Λάκης
AVClub Fanatic
δεν ειναι δωρο,γιατι καποιος κερδιζει και καποιος χανει απ'τους παροχους.
Δεν ειναι παροχος vs πελατης,αλλα παροχος vs παροχος.
Δεν ειναι παροχος vs πελατης,αλλα παροχος vs παροχος.
Τώρα λέμε, «ωχ δεν θα μου κάνει το καλύτερο παζάρι ο μεγάλος πάροχος», εκείνος που έχει το τεράστιο πορτοφόλι μεγάλης πολυεθνικής (Vodafone, Deutche Telekom/OTE) για να αντέξει να κάνει με κάθε κόστος την καλύτερη προσφορά και να σε πάρει πελάτη. Και κλείνοντας τους υπόλοιπους διαμορφώνουν ολιγοπώλιο και καρτέλ, θέτοντας ότι τιμές και υπηρεσίες θέλουν.
Δηλαδή οι μεγάλοι εκμεταλλεύονται το πόσο κοντόφθαλμα σκέπτονται οι καταναλωτές για να τους έχουν τώρα πελάτες με μικρό ή μηδαμινό κέρδος, ώστε αργότερα να κάνουν μακροχρόνια ότι θέλουν.
Και να πω ότι δεν το έχουμε υποστεί στην κινητή; Ή δεν το έχουμε υποστεί στην σταθερή; Ως πελάτες αλλά και ως εργαζόμενοι.
Στην κινητή είχαμε κάποιους μεγάλους να δίνουν τον ουρανό με τ' άστρα για ψίχουλα, π.χ. το What's Up και τα 1500άρια του με ψίχουλα. Και όταν του μάζεψε όλους άρχισε τις αυξήσεις και να τα παίρνει πίσω.Συγγνώμη ρε παιδιά, ποιος έκλεισε στην κινητη;
Τρεις δεν ηταν; και κατά περιόδους εμφανιζόταν και καμία τσοντα;
Αν θέλεις να κάνεις οικονομία, δεν περιμένεις να γίνει ανατολίτικο παζάρι η αγορά. Κάνεις έρευνα αγορά και ζητάς καλύτερη τιμή και φυσικά επενδύεις από τον χρόνο σου αν θέλεις οικονομία. Και αν κάνεις οικονομία παντού, ξέρεις την αγορά όσο χρειάζεται για να μπορείς να επωφεληθείς. Κι αν δεν θέλεις να την ξέρεις, ορίστε, το κάνει το κράτος για να μην καταλήξεις ελλείψει ανταγωνισμού να σε κάνουν ότι θέλουν οι μεγάλες πολυεθνικές, ξανά.
Στην κινητή είχαμε κάποιους μεγάλους να δίνουν τον ουρανό με τ' άστρα για ψίχουλα, π.χ. το What's Up και τα 1500άρια του με ψίχουλα. Και όταν του μάζεψε όλους άρχισε τις αυξήσεις και να τα παίρνει πίσω.
Είχαμε και την Q, πριν πουληθεί στην Wind, με πολύ ανταγωνιστικές τιμές και καλές υπηρεσίες (12 χρόνια την είχα).
Θέλω αντιπροσφορές; Το μόνο εύκολο. Τους λέω τι έχω και τι μου δίνουν οι άλλοι.
Και τα τέλη των τελών ώ τέλη να προσθέσω.
Επίσης θα είχε πολύ ενδιαφέρον μια εξήγηση στο γιατί χρειάζεται ένας μήνας για μετατροπή συμβολαίου σε καρτοκινητό στην ίδια εταιρία...
Επίσης θα είχε πολύ ενδιαφέρον μια εξήγηση στο γιατί χρειάζεται ένας μήνας για μετατροπή συμβολαίου σε καρτοκινητό στην ίδια εταιρία...
Πρόσθέτω και εγώ: Βλάβη σταθερού wind στο εξοχικό. Τα κινητά μας στη Vodafone, καλώ απο εκεί και μιλάω 7 λεπτά στο 13800 για να δώσω την βλάβη. Η χρέωση απο wind για αυτή την κλήση είναι 0.25 η κλήση, αν καλέσεις απο κινητό vodafone στο αντίστοιχο νούμερο εξυπηρέτησης (13880), η χρέωση είναι 0.26 η κλήση.
Αν καλέσεις απο κινητό vodafone στην εξυπηρέτηση πελατών wind η χρέωση είναι 0.3649 ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ!!
"Επρεπε να το είχατε διαβάσει" με ενημέρωσαν απο την Vodafone όταν πήρα να παραπονεθώ. Εγώ έκανα καυγά και μου τα πίστωσαν αλλά η ουσία είναι ότι απο αυτά θέλουμε προστασία, όχι απο τον "ανταγωνισμό"
Aυτή είναι όλη η ιστορία στην Eλλάδα.
"Δράση Superfast Broadband Vs βη Ελλάδα έχει το πιο ακριβό και αργό Ιντερνέτββ¦"
https://rexsat.blogspot.com/2018/06/superfast-broadband-vs.html
Kαι όπως γραφει μέσα στο άρθρο.
"σε πιάνει μια «Large θλίψη» όταν κάνεις μια βόλτα στα Sites των τηλεπικοινωνιακών παρόχων που δραστηριοποιούνται στη Βαλκανική αγορά"
Aλλα εμείς δεν είμαστε βαλκάνια, είμαστε στη δύση..
[FONT=&]
[/FONT]