ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
Ποια ειναι η διαδικασία του αρ 13;
Εμενα πχ ληγει το Σεπτεμβριο η συμβαση.
Θα κατσω να μου την ανανεωσει μονη της η εταιρεια ή θα βγω στο μειντανι σαν το ζητιανο;
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Αυτή τη στιγμή η διαδικασία:

Κάνεις φορητότητα σε νέο πάροχο. Ο παλαιός πάροχος σου δεν ενημερώνεται πως έχεις κάνει φορητότητα για να σου κάνει αντιπροσφορά μέχρι την 14η μέρα από την αίτηση όπου και ενεργοποιείσαι στον νέο πάροχο χωρίς δυνατότητα υπαναχώρησης. Εάν ενημερώσεις τον παλαιό σου πάροχο πως έχεις προβεί σε διαδικασία φορητότητας για να σου κάνει προσφορά, επειδή ακριβώς αυτό θέλουν να σταματήσουν φαντάζομαι πως δεν θα έχει κάποια διαφορά από το να ζητήσεις μια προσφορά για ανανέωση.

Αυτό που θέλει να ανακόψει η ΕΕΤΤ είναι οι φορητότητες για λόγους αντιπροσφοράς, χωρίς δηλαδή πραγματικό ενδιαφέρον μετάβασης στον νέο πάροχο. Αυτό που θα κάνουν όλοι οι πάροχοι στο εξής και προβλέπεται είναι σε περίπτωση που θέλεις να ενεργοποιηθείς πραγματικά και νωρίτερα, συναινείς στη μετάβαση με απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης και εκεί θέλει προσοχή. Εάν το κάνει κανείς αυτό και λάβει αντιπροσφορά που τον ενδιαφέρει -ανεξαρτήτως τι του πουν στο τηλέφωνο- και την αποδεχθεί, θα πληρώσει πέναλτι διακοπής στον νέο πάροχο.
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,420
Θεσσαλονίκη
Καλά Δημήτρη, μη νομίζεις ότι είναι τόοοοσο απλό... Θα πρέπει κανένα δίμηνο πριν να αρχίσεις να το ψάχνεις. Να δεις ο ίδιος ο πάροχος σου τί τιμή θα σου δώσει για ανανέωση, να φρίξεις, και να προγραμματίσεις μέσα σε πολύ πρήξιμο τρόπο μετάβασης σε νέο πάροχο χωρίς να πληρώσεις επιπλέον φέσια σε προγράμματα των δήθεν 50 ευρώ που μέσω προσφοράς ήταν στα 20 ευρώ και για τον ένα επιπλέον μήνα που θα πρέπει αναγκαστικά να καθίσεις θα τα δώσεις όλα και πολλά άλλα τέτοια χαζά... Και να αναρωτιέσαι στο μεσοδιάστημα και τί απέγινε το έξτρα πάγιο που είχες αρχικά προκαταβάλει και κανείς να μη σου εξηγεί.
 

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Απάντηση: Re: ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας

Οπότε η συγκεκριμένη νομοθεσία είναι ξεκάθαρα "δωράκι" της κυβέρνησης στου παρόχους said:
Αυτό ακριβώς! Πλέον είναι σαν να τους λέει η ΕΕΤΤ, θα έχετε και το σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά, έχω συμβόλαιο στον ΟΤΕ, έκανα φορητότητα στην Wind με σκοπό να πάρω καλύτερη τιμή από τον ΟΤΕ, τι πιο απλό από το να μου έλεγε ο ΟΤΕ, στο καλο και να μας γραφεις, δεν τον υποχρέωνε κανεις να κάνει αντιπροσφορά.
Ελα όμως που δεν θέλουν να χάνουν ούτε πελάτες, αλλα και να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη. (δεν είναι δυνατόν σου λένε να βρήκαν παραθυράκι και να μας παίρνουν καλύτερες τιμές)
Οποτε με ένα νόμο και ένα άρθρο καταργούμε της φορητότητες, και έτσι μονα ζυγά δικά μας
Ετσι δουλεύει το καρτέλ παγκόσμιος, πάντα για το καλο του... καταναλωτή.

Hρθαν τα 25ημερα
Στους δυο μήνες υποχρεωτική ανανέωση στης κάρτες
Και έπεται συνεχεια
Ολα για το καλο μας γίνονται..
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Έκανες φορητότητα για να πάρεις καλύτερη τιμή. Αυτό είναι το πρόβλημα, με το να ξεκινήσεις μια φορητότητα από πίσω τρέχει μια μεγάλη διαδικασία μεταφοράς βρόγχου κλπ με όλες αυτές τις διαδικασίες να είναι χρεώσιμες. Εάν δε είχε γίνει ενεργοποίηση στον νέο πάροχο και ζήταγες να επιστρέψεις, πάλι δημιουργούταν πρόβλημα με τους συνδρομητές να μένουν χωρίς υπηρεσίες.

Το να έχει κανείς τιμές -πολλές φορές κάτω του κόστους- από προσφορά και να περιμένει να τη διατηρήσει επ άπειρον είναι παράλογο όσο παράλογο βέβαια είναι και το να πληρώνω εγώ ένα πρόγραμμα κινητού 3 φορές πάνω από κάποιον άλλο με το ίδιο πρόγραμμα ή να παίρνει κανείς προνομιακά καρτοκινητά με τις ίδιες παροχές στο 1/5 του κόστους.

Αυτά θέλω να φαντάζομαι σιγά σιγά θα εκλείψουν, αυτοί που είχαν χαμηλές τιμές θα δώσουν κάτι παραπάνω, όσοι πληρώνουμε σχεδόν ονομαστικές τιμές, θα βελτιωθούν και αυτές λίγο.
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,420
Θεσσαλονίκη
Τότε ας μεταβιβαστεί το αίτημα στον πάροχο άμεσα αλλά ας ξεκινήσει τη διαδικασία μετα απο 14 μέρες.
Να χουν χρόνο και να σφαχτουν βρε αδερφέ. Όχι ξεπετες...
 
Last edited:

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Χάνεται όλο το νόμημα που είναι να μην κάνουν αντιπροσφορές.
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,420
Θεσσαλονίκη
Οι αντιπροσφορες είναι που πρέπει να σωθούν αλλά το κράτος πήρε ξεκάθαρα θέση υπέρ της ενίσχυσης του καρτέλ το οποίο από το φαίνεται ήθελε βοήθεια να σταθεί στα πόδια του. Το έτρωγε η λαιμαργία του από μέσα.
Καταχρηστικό και παράλογο το μέτρο. Και δυστυχώς δεν είναι το μόνο.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Οι αντιπροσφορές και οι τιμές κάτω του κόστους έχουν κλείσει τα 3/4 των παρόχων που υπήρξαν ποτέ, οδήγησαν στο να μην κάνουν επενδύσεις ποτέ κλπ. Φυσικά εάν ενδιαφέρει μόνο η χαμηλότερη τιμή κάθε φορά προφανώς δεν απασχολεί το κατά πόσο επενδύει κανείς στις υποδομές και στο δίκτυο του. Υπάρχει budget πάροχος, η Wind για όποιον θέλει χαμηλές τιμές.
 

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Απάντηση: Re: ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας

Οι αντιπροσφορες είναι που πρέπει να σωθούν αλλά το κράτος πήρε ξεκάθαρα θέση υπέρ της ενίσχυσης του καρτέλ το οποίο από το φαίνεται ήθελε βοήθεια να σταθεί στα πόδια του. Το έτρωγε η λαιμαργία του από μέσα.
Καταχρηστικό και παράλογο το μέτρο. Και δυστυχώς δεν είναι το μόνο.

Αυτό ακριβώς.
Απλά αντί για 500 εκατομμύρια έσοδα ο οτε είχε 490, και κάποιοι θορυβήθηκαν γιατί χάνουν μπόνους
Tα έξοδα βλέπεις απαγορεύονται, μονο έσοδα θέλουν
Tέλη σύνδεσης, τέλη αποσύνδεσης, τέλη επανασύνδεσης, τέλη φορητότητας. τέλη μεταφορά γραμμής, 500 τέλη, 500 σελίδες με ψιλά γράμματα, τα συμβόλαια του ενός χρόνου τα κατήργησαν, αλλα όλα αυτά είναι νόμιμα, το μονο παράνομο που βρήκαν τα τσακάλια της EETT ήταν που έκανε ο φουκαράς ο καταναλωτής φορητότητα και ζημίωνε λέει της φουκαριάρες της πολυεθνικές, που εκτος από τη φουκαριάρα τη forthnet οι υπόλοιποι μια χαρά τα κονομάνε
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
δυστυχώς γι αυτούς ο πελάτης πάντα ξεγλυστράει σαν χέλι.
Σε λίγο καιρό θα ξαναέρθουν τα πράγματα εκεί που ήταν.
Η αγορά είναι αμείλικτη.

Το θέμα με την wind βέβαια είναι το ανέκδοτο της κινητής.
Οι άλλες δυό εταιρείες ήδη εδώ και 1.5 χρόνο όταν έβλεπαν φορητότητα για wind κόβανε τις πολλές αντιπροσφορές. Στο τέλος ήταν take it or leave it.
 

talos_2002

Supreme Member
27 January 2010
5,393
Θεσσαλονίκη
Από αυτό το παζάρι δεν έδινε μόνο στους παρόχους προβλήματα, αλλά και σε καταναλωτές. Λέγοντας ναι σε όλους και έτσι πηγαίνοντας μπαλάκι από τον έναν πάροχο στον άλλο, είχαν βρεθεί να πληρώνουν πρόστιμο πρόωρης αποχώρησης σε έναν από τους δύο. Και το πρόστιμο είναι πολύ υψηλό, 100-120 .


Για όσους θέλουν να διαβάσουν περισσότερα, η ΕΕΤΤ ανήρτησε στο site της τις νέες ρυθμίσεις για τη φορητότητα αριθμών που ισχύουν από 4 Ιουνίου
https://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0837.html
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,867
Αττική
Re: Απάντηση: Re: ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας

Αυτό ακριβώς.
Απλά αντί για 500 εκατομμύρια έσοδα ο οτε είχε 490, και κάποιοι θορυβήθηκαν γιατί χάνουν μπόνους
Tα έξοδα βλέπεις απαγορεύονται, μονο έσοδα θέλουν
Tέλη σύνδεσης, τέλη αποσύνδεσης, τέλη επανασύνδεσης, τέλη φορητότητας. τέλη μεταφορά γραμμής, 500 τέλη, 500 σελίδες με ψιλά γράμματα, τα συμβόλαια του ενός χρόνου τα κατήργησαν, αλλα όλα αυτά είναι νόμιμα, το μονο παράνομο που βρήκαν τα τσακάλια της EETT ήταν που έκανε ο φουκαράς ο καταναλωτής φορητότητα και ζημίωνε λέει της φουκαριάρες της πολυεθνικές, που εκτος από τη φουκαριάρα τη forthnet οι υπόλοιποι μια χαρά τα κονομάνε

Δεν είναι πλέον τόσο απλό καθόσον οι εταιρείες πέρα από το στόχο τους για υψηλά κέρδη θα πρέπει να επενδύσουν σημαντκά ποσά τα επόμενα χρόνια τόσο στο κομμάτι της σταθερής όσο και στην κινητή τηλεφωνία Αναγκαστικά τα περιθώρια εκπτώσεων που έχουν οι εταιρείες θα εκλογικευτούν και θα εφαρμόζονται σε στοχευμένο πελατολόγιο.

Βέβαια ο πελάτης που είχε(έχει) καλομάθει σε προσφορές του τύπου 18-25 Ευρώ το μήνα όλα μέσα (ADSL/VDSL αντιστοιχα) ή σε συμβόλαια με τρελές παροχές και 20 Ευρώ πάγιο προφανώς δυσανασχετεί αλλά οι τιμές αυτές δεν είναι βιώσιμες στην Ελλάδα του 2018. Όσες εταιρείες προσπάθησαν να τα δώσουν όλα κάτω του κόστους μοιραία έκλεισαν ή εξαγοράστηκαν.
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,420
Θεσσαλονίκη
Τελικά με συγκινησατε ρε μπαγασες.
Κάποιο λογαριασμό να κάνω μια δωρεά υπέρ cosmote και Vodafone εχετε;
Τι λέμε τώρα ρε παιδια; ενισχύει ή όχι τη δημιουργία και λειτουργία καρτέλ το νέο πλαίσιο σε βάρος του ανταγωνισμού στην ελεύθερη αγορά ή οχι;

Μια μονολεκτικη απάντηση παρακαλώ.
Η άποψη μου είναι ξεκάθαρα Ναι.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Μονολεκτηική απάντηση, όχι. Εάν θέλει η αγορά να αυξήσει συντονισμένα τις τιμές, το κάνει και χωρίς τον κανονισμό φορητότητας.

Το να σου δώσουν ένα πακέτο σε τιμή κάτω του κόστους δεν ενισχύει τον ανταγωνισμό, εις βάρος του είναι. Το ότι τόσο καιρό δεν επένδυε κανείς εναλλακτικός σε υποδομές προφανώς δεν απασχολεί, ωστόσο μετά υπάρχει η απαίτηση του γιατί δεν έχω καλές ταχύτητες σπίτι και γιατί δεν πιάνει 4G το κινητό που βέβαια στο τέλος θα συνδυαστεί με μια φορητότητα για να πάρει κανείς με 25 ευρώ το πρόγραμμα που κάνει 75 στη κινητή και ένα DP24 με 20 ευρώ στη σταθερή.
 
19 June 2006
160
Π.Φαληρο
Απάντηση: Re: ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας

Χάνεται όλο το νόμημα που είναι να μην κάνουν αντιπροσφορές.

Συγνώμη αγαπητέ μου αλλά το παραπάνω μόνο ύποπτο μπορεί να ακούγεται...

Από πού έως πού το νόημα να πρέπει να είναι να μην κάνουν αντιπροσφορές;

Είμαστε σε ελεύθερη αγορά ή δεν είμαστε;

Εάν είμαστε, αυτό αντιβαίνει τους κανόνες.

Αν δεν είμαστε, τότε να νομοθετήσουμε να υπάρχει μόνο μία εταιρία και να τελειώνει η ιστορία.

Το εάν δίνουν ή έδιναν οι πάροχοι τιμές κάτω του κόστους, είναι ΕΝΤΕΛΩΣ δικό τους θέμα και θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες των επιχειρηματικών τους αποφάσεων.

Ο ρόλος του κράτους όμως (νομοθετικής ΚΑΙ εκτελεστικής εξουσίας αλλά και "ανεξάρτητων" αρχών...) είναι να μεριμνά για το καλό των πολιτών του, και ΟΧΙ των οικονομικών συμφερόντων και ο σχετικός κανονισμός είναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ υπέρ των τελευταίων.

Στο κάτω-κάτω όταν αγοράζουμε άλλα πράγματα δε κάνουμε έρευνα αγοράς;
Οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών όταν τους λες ότι το έχω βρεί αλλού τόσο λιγότερο (το οποίο να ισχύει βέβαια), δεν σου κάνουν την ίδια τιμή;

Μήπως να νομοθετήσουμε αντίστοιχα και για αυτές τις περιπτώσεις;
 

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,844
Είμαι παντού
κι οταν βαρεσει κανονι η εταιρεια που δινει μεγαλες προσφορες κατω του κοστους,εσυ που εχεις υπογραψει συμβολαιο για 2 χρονια,δεν θα την φας;
 
Μα δεν κατάλαβες. Δεν εμποδίζει κανείς την τάδε εταιρεία να κάνει προσφορές κάτω του κόστους της.

Η όλη ιδέα είναι να αποθαρρυνθούν οι πελάτες από το να ασχολούνται με το να ζητάνε καλύτερες προσφορές. Αυτό είναι όλο.

Συγκαλυμμένο δώρο στους παρόχους δηλαδή. Και ούτε καν καλά συγκαλυμμένο.