ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Θα με πιάσει η ίδια θλίψη που με πιάνει εδώ που είμαι τώρα. Που ο μοναδικός πάροχος είναι ο οτε και θέλω δεν θέλω του τα ακουμπάω. Και ευτυχώς είμαι από τους.. προνομιούχους, και έχω 50άρα ταχύτητα. Μερικά τετράγωνα πιο κάτω είναι στα 4-5 mbps

Τουλάχιστον εκεί στης πρωτεύουσες έχουν τη δυνατότητα για φθηνό k γρήγορο internet
Εδώ αυτές οι ταχύτητες και οι τιμές δεν υπάρχουν ούτε στην ομόνοια

Στα υπόλοιπα που γραφεις δεν διαφωνώ, απλά ανέλυσες το, "όλη η ιστορία στην Eλλάδα". που έγραψα

Που από ότι φαίνεται δεν τη γνωρίζουν όλοι.. γιατί κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι κάποιος που πληρώνει 25 ευρώ για 4 mbps είναι καλά, και ότι δεν πρέπει να διαμαρτύρεται, ούτε να ψάχνετε για καλύτερη τιμή, γιατί οι εταιρίες έχουν έξοδα.
Πια έξοδα?
Το απαρχαιωμένο δίκτυο χαλκού που το έχουμε πληρώσει ΟΛΟΙ μας από δέκα φορες
Και αν ήταν στο χέρι τον εταιριών για αλλα 200 χρονια στο ίδιο δίκτυο θα πατούσαν, ούτε ευρώ δεν θα έβαζαν.
Αλλα η εξελίξεις τρέχουν και αναγκαστικά πρέπει να ρίξουν λίγο χρήμα.
Το οποιο χρήμα πάλι εμείς τους το έχουμε δώσει
 

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
Για βλάβες υπάρχουν δωρεάν αριθμοί κλήσης ή αριθμοί κλήσης με αστική χρέωση σε όλες τις εταιρείες. Πχ για την Wind

https://www.wind.gr/gr/wind/upostir...accept=1&refer=https%3A%2F%2Fwww.google.gr%2F

Συνεπώς μπορούσες απλά να καλέσεις το 211 120 1212 από το κινητό σου Vodafone χρησιμοποιώντας τον χρόνο ομιλίας του πακέτου σου..

Πριν 2 χρόνια δεν ήταν εύκολο να βρείς αυτούς τους αριθμούς, όταν έκανα google, δεν υπήρχε αυτό, στην 1η σελίδα τουλάχιστον.

Τα προηγούμενα χρόνια, ίσως είναι ιδέα μου, οι χωρίς χρέωση αριθμοί είχαν "κρυφτεί"

Αλωστε, άμα υπάρχει τέτοιος αριθμός κλήσης, ποιό το νόημα να υπάρχει 5ψήφιος με χρέωση?
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Re: Απάντηση: ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας

Συγνώμη, αλλά αυτά που γράφεις ισχύουν μόνο θεωρητικά!

Στην πράξη, ο καταναλωτής είναι δεσμευμένος συνήθως με 24μηνο συμβόλαιο και έχει ένα «παράθυρο» αλλαγής για έναν μήνα. Σε αυτόν τον μήνα θα δει τι είναι διαθέσιμο και θα επιλέξει απο αυτά και όχι απο τι θα ήθελε ή τι ήταν διαθέσιμο 3 ή 6 μήνες πριν. Κάποιοι μπορεί να πέσουν σε περίοδο προσφορών αλλά πολλοί θα βρεθούν σε περίοδο όπου οι εταιρίες κρατάνε τις τιμές ψηλά..

Αν δεν διαλέξει, θα έρθει αντιμέτωπος με την αύξηση του παγίου του λόγω κατάργησης της «έκπτωσης λόγω συμβολαίου» και εκ των πραγμάτων θα πληρώνει περισσότερα για να διατηρήσει την ελευθερία να δεσμευτεί με πάροχο αργότερα!

Ακόμα και να βρεί την προσφορά που του ταιριάζει, η εταιρία μπορεί να προχωρήσει μονομερώς σε αυξήσεις. Ποιός θα προστατέψει την καταναλωτη; Το κράτος;

Όταν πριν 4-5 χρόνια έστειλα επιστολή στην ΕΕΤ ρωτώντας τους πως είναι δυνατόν να μπορεί η εταιρία να αυξήσει τις τιμές σε υπάρχον συμβόλαιο, αυτοί προώθησαν το ερώτημα στη Vodafone και μου απάντησε αυτή.

Στην προστασία καταναλωτή δε, δεν μπορούσαν καν να συλλάβουν την έννοια του παραπόνου μου ώστε να μπορέσουν να το συζητήσουν!!

Αν το νομοσχέδιο είχε σκοπό να προστατέψει πραγματικά τον καταναλωτή, θα επέβαλε τα 12μηνα συμβόλαια και κυρίως θα περιόριζε τα διάφορα πεναλτι που έχουν δικαιωμα να χρεώνουν

Επιλέγεις μια υπηρεσία και κάνεις ένα συμβόλαιο παραμονής σε αυτή. Η τιμή που σου δίνουν είτε από φορητότητα είτε από οποιοδήποτε offer τρέχει μια δεδομένη χρονική στιγμή, γνωρίζεις εκ των προτέρων πως δεν γίνεται να την έχεις εσαεί. Το offer ή τη χαμηλότερη τιμή τη κάνει ο πάροχος ως προσφορά έτσι ώστε να μεταφερθείς αρχικά σε αυτόν, μετά, για τη κινητή, γνωρίζεις πως αυτό που θα σου δώσουν για ανανέωση είναι η επιδότηση παγίων για επαναδέσμευση. Εάν πιστεύεις πως θα σου ξαναδώσει η εταιρία το πρόγραμμα των 80 ευρώ/μ με 30 ευρώ, είναι προφανές το ότι δεν θα γίνει.

Οι εταιρίες κινητής βλέπουν το μέσο έσοδο ανά καταναλωτή συμβολαίου/καρτοκινητής και αυτός είναι και ο λόγος που έχουμε τόσο υψηλές ονομαστικές τιμές στα πάγια και διακυμάνσεις μεταξύ πραγματικών τιμών. Επίσης εκεί βασίζονται οι ληστρικές χρεώσεις εκτός προπληρωμένου χρόνου όπως και οι αυξήσεις που γίνονται κατά καιρούς.

Τα έχουμε αναλύσει σε άλλα θέματα υπέρ του δέοντος όλα τα εμπορικά θέματα.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Re: Απάντηση: ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας

Θα με πιάσει η ίδια θλίψη που με πιάνει εδώ που είμαι τώρα. Που ο μοναδικός πάροχος είναι ο οτε και θέλω δεν θέλω του τα ακουμπάω. Και ευτυχώς είμαι από τους.. προνομιούχους, και έχω 50άρα ταχύτητα. Μερικά τετράγωνα πιο κάτω είναι στα 4-5 mbps

Τουλάχιστον εκεί στης πρωτεύουσες έχουν τη δυνατότητα για φθηνό k γρήγορο internet
Εδώ αυτές οι ταχύτητες και οι τιμές δεν υπάρχουν ούτε στην ομόνοια

Στα υπόλοιπα που γραφεις δεν διαφωνώ, απλά ανέλυσες το, "όλη η ιστορία στην Eλλάδα". που έγραψα

Που από ότι φαίνεται δεν τη γνωρίζουν όλοι.. γιατί κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι κάποιος που πληρώνει 25 ευρώ για 4 mbps είναι καλά, και ότι δεν πρέπει να διαμαρτύρεται, ούτε να ψάχνετε για καλύτερη τιμή, γιατί οι εταιρίες έχουν έξοδα.
Πια έξοδα?
Το απαρχαιωμένο δίκτυο χαλκού που το έχουμε πληρώσει ΟΛΟΙ μας από δέκα φορες
Και αν ήταν στο χέρι τον εταιριών για αλλα 200 χρονια στο ίδιο δίκτυο θα πατούσαν, ούτε ευρώ δεν θα έβαζαν.
Αλλα η εξελίξεις τρέχουν και αναγκαστικά πρέπει να ρίξουν λίγο χρήμα.
Το οποιο χρήμα πάλι εμείς τους το έχουμε δώσει

Είσαι από τους προνομιούχους που έχουν νέο δίκτυο στην περιοχή τους (αυτή τη στιγμή, προνομιούχες είναι το 65% των λιανικών γραμμών που έχουν πρόσβαση σε VDSL), η καμπίνα που έχεις στο πεζοδρόμιο, κοστίζει ένα μεγάλο, πενταψήφιο ποσό που απαιτεί εξαιρετικά μεγάλο CAPEX από την πλευρά του παρόχου για να στηθεί. Για κάποιο πάροχο με χαμηλά ταμειακά διαθέσιμα και μικρό EBITDA, είναι απαγορευτικό να προχωρήσει σε τέτοια επένδυση. Μπορείς να υπολογίσεις με ένα 10% των γραμμών να είναι VDSL και τη διαφορά στη τιμή προ φόρων, το πότε θα αποσβεστεί η επένδυση.

Εκεί στις προτεύουσες υπάρχει απλά η δυνατότητα για χαμηλότερες τιμές, το ζήτημα θα ήταν, να υπήρχε η δυνατότητα πρόσβασης σε ποιοτικότερη υπηρεσία με τον ανταγωνισμό να μη γίνεται μόνο σε επίπεδο τιμής.

Εάν είχες εναλλακτικό πάροχο στα 20 ευρώ για DP24, τιμή που δεν επαρκεί ούτε για να καλυφθεί το OPEX του καλά καλά, είναι προφανές πως δεν θα επένδυε ποτέ σε NGA γιατί απλά δεν θα μπορούσε να το κάνει βλ. Forthnet, βλ. Cyta.
 

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
Re: Απάντηση: ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας

Επιλέγεις μια υπηρεσία και κάνεις ένα συμβόλαιο παραμονής σε αυτή. Η τιμή που σου δίνουν είτε από φορητότητα είτε από οποιοδήποτε offer τρέχει μια δεδομένη χρονική στιγμή, γνωρίζεις εκ των προτέρων πως δεν γίνεται να την έχεις εσαεί. Το offer ή τη χαμηλότερη τιμή τη κάνει ο πάροχος ως προσφορά έτσι ώστε να μεταφερθείς αρχικά σε αυτόν, μετά, για τη κινητή, γνωρίζεις πως αυτό που θα σου δώσουν για ανανέωση είναι η επιδότηση παγίων για επαναδέσμευση. Εάν πιστεύεις πως θα σου ξαναδώσει η εταιρία το πρόγραμμα των 80 ευρώ/μ με 30 ευρώ, είναι προφανές το ότι δεν θα γίνει.

Οι εταιρίες κινητής βλέπουν το μέσο έσοδο ανά καταναλωτή συμβολαίου/καρτοκινητής και αυτός είναι και ο λόγος που έχουμε τόσο υψηλές ονομαστικές τιμές στα πάγια και διακυμάνσεις μεταξύ πραγματικών τιμών. Επίσης εκεί βασίζονται οι ληστρικές χρεώσεις εκτός προπληρωμένου χρόνου όπως και οι αυξήσεις που γίνονται κατά καιρούς.

Τα έχουμε αναλύσει σε άλλα θέματα υπέρ του δέοντος όλα τα εμπορικά θέματα.

Δεν είναι εμπορικό θέμα Ανδρέα! Ενα πακέτο κινητής που κοστίζει 80/μήνα χωρίς δέσμευση 49/μήνα με 12μηνο συμβόλαιο και 36/μήνα με 24μηνο δεν είναι επιλογές..

Τό ίδιο ισχύει και για το πέναλτι που θα πληρώσεις αν θες για οποιοδήποτε λόγο να διακόψεις ή να αλλάξεις όρους στη σύμβαση αλλά η εταιρία μπορεί να το κάνει δωρεάν.

Οπως έγραφα πριν, ήταν αδύνατον να κατανοήσουν στην προστασία καταναλωτή ότι δεν μπορείς να επιτρέπεις στις εταιρίες να βγάζουν προσφορές και να δεσμεύουν τους καταναλωτές για 24 μήνες, αλλά στους 10 να αλλάζουν μονομερώς τους όρους με μόνο δικαίωμα του καταναλωτή να αποχωρήσει αζημίως. Οταν υπέγραφε ο καταναλωτής με την Χ εταιρία απεμπολούσε την ευκαιρία να υπογράψει με την Ψ. Πιθανότατα η προσφορά της Ψ να μην υφίσταται πλέον και να είναι αναγκασμένος στην και πάλι ελάχιστη περίοδο των 30 ημερών δεχθεί λιγότερο συμφέρουσες προσφορές.

Οι εταιρίες με την ανοχή του κράτους φυλακίζουν τα καταναλωτικά δικαιώματα με τεράστιες δεσμεύσεις χρονικές και οικονομικές, κάνουν κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης τους, τους επιτρέπεται απο το κράτος να υπογράφουν λεόντιες συμβάσεις με τους καταναλωτές και τους επιτρέπεται να εγείρουν ανεξέλεγκτα διεκδικήσεις έναντι των καταναλωτών.

Πλέον προστατεύονται και απο την ανενξέλεκτη κλιμάκωση ενός πολέμου τιμών. Θα ήταν ευχάριστο για αλλαγή να προστατευτεί λίγο και ο καταναλωτής.

Και απο μια ματιά που έριξα, δεν τα πάνε και τόσο άσχημα οι εταιρίες τηλεφωνίας στη χώρα... Τεράστιους τζίρους βλέπω και ναι μεν πολλά έξοδα αλλά ούτε περικοπές υπαλλήλων βλέπω όυτε μείωση της διαφημιστικής δαπάνης! Βγαίνουν τα κουκιά :smash:
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Βλέπω ότι η κουβέντα γύρισε πάλι στο κόστος της τηλεφωνίας, για τον πάροχο δηλαδή και το πόσο κοστίζει η συντήρηση του δικτύου του, και πόσο οι προσφορές είναι στρέβλωση της αγοράς γιατί δίνονται με τιμές κάτω του κόστους. Έχει ξαναγίνει αυτή η κουβέντα πρόσφατα, ήταν μόνο για την κινητή εκεί αλλά ισχύουν γενικά τα ίδια, και βλέπω ότι πάλι γίνεται κουβέντα για το πόσο κακές είναι οι προσφορές. Αφού πάλι γίνεται αυτή κουβέντα, με τα ίδια επιχειρήματα, θα επαναλάβω και εγώ τα επιχειρήματα που είχα πει τότε, γιατί κατάργηση των προσφορών σημαίνει αυξημένο κόστος για τον καταναλωτή, εμένα δηλαδή, οπότε έχω έννομο συμφέρον να αντικρούσω πάλι αυτή την άποψη.
Η κουβέντα είχε γίνει εδώ.
https://avclub.gr/forum/showthread.php/162150-%CE%95%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%B9%CE%BF-%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%B2%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%95%CF%85%CF%81%CF%8E%CF%80%CE%B7

Όπως λένε και τα ρεπορτάζ, έχουμε την ακριβότερη κινητή στην Ευρώπη, αν κοπούν και οι προσφορές τότε θα έχουμε την ακριβότερη κινητή στον κόσμο.
Οι υποδομές, σταθμοί βάσης και διασύνδεση έχουν γίνει εδώ και χρόνια, αν εξαιρέσουμε το fiber που είναι ακόμα σε αρχικό στάδιο. Δηλαδή δεν μπορούν ακόμα να μιλούν για απόσβεση του κόστους τους. Θα έπρεπε να είμαστε στην περίοδο της πτώσης των τιμών αφού η απόσβεση έχει γίνει.
Δεν ξέρω αν οι προσφορές είναι στρέβλωση της αγοράς, όπου ακούω για στρεβλώσεις ξέρω ότι απλά θέλουν να με βάλουν να πληρώνω περισσότερα, ή να με πληρώνουν λιγότερα. Δεν ξέρω πχ γιατί είναι στρέβλωση οι προσφορές στην καρτοκινητή, αλλά δεν είναι τα πακέτα απεριορίστων δεδομένων που έχουν όλες οι πολιτισμένες χώρες της Δύσης ενώ εμείς πρέπει να πληρώνουμε με το ΜΒ, και το πιο "απεριόριστο" πακέτο που ξέρω στην Ελλάδα έχει μόνο 10 GB τον μήνα. Και πανάκριβο.
Νομίζω ότι είναι απλό το πράγμα. Λόγω της οικονομικής κρίσης έχουν πέσει τα κέρδη τους. Και επειδή αρνούνται να έχουν μείωση στα κέρδη τους, αυξάνουν συνεχώς τα πάγια και τις χρεώσεις τους. Προκαλώντας ακόμα περισσότερες αποχωρήσεις και αποσυνδέσεις, δηλαδή ακόμα περισσότερη μείωση στα κέρδη τους. Αλλά δεν μπορούν να πάρουν όσα αυτοί θέλουν, μόνο όσα μπορεί να διαθέσει ο κόσμος.
Για παράδειγμα, εμένα μου έκαναν αυξήσεις στο πάγιο όταν είχα ακόμα συμβόλαιο, με μετέφεραν σε άλλο πρόγραμμα χωρίς να με ρωτήσουν, και όταν τελικά έληξε το συμβόλαιο μου έκαναν προσφορά με το μεγαλύτερο πάγιο που θα είχα ποτέ, ακόμα και σε σύγκριση με τις καλές εποχές. Στις δυσκολότερες εποχές αυτοί μου ζητούσαν το μεγαλύτερο πάγιο που θα είχα πληρώσει ποτέ. Η μεταφορά σε καρτοκινητό ήταν μονόδρομος, όπως και οι προσφορές στην καρτοκινητή. Οι προσφορές αυτές για μένα δεν είναι στρέβλωση, είναι ο νόμος της προσφοράς και ζήτησης. Όταν βλέπουν ότι ο κόσμος είναι έτοιμος να γυρίσει στην εποχή που το κινητό το είχες μόνο για να σε καλούν, και όταν θέλεις να καλέσεις κάποιον του κάνεις αναπάντητη για να σε πάρει αυτός (δεν τα βγάζω από το κεφάλι μου, έτσι χρησιμοποιούσαμε τα κινητά μέσα-τέλη δεκαετίας του 90 όταν οι χρεώσεις ήταν πανάκριβες), και για το πιο πρόσφατο (σε σχέση με την δεκαετία του 90 που αναφέρθηκα) mobile internet θα χρησιμοποιείς μόνο WiFi, τότε λοιπόν καταλαβαίνουν ότι αν κάνουν προσφορές τότε μόνο θα δελεάσουν αυτούς τους πελάτες να πληρώσουν για να αγοράσουν κάποιο πακέτο χρήσης, έστω και με έκπτωση. Οι πιο άνετοι οικονομικά πελάτες έτσι και αλλιώς παραμένουν στα συμβόλαια, με τα αυξημένα πάγια αλλά που έχουν και μεγαλύτερες παροχές.
Α, ξέχασα. Φυσικά πρέπει να αναφερθούμε και στην πολύ αυξημένη φορολογία, μάλλον την μεγαλύτερη στην Ευρώπη, που αυξάνει και αυτή πολύ το κόστος για τον καταναλωτή.

Οσο για τις προσφορές, τότε θα έπρεπε να γκρινιάζουμε πχ για την Black Friday, ή την προσφορά -50% που είχε όλη την διάρκεια των γιορτών του Πάσχα η Huawei για ένα συγκεκριμένο τάμπλετ της που ζαχάρωνα αλλά δεν κατάφερα να πάρω. Δηλαδή οι προσφορές είναι η πιο διαδεδομένη εμπορική πρακτική προσέλκυσης ενός πελάτη που δεν θα είχαν αλλιώς.

Έχουμε λέτε καλύτερες υπηρεσίες από αυτούς. Τότε γιατί έχω 4g στο σαλόνι μου, αλλά στην κουζίνα μου έχω μόνο 3g; Γιατί για να πάρω τηλέφωνο τον κολλητό μου πρέπει να σηκωθώ από την αγαπημένη μου πολυθρόνα όπου έχω διαπιστώσει ότι έχω τρύπα και πέφτει το σήμα δύο γραμμές, και αυτός πρέπει να σηκωθεί από την καρέκλα του γραφείου του όπου συμβαίνει το ίδιο; Γιατί δεν μπορώ να κάνω βόλτα στον δρόμο ακούγοντας ιντερνετικό ραδιόφωνο γιατί πέφτω συνεχώς σε τρύπες που δεν έχω σύνδεση, άσε που έχω συγκεκριμένα πακέτα δεδομένων,ενώ πχ σε άλλες χώρες απεριόριστα δεδομένα και παντού σήμα, ώστε να μπορούν να συνδέουν το κινητό στο ηχοσύστημα του αυτοκίνητου και να κάνουν ταξίδια ακούγοντας ιντερνετικά τον αγαπημένο τους σταθμό;
Δηλαδή έχουμε όντως ένα από τα πιο δύσκολα ανάγλυφα, που χρειάζονται ακριβότερο εξοπλισμό άπο άλλες χώρες που έχουν φθηνότερη κινητή, ή έχουμε τόσο καλύτερες υπηρεσίες από άλλες φθηνότερες χώρες; Ή μήπως αυτή είναι η δικαιολογία των εταιριών, σε συνδυασμό με περίπλοκους τεχνικούς όρους που χρησιμοποιούν, για να δικαιολογούν τις συνεχείς αυξήσεις που κάνουν, συντεταγμένα, που δείχνει ύπαρξη τραστ, που λειτουργεί επειδή το κράτος δεν αντιδρά;

Αυτή είναι συνολικά η άποψη μου για το κόστος της τηλεφωνίας στην Ελλάδα. Ξέρω ότι κανείς δεν θα αλλάξει γνώμη, οπότε δεν έχει και πολύ νόημα να ξαναμπώ στην ίδια κουβέντα. Αλλά ήθελα με ένα post να αντικρούσω την άποψη για το πόσο ακριβό σπορ είναι η τηλεφωνία στην Ελλάδα, και ότι προσφορές σημαίνει τιμή κάτω του κόστους, και στρέβλωση της αγοράς.
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,745
Απάντηση: Re: ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας

Α, και κάτι ακόμα. Είχε γίνει και παλιότερα η κουβέντα για τα νούμερα της WIND με αστική χρεώση, που απλά αφαιρείται από τον χρόνο ομιλίας του προγράμματος.
Για βλάβες υπάρχουν δωρεάν αριθμοί κλήσης ή αριθμοί κλήσης με αστική χρέωση σε όλες τις εταιρείες. Πχ για την Wind

https://www.wind.gr/gr/wind/upostir...accept=1&refer=https%3A%2F%2Fwww.google.gr%2F

Συνεπώς μπορούσες απλά να καλέσεις το 211 120 1212 από το κινητό σου Vodafone χρησιμοποιώντας τον χρόνο ομιλίας του πακέτου σου..
Φαίνεται μας διαβάζουν. Γιατί στην τελευταία μου προσπάθεια να πάρω ένα από αυτά τα "αστικής χρέωσης" ας πούμε νούμερα στην WIND που είμαι, με γύρναγαν στο Κέντρο Εξυπηρέτησης, με το κόστος 0,25 ευρώ που αναφέρθηκε νωρίτερα. Το άλλαξαν και αυτό.
 

Erwdios

Senior Member
17 July 2014
427
Μία βοήθεια για φίλη, δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο νήμα βέβαια.

Συνδρομήτρια vodafone σταθερής, απηυδησμένη από το άθλιο σήμα 3g επικοινωνεί με wind για να λάβει προσφορά για σταθερό με βρόχο. Την πείθουν να προχωρήσει σε φορητότητα και της υπόσχονται ότι στις 30/7, 3 μέρες μετά τη λήξη του συμβολαίου της στη vodafone θα έχει μεταφερθεί στη wind και θα έχει βρόχο κανονικά. Στις 5/8 επικοινωνεί με wind για να ενημερωθεί για την εξέλιξη και της απαντούν ότι καθυστερεί ο ΟΤΕ να ενεργοποιήσει τον βρόχο και η δουλειά πάει για μετά τον 15Αύγουστο, όπερ και σημαίνει ότι θα έπρεπε να συνεχίσει να πληρώνει vodafone με τιμές εκτός συμβολαίου. Επικοινωνεί με vodafone και την ενημερώνουν ότι μπορούν να της προσφέρουν δωρεάν βρόχο για να παραμείνει σε αυτούς και να κάνει αίτηση υπαναχώρησης από wind. Κάνει αίτηση υπαναχώρησης απο wind λοιπόν και από τα κεντρικά της wind την ενημερώνουν ότι επειδή η αίτηση έχει γίνει από κατάστημα δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης και ενώ έχει ήδη συνάψει με την προτροπή της vodafone νέο συμβόλαιο με vodafone σε κατάστημα. Επικοινωνεί με ΕΕΤΤ και η απάντηση είναι: την πάτησες, θα πρέπει να κρατήσεις τη μία και να πληρώσεις ολόκληρη τη ρήτρα της άλλης. Είναι με τα καλά τους;
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Αυτό που της είπαν ισχύει από πάντα, δεν είναι κάτι που άλλαξε πρόσφατα. Δεν υφίσταται υπαναχώρηση για σύναψη συμβολαίου σε φυσικό σημείο παρουσίας παρόχου.

Από εκεί και πέρα, με τι λογική πήγε από τη Vodafone στη Wind, όντας απογοητευμένη από τη πρώτη που έχει τους διπλάσιους σταθμούς βάσης;
 

Erwdios

Senior Member
17 July 2014
427
Αυτό που της είπαν ισχύει από πάντα, δεν είναι κάτι που άλλαξε πρόσφατα. Δεν υφίσταται υπαναχώρηση για σύναψη συμβολαίου σε φυσικό σημείο παρουσίας παρόχου.

Από εκεί και πέρα, με τι λογική πήγε από τη Vodafone στη Wind, όντας απογοητευμένη από τη πρώτη που έχει τους διπλάσιους σταθμούς βάσης;

Η μεταφορά σε βρόχο της vodafone ήταν χρεώσιμη, ενώ η wind την παρέχει δωρεάν. Μετά έκανε αντιπροσφορά η Vodafone και της έδωσε το βρόχο δωρεάν με τη σειρά της. Αυτή ήταν η λογική πίσω από την κίνησή της
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Να τα πάρουμε ένα ένα.

Γράφεις:

Συνδρομήτρια vodafone σταθερής, απηυδησμένη από το άθλιο σήμα 3g επικοινωνεί με wind...

Εάν κανείς έχει πρόβλημα με το σήμα της Vodafone η οποία έχει τους διπλάσιους σταθμούς βάσης από τη wind, δεν πάει στη wind, για κανένα λόγο. Οπότε, εξαρχής, εάν αυτό ήταν το ζήτημα, έπραξε λάθος.

Από εκεί και πέρα, η ΕΕΤΤ, λόγω του ότι κατάλαβε πως πολλές φορητότητες και ακυρώσεις αυτών έχουν να κάνουν αποκλειστικά με χρεώσεις και όχι με υπηρεσίες, έκοψε τις αντιπροσφορές. Εάν κάνεις αίτηση φορητότητας, ο παλαιός πάροχος δεν το μαθαίνει ποτέ. Εάν κάνεις αίτηση από κατάστημα, δεν έχεις εξαρχής δυνατότητα υπαναχώρησης.

Αυτή τη στιγμή το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να πάει στη Wind, διαφορετικά θα πληρώσει το πέναλτι στη Wind για να συνεχίσει στη Vodafone.
 

Sotiris

Supreme Member
18 June 2006
4,014
Αν έχει χάλια σήμα η Vodafone, τότε γιατι θέλει να μείνει στην vodafone;

Μάλλον για να πετύχει καλή τιμή το έκανε και την πάτησε.
 

NovaLacertae

Senior Member
18 July 2011
586
Καλησπέρα,
Παιδιά τα φώτα σας
Έχω συμβόλαιο σταθερής τηλεφωνικής γραμμής ADSL στη Wind (ίντερνετ-σταθερό με αστικά, υπεραστικά, κινητά) και πληρώνω 26,4 το μήνα, το οποίο μετά την τελευταία ανανέωση λήγει στις 23 Νοεμβρίου 2018.
Σήμερα το πρωί με πήραν και μου έδωσαν προσφορές από Vodafone με 23 και Nova με 20 για τα ίδια περίπου. Επειδή είδα ότι η τιμή στη Nova είναι πολύ καλή, συμφώνησα τηλεφωνικά για μεταφορά της γραμμής και μου είπαν ότι την Δευτέρα το απόγευμα θα μου φέρουν το συμβόλαιο με κούριερ να το υπογράψω. Ένας φίλος με τον οποίο το συζήτησα μου είπε ότι πάει για κλείσιμο η Νόβα, και εκεί κόλλησα, έριξα μια ματιά και στο ιντερνέτ και είδα ότι γράφονται διάφορα, τι συμβαίνει τελικά;
Έτσι έχω αρκετές απορίες και δεν ξέρω τι να κάνω.
- Καταρχήν είχα υπόψη μου ότι η αίτηση μεταφοράς χρειαζόταν ένα μήνα για να ολοκληρωθεί (να πας στον νέο πάροχο) τώρα διάβασα ότι αυτό μειώθηκε στις 14 μέρες;
- Εγώ τους είπα η μεταφορά να γίνει στις 24-11-2018 ακριβώς μετά το 24μηνο. Μπορεί να γίνει αυτό να μην φάω κάποιο πέναλτι από τη Wind;
- Είναι για κλείσιμο η Νοβα; να κοιτάξω τη μετάβαση, ή να παραμείνω;

Γενικά πιάνω καλές ταχύτητες καθώς απέναντι από το σπίτι μου υπάρχει κουτί (ΚΑΦΑΟ;) και πολύ κοντά κτήριο του ΟΤΕ (και με άλλους παρόχους παλαιότερα - ΟΤΕ, ΟΝ, Tellas, Forthnet - είχα πάντα πάνω από 16 mbps, μέχρι και 20 είχα δει) και σχετικά σπάνια είχα διακοπές ή αστάθεια στο σήμα.
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Θα έλεγα την όποια αίτηση μεταφοράς να την κάνεις 25/11 και αφού έχεις εξοφλήσει τους τρέχοντες λογαριασμούς.

Αν την στείλουν πιο νωρίς θα πληρώσεις πεναλτι. Αν έχει υπόλοιπο θα σου την κόψουν και μπορεί να χρεωθείς κάποιο κόστος (σε voip providers σου χρεώνουν κάτι).
 

NovaLacertae

Senior Member
18 July 2011
586
Ευχαριστώ για την απάντηση,
Οι λογαριασμοί είναι ολοι εξοφλημένοι και πληρώνονται πάντα εμπρόθεσμα (εχτές πλήρωσα αυτόν που ληγει 23/10)
Οι ημερομηνίες για την αίτηση μεταφοράς ισχύουν από την ημέρα της υπογραφής του συμβολαίου που φέρνει ο κουριερ δηλαδή,
οπότε να τους πάρω τηλέφωνο αύριο πρωί να τους πω να ξαναεπικοινωνήσουμε γύρω στις 20 νοεμβρίου για να μου στείλουν τότε το συμβόλαιο.
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,420
Θεσσαλονίκη
Θα έλεγα την όποια αίτηση μεταφοράς να την κάνεις 25/11 και αφού έχεις εξοφλήσει τους τρέχοντες λογαριασμούς.

Αν την στείλουν πιο νωρίς θα πληρώσεις πεναλτι. Αν έχει υπόλοιπο θα σου την κόψουν και μπορεί να χρεωθείς κάποιο κόστος (σε voip providers σου χρεώνουν κάτι).


Για αυτές τις βλακείες δε θα γίνει ποτέ τπτ μάλλον.
Είναι πραγματικά τόσο δύσκολο να αλλάξεις εταιρία σαν άνθρωπος...
 

NovaLacertae

Senior Member
18 July 2011
586
Όντως, πολλές φορές η αντιμετώπιση των πελατών εδώ στην Ελλάδα είιναι τριτοκοσμική....
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Πρέπει να το κάνουν οπως στα domain.

Το πληρωνεις το νούμερο με το χρόνο και ειναι δικο σου. Το πας οποτε θέλεις οπου θέλεις ή και πουθενά (Αφού το πληρωνεις ειναι δεσμευμενο). Τι παει να πει δεν μεταφέρεται γιατι χρωστάς .

Ακομα και μεταφορά χωρις κατάργηση της γραμμής και πέναλτι. Το μεταφέρεις και αφήνεις την γραμμη χωρις εισερχόμενες και χωρίς αναγνώριση εξερχόμενης.

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk