ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ (budget max 1.800 euro)

NassosT

Supreme Member
17 June 2006
4,714
Υπάρχει και η ελληνική Speen αν θέλετε να ακολουθήσετε το δρόμο του κιτ μετατροπής.
 

costas1965

AVClub Fanatic
19 March 2016
13,709
ΠΑΤΡΑ
Απάντηση: Re: ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ (budget max 1.800 euro)

Υπάρχει και η ελληνική Speen αν θέλετε να ακολουθήσετε το δρόμο του κιτ μετατροπής.

Που κατοικοεδρευει αυτή?
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Οταν μιλάμε για ηλεκτρικό ποδήλατο εννοούμε ποδήλατο με ηλεκτρική υποβοήθηση, δηλαδή να βοηθάει στο να μπορείς να κάνεις πετάλι πιο εύκολα. Οπότε ας βγάλουμε στην άκρη ποδήλατα που έχουν γκάζι, συνήθως κινέζικη μετατροπή

Γιατί οχι σε αυτά τα ποδήλατα
-Αν θέλεις απλά να ανοίγεις το γκάζι και να σε πηγαίνει, δεν υπάρχει λόγος να θες "ποδήλατο", αγοράζεις ένα σκούτερ είτε ηλεκτρικό είτε με κανονικό κινητήρα, ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος να ρισκάρεις την ζωή σου πάνω σε σκελετό ποδηλάτου και χωρίς αρκετό γκάζι να αποφύγεις κάτι

-Τα ηλεκτρικά ποδήλατα με γκάζι και κινητήρες στον τροχό (μετατροπή) είναι επικίνδυνα, άκρως επικίνδυνα. Αν τα χρησιμοποιείς με τον αισθητήρα στον δισκοβραχίονα (μόλις κάνεις πετάλι μπαίνει μπροστά ο ηλεκτροκινητήρας) υπάρχει ένα σχετικό lag που οδηγεί στο εξής, συμβαίνει κάτι μπροστά σου και πρέπει να φρενάρεις, από την στιγμή που θα σταματήσεις το πετάλ το μοτέρ χρειάζεται περίπου 1 δευτερόλεπτο για να κόψει, αυτό σημαίνει ότι θα βγεις 1-2 μέτρα στο σταυροδρόμι αντί να σταματήσεις εγκαίρως διότι ενώ εσύ φρενάρεις το μοτέρ σε σπρώχνει μπροστά. Επίσης οσο αν ακούγεται περίεργο η "μικρή" έξτρα αυτή ιπποδύναμη (έστω και τα νόμιμα 250w) καταπονεί τρομερά τον σκελετό που μπορεί να κοπεί σαν φιλέτο οδηγώντας σε ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ατύχημα. Oπότε μετατροπές, απλά τις ξεχνάτε, αν φυσικά θεωρείτε σημαντική την υγεία σας

-Τα μοτέρ τους και ιδιαιτέρως οι μπαταρίες τους είναι για κλάματα, πεταμένα χρήματα (τα έχω πετάξει και εγώ μην νομίζετε)

-αστεία αυτονομία, μαξ 20χλμ. Δεν απομακρύνεσαι από το σπίτι δηλαδή (εγώ πάω βόλτα Σούνιο κάποιες κυριακές π.χ)



Γιατί ναι στα pedelec (υποβοήθησης πεταλιού με κεντρικούς κινητήρες bosch/yamaha)

-Καβαλάς ένα κανονικό ποδήλατο στην ουσία. Οι αισθητήρες λαμβάνουν δεδομένα κάτι 100αδες φορές το δευτερόλεπτο από την πίεση που ασκείς στο πετάλι και σου δίνει μια αόρατη βηματική υποβοήθηση ΜΟΝΟ εκεί και όταν πρέπει (σε νεκρά σημεία του πεταλιού π.χ σταματάει και η υποβοήθηση). Στην ουσία εσύ δεν καταλαβαίνεις ότι έχεις υποβοήθηση, μόνο ότι περιέργως κάνεις πολύ εύκολα πετάλι, σαν να είσαι σε ελαφριά κατηφόρα ένα πράμα. Ποσο ελαφρύ?εξαρτάται από τον βαθμό υποβοήθησης που έχεις επιλέξει. Στο δικό μου π.χ αν το βάλεις σε turbo ανεβαίνεις ανηφόρα καθιστός εύκολα. πολύ εύκολα. Μπορείς βέβαια να βάλεις την υποδύναμη στην πρώτη σκάλα της και στην ουσία να αθληθείς σαν να έχεις μια κάρμπον κούρσα οσο αφορά την πίεση που θα ασκείς στο πετάλι, σαν αναλογία ή να κλείσεις την υποβοήθηση αν θέλεις να αθληθείς σοβαρά για κάποια απόσταση ή να την βάλεις στο turbo και απλά να κάνεις πως κάνεις πετάλι:flipout:

- σε αναγκάζει να κάνεις πετάλι (εστω και ΠΟΛΥ νωχελικά αν το θελήσεις) οπότε γυμνάζεσαι κιόλας

-Εχουν τεράστια αυτονομία εξαιτίας αυτής της "σοφιστικέ" τους υποβοήθηση (πάνω από 100χλμ)

-Εχουν τεράστια αντοχή, ο κινητήρας είναι σφραγισμένος, δεν θέλει συντήρηση και βγάζει εύκολα 100.000χλμ (πριν χρειαστεί να τον πάς για κάποιο τσεκ) και η μπαταρία είναι κορυφαία με διάρκεια ζωής πάνω από 500 κύκλους (500 κύκλους δίνει η bosch ως ελάχιστη τιμή). Εγώ στα 2 χρόνια εχω κάνει 56 κύκλους φόρτισης, η μπαταρία είναι σαν καινούργια

-Τα πάντα πάνω τους είναι σχεδιασμένα για αυτή την έξτρα υποδύναμη, ειδικός στιβαρός σκελετός, ειδικές ζάντες, ενισχυμένη αλυσίδα, κ.τ.λ

-Οι μπαταρία τους είναι επώνυμη , δεν υπάρχει φόβος να καεί η αποθήκη σου ένα βράδυ ή να βάλεις φωτιά στην πολυκατοικία σου ενώ εσύ λείπεις διακοπές π.χ. Επίσης διαθέτουν εξελιγμένα κυκλώματα που κάνουν σωστή και ταχεία φόρτιση.

-Είναι νόμιμα και οδηγούνται χωρίς δίπλωμα. Είναι δηλαδή ισχύως 250w, όσο ορίζει η νομοθεσία δηλαδή και έχουν περιορισμό ταχύτητας τα 25χλμ/ώρα ?(οκ, αυτό υπάρχουν τρόποι να παρακαμφθεί αλλά προσωπικά το θεωρώ ΠΟΛΥ ασφαλές και δεν το έχω παρακάμψει, φυσικά μπορείς να πιάσεις και 40χλμ αν βαστάνε τα πόδια σου ή σε κατηφόρες).

- Σε βάζει στο τρυπάκι της άθλησης!Επειδή διαθέτει σοφιστικέ όργανο στο τιμόνι που σου δείχνει ΠΟΛΛΕΣ πληροφορίες, προσπαθείς να πιάσεις την μέγιστη οικονομία και να την βελτιώνεις κάθε φορά, κάτι σαν στοίχημα με τον εαυτό σου να μην χρησιμοποιεί μέγιστες υποβοηθήσεις.

Αρνητικά, είναι βαριά ποδήλατα. Αυτό το φορτώνω στη πλάτη και το ανεβάζω από σκάλες 2 ορόφους γίνεται δύσκολα!είναι κοντά στα 20 κιλά σε σχέση με τα 10 ενός κανονικού.

Συμπέρασμα
Νομίζεις οτι θα την βγάλεις καθαρή με ένα 800αρι και θα έχεις ηλεκτρικό ποδήλατο. Απλά πετάς τα λεφτά σου και το σαπάκι που θα έχεις φτιάξει θα πιάσει αράχνες σε κάποιο υπόγειο. Στην χειρότερη?θα την βγάλεις σε κανα κατ για κανα δίμηνο για να μην πω ακόμα πιο δυσάρεστα πράγματα.

Δίνεις κατευθείαν 2 χιλιάρικα και παίρνεις ηλεκτρικό ποδήλατο που μπορείς να το χαρείς και ως ποδήλατο, και ως όχημα που μπορεί να σε πάει καλά ντυμένο στην δουλειά σου, όμορφα, αξιόπιστα και το σημαντικότερο με ασφάλεια.

Αυτά
 
22 June 2006
34,864
NEO HRAKLEIO
Εγώ όχι....κι εξηγώ.


Έχω πολλά προβλήματα με τα γόνατα, αλλά μ αρέσει πολύ το ποδήλατο.
Ο γιατρός μου δεν το συστήνει και η λύση για μένα είναι το ηλεκτρικό ΚΑΙ με χειρόγκαζο.

Γιατί πχ σε μια ανηφόρα, δεν μπορώ να ξεκινήσω κάνοντας πετάλι, λόγω του γόνατος, κι εκεί το pedelec δεν αρκεί , το έχω δοκιμάσει.
Μόνο στην αρχή δίνω γκάζι να ξεκινήσω και μετά φυσικά κάνω και πετάλι.
Οποίος έχει αντίστοιχα θέματα με καταλαβαίνει....



ΥΓ... εμαθα ότι αρχίζει και κάποια επιδότηση για ηλεκτρικό ποδήλατο, ξέρει κανείς κάτι παραπάνω ?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Επιβαρύνει το ποδήλατο τα γόνατα; Με μηδενικούς κραδασμούς; Δλδ το τρέξιμο τι τα κάνει;

Μήπως καλύτερα να διευκρινίζετε την κατάστασή σας κάπως καλύτερα ταυτόχρονα με ό,τι προτείνετε;

Προφανώς δεν υπάρχει μία λύση καλύπτουσα πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν.
 

NassosT

Supreme Member
17 June 2006
4,714
Εγώ όχι....κι εξηγώ.


Έχω πολλά προβλήματα με τα γόνατα, αλλά μ αρέσει πολύ το ποδήλατο.
Ο γιατρός μου δεν το συστήνει και η λύση για μένα είναι το ηλεκτρικό ΚΑΙ με χειρόγκαζο.

Γιατί πχ σε μια ανηφόρα, δεν μπορώ να ξεκινήσω κάνοντας πετάλι, λόγω του γόνατος, κι εκεί το pedelec δεν αρκεί , το έχω δοκιμάσει.
Μόνο στην αρχή δίνω γκάζι να ξεκινήσω και μετά φυσικά κάνω και πετάλι.
Οποίος έχει αντίστοιχα θέματα με καταλαβαίνει....



ΥΓ... εμαθα ότι αρχίζει και κάποια επιδότηση για ηλεκτρικό ποδήλατο, ξέρει κανείς κάτι παραπάνω ?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Δεν θέλω να μπω σε ιατρικά θέματα, αλλά φαντάζομαι έχεις μιλήσει και με κάποιον αθλητίατρο σχετικά με το θέμα γόνατο & ποδηλασία.

Η ποδηλασία θεωρείται ίσως η λιγότερο επιβαρυντική για τα γόνατα μορφή εκγύμνασης (λόγω λιγότερων κραδασμών). Στη συντριπτική πλειοψηφία των ενοχλήσεων, η αιτία είναι η λάθος ρύθμιση του ποδηλάτου στα μέτρα του ποδηλάτη ή / και το βαρύ πάτημα ( = λίγες περιστροφές).
 

kbouk

Super Moderator
Staff member
8 January 2010
22,566
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Εγώ όχι....κι εξηγώ.


Έχω πολλά προβλήματα με τα γόνατα, αλλά μ αρέσει πολύ το ποδήλατο.
Ο γιατρός μου δεν το συστήνει και η λύση για μένα είναι το ηλεκτρικό ΚΑΙ με χειρόγκαζο.

Γιατί πχ σε μια ανηφόρα, δεν μπορώ να ξεκινήσω κάνοντας πετάλι, λόγω του γόνατος, κι εκεί το pedelec δεν αρκεί , το έχω δοκιμάσει.
Μόνο στην αρχή δίνω γκάζι να ξεκινήσω και μετά φυσικά κάνω και πετάλι.
Οποίος έχει αντίστοιχα θέματα με καταλαβαίνει....



ΥΓ... εμαθα ότι αρχίζει και κάποια επιδότηση για ηλεκτρικό ποδήλατο, ξέρει κανείς κάτι παραπάνω ?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Πας κατηφόρα πρώτα και κάνεις αναστροφή ! :Banane0:

Γιαννη τα παιδιά λένε το βασικότερο που πρέπει ολοι μας να κοιτάμε ως Α! προτεραιότητα, την ασφάλεια (εξήγησαν αναλυτικά το γιατι πρέπει να αποφεύγουμετις μετατροπές). Αν θές γκάζια, ταχυτητες κλπ. πάρε ένα ηλεκτρικό scooter

Στο λέει ανθρωπος που έχει γλύψει την άσφαλτο με το κεφάλι απο πέσιμο με μηχανή 2 φορές
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Μια στιγμή βρε παιδιά.... ο Θοδωρής πιο πάνω έγραψε για πατίνι με 700 βατ για 120 κιλά... που πάει με κοντά 50.
 
22 June 2006
34,864
NEO HRAKLEIO
Επιβαρύνει το ποδήλατο τα γόνατα; Με μηδενικούς κραδασμούς; Δλδ το τρέξιμο τι τα κάνει;

Μήπως καλύτερα να διευκρινίζετε την κατάστασή σας κάπως καλύτερα ταυτόχρονα με ό,τι προτείνετε;

Προφανώς δεν υπάρχει μία λύση καλύπτουσα πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν.

Γιατί, είπα ότι επιτρέπεται το τρέξιμο σε μένα?
Μόνο η κολύμβηση επιτρέπεται, αλλά είμαι πολύ μακριά από θάλασσα και δεν μ αρέσουν οι πισίνες.


ΓΙΑ ΜΕΝΑ η μόνη λύση είναι αυτού του τύπου ηλεκτρικό Ποδηλατο.
Έχω απλό τώρα , και δυστυχώς κάθεται επειδή αδυνατώ να κάνω χωρίς υποβοήθηση και ειδικά σε συνθήκες που ανέφερα.
Δεν έιναι θέμα μόνο τι μου επιτρέπουν οι γιατροί....έχω πρόβλημα 30 χρόνια ....και ξέρω μόνος μου τι μπορώ να κάνω και τι όχι.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 
17 June 2006
23,869
Αθήνα
Όπως ο Γιάννης έχει με τα γόνατα εγώ έχω δισκοκηλες (4) και εννοείται απαγορεύονται οι κραδασμοί δια ροπάλου. Έχω αγοράσει ειδικές πανάκριβες καρέκλες γραφείου και για την δουλειά και για το σπιτι για σωστή στήριξη στην μέση.

Άρα θέλω και ποδηλατο με "αερανάρτηση" αν υπάρχει συν τοις άλλοις.
Βλέπω να μου πετάνε πεντοχιλιαρα και να γελάω κι εγώ και ο πωλητής.
 
17 June 2006
23,869
Αθήνα
Γιάννη αυτό που είχες με τις αναρτήσεις μπρος πίσω έκανε δουλειά ή και πάλι κοπαναγε;

Μην μου πείτε για σέλες με ελατήρια. Έχω δοκιμάσει και είναι αστείο. Μηδέν απορρόφηση.