (για την 110 δεν τσέκαρα ακόμα),να αναπαράγει 'φουσκωμένα' tracks όπως αυτά απ τα 45άρια ή τα 33άρια του ίδιου καλλιτέχνη που συνήθως ήταν σς Long Version πρώτο στην πρώτη πλευρά και ακουγόταν και αυτό παρόμοια.
Η Denon 103 είχε το χάρισμα να μην ενισχύει αυτό το ενηχλητικό 'ς' κάποιων καλλιτεχνών.
Η A.T ΟC 09 /2 που και αυτή την αγόρασα παραπάνω από μία φορά,δεν βοηθούσε σ αυτό,σε instrumental track,αναφοράς δίσκους,ή καλογραμμένους οκ,σε κακές εγγραφές τό τόνιζε,το έκανε χειρότερο.
Γι αυτό λάτρεψα προσωπικά τις Goldring που 'εξομάλυναν' κατά κάποιο τρόπο την παραφωνία αυτή χωρίς να στρογγυλεύουν όμως όπως η 103 αλλά όχι η έκδοση με ελλειπτική που ακούω τώρα.
Όταν θέλω ν ακούσω κάποιον αγαπημένο καλλιτέχνη δεν πρόκειται να μ εμποδίσει η κατάσταση του δίσκου που έχω πάρει από κάποιο παζάρι.
Δεν θέλω να είμαι περιορισμένος σε 100-200 τεμάχια που θα καλύπτουν την ματαιοδοξία,που θα επιδεικνύω στο υπερεγώ μου για αυτοικανοποίηση και υπόψη ότι έχω γνωρίσει και γω αρκετά άτομα που έχουν όλους τους τοίχους των σπιτιών τους καλυμμένους με βιλύνια.
Ένας δίσκος που μ αρέσει σε κυκλοφορία made in USA ,αλλά μ έντονο των στοιχείων της τόνισης των συρριστικών ήταν αυτός του Al Jarreau :Heaven and Earth.
Το ομότιτλο άσμα ,4ο απ την πρώτη πλευρά χαλάει απ τα τονισμένα στην εγγραφή ,αλλά και στην πραγματικότητα σύμφωνα με γνωστούς και φίλους που ταξίδεψαν να τον δουν live (Dumbai), συρριστικά.
Μια λύση θα ήταν να τον κάνω πάσα ,ή φρίσμπι,μαλλά μ άρεσε ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης(έφυγε ) και γενικά οι δίσκοι του έχουν αυτό το ακουστικό χαρακτηριστικό. (ακόμα και η συμπαραγωγή με George Benson,δίσκος χρονιάς για τον Ήχο είχε το θεματάκι της,αλλά αυτό το χαρακτηριστικό spoken word τον έκανε διάσημο).
Πολλά τα παραδείγματα Everything but the gir κ.λ.π.

Αν το διαθέτει κάποιος ας το τσεκάρει ακόμα και από αρχείο για να καταλάβει τι εννοώ.Η μήτρα παραμένει μήτρα, γι αυτό βέβαια κάποιοι αγαπούν τα live δίνοντας ένα σκασμό λεφτά .

 
  • Like
Reactions: gzanias

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,636
Kως
Σε αναπαραγωγή σήμερα από τρεις κεφαλές ,και οι τρεις σου έφερναν στο πιάτο την απαραφωνία αυτή.(103/Κarma/Exact),αλλά με διαφορετικό τρόπο.
Κάποιες εποχές που ακούγαμε με π.χ. Rogers στα 80ς δεν περνούσε η παραφωνία τόσο έντονα.
Τα σημερινά ηχεία,που έχουν καλύτερα υλικά κρος και μεγάφωνα ,μπορούν να μετατραπούν και σε 'ρυθμιστές διάθεσης'
Γι αυτό έγραψα στο Maestro ότι τα ηχεία του λόγω διαφάνειας θα του πετούν 'κατάμουτρα' ατέλειες εγγραφων που στο απλό βινύλιο είναι συχνότατες .
 

Kostas P.

AVClub Enthusiast
19 June 2006
742
Αθήνα
Ορίστε και ένα συγκριτικό video μεταξύ Denon 103R VS Audio Technica AT-33SA.


Το είδα το πρωί και δε μπόρεσα να ακούσω διαφορές από το YouTube. Πάντως έτσι κάνεις συγκριτικά, αλλάζεις ΕΝΑ αντικείμενο στο ίδιο σύστημα - δωμάτιο. Θέλω να πιστεύω ότι κάτι θα καταλάβαινα αν το άκουγα ζωντανά. Ενδιαφέρουσα κεφαλή η ΑΤ και όλες οι MC της εταιρείας, θετικό ότι οι περισσότερες είναι κάτω των 1000€, ακόμα τουλάχιστον. Φθηνές δεν είναι αλλά από τον ανταγωνισμό έχει χαμηλότερη κοστολόγηση.

Είδα και αυτό το οποίο ακούγεται πολύ καλά ακόμα και μέσω ΥΤ, είναι ηχογράφηση αναφοράς όμως. Ενδεικτικό το τι μετατροπές γίνονται στις ταπεινές Denon, μόνο το σώμα κοστίζει περισσόιτερο από μία ΑΤ ΜΜ κεφαλή!

 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,795
Καποτε συμφωνουσα με την αποψη που λεει οτι οσο καλυτερη ειναι η κεφαλη, τοσο περισοτερο εκθετει μια ηχογραφηση.
Εδω και καποια χρονια, αναθεωρησα την αποψη μου και αυτο διοτι καλυτερες κεφαλες περασαν στα χερια μου και στηνοντας τες σωστα και με πολλη προσοχη, παιζουν τους δισκους που θεωρουσα κακους, με λιγοτερες παραμορφωσεις απο οτι προηγουμενες κεφαλες που ειχα, ή που εχω ακομη.
Αυτο, δεν σημαινει οτι βγαζουν περισοτερα μπασα ή πριμα. Εχουν ομως καλυτερες ακιδες, στελεχη και αναρτησεις που σε συνδυασμο με τον καταλληλο βραχιονα και phono , αξιοποιειται το resolution τους . Αν μια φωνη , ή οργανα ενοχλουν , με μια καλυτερη κεφαλη ενοχλουν λιγοτερο λογω των χαμηλοτερων παραμορφωσεων που εχει η κεφαλη αυτη . Η λυση δεν ειναι να εχεις μια κεφαλη που χανει ή κουκουλωνει πληροφορια και ως εκ τουτου ακουγεται ευχαριστα . Υπαρχουν παμπολλες κεφαλες που αποφευγουν τις παραμορφωσεις και αλλοιωσεις του σηματος, διατηρωντας ταυτοχρονα την πληροφορια που υπαρχει στο δισκο. Και αυτα ταυτοχρονα με πολυ χαμηλοτερο θορυβο στα αυλακια .Ευτυχως που η εξελιξη των κεφαλων, δεν σταματησε εκει που καποιοι νομιζουν .

Εννοειται βεβαια, οτι το υπολοιπο συστημα ,πρεπει να μπορει να ακολουθησει αναλογα. Αυτο , ειναι οντως ενα απο τα πραγματα που μια καλη ,καλα στημενη κεφαλη , εκθετει .
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,636
Kως
Συμφωνώ Πάνο,όμως έναν σκόπελο μιας ηχογράφησης λίγο πολύ όλες θα τον ..σκοντάψουν.
Με τα ψηφιακά υπάρχει δυνατότητα κάποιου καμουφλάζ,η ακίδα αμ μπορεί να διαβάσει καλά,θα το βγάλει στον αέρα,επειδή είναι γραμμένο
Να πω για μια άλλη ιστορική για την εναλλακτική ποπ ηχογράφιση από μια μπάντα με πολλούς φανατικούς οπαδούς,με sold out όλα τα live,όπως εδώ στην Αθήνα.
Καλή εγγραφή,αλλά αδύνατο μια καλή κεφαλή να μην αποκαλύψει την παρήχηση του σς στο δεύτερο τρακ.
Στο ψηφιακό αν δεν υπάρχει jitter θ ακουστεί αλλιώς ,οι διαφορετικές σχολές κεφαλών θα το αναδείξουν/εκθέσουν διαφορετικά..γι αυτό πάω να τον ακούσω επειδή μαρέσει,ώστε να έχω ιδίαν άποψη τι προσπάθησε ο ηχολήπτης να 'πράξει' με το θέμα αυτό.


Στο 0:18-0:22 ακριβώς εκεί όπου το έβαλα έπαιξε αλλιώς,αλλού λιγότερο ενοχλητικά,αλλού περισσότερο,από κει κα πέρα το live μου δίνει στοιχεία ρεαλιστικά


και εδώ το live



Με μέτρια ακουστικά ακόμα και απ το utube μπορείς να κεφαλή είναι αναγκασμένη να κάνει την δουλειά της.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,636
Kως
Και το συγκεκριμένο το έβαλα να παίξει σε πολλά συστήματα/άκια/άρες,σε πολλές Εκθέσεις,φίλους,γνωστούς,στούντιος,αντιπροσώπους.Πιστέψτε με.
Και τα live ήταν και ευτυχώς που δεν είναι (και πως να είναι) ,μια αναφορά ,η πλέον πλησιέστερη ,όταν σ αρέσουν τα φωνητικά.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,795
Αλλο εννοω. Μια καλη κεφαλη δεν θα βελτιωσει μια κακη ηχογραφηση. Θα παιζει ομως την ηχογραφηση αυτη, καλυτερα απο οτι μια χειροτερη κεφαλη.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,636
Kως
Με μέτρια ακουστικά ακόμα και απ το utube μπορείς να κεφαλή είναι αναγκασμένη να κάνει την δουλειά της.
''Ο γνωστός Δαίμων λόγω Διακοπών παρόχου''
Ήθενα να πώ ότι ακόμα και απ το utube ακούς την παρήχηση αυτή που δεν οφείλεται στην 'εγγραφή',αλλά στον ιδιαίτερο τρόπο ομιλίας του τραγουδοποιού.
Το αν μια Koetsu καλοζυγισμένη θα περάσει πιο πλατύ ή πιο ξέρω γω αυτό το ηχητικό χαρακτηριστικό,δεν είναι μόνο θέμα στησίματος ,αλλά και σχολής ..
Η Benz και κάποιες έχουν διαφορετική προσέγγιση από Clearaudio/Lyra κ.λ.π.

Και αυτό που θα βγει σαν σήμα, ένα SP 100/Heybrook μπορεί να το 'μασήσει' ,ένα ATC/PMC/Dynaudio κ.λ.π. με τίποτα.
Θα πρέπει να μάθεις να ζεις μ αυτό.
Τώρα (03:00) που ακούω το Curtains με παλιό Spendor SP2/2 δεν δίνω και 'σημασία',το απόγευμα που μού 'ρθε ν ακούσω με PMC ήταν και κρύα τα ενισχυτικά...η πληροφορία στο μέγιστο,αλλά και τα συρριστικά παρόλο που είναι πολύ dark εγγραφές ,ήταν τονισμένα..
Μέχρι να δω το live νόμιζα ότι ήταν ένα ελάττωμα κάποιου τμήματος της ακουστικής αλυσίδας,τοποθέτηση,κλίση κ.ά μετά που βεβαιώθηκα ,το ακούω αλλιώς.
Το ίδιο γίνεται με πολλούς,Aρλέτα ,David Lynch...
Η DL 103 με την μαμίσια ακίδα ,λόγω των ελαφρώς not extended άκρων,δεν μπούκωνε με maxi singles που είχαν Clubby προσανατολισμό.
Θα δοκιμάσω και με βάρος ,αλλά είμαι σχεδόν βέβαιος ότι ο επαγγελματικός της χαρακτήρας βοηθούσε σ αυτό.
Η αναφορά στους Tinderstics έγινε μετά από πολλές ώρες όχι μόνο ακουσματος ,αλλά και συζητήσεις με fan club τους.

Τέτοια παραδείγματα έχω αρκετά σαν μουσικόφιλος και μιλώ για αυτήκοες περπτώσεις.
Τώρα αν τα χειλικά σύμφωνα του Κόκοτα (που μίλησα μαζί του,αλλά δεν άκουσα να τραγουδά) είναι πιο smooth με A.T παρά με Zyx δεν κόβω το χέρι μου.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,636
Kως
Αλλο εννοω. Μια καλη κεφαλη δεν θα βελτιωσει μια κακη ηχογραφηση. Θα παιζει ομως την ηχογραφηση αυτη, καλυτερα απο οτι μια χειροτερη κεφαλη.
Εννοείς ότι δεν θα σφυράνε τα συρριστικά τόσο..

Ομολογώ ότι η Denon με αλλαγή ακίδας ,ενώ είναι αναλυτική και με πιο εκτεταμένα άκρα,μου την δίνει με τα συριστικά,οπότε ή κάνω κάτι λάθος,ή όλοι αυτοί που τους αρέσει πλανώνται..
Πάντως μιλώ για εγγραφές με φωνητικά,εκεί υπάρχει κάτι σαν αναλογικό jitter με κάποιες.
Η Rega Exact στρογγυλεύει ,χωρίς να κόβει απ το θέμα τίποτα.
Παλιά,αλλά εξετάστηκε πλήρως και μετρήθηκε.
Και αυτό το χαρακτηριστικό της Πάνο υπάρχει σε Review απ το Hi-Fi News.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,795
Εννοείς ότι δεν θα σφυράνε τα συρριστικά τόσο..
Ναι
Ομολογώ ότι η Denon με αλλαγή ακίδας ,ενώ είναι αναλυτική και με πιο εκτεταμένα άκρα,μου την δίνει με τα συριστικά,οπότε ή κάνω κάτι λάθος,ή όλοι αυτοί που τους αρέσει πλανώνται..
Οπως ειπα και μενα μου αρεσει η denon. Μου αρεσουν περισοτερο αρκετες αλλες.
Πάντως μιλώ για εγγραφές με φωνητικά,εκεί υπάρχει κάτι σαν αναλογικό jitter με κάποιες.
Αυτο δεν θα τελειωσει ποτε.
Η Rega Exact στρογγυλεύει ,χωρίς να κόβει απ το θέμα τίποτα.
Παλιά,αλλά εξετάστηκε πλήρως και μετρήθηκε.
Και αυτό το χαρακτηριστικό της Πάνο υπάρχει σε Review απ το Hi-Fi News.
Οι πλειστες κεφαλες δεν κοβουν τιποτα, το αλλοιωνουν ή το παραμορφωνουν , τοσο αυτες οσο πιθανον και καποια απο τα υπολοιπα στο συστημα.
Οπως ειπα ξανα, δεν σταματησε η εξελιξη στις κεφαλες μετα το '60-'70. Ναι, μπορει να εχει κοστος μια καλυτερη κεφαλη, phono κλπ , αλλα δεν γινεται αλλιως.
Μακαρι να γινοταν. Ναι, η ακιδα βοηθα , αλλα δεν ειναι ο μονος παραγοντας. Ενα παραδειγμα που ερχεται στο μυαλο προχειρα, η audio technica AT-VM95ML και η audio technica VM-740ML . Ιδιες ακιδες, αλλα οι ομοιοτητες σταματανε εκει.

Οσο για τους reviewers αλλα και κατασκευαστες, για να μην εχει καποιος λανθασμενη εντυπωση, τους σεβομαι ολους. Αλλα επιλεγω με τα δικα μου κριτηρια.
 
Last edited:

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,636
Kως
Ναι

Οπως ειπα και μενα μου αρεσει η denon. Μου αρεσουν περισοτερο αρκετες αλλες.

Αυτο δεν θα τελειωσει ποτε.

Οι πλειστες κεφαλες δεν κοβουν τιποτα, το αλλοιωνουν ή το παραμορφωνουν , τοσο αυτες οσο πιθανον και καποια απο τα υπολοιπα στο συστημα.
Οπως ειπα ξανα, δεν σταματησε η εξελιξη στις κεφαλες μετα το '60-'70. Ναι, μπορει να εχει κοστος μια καλυτερη κεφαλη, phono κλπ , αλλα δεν γινεται αλλιως.
Μακαρι να γινοταν. Ναι, η ακιδα βοηθα , αλλα δεν ειναι ο μονος παραγοντας. Ενα παραδειγμα που ερχεται στο μυαλο προχειρα, η audio technica AT-VM95ML και η audio technica VM-740ML . Ιδιες ακιδες, αλλα οι ομοιοτητες σταματανε εκει.

Οσο για τους reviewers αλλα και κατασκευαστες, για να μην εχει καποιος λανθασμενη εντυπωση, τους σεβομαι ολους. Αλλα επιλεγω με τα δικα μου κριτηρια.
Πάνο και γω μιλώ καθαρά και ξάστερα ότι καμία κεφαλή δεν διαθέτει την απόλυτη ουδετερότητα, δεν είναι θέμα αλλοίωσης ή παραμόρφωσης ,αλλά και 'ταυτότητας'.
Συγκεκριμένα θέτω το ζήτημα των συριστικών, δίνοντας ένα ξεκάθαρο παράδειγμα που δεν οφείλεται στην κακή εγγραφή, αλλά ιδιαιτερότητα ενός τραγουδιστή που επιβεβαίωσα με προσωπική συμμετοχή και προήλθε από προσεκτική ακρόαση.
Ας τ' ακούσει όποιος έχει τελευταίας γενιάς κεφαλή και ας με διαψεύσει.
Μια κεφαλή νέα, εξελιγμένη υλικώς είμαι σίγουρος ότι δεν θα αλλοιώσει ,ούτε θα τονίσει ,αλλά θα 'εξάγει' αυτό το σημείο της ηχογράφησης και θα το αναπαράγει όπως οι υπόλοιπες σχεδόν,αν δεν το κάνει έχει το θέμα ...
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,795
Πάνο και γω μιλώ καθαρά και ξάστερα ότι καμία κεφαλή δεν διαθέτει την απόλυτη ουδετερότητα,
Ειπα κατι διαφορετικο; Αλλα δεν παιζουν και ολες το ιδιο με αυτο το σκεπτικο. Σαφως εντοπιζεται η καλυτερη κεφαλη. Υπαρχουν τροποι.
δεν είναι θέμα αλλοίωσης ή παραμόρφωσης ,αλλά και 'ταυτότητας'.
Μιλησα για resolution των κεφαλων. Τι σε δυσκολευει σ' αυτο το απλο πραγμα;
Συγκεκριμένα θέτω το ζήτημα των συριστικών, δίνοντας ένα ξεκάθαρο παράδειγμα που δεν οφείλεται στην κακή εγγραφή, αλλά ιδιαιτερότητα ενός τραγουδιστή που επιβεβαίωσα με προσωπική συμμετοχή και προήλθε από προσεκτική ακρόαση.
Ας τ' ακούσει όποιος έχει τελευταίας γενιάς κεφαλή και ας με διαψεύσει.
Δεν τεθηκε θεμα αμφισβητησης, αρα δεν υπαρχει ουτε θεμα διαψευσης. Θεμα resolution ομως υπαρχει παντα. Ουτε μια ελλειπτικη ακιδα (που ουτε συ δεν ξερεις τι σου βαλανε στην κεφαλη) μπορει να διαβασει το μαξιμουμ της πληροφοριας ενος δισκου. Αρα μαλλον δεν ειναι 100% ικανη για να φορτωσω πιθανα λαθη της καπου αλλου αγνοωντας την ιδια μεταξυ αλλων. Εδω μιλαμε για ηχογραφημενη μουσικη, οχι τον ιδιο τον καλλιτεχνη live ή face to face.
Μια κεφαλή νέα, εξελιγμένη υλικώς είμαι σίγουρος ότι δεν θα αλλοιώσει ,ούτε θα τονίσει ,αλλά θα 'εξάγει' αυτό το σημείο της ηχογράφησης και θα το αναπαράγει όπως οι υπόλοιπες σχεδόν,αν δεν το κάνει έχει το θέμα ...
Εχω 7 πολυ εξελιγμενες κεφαλες, και καμια δεκαρια οχι και τοσο. Δεν αναφερεσαι καθολου απ' ότι βλεπω στο phono και παρα κατω απο αυτο.
Μονες τους παιζουν οι κεφαλες; Η ιδια κεφαλη σε 4 διαφορετικα phono δινει 4 διαφορετικους ηχους.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Kostas P.

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,795
αλλά ιδιαιτερότητα ενός τραγουδιστή
Για να μην γινει και σηριαλ , ΕΑΝ αυτη η "ιδιαιτεροτητα" ενος τραγουδιστη ηχογραφηθηκε, ΘΑ την διαβασουν ΟΛΕΣ οι ακιδες, με την καλυτερη κεφαλη να τη διαβαζει πιο κοντα στην πραγματικοτητα, την ωρα που ηχογραφηθηκε. Αυτο δεν σημαινει οτι η καλυτερη κεφαλη θα ακουγεται ντε και καλα πιο ενοχλητικη. Σιγουρα θα ακουγεται πιο αποκαλυπτικη,λογω καλυτερου resolution, χαμηλοτερης παραμορφωσης και λιγοτερης αλλοιωσης του ηχογραφημενου σηματος.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,369
Μην ξεχνάτε κάτι το βασικό .
Όλοι μας ακούμε από διαφορετικά πικαπ ,phono και πάει λέγοντας .
Βέβαια σε κάποια πράγματα λόγο καθαρά της αλυσίδας προτιμώ την ουδετερότητα για ευνόητους λόγους .

Γιάννη στην ηχογράφηση που έβαλες φυσικά την άκουσα ψηφιακά .
Υπάρχει πληροφορία σε όλες τις συχνότητες .
Μου άρεσε οτι σβήνουν αργά οι υψηλές συχνότητες ,τα φωνητικά είχαν ενδιαφέρον,το ηχόχρωμα στην φωνή του συγκεκριμένου ερμηνευτή έχει λέπτυνση στην χροιά του είναι λεπτό δηλαδή και σε κάποιο σημείο γίνεται πιο βαρύ .

Να ελέγξεις την βελόνα -ακίδα που σου έβαλαν ,έχει απαιτήσεις .
Ελπίζω μόνο να μην σου την τοποθέτησαν στραβά .
Δεν είναι μόνο ο van.

Εδώ σε άλλη ηχογράφηση .
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,636
Kως
Μάκη δεν τα έβαλα αυτά τα samples στην τύχη.
Έχουν παίξε σε πολλά πλατο,συστήματα,Εκθέσεις ,στούντιο κ.λ.π.
Η εγγραφές παρ όλο που είναι made in USA,προφανώς δεν έγιναν more compressed λόγω έντονων συριστικών των φωνητικών τους.
Ανέφερα ότι σε 3 που έχω στημένες παίζει λίγο πολύ το ίδιο,αλλά το άκουσα σε καμιά 15αριά πρώην και στην πρώτη περίπτωση φαίνεται ότι κα στα live ισχύει,εν'ω στην δεύτερη περίπτωση είναι σίγουρο και ακουστό από εμένα τον ίδιο.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,636
Kως
Για να μην γινει και σηριαλ , ΕΑΝ αυτη η "ιδιαιτεροτητα" ενος τραγουδιστη ηχογραφηθηκε, ΘΑ την διαβασουν ΟΛΕΣ οι ακιδες, με την καλυτερη κεφαλη να τη διαβαζει πιο κοντα στην πραγματικοτητα, την ωρα που ηχογραφηθηκε. Αυτο δεν σημαινει οτι η καλυτερη κεφαλη θα ακουγεται ντε και καλα πιο ενοχλητικη. Σιγουρα θα ακουγεται πιο αποκαλυπτικη,λογω καλυτερου resolution, χαμηλοτερης παραμορφωσης και λιγοτερης αλλοιωσης του ηχογραφημενου σηματος.
Σ αυτό έχω μια άλλη άποψη.
Στις λεγόμενες 'μεσαιατές' κεφαλές όπως τι αποκαλούσε κάποιο παλιό μέλος θα σφυρίξει λιγότερο από από παντελώς ουδέτερες.
ΚΑΙ είναι άποψη που στηρίζεται σε προσωπκή εμπειρία ,όχι υποθέσεις.
΄Οχι ότι οι κάτοχοι που ζήτησα να το αναπαράγουν είναι αλάνθαστοι,αλλά ..ξέρουν πολύ καλά να ρυθμίζουν κεφαλές .
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,636
Kως
Εδω μιλαμε για ηχογραφημενη μουσικη, οχι τον ιδιο τον καλλιτεχνη live ή face to face.

Εδώ επέτρεψέ μου να επαναλάβω ότι το τμήμα αυτής της ηχογραφημένης μουσικής είναι το ίδιο στο live που τον άκουσα,αλλά και σε δεκάδες άλλα που άκουσαν πολλοί άλλοι ΓΝΩΣΤΟΙ μου μουσικόφιλοι και μάλιστα κάποιοι εξ αυτών unplugged.
Στο sample με τους tindersticks δεν είναι μια κακή τεχνική μιας κάποιας ηχογράφησης ,αλλά ο τρόπος που μιλάει,έχει ένα θέμα και ακούγεται ακόμα και στις συνεντεύξεις του..
Γι αυτό, αυτόν τον δίσκο το έπαιρνα μαζί όταν έκανα ακρόαση βινυλίου,το ίδιο μου έλεγε ένας Εκθέτης που δεν τον ήξερε,υπήρχαν όμως κάτοχοι συστημάτων με όλους τους δίσκους τους και σε πολλές εκδόσεις και σπάνια remixes κ.λ.π.,με ανάλογα samples.
Τέλος πάντων δεν θέλω να επιβάλω καμιά άποψη..
΄Εχω βάλει την χρονική στιγμή του track (στο ψηφιακό του) και επειδή απ το 1998 το έχω παίξει σε πάρα-πολλά πλατό και συστήματα ,έχω βγάλει τα συμπεράσματα μου και ούτε έχω τα χρυσά αυτιά,ούτε κάνω κόντρες γνώσεων.
Λέω κάτι που έχουν διαπιστώσει λάτρεις του 'ψευδού' τραγουριστή των Tindersticks που και live πήγαν να τον δουν μακριά απ την χώρα τους και έχουν σε βινύλιο και αρχεία,cds όλες τις δουλειές του.

Παρόμοιος είναι και ο λόγος που άρρωστος (1.12.19) πήγα ν ακούσω την Barber από κοντά,πολύ κοντά !!! να βγάλω τα δικά μου συμπεράσματα μαζί με άλλους μουσικόφουλους για το αν τα συριστικά της είναι και σε ζωντανή εμφάνιση 'ανάλογα',και ΑΝ είναι πως ακούγεται..
Και αν δεν έχει κάποιος εδώ μέσα sample τον Στιούαρτ Σέιπλς των Tindersticks,σίγουρα σε κάποιο κατάστημα,Έκθεση,στούντιο ,φίλο θα έχει ακούσει το νούμερο ένα sample των τελευταίων χρόνων ,την P.Barber..και να μην σ αρέσει αναγκαστικά θα την ακούσεις και ένας λόγος είναι αυτό το χαρακτηριστικό που αν ΚΑΙ ΗΧΟΓΡΑΦΕΙΤΑΙ ,αλλιώς παίζει σε τουίτερ ταινίας,αλλιώς σε A,T.C.,αλλιώς σε V.D.H.,αλλιώς σε Lyra,Koetsu,Kiseki Lapis κ.λ.π!!!!!!!!!!!


Όσο αυτό με την ακίδα και τα χαρακτηριστικά των nuddle,boron,ellipticac,super ,μακάρι να είμουν παρόν σε ανάλογο blind test να ακούω διαφορές live.
Επίσης να τονίσω ότι το retip στην Karma που επέλεξα βάση τιμής,(υπήρχαν πολύ ακριβοτερες εναλλακτικές, επέλεξα τη φθηνότερη λύση στο εγγύτερο ακουστικά ) και παίζει το ίδιο με ότι είχα εδώ και 30 χρόνια.
Και το ξανα έγραψα στην αρχή ότι η Karma με την Denon μου είναι άλλα σύμπαντα,όχι όμως η αγαπημένη μου.
Και ξέρω κάτοχο MC ONE που δεν ήξερε τα χαρακτηρστικά της Paratrace ,αλλά εκεέ έμεινε και εκεί θα ξανά κάνει retip.
Τα υπόλοιπα τα σέβομαι ΟΛΑ,εκτός απ αυτά που έχω ακούσει και δεν υποθέτω.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,795
Σ αυτό έχω μια άλλη άποψη.
Αυτο που σου εγραψα δεν ειναι αποψη,αλλα γεγονος. Ετσι δουλευουν οι κεφαλες. Οτι βρουν στο δρομο τους διαβαζουν.Αλλες μετρια, αλλες καλα,αλλες καλυτερα.
Στις λεγόμενες 'μεσαιατές' κεφαλές όπως τι αποκαλούσε κάποιο παλιό μέλος θα σφυρίξει λιγότερο από από παντελώς ουδέτερες.
Ακομη και η λεξη "μεσαιατες" δειχνει καθαρα χρωματισμο, αλλοιωση και παραμορφωση.
ΚΑΙ είναι άποψη που στηρίζεται σε προσωπκή εμπειρία ,όχι υποθέσεις.
Και εσυ , οπως ολοι σαφως μπορεις να εχεις αποψη. Αλλα ειναι απλα αποψη.
΄Οχι ότι οι κάτοχοι που ζήτησα να το αναπαράγουν είναι αλάνθαστοι,αλλά ..ξέρουν πολύ καλά να ρυθμίζουν κεφαλές .
Καλο αυτο.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,636
Kως
Κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό έχει και η Μπέσυ Αργυράκη και είχα δίσκο και προσωπικό και με Γιουροβίζιον και μάλιστα τον βρήκα σε αντικιερί έξω, σε έκδοση Εξωτερικού (Eurovision 76 αν θυμάμαι καλά) ,μιλά σε ριάλιτι,podcasts κ.λ.π, και από παλιά σε Technicks BD 22 αλλά και νεανικών χρόνων Dual 'σφύριζε' και δεν πιστεύω ότι θα την καλλωπίσει μια shibata...
Απόψεις ανταλλάσουμε,δεν δογματίζουμε...
Έχει κάνει 2 δίσκους για την Ιαπωνική αγορά με μεγάλη επιτυχία,αλλά δεν ξέρω πως το 'αντιμετώπσαν' οι εκείθεν δισκογραφικές..