Denon DL-A110 -103 anniversary

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Προ-τελευταία Έκθεση Ήχου,Κυριακή κατά τις 21:00 ,εκεί που πακέταραν όλοι,είδα φως και μπήκα στο δωμάτιο της Solid Foundation ,που είχε κίνηση.
Έκατσαν κάποιοι με cds,άλλοι με Βινύλια,επειδή με την βαβούρα αυτών των εκδηλώσεων δεν άκουσαν όπως ήθελαν τον άρτι αφιχθέντα ακριβό Dynavector με την ΧΧ 20 .. phono ήταν το Kondo,pre Bryston/power monos Bryston.
Άνοιξε έναν σφραγισμένο ο κ.Στέλλιος επειδή ζήτησε κάποιος να παίξει κάτι απ το Young Americans του David.
Έπαιξε κατανυκτικά,διάβασε τα σχόλια μου από εκείνη την 'έξτρα' ώρα ,φοβερό άκουσμα με PMC 25.26 αν θυμάμαι καλά,αλλά τα συριστικά που υπάρχουν και σ αυτόν που είχα και γω ,τον απλό του 80 κάτι,όπως και όπου να το άκουσα και ειδικά τότε με την ησυχία μου ,με 5-6 άλλους,συριστικά έβγαιναν και μάλιστα τονισμένα ,παρόλο το λαμπάτο phono και το καλό σύστημα.
Αυτά...
Επειδή έψαχνα τις τελευταίες ακροάσεις ,που απ ότι κατάλαβες καταγράφω όσο μπορώ.
 

geovar

AVClub Addicted Member
24 February 2008
1,698
Χαίρομαι που με διαβάζεις .
Από ότι βλέπεις δεν έχω ακόμη ξεβρακώσει καμία DL γιατί πρωτίστως εδώ μιλάμε για την DL A 110.
Και μιας και το θέτεις προσωπικά .
Στο Av club. gr ,επικρατεί δημοκρατία οποιαδήποτε και απλό μέλος φυσικά μπορεί να ανοίξει νήμα για οποιαδήποτε κεφαλή η για κάτι άλλο ανεξάρτητα από την τιμή .
Δεν του το απαγόρευσε κανείς .
Πάντα φιλικά .
 

geovar

AVClub Addicted Member
24 February 2008
1,698
Τώρα που το ξαναδιαβάζω πολύ χαίρομαι κι'εγώ που χάριν σου, Μακις " επικρατεί δημοκρατία οποιαδήποτε και απλό μέλος φυσικά μπορεί να ανοίξει νήμα για οποιαδήποτε κεφαλή η για κάτι άλλο ανεξάρτητα από την τιμή ". Τι λε ρε μάγκα σου χρωστάω και χάρη που μπορώ να γράφω σαν απλό μέλος. Ξεκαβάλα τον κάλαμον
" Το "επικρατεί δημοκρατία οποιαδήποτε...." που γράφεις , τι πα να πει ρε συνφορουμίτη, Μέλος του Σωματίου; Κάτι σαν Αττική Διάλεκτος ρομαγιαλαντζί ;
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,369
Τώρα που το ξαναδιαβάζω πολύ χαίρομαι κι'εγώ που χάριν σου, Μακις " επικρατεί δημοκρατία οποιαδήποτε και απλό μέλος φυσικά μπορεί να ανοίξει νήμα για οποιαδήποτε κεφαλή η για κάτι άλλο ανεξάρτητα από την τιμή ". Τι λε ρε μάγκα σου χρωστάω και χάρη που μπορώ να γράφω σαν απλό μέλος. Ξεκαβάλα τον κάλαμον
" Το "επικρατεί δημοκρατία οποιαδήποτε...." που γράφεις , τι πα να πει ρε συνφορουμίτη, Μέλος του Σωματίου; Κάτι σαν Αττική Διάλεκτος ρομαγιαλαντζί ;
Υπάρχει αυτή η διάλεκτος ;
Είσαι εκτός θέματος .
Έχεις να αναφέρεις κάτι για την κεφαλή ;
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,369
Προ-τελευταία Έκθεση Ήχου,Κυριακή κατά τις 21:00 ,εκεί που πακέταραν όλοι,είδα φως και μπήκα στο δωμάτιο της Solid Foundation ,που είχε κίνηση.
Έκατσαν κάποιοι με cds,άλλοι με Βινύλια,επειδή με την βαβούρα αυτών των εκδηλώσεων δεν άκουσαν όπως ήθελαν τον άρτι αφιχθέντα ακριβό Dynavector με την ΧΧ 20 .. phono ήταν το Kondo,pre Bryston/power monos Bryston.
Άνοιξε έναν σφραγισμένο ο κ.Στέλλιος επειδή ζήτησε κάποιος να παίξει κάτι απ το Young Americans του David.
Έπαιξε κατανυκτικά,διάβασε τα σχόλια μου από εκείνη την 'έξτρα' ώρα ,φοβερό άκουσμα με PMC 25.26 αν θυμάμαι καλά,αλλά τα συριστικά που υπάρχουν και σ αυτόν που είχα και γω ,τον απλό του 80 κάτι,όπως και όπου να το άκουσα και ειδικά τότε με την ησυχία μου ,με 5-6 άλλους,συριστικά έβγαιναν και μάλιστα τονισμένα ,παρόλο το λαμπάτο phono και το καλό σύστημα.
Αυτά...
Επειδή έψαχνα τις τελευταίες ακροάσεις ,που απ ότι κατάλαβες καταγράφω όσο μπορώ.
Έχω τοποθετηθεί κατά καιρούς με το θέμα των συριστικών ,αυτό φυσικά είναι θέμα ιδιαιτερότητας του κάθε ερμηνευτή , παραγωγής ,γενικά αλυσίδας του ηχοσύστηματος που καταλήγει στα ηχεία μας .
Σαφέστατα θα υπάρχει ,αλλά το θέμα είναι να μην διογκώνεται .
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,527
Θεσσαλονικη
Πάντα παρακολουθώ με καλή διάθεση τα νήματα του MakisM. Τώρα, εδώ, είμαστε στο Νο 272. Για τα Dali είχαμε φτάσει 412.
Η άποψή μου για την DL103 είναι πως πρόκειται για μία κεφαλή που επειδή είναι μια σχετικά πολύ φτηνή MC, διάφοροι "αναβαθμιστές" την αγοράζουν, τη βρακώνουν/ξεβρακώνουν και την πουλάνε επί Χ της πραγματικής της αξίας.
ΥΓ. Ο υπότιτλος στο Avatar "Μέλος του Σωματίου" είναι Τίτλος που διαχωρίζει τον τιτλούχο από τα άλλα απλά μέλη ;
Καλημέρα Γιώργο ,όχι μόνο δεν διαχωρίζει το μέλος του σωματείου απο τους υπόλοιπους σχολιαστές ,αλλά αντίθετα του υπενθυμίζει ότι λόγω αυτής της ιδιότητος του ,θα πρέπει να έχει και την ανάλογη συμπεριφορά .Ούτε φυσικά απολαμβάνει κάποιας "ασυλίας" από μέρους της Δ.Ο ,ούτε έχει κάποιο ιδιαίτερο "προνόμιο"
Το ότι 50 "τρελοί" προσπαθούν να κρατήσουν αυτό τον χώρο ανοικτό ,είναι τελείως ανεξάρτητο από τις συμπεριφορές τους στο φόρουμ στο οποίο αντιμετωπίζονται όπως όλα τα άλλα μέλη .
Καλή συνέχεια .
 
  • Like
Reactions: grio and MakisM

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,369
Λοιπόν ,Γιάννη επειδή με έβαλες στην πρίζα .
Βρήκα ένα δίσκο για τον οποίο αναφέρθηκες ,παραγωγή του 1975 .
Όντως στην συγκεκριμένη παραγωγή όχι όμως σε όλο τον δίσκο ακούγονται τα συριστικά της ερμηνεύτριας δεν με ενοχλεί όμως σε μεγάλο βαθμό ,παρόλο αυτά ρύθμισα την αντίσταση στα 499 ohm (αυτήν την αντίσταση βρήκα ,αυτήν έβαλα ) έκοψε λίγο τα μέσο υψηλά καμία σχέση με το gain με αποτέλεσμα θα πρέπει να πλησιάσεις κοντά στο ηχείο για να τα ακούσεις .
Φαίνεται ,δουλεύει αυτή η θεωρία οτι θα πρέπει να τερματίσεις την αντίσταση 10 φορές από την ονομαστική αντίσταση της κεφαλής .
Φυσικά όπως γράφτηκε το σύστημα αποφασίζει που και πως ,αφού κάποια πράγματα είναι μια αλυσίδα .
Το ερώτημα για μένα προσωπικά είναι το τι γίνεται στα 40 ohm ,η denon αναφέρει μόνο για μετασχηματιστή γιατί όχι με άλλο phono και να το τερματίσεις εκεί (αντίσταση ) με την προυποθεση το phono να έχει ρεύματα ;
Στα 100 ohm πάντως δεν είχα θέμα οδήγησης .
62793660-F2C7-487C-8863-C87264254B9B.jpeg
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Λοιπόν ,Γιάννη επειδή με έβαλες στην πρίζα .
Βρήκα ένα δίσκο για τον οποίο αναφέρθηκες ,παραγωγή του 1975 .
Όντως στην συγκεκριμένη παραγωγή όχι όμως σε όλο τον δίσκο ακούγονται τα συριστικά της ερμηνεύτριας δεν με ενοχλεί όμως σε μεγάλο βαθμό ,παρόλο αυτά ρύθμισα την αντίσταση στα 499 ohm (αυτήν την αντίσταση βρήκα ,αυτήν έβαλα ) έκοψε λίγο τα μέσο υψηλά καμία σχέση με το gain με αποτέλεσμα θα πρέπει να πλησιάσεις κοντά στο ηχείο για να τα ακούσεις .
Φαίνεται ,δουλεύει αυτή η θεωρία οτι θα πρέπει να τερματίσεις την αντίσταση 10 φορές από την ονομαστική αντίσταση της κεφαλής .
Φυσικά όπως γράφτηκε το σύστημα αποφασίζει που και πως ,αφού κάποια πράγματα είναι μια αλυσίδα .
Το ερώτημα για μένα προσωπικά είναι το τι γίνεται στα 40 ohm ,η denon αναφέρει μόνο για μετασχηματιστή γιατί όχι με άλλο phono και να το τερματίσεις εκεί (αντίσταση ) με την προυποθεση το phono να έχει ρεύματα ;
Στα 100 ohm πάντως δεν είχα θέμα οδήγησης .
View attachment 192188
Το θέμα Μάκη που προσπαθώ να πω είναι το αν το 'μαγείρεμα' που έκανες για το συμμάζεμα αυτής της κατά τ άλλα ωραίας ερμηνεύτριας είναι αυτό που θα ακούσεις και στο ριάλιτι που συμμετέχει, στην μπουάτ που αν γυρίζαμε τον χρόνο πίσω τραγουδούσε, στην συνέντευξη κ.λ.π.
Υποτίθεται ότι ψάχνουμε το εγγύτερο στην αλήθεια ,που είτε μας αρέσει είτε όχι ΥΠΑΡΧΕΙ.
Αν έζησες την 'συμμετοχή' μας στην Eurovision τότε,θ άκουγες ότι δεν μαζευόταν ούτε σε μία 'στροφή'.
Κάτι ανάλογο πάντως μου πρότεινε και ο repieter,που απ ότι ξέρω μέσω άλλων πελατών ασχολείται με την μουσική, έχει τα δικά του συστήματα και δεν είναι ένας ωρολογοποιός που άλλαξε επάγγελμα επειδή βλέπει ευκαιρίες.
Είχε από το 2017 που πρωτοήρθα σ επαφή ήδη μεγάλη βάση δεδομένων και κάτι που θα πω είναι ότι ήξερε το θέμα με κάποιες V.D,H.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Να το πάρω αλλιώς.
Όλοι εδώ μέσα έχουμε πάει με αναφορές δίσκους,cds,κ.λ.π,(έχω δει και DAT),σε κάποιον εισαγωγέα,έμπορο κ.λ.π.
Πιστεύεις ότι κάποιοι έμποροι,κάποια στούντιος θα είχαν Μπέσυ sample για επιλογή απ τον υποψήφιο αγοραστή?
Κάποια εποχή είχα πάει ν ακούσω πριν τρεις δεκαετίες σ ένα κατάστημα που είχε Pink Triangle και άλλα διάφορα και έκανε επίδειξη με ραντεβού..'Ηταν μια Goldring που ενδιαφερόμουν ν ακούσω και πήγα με Crawford Randy ,παρ όλο που δεν είναι απ αυτές που είναι στο κόκκινο,έχει εγγραφές που τονίζει..σ όλους είναι γνωστό.
''Μα τι είναι αυτά που μου έφερες μου λέει? δεν παίζουν καλά,δεν ακούς πως τσιρίζει μου είπε...
Άσε να βάλω μου λέει κάτι καλό εγώ...''
Και ας έπαιζε καλύτερα από ότι είχα ακούσει σε πιο 'flat' κεφαλές τότε.
Πέρα απ τα τωρινά μου μηχανήματα,πέρσι είχα τον Reference 5 σε σχεδόν καινούρια κατάσταση αν και ήταν του '12.
Φυσικά τον άκουσα και με Cary SL 05 από κοντά πριν να μπλέξω με απατεώνα πωλητή..
Αλλά όλοι έχουμε τις παραξενιές μαες,γι αυτό ποστάρουμε γι ανταλλαγή πληροφοριών,εμπεριών,πέρα απ το προσωπικό γούστο.Το δικό μου περιλαμβάνει πολύ ,μα πάρα πολύ live μικρών συνόλων ,φωνών όπου σε πρώτο πλάνο αν κατάλαβες είναι ο αυθορμητισμός,ο ενθουσιασμός,ο αυτοσχεδιασμός .εκεί δηλαδή που υπάρχει πεδίο και για 'αστοχίες'.
Δηλαδή στα στούντιο ηχογράφησης που πήγα κιόλας αλλιώς θα τραγουδήσει κάποια αγαπημένη μας,αλλιώς στο live όταν από κάτω βέβαια το κοινό δεν είναι κουστουμιαρισμένοι ακροατές σε σειρά και όλα σε τάξη,αλλά ένα κοινό που συμμετέχει ..
Όπως ένα Τζαζ φέστιβαλ.

Όχι σ αυτό είναι σοβαρότατος ,αλλά σε κάτι μου έχω το μικρόφωνο έπιανε κάτι άλλο.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Σε τέτοια απόσταση ο ακροατής δεν πα να πάρει dirak και δικά σου προγράμματα για τέλεια διαγράμματα κα καμπύλες ,να σαι σίγουρος ότι θ ακούσεις τις χροιές σωστότερα.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Σε τέτοια απόσταση ο ακροατής δεν πα να πάρει dirak και δικά σου προγράμματα για τέλεια διαγράμματα κα καμπύλες ,να σαι σίγουρος ότι θ ακούσεις τις χροιές σωστότερα.
Επίσης έχω ακούσει πολλές απ τις αναφορές μου με Leben ,πολλές φορές,πολύωρες ακροάσεις και άλλους χαμηλόβατους προς την ζεστή μεριά...σε χαμηλές εντάσεις ήταν οκ,τόσο που σκεφτόμουν να ξαναπάρω Sugden .
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Να το πάρω αλλιώς.
Όλοι εδώ μέσα έχουμε πάει με αναφορές δίσκους,cds,κ.λ.π,(έχω δει και DAT),σε κάποιον εισαγωγέα,έμπορο κ.λ.π.
Πιστεύεις ότι κάποιοι έμποροι,κάποια στούντιος θα είχαν Μπέσυ sample για επιλογή απ τον υποψήφιο αγοραστή?
Κάποια εποχή είχα πάει ν ακούσω πριν τρεις δεκαετίες σ ένα κατάστημα που είχε Pink Triangle και άλλα διάφορα και έκανε επίδειξη με ραντεβού..'Ηταν μια Goldring που ενδιαφερόμουν ν ακούσω και πήγα με Crawford Randy ,παρ όλο που δεν είναι απ αυτές που είναι στο κόκκινο,έχει εγγραφές που τονίζει..σ όλους είναι γνωστό.
''Μα τι είναι αυτά που μου έφερες μου λέει? δεν παίζουν καλά,δεν ακούς πως τσιρίζει μου είπε...
Άσε να βάλω μου λέει κάτι καλό εγώ...''
Και ας έπαιζε καλύτερα από ότι είχα ακούσει σε πιο 'flat' κεφαλές τότε.
Πέρα απ τα τωρινά μου μηχανήματα,πέρσι είχα τον Reference 5 σε σχεδόν καινούρια κατάσταση αν και ήταν του '12.
Φυσικά τον άκουσα και με Cary SL 05 από κοντά πριν να μπλέξω με απατεώνα πωλητή..
Αλλά όλοι έχουμε τις παραξενιές μαες,γι αυτό ποστάρουμε γι ανταλλαγή πληροφοριών,εμπεριών,πέρα απ το προσωπικό γούστο.Το δικό μου περιλαμβάνει πολύ ,μα πάρα πολύ live μικρών συνόλων ,φωνών όπου σε πρώτο πλάνο αν κατάλαβες είναι ο αυθορμητισμός,ο ενθουσιασμός,ο αυτοσχεδιασμός .εκεί δηλαδή που υπάρχει πεδίο και για 'αστοχίες'.
Δηλαδή στα στούντιο ηχογράφησης που πήγα κιόλας αλλιώς θα τραγουδήσει κάποια αγαπημένη μας,αλλιώς στο live όταν από κάτω βέβαια το κοινό δεν είναι κουστουμιαρισμένοι ακροατές σε σειρά και όλα σε τάξη,αλλά ένα κοινό που συμμετέχει ..
Όπως ένα Τζαζ φέστιβαλ.

Όχι σ αυτό είναι σοβαρότατος ,αλλά σε κάτι μου έχω το μικρόφωνο έπιανε κάτι άλλο.
Αυτό το έβαλα για το τεράστιο πάνελ πίσω και την αναπαραγωγή με το στόμα..'ντουντούκας'...φυσικά και τα συριστικά στο Sunshine που σε άλλο χώρο δεν μαζεύονται.
 

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,028
Αιγάλεω
Ο τρόπος εκφώνησης του φθόγγου "σίγμα" ή του "s" , του "sh" κλπ, αν πρέπει να "μετρηθεί" βάσει κάποιου χαρακτηριστικού, αυτό είναι η συριστικότητα (Sibilance). Άλλοι το προφέρουν με πιό οξύ τρόπο, άλλοι με μαλακότερο.
Παρήχηση ονομάζεται η συχνή επανάληψη ενός φθόγγου μέσα σε μια φράση ή σε πρόταση ή σε στίχο,
Αν ο φθόγγος είναι το s τότε έχουμε παρήχηση του s : she sells sea sells on the seashore
Aν ο φθόγγος είναι το π, τότε έχουμε παρήχηση του π : ο νάπτης ο Λεπτέρης, κατάπιε επτά καπτούς κεπτέδες. Περίπτωση
Αυτό το κομμάτι του αναγνώσματος μου δημιούργησε ενδιαφέρον , το έψαξα το θυμήθηκα και μόλις σας το παρουσίασα.

Κατά τα άλλα, συγχωρήστε με, αλλά τι ακριβώς συζητιέται εδώ και δύο σελίδες, μπορεί κάποιος απο τους συμμετέχοντες να με διαφωτίσει;
Με δυό λόγια.
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Ο τρόπος εκφώνησης του φθόγγου "σίγμα" ή του "s" , του "sh" κλπ, αν πρέπει να "μετρηθεί" βάσει κάποιου χαρακτηριστικού, αυτό είναι η συριστικότητα (Sibilance). Άλλοι το προφέρουν με πιό οξύ τρόπο, άλλοι με μαλακότερο.
Παρήχηση ονομάζεται η συχνή επανάληψη ενός φθόγγου μέσα σε μια φράση ή σε πρόταση ή σε στίχο,
Αν ο φθόγγος είναι το s τότε έχουμε παρήχηση του s : she sells sea sells on the seashore
Aν ο φθόγγος είναι το π, τότε έχουμε παρήχηση του π : ο νάπτης ο Λεπτέρης, κατάπιε επτά καπτούς κεπτέδες. Περίπτωση
Αυτό το κομμάτι του αναγνώσματος μου δημιούργησε ενδιαφέρον , το έψαξα το θυμήθηκα και μόλις σας το παρουσίασα.

Κατά τα άλλα, συγχωρήστε με, αλλά τι ακριβώς συζητιέται εδώ και δύο σελίδες, μπορεί κάποιος απο τους συμμετέχοντες να με διαφωτίσει;
Με δυό λόγια.και
Να σαι καλά,αλλά αυτό το τμήμα με τους tindersticks είναι αυτό που περιγράφεις,όπως και τα άλμπουμ με την Ana Moora.το άλμπουμ του Al Jareau .
Τo θέμα είναι το πώς διαβάζονται από μια ακίδα διαφόρων ειδών, τιμών, χαρακτηριστικών κ.λ.π..και αν μια πιο flat ακριβή κεφαλή θα ηχήσει λιγότερο ενοχλητικά.
Το όλο θέμα ξεκίνησε απ την διαπίστωση ότι μια σφαιρική denon μετά από εξαντλητική δοκιμασία σε πολλά maxi singles,θα ενοχλήσει λιγότερο..
Καθ' οδόν μπήκαν και κάποια άλλα θέματα..
Ο ισχυρισμός μου αυτός έγινε μετά από ακρόαση πάνω από 1500 maxis..made in USA
Μετά μπήκε το θέμα αλλαγής ακίδας στην denon αυτή και τι άλλαξε σε σχέση με δικές μου άλλες αναφορές σε ακρόαση A/B ..
Αν είμαι εκτός θέματος ,ξέρετε ελεύθερα διαγραφή,το ότι βέβαια αποδίδει καλύτερα τα μοιυκωμένα singles,δεν σημαίνει ότι overal ειναι καλύτερη..το αντίθετο.
Μάλιστα επειδή έχω πρόσβαση σε άλλα 2000 μαύρα motown,stax όλα σε 45 ,θα επανέλθω..
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Ο τρόπος εκφώνησης του φθόγγου "σίγμα" ή του "s" , του "sh" κλπ, αν πρέπει να "μετρηθεί" βάσει κάποιου χαρακτηριστικού, αυτό είναι η συριστικότητα (Sibilance). Άλλοι το προφέρουν με πιό οξύ τρόπο, άλλοι με μαλακότερο.
Παρήχηση ονομάζεται η συχνή επανάληψη ενός φθόγγου μέσα σε μια φράση ή σε πρόταση ή σε στίχο,
Αν ο φθόγγος είναι το s τότε έχουμε παρήχηση του s : she sells sea sells on the seashore
Aν ο φθόγγος είναι το π, τότε έχουμε παρήχηση του π : ο νάπτης ο Λεπτέρης, κατάπιε επτά καπτούς κεπτέδες. Περίπτωση
Αυτό το κομμάτι του αναγνώσματος μου δημιούργησε ενδιαφέρον , το έψαξα το θυμήθηκα και μόλις σας το παρουσίασα.

Κατά τα άλλα, συγχωρήστε με, αλλά τι ακριβώς συζητιέται εδώ και δύο σελίδες, μπορεί κάποιος απο τους συμμετέχοντες να με διαφωτίσει;
Με δυό λόγια.
Έχετε δει το βίντεο το πρώτο των Tindersticks?
Από εκεί και Al Jareau ξεκίνησε ,αν τ α ακουσεις σε τρεις τέσσερις συλλαβές συνεχόμενες υπάρχει η παρήχηση που περιγράφεις και δε πολλά τμήματα δίσκων της αποδεδειγμένα περισσότερο παιγμενων samples της P.barber και επειδή δε κάποια απ' αυτά που ποσταρω είμουν ΕΚΕΊ και προσπάθησα να ακούσω ο ίδιος πως ακούγεται.
Το θέμα με το sibilance και παρήχηση είναι ένα θέμα που απασχολεί πολλούς επισκέπτες εκθέσεων και μαγαζιών..και επειδή αφορά vocals που κάποτε ήταν η κύρια συλλογή μου,με απασχόλησε και πως θα αποδοθεί..
Ένας κοινός προβληματισμός που αν θυμάσαι καλά ήταν η κύρια αιτία ανάπτυξης BBC monitor...για συγκεκριμένες προδιαγραφές.
Αρχεία απίστευτα με γυναικείες ερμηνείες και αποδόσεις διαλόγων από Μελίνα μέχρι .. Καντάφι .
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Προσωπικά στα ποσταρισματα των δύο σελίδων εκ μέρους μου νομίζω υπάρχει συνοχή, καθότι μιλήσαμε για φωνητικά κάτι που μ απασχοληησε πολύ γι αυτό και κάτοχος για πέμπτη δεκαετία ηχείων που υπηρετούν αυτή την κατηγορία ,για 5η δεκαετία. spendor 5-6 μοντέλα.
Κύριος προορισμούς της εν λόγω σχολής ήταν η απόδοση διαλόγων , φωνών, στίχων, συνεντεύξεων, μεταδόσεων.. θυσιάζοντας κάποια άλλα στοιχεία.
Κάπου εκεί πιστεύω μετά και από σχετικό διάβασμα Kessler ,αλλά και σχετική ομιλία με παραγωγό του Ραδιοφώνου BBC ,κάπου προς τα εκεί ήταν προσανατολισμένη και η 103..
Έχω αρχείο μπόλικο, συγγνώμη που τα μηνύματα έρχονται έτσι,...λες και γράφω απ το υπερπέραν..γράφω από το γνωστό σημείο..
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,647
Kως
Και αν εμάς εδώ που διαβάζουμε απασχολεί η αναπαραγωγή της Barber,Ann Brun ,που ομολογουμένως τραγουδούν κάποιες φορές λες και μασάνε στραγάλια,τι να πουν οι κάτοχοι rap και παρεμφερών ειδών με δεκάδες βινύλια personal copies,που υπάρχουν...
Και μια ερώτηση.
Έχω ,είχα την τελευταία συνέντευξη του John Lennon σε δίσκο, σπάνιο ,θα παίξει το ίδιο με Rogers 15ωμα και με Lipinski?
Υπάρχει αναγωγή στον προβληματισμό μου,όπως και το ποσταρισμα με τον τενόρο χθες τέτοια ώρα..
 

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,028
Αιγάλεω
ΣΕ σχέση με τα ηχεία, υπενθυμίζω πως τα τελευταία 32 χρόνια ακούω απο ΚEF με Β110Β στα μεσαία και Τ52 στα tweeter, οπότε έχω κάποια σχέση με τη "σχολή". Αν και ξέρω καλά τις αδυναμίες τους, θα λυπηθώ όταν τα αποχωριστώ εξαιτίας του εθισμού μου στον τρόπο απόδοσης των φωνών.
Για την DL 103 διαβάζω απο την πρώτη μέρα μου εδώ μέσα. Την έχω ακούσει στην παραλλαγή R για κάποιες ώρες πάνω σε κατάλληλο βραχίονα και πλατώ, με κορυφαίο phono, ενισχυτικά και μόνιτορ ηχεία. Εκείνα που δεν ήξερα απο το πρόγραμμα ακρόασης, τα έπαιξε άψογα. Για εκείνα που "ήξερα" θα ζητούσα κάτι περισσότερο.
Εσύ τι πιστεύεις τελικά για την 103; Αποδίδει αυτό που διαβάζει στο έπακρο, ή φτιάχτηκε για να έχει συγκεκριμένο "χαρακτήρα" ;

Να συμπληρώσω-διευκρινίσω για να μην παρεξηγηθώ: Τό σύστημα ακούγαμε, αυτό είναι το σωστό.
Με αλλαγή τριών διαφορετικών κεφαλών με τις κατάλληλες ρυθμίσεις στο phono.
Λέει κάτι αυτό; κάτι θα λέει.
Αλλά και πάλι επειδή είπαμε "κάτσε να ακούσουμε και την 103" δε συνεπάγεται ότι ακούσαμε μόνο την 103. Τη συνέργεια-συνεισφορά της στο σύστημα ακούσαμε.
Που σε άλλο σύστημα θα ήταν διαφορετική.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: westsound