ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,844
Είμαι παντού
δεν ειναι δωρο,γιατι καποιος κερδιζει και καποιος χανει απ'τους παροχους.
Δεν ειναι παροχος vs πελατης,αλλα παροχος vs παροχος.
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,867
Αττική
Τι εμποδίζει τον κάθε πελάτη π.χ 20 μέρες πριν λήξει το συμβόλαιο του να πάει στον πάροχό του και να διαπραγματευτεί μια καλή ανανέωση συμβολαίου ;

Και τι θα εμποδίζει τον πάροχο να κάνει μια καλή προσφορά (αν θέλει) με δεδομένο οτι πλέον δεν θα ξέρει αν ο πελάτης του θα προχωρήσει τελικά με την φορητότητα ή όχι ;


Ο κανονισμός σηκώνει αρκετή βελτίωση αλλά είναι καλύτερος από το ανατολίτικο παζάρι του παρελθόντος.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Ο ρόλος της πολιτείας και δη της ΕΕΤΤ είναι ρυθμιστικός ως προς την αγορά τηλεπικοινωνιών. Εάν πιστεύει λοιπόν η ΕΕΤΤ πως οι τιμές που δίνονται βλάπτουν την αγορά παίρνει μέτρα για να τη ρυθμίσει. Όπως απαγορεύει στον ΟΤΕ να πουλάει φθηνότερα από ένα σημείο προς όφελος του ανταγωνισμού, τελείως αντίστοιχα, μετά από παρατήρηση και ανάλυση της αγοράς επί τόσα έτη, προκύπτει πως από τις τιμές που δίνουν και τις ζημιές που καταγράφουν η αγορά συρρικνώνεται.

Συνεπώς, καλή η ελεύθερη αγορά, ωστόσο εάν δεν ρυθμιστεί, οι ισχυρότεροι, θα μπορέσουν να κλείσουν όλους τους υπόλοιπους όπως και συμβαίνει ήδη. Μέχρι τέλος του χρόνου θα έχουμε βία 3 παρόχους και στη σταθερή. Και με 3 παρόχους που και οι 3 επενδύουν το 50% του EBITDA τους τουλάχιστον, οι τιμές θα ''αυτορυθμιστούν'' προς τα πάνω.

Το ότι κάτι λοιπόν μπορεί να ''βλάψει'' βραχυπρόθεσμα τον τελικό καταναλωτή, διαμορφώνει διαφορετικά το μακροπρόθεσμο πλάνο όσον αφορά τον ανταγωνισμό. Που ούτε αυτό το καταλαβαίνω, για ποιο λόγο ακριβώς, εγώ -και ο οποιοσδήποτε- που δεν κάνω ματσολιές με αντιπροσφορές και υπαναχωρήσεις να πληρώνω ένα πρόγραμμα 70 ευρώ και ο δίπλα να το έχει με 25 με εμένα να πληρώνω τη ζημιά που προκύπτει από αυτόν;
 
Η ένστασή μου είναι για το "πούστηκο" του πράγματος. Ενώ η ΕΕΤΤ θέλει να πετύχει αυτό που λες, αντί να κάνει ξακάθαρο regulation της αγοράς, προβλέποντας ποινές για αυτούς που πουλάνε κάτω από το κόστος (ή εκεί κοντά τελοσπάντων..), επιλέγει να το πάει "πλάγια", βάζοντας τρικλοποδιά στους καταναλωτές.

Απαράδεκτη.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Δεν μπορεί να το κάνει Δημήτρη, μόνο στον πάροχο ΣΙΑ (50+% της αγοράς) επιβάλλεται να εγκρίνει κάθε οικονομικό πρόγραμμα. Για τα υπόλοιπα ισχύουν οι κανόνες της ελεύθερης αγοράς με τον εκάστοτε πάροχο να μπορεί να διαθέσει ότι προγράμματα θέλει σε ότι τιμές θέλει.

Όπως γράφει ο Γιώργος παραπάνω, εάν θέλει ο πάροχος προσφορά θα μπορεί και πάλι να σου κάνει, το ζήτημα είναι να μην ξεκινάει μια διαδικασία η οποία είναι εντελώς άσχετη με οικονομικά θέματα χωρίς λόγο.
 
To bottom line Αντρέα είναι ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να ξοδεύουν τον πολύτιμο χρόνο τους για να κάνουν κάτι που γινόταν ουσιαστικά αυτόματα (για αυτούς) μέχρι τώρα.

Και αυτό έγινε για να προστατευτούν οι πάροχοι από τους ίδιους τους άπληστους εαυτούς τους.

Οπότε βλέπουμε για άλλη μια φορά ξεκάθαρα ποιους εξυπηρετεί το σύστημα.
 

talos_2002

Supreme Member
27 January 2010
5,393
Θεσσαλονίκη
Τώρα λέμε, «ωχ δεν θα μου κάνει το καλύτερο παζάρι ο μεγάλος πάροχος», εκείνος που έχει το τεράστιο πορτοφόλι μεγάλης πολυεθνικής (Vodafone, Deutche Telekom/OTE) για να αντέξει να κάνει με κάθε κόστος την καλύτερη προσφορά και να σε πάρει πελάτη. Και κλείνοντας τους υπόλοιπους διαμορφώνουν ολιγοπώλιο και καρτέλ, θέτοντας ότι τιμές και υπηρεσίες θέλουν.

Δηλαδή οι μεγάλοι εκμεταλλεύονται το πόσο κοντόφθαλμα σκέπτονται οι καταναλωτές για να τους έχουν τώρα πελάτες με μικρό ή μηδαμινό κέρδος, ώστε αργότερα να κάνουν μακροχρόνια ότι θέλουν.
Και να πω ότι δεν το έχουμε υποστεί στην κινητή; Ή δεν το έχουμε υποστεί στην σταθερή; Ως πελάτες αλλά και ως εργαζόμενοι.
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,420
Θεσσαλονίκη
Συγγνώμη ρε παιδιά, ποιος έκλεισε στην κινητη;
Τρεις δεν ηταν; και κατά περιόδους εμφανιζόταν και καμία τσοντα;
 

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
Re: Απάντηση: ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας

Τώρα λέμε, «ωχ δεν θα μου κάνει το καλύτερο παζάρι ο μεγάλος πάροχος», εκείνος που έχει το τεράστιο πορτοφόλι μεγάλης πολυεθνικής (Vodafone, Deutche Telekom/OTE) για να αντέξει να κάνει με κάθε κόστος την καλύτερη προσφορά και να σε πάρει πελάτη. Και κλείνοντας τους υπόλοιπους διαμορφώνουν ολιγοπώλιο και καρτέλ, θέτοντας ότι τιμές και υπηρεσίες θέλουν.

Δηλαδή οι μεγάλοι εκμεταλλεύονται το πόσο κοντόφθαλμα σκέπτονται οι καταναλωτές για να τους έχουν τώρα πελάτες με μικρό ή μηδαμινό κέρδος, ώστε αργότερα να κάνουν μακροχρόνια ότι θέλουν.
Και να πω ότι δεν το έχουμε υποστεί στην κινητή; Ή δεν το έχουμε υποστεί στην σταθερή; Ως πελάτες αλλά και ως εργαζόμενοι.

Οι πελάτες είναι μονάδες ή οικογένειες, συχνά με προστατευόμενα μέλη και κοιτάνε να εξοικονομήσουν χρήματα δεν γνωρίζουν ούτε αυτή την αγορά, ούτε των τροφίμων, ούτε των επίπλων ούτε καμία.
Κοντόφθαλμα μπορούμε να πούμε ότι σκεπτονται τα μεγαλοστελέχη των εταιριών, κυνηγώντας το φετινό μπόνους και την αυριανή μεταγραφή. Αυτοί φέρονται όπως γουστάρουν γιατί μπορούν.
Τον έλεγχο τους το έχει αναλάβει το κράτος που διαμάντια πιάνει και σκ@τ@ τα κάνει :borg:
 

talos_2002

Supreme Member
27 January 2010
5,393
Θεσσαλονίκη
Αν θέλεις να κάνεις οικονομία, δεν περιμένεις να γίνει ανατολίτικο παζάρι η αγορά. Κάνεις έρευνα αγορά και ζητάς καλύτερη τιμή και φυσικά επενδύεις από τον χρόνο σου αν θέλεις οικονομία. Και αν κάνεις οικονομία παντού, ξέρεις την αγορά όσο χρειάζεται για να μπορείς να επωφεληθείς. Κι αν δεν θέλεις να την ξέρεις, ορίστε, το κάνει το κράτος για να μην καταλήξεις ελλείψει ανταγωνισμού να σε κάνουν ότι θέλουν οι μεγάλες πολυεθνικές, ξανά.

Συγγνώμη ρε παιδιά, ποιος έκλεισε στην κινητη;
Τρεις δεν ηταν; και κατά περιόδους εμφανιζόταν και καμία τσοντα;
Στην κινητή είχαμε κάποιους μεγάλους να δίνουν τον ουρανό με τ' άστρα για ψίχουλα, π.χ. το What's Up και τα 1500άρια του με ψίχουλα. Και όταν του μάζεψε όλους άρχισε τις αυξήσεις και να τα παίρνει πίσω.
Είχαμε και την Q, πριν πουληθεί στην Wind, με πολύ ανταγωνιστικές τιμές και καλές υπηρεσίες (12 χρόνια την είχα).


Θέλω αντιπροσφορές; Το μόνο εύκολο. Τους λέω τι έχω και τι μου δίνουν οι άλλοι. Αν είσαι από τους ελάχιστους τυχερούς που δεν σε καλούν συχνά για να αλλάξεις εταιρία, οι τηλεφωνικοί αριθμοί των συνεργατών τους είναι δημόσιοι ή απλώς τους κρατάς όταν σε πάρουν (το έκανα πριν ανανεώσω). Ευθέως είπα στον OTE, δεν με ενδιαφέρει αυτό που δίνεις, θέλω αυτά και μου τα δίνει τόσο η Cyta.
Να πρέπει αυτοί να αλληλοφαγωθούν για να με πάρει η μεγαλύτερη εταιρία και να έχει αύριο-μεθαύριο μονοπώλιο και τιμές στον Θεό, δεν είναι σε όφελός μου ως καταναλωτής σε καμία αγορά.
 

Blue08

AVClub Fanatic
24 April 2008
23,335
Utopia..
Έναρξη Εθνικής Δημόσιας Διαβούλευσης της ΕΕΤΤ για τον καθορισμό των αρχών, της μεθοδολογίας και της δομής μοντελοποίησης του τεχνοοικονομικού bottom up μοντέλου LRIC+
για τον υπολογισμό των τιμών πρόσβασης σε δίκτυο χαλκού και σε δίκτυο NGA


07 Ιουνίου 2018
Ημ/νία Λήξης: 06 Ιουλίου 2018


https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Newsrelease/

"Ξύπνησαν" και για τις τιμές..
 

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
Re: Απάντηση: ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας

Αν θέλεις να κάνεις οικονομία, δεν περιμένεις να γίνει ανατολίτικο παζάρι η αγορά. Κάνεις έρευνα αγορά και ζητάς καλύτερη τιμή και φυσικά επενδύεις από τον χρόνο σου αν θέλεις οικονομία. Και αν κάνεις οικονομία παντού, ξέρεις την αγορά όσο χρειάζεται για να μπορείς να επωφεληθείς. Κι αν δεν θέλεις να την ξέρεις, ορίστε, το κάνει το κράτος για να μην καταλήξεις ελλείψει ανταγωνισμού να σε κάνουν ότι θέλουν οι μεγάλες πολυεθνικές, ξανά.


Στην κινητή είχαμε κάποιους μεγάλους να δίνουν τον ουρανό με τ' άστρα για ψίχουλα, π.χ. το What's Up και τα 1500άρια του με ψίχουλα. Και όταν του μάζεψε όλους άρχισε τις αυξήσεις και να τα παίρνει πίσω.
Είχαμε και την Q, πριν πουληθεί στην Wind, με πολύ ανταγωνιστικές τιμές και καλές υπηρεσίες (12 χρόνια την είχα).


Θέλω αντιπροσφορές; Το μόνο εύκολο. Τους λέω τι έχω και τι μου δίνουν οι άλλοι.


Συγνώμη, αλλά αυτά που γράφεις ισχύουν μόνο θεωρητικά!

Στην πράξη, ο καταναλωτής είναι δεσμευμένος συνήθως με 24μηνο συμβόλαιο και έχει ένα «παράθυρο» αλλαγής για έναν μήνα. Σε αυτόν τον μήνα θα δει τι είναι διαθέσιμο και θα επιλέξει απο αυτά και όχι απο τι θα ήθελε ή τι ήταν διαθέσιμο 3 ή 6 μήνες πριν. Κάποιοι μπορεί να πέσουν σε περίοδο προσφορών αλλά πολλοί θα βρεθούν σε περίοδο όπου οι εταιρίες κρατάνε τις τιμές ψηλά..

Αν δεν διαλέξει, θα έρθει αντιμέτωπος με την αύξηση του παγίου του λόγω κατάργησης της «έκπτωσης λόγω συμβολαίου» και εκ των πραγμάτων θα πληρώνει περισσότερα για να διατηρήσει την ελευθερία να δεσμευτεί με πάροχο αργότερα!

Ακόμα και να βρεί την προσφορά που του ταιριάζει, η εταιρία μπορεί να προχωρήσει μονομερώς σε αυξήσεις. Ποιός θα προστατέψει την καταναλωτη; Το κράτος;

Όταν πριν 4-5 χρόνια έστειλα επιστολή στην ΕΕΤ ρωτώντας τους πως είναι δυνατόν να μπορεί η εταιρία να αυξήσει τις τιμές σε υπάρχον συμβόλαιο, αυτοί προώθησαν το ερώτημα στη Vodafone και μου απάντησε αυτή.

Στην προστασία καταναλωτή δε, δεν μπορούσαν καν να συλλάβουν την έννοια του παραπόνου μου ώστε να μπορέσουν να το συζητήσουν!!

Αν το νομοσχέδιο είχε σκοπό να προστατέψει πραγματικά τον καταναλωτή, θα επέβαλε τα 12μηνα συμβόλαια και κυρίως θα περιόριζε τα διάφορα πεναλτι που έχουν δικαιωμα να χρεώνουν
 
Last edited:

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Aυτή είναι όλη η ιστορία στην Eλλάδα.

"Δράση Superfast Broadband Vs β€œη Ελλάδα έχει το πιο ακριβό και αργό Ιντερνέτ”…"

https://rexsat.blogspot.com/2018/06/superfast-broadband-vs.html

Kαι όπως γραφει μέσα στο άρθρο.

"σε πιάνει μια «Large θλίψη» όταν κάνεις μια βόλτα στα Sites των τηλεπικοινωνιακών παρόχων που δραστηριοποιούνται στη Βαλκανική αγορά"

Aλλα εμείς δεν είμαστε βαλκάνια, είμαστε στη δύση..



 
Last edited:

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
Και τα τέλη των τελών ώ τέλη να προσθέσω.

Πρόσθέτω και εγώ: Βλάβη σταθερού wind στο εξοχικό. Τα κινητά μας στη Vodafone, καλώ απο εκεί και μιλάω 7 λεπτά στο 13800 για να δώσω την βλάβη. Η χρέωση απο wind για αυτή την κλήση είναι 0.25 η κλήση, αν καλέσεις απο κινητό vodafone στο αντίστοιχο νούμερο εξυπηρέτησης (13880), η χρέωση είναι 0.26 η κλήση.

Αν καλέσεις απο κινητό vodafone στην εξυπηρέτηση πελατών wind η χρέωση είναι 0.3649 ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ!!

"Επρεπε να το είχατε διαβάσει" με ενημέρωσαν απο την Vodafone όταν πήρα να παραπονεθώ. Εγώ έκανα καυγά και μου τα πίστωσαν αλλά η ουσία είναι ότι απο αυτά θέλουμε προστασία, όχι απο τον "ανταγωνισμό"
 

Panoramix

Moderator
Staff member
31 January 2012
11,420
Θεσσαλονίκη
Επίσης θα είχε πολύ ενδιαφέρον μια εξήγηση στο γιατί χρειάζεται ένας μήνας για μετατροπή συμβολαίου σε καρτοκινητό στην ίδια εταιρία...
 

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
Επίσης θα είχε πολύ ενδιαφέρον μια εξήγηση στο γιατί χρειάζεται ένας μήνας για μετατροπή συμβολαίου σε καρτοκινητό στην ίδια εταιρία...

Σίγουρα θα προστατεύεται ο καταναλωτής με αυτή την προθεσμία :p
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,867
Αττική
Επίσης θα είχε πολύ ενδιαφέρον μια εξήγηση στο γιατί χρειάζεται ένας μήνας για μετατροπή συμβολαίου σε καρτοκινητό στην ίδια εταιρία...

Διότι τα συστήματα τιμολόγησης των συνδρομητών συμβολαίου τρέχουν σε μηνιαίους κύκλους και το workflow που χειρίζεται τα state transitions έχει triggers που σχετίζονται με την έκδοση των λογαριασμών αυτών. Δυστυχώς πολλά από αυτά έχουν στηθεί με λάθος φιλοσοφία.
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,867
Αττική
Πρόσθέτω και εγώ: Βλάβη σταθερού wind στο εξοχικό. Τα κινητά μας στη Vodafone, καλώ απο εκεί και μιλάω 7 λεπτά στο 13800 για να δώσω την βλάβη. Η χρέωση απο wind για αυτή την κλήση είναι 0.25 η κλήση, αν καλέσεις απο κινητό vodafone στο αντίστοιχο νούμερο εξυπηρέτησης (13880), η χρέωση είναι 0.26 η κλήση.

Αν καλέσεις απο κινητό vodafone στην εξυπηρέτηση πελατών wind η χρέωση είναι 0.3649 ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ!!

"Επρεπε να το είχατε διαβάσει" με ενημέρωσαν απο την Vodafone όταν πήρα να παραπονεθώ. Εγώ έκανα καυγά και μου τα πίστωσαν αλλά η ουσία είναι ότι απο αυτά θέλουμε προστασία, όχι απο τον "ανταγωνισμό"

Για βλάβες υπάρχουν δωρεάν αριθμοί κλήσης ή αριθμοί κλήσης με αστική χρέωση σε όλες τις εταιρείες. Πχ για την Wind

https://www.wind.gr/gr/wind/upostir...accept=1&refer=https%3A%2F%2Fwww.google.gr%2F

Συνεπώς μπορούσες απλά να καλέσεις το 211 120 1212 από το κινητό σου Vodafone χρησιμοποιώντας τον χρόνο ομιλίας του πακέτου σου..
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,867
Αττική
Re: Απάντηση: ΕΕΤΤ: Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας

Aυτή είναι όλη η ιστορία στην Eλλάδα.

"Δράση Superfast Broadband Vs β€œη Ελλάδα έχει το πιο ακριβό και αργό Ιντερνέτ”…"

https://rexsat.blogspot.com/2018/06/superfast-broadband-vs.html

Kαι όπως γραφει μέσα στο άρθρο.

"σε πιάνει μια «Large θλίψη» όταν κάνεις μια βόλτα στα Sites των τηλεπικοινωνιακών παρόχων που δραστηριοποιούνται στη Βαλκανική αγορά"

Aλλα εμείς δεν είμαστε βαλκάνια, είμαστε στη δύση..

[FONT=&]

[/FONT]


Που να δεις τι θλίψη θα σε πιάσει αν βγεις παρά έξω από τις πρωτεύουσες των Βαλκανικών χωρών .. στην επαρχία. Πολιτισμικό σόκ από την ανάποδη...


Σοβαρά τώρα όλοι ξέρουμε οτι στο κομμάτι αυτό ευθύνες έχει κυρίως ο ΟΤΕ και το δημόσιο (σαν incumbent και ρυθμιστής των εξελίξεων μέχρι τα τελευταία χρόνια). Υπό τη σκέπη του δημοσίου τι έκανε ο ΟΤΕ ;

Θυμάστε πότε έφερε την ψηφιακή τηλεφωνία και με τι τεχνολογία ;
Όταν όλοι έκαναν την μετάβαση σε xDSL τεχνολογίες ο ΟΤΕ έφερε την "επαναστατική" (αλλά πεθαμένη παγκοσμίως) ISDN τεχνολογία
'Όταν όλοι άρχισαν να χτίζουν FTTB/FTTH υποδομές εμείς θέλαμε να ξεζουμίσουμε το χαλκό γιατί αντέχει ακόμα..

Κανεις δεν έβλεπε την επανάσταση που θα ερχόταν. Λογικό από μια μεριά, ο βασικός καημός ήταν μια καλή σύνταξη (στα 50) και ένα παχυλό εφάπαξ.. Με την αρωγή του κράτους πάντοτε..

Έχουν χαθεί 25 χρόνια εξέλιξης και επενδύσεων και αυτό δεν αναπληρώνεται με την τρέχουσα οικονομία, σε μια διεφθαρμένη χώρα με πολιτικούς που πρακτικά ενδιαφέρονται μόνο να εισπράττουν φόρους, να εκμαυλίζουν συνειδήσεις και να διώχνουν επενδύσεις.. Και με ρυθμιστικές αρχές που αδιαφορούν για την ουσία και στέκουν στους τύπους