ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ (budget max 1.800 euro)

teddy743

Supreme Member
16 August 2014
7,175
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ (budget max 1.800 euro)

Μια στιγμή βρε παιδιά.... ο Θοδωρής πιο πάνω έγραψε για πατίνι με 700 βατ για 120 κιλά... που πάει με κοντά 50.

Παίζουν και τα βολτ ρόλο. Αλλά ναι, από τα 1000 βατ και πάνω είσαι καλά στα 120κιλα βάρος περίπου. Εμένα που έχει 700βατ στο ισιάδι πιάνει 46κμ αν ώρα με φουλ φορτισμένη μπαταριά. μιλάμε για πατίνι τώρα με βάρος 20κιλα περίπου. Σε ποδήλατο έχει ο ποδηλάτης στην κατσιμιδη μερικά στα 700 και 1000 βατ. Πήγαινε μια βόλτα για δοκιμή αν θες. Όταν είχα πάει το 2017 είχε ένα στα 500 και ένα στα 700 και μου είχε πει ότι θα έφερνε και 1000ρι.

Επίσης τσέκαρε τα links μεταξύ ποδηλασίας και προστατίτιδας ..αν τα γόνατα δεν σε ενοχλούν.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ (budget max 1.800 euro)

Επίσης τσέκαρε τα links μεταξύ ποδηλασίας και προστατίτιδας ..αν τα γόνατα δεν σε ενοχλούν.

Λύσσαξες να τη βρω από κάπου, ε; :flipout:

Δεν κάνω τόσα πολλά χιλιόμετρα ποδήλατο, μόνο για τη δουλειά το έχω, περίπου 4 φορές την εβδομάδα άντε και ακόμη καμιά βόλτα, πες σκάρτα 80 χιλιόμετρα την εβδομάδα.
 

teddy743

Supreme Member
16 August 2014
7,175
Θεσσαλονίκη
Εμ τι, μόνο εσείς θα το γυρνάτε στην υγεία και την γυμναστική.

Πέρα από την πλάκα υπάρχει θέμα μεγάλο. 100 κιλά βάρος σε εκείνο το σημείο να πιέζει πάνω στην σέλα δεν είναι και λίγο.

Αλλά ναι ...αυτό το παθαίνουν συνήθως αυτοί που κάνουν παραπάνω από όσο λες.

Οι δε σέλες...όσο πιο καλές και ακριβές τόσο πιο άβολες....το τελευταίο ποδήλατο που είχα είχε μια που ήταν σαν g string από μπετόν. Είναι λες και έβαλαν στοίχημα οι κατασκευαστές πως να σου την σπάσουν παραπάνω.

Έχει κάτι άλλες πιο μεγάλες από gel που είναι πιο άνετες στο κάθισμα αλλά μετά από αρκετά χιλιόμετρα αρχίζει να υπάρχει πρόβλημα με την τριβή.
 

NassosT

Supreme Member
17 June 2006
4,714
Οι δε σέλες...όσο πιο καλές και ακριβές τόσο πιο άβολες....το τελευταίο ποδήλατο που είχα είχε μια που ήταν σαν g string από μπετόν. Είναι λες και έβαλαν στοίχημα οι κατασκευαστές πως να σου την σπάσουν παραπάνω.

Έχει κάτι άλλες πιο μεγάλες από gel που είναι πιο άνετες στο κάθισμα αλλά μετά από αρκετά χιλιόμετρα αρχίζει να υπάρχει πρόβλημα με την τριβή.

Υπάρχουν "ανατομικές" σέλες με διάφορες πατέντες για άνεση σε αστική χρήση.

Οι αγωνιστικές σέλες (ακόμα και από σκέτο carbon, χωρίς καμμία επένδυση) πράγματι είναι για προπονημένους κώλους (και επιπλέον τα ποδηλατικά bibs έχουν μαξιλαράκι, δεν είναι σκέτο ύφασμα). H λογική είναι φυσικά η μείωση του συνολικού βάρους του ποδηλάτου, το holy grail των κατασκευαστών (εξ ου και ο όρος weight weenie).

51rS+L8eJcL._AC_SL1000_.jpg
 
17 June 2006
23,865
Αθήνα
Ποτέ ακριβή σέλα. Αυτές είναι κουραδοκοφτες. Δεν είναι σελες. Αυτές οι λωρίδες είναι για τους πορωμενους που έχουν την σέλα για διακόσμηση και είναι ολη την ώρα όρθιοι.

Εγώ μιλάω για φαρδιά gel με ελατήρια (montegrappa) αλλά και πάλι δεν είδα ΚΑΜΙΑ απορροφηση. Μπούρδες.
 

teddy743

Supreme Member
16 August 2014
7,175
Θεσσαλονίκη
:flipout: Κατάλαβα ποια λες..και γω αυτήν κοιτούσα...έχει και μια έκδοσή της που έχει για κάποιο λόγο ένα πορτοφολάκι πίσω από τις σούστες.....για παρηγοριά.


Η άλλη που είχα εγώ έμοιαζε με την από πάνω φωτο αλλά δεν ήταν από ανθρακόνημα αλλά ένα άσπρο πολύ σκληρό καουτσούκ....αλλά πολύ σκληρό όχι αστεία.
 
17 June 2006
23,865
Αθήνα
Ααααχ που είναι οι ωραίες αφρολεξενιες σελλες οι διπλές που είχαμε μικροί που σηκωνόταν Γ η πλάτη και οδηγούσες και αραχτός ή έπαιρνες και δεύτερο άτομο αμαλαχει......
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Οταν αγόρασα το ποδήλατο ήμουν 116 κιλά 1.75 ύψος, με νόσο crohn που μου έχει κάνει μια ωραιότατη εξωεντερική αρθρίτιδα με φρικτούς πόνους και πρήξιμο σε όλες τις αρθρώσεις και φυσικά εντελώς αγύμναστος. Την 3η μέρα έκανα 60 χιλιόμετρα συμπεριλαμβανομένου άνοδο Συγγρού (οι ποδηλάτες ξέρουν τι λέω).

Tώρα αν κάποιος είναι πιο παχύσαρκος και με περισσότερα προβλήματα υγείας από εμένα, ίσως καλό θα ήταν να ξεκινήσει με κάποια ήπια γυμναστική (ενα ποδήλατο γυμναστικής στο σαλόνι?), δεν θα τον βολέψει όποιο ποδήλατο και να διαλέξει.
Αυτά προς απάντηση σε όσους αναρωτιούνται για τα "μόλις" 250W που επιτρέπει ο νόμος και που έχουν ως ισχύ όλα τα νόμιμα ποδήλατα (υπάρχουν και 500w yamaha που υποτίθεται ότι είναι για downhill κ.τ.λ αν θέλει κάποιος ντε και καλά να "παρανομήσει").

Θα σας δώσω μόνο αυτό το παράδειγμα. Το "500w" κιτ που πέταξα ένα 600αρι ευρώ σε ένα παλιοideal που είχα (δεν είχα κάποιον να μου πει τα πράγματα ως έχουν τότε, και η παραπληροφόρηση από αυτούς που την είχαν πατήσει με τις κινεζιές στο διαδίκτυο με το γνωστόν όμως σύνδρομο "δεν παραδέχομαι ότι την πάτησα", με οδήγησε και εμένα στην παγίδα) δεν κλάνει μία μπροστά στο "ανεμικό" 250W bosch.

Σέλες
Η παγίδα, όσοι νομίζουν ότι η φαρδιά, μεγάλη, με ελατήρια σέλα (εχω μία παραγγελία από Γερμανία, 10 χιλιόμετρα έκανα με αυτή, την χαρίζω σε όποιον θέλει, ακριβή σέλα) είναι πιο άνετη για τα οπίσθια του, ας ξανασκεφτεί διπλά. Οχι, δεν είναι, ίσα ίσα. Η πιο άνετη σέλα είναι φυσικά αυτή που έχει το κατάλληλο σχήμα ώστε να κάθονται τα δυο κόκαλα της λεκάνης σου ακριβώς, και φυσικά να έχει στο κέντρο της κενό ωστε να μην πάθεις προστάτη.

(μιλάω πάντα για νορμάλ ποδήλατο, που σημαίνει σκυφτός, οχι κούρσα, τώρα αν κάποιος θέλει να καβαλήσει κανα βέλαμους ή κανα τσόπερ και να κάθεται λες και έχει καταπιεί καλάμι, εκεί την καταστροφή κώλου και μέσης, δεν την γλιτώνει με τίποτα)
 
22 June 2006
34,864
NEO HRAKLEIO
Τασο, οι καλες αναρτησεις και ο σωστος σκελετος, κανουν δουλεια ...αλλα ειναι πανακριβες.
Εχω κι εγω προβλημα ΚΑΙ με τη μεση (μετατοπιση σπονδυλου) και σε καταλαβαινω.

Φυσικα μη νομιζεις οτι θα πας για καταβαση σε downhill , αλλα για πολη και απλους χωματοδρομους κανουν δουλεια.

Ειδικα αν συνδιαστουν με σωστο σκελετο και ροδες επισης για μειωση κραδασμων.

Eνα καταπληκτικο ebike , εχω δοκιμασει παρομοιο, ειναι τα canyon.... το θεμα με αυτα ειναι οτι μεχρι και πριν 2 3 χρονια που ειχα δοκιμασει ενα, δεν παιρνανε χειρογκαζο.
Δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι τωρα ή αν μπορεις να κανεις πατεντες.

Αυτο εχει πραγματικα καλες αναρτησεις...αλλα τσιμπανε πολυ!

Φιλος εχει το ιδιο αλλα οχι ηλεκτρικο και μου ειπε τα καλυτερα κι αυτος, που εχει δοκιμασει πολλα και ακριβα.

https://www.canyon.com/en-gb/e-bikes/e-mountain-bikes/neuron-on/



https://www.youtube.com/watch?v=FVic3Tgmk6Y





https://media-cdn.canyon.com/dw/ima.../Neuron_ON/neuron-on-trail-emtb-3.jpg?sw=1280


https://www.youtube.com/watch?v=8ghodAOBvk4
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Το συγκεκριμένο Γιάννη είναι και αυτό κεντρικής υποβοήθησης πεταλιού (με κινητήρα shimano). Δεν μπορεί να πάρει χειρόγκαζο. Αν και όλα αυτά έχουν και ένα κουμπάκι χειρόγκαζο που λειτουργεί μόνο όταν είσαι κάτω από το ποδήλατο, για να μην το σπρώχνεις.
Αυτά τα ποδήλατα είναι πανάκριβα θες 3.5-4 χιλιάρικα για να μπεις στην κατηγορία...
 
22 June 2006
34,864
NEO HRAKLEIO
δυστυχως , αν δε σπασεις αυγα, ομελετα δεν κανεις!

Καλο ηλεκτρικο, με καλο σκελετο, σασι, αναρτησεις, κλπ θελεις πολλα λεφτα!

Αλλα το θεμα ειναι αλλο...αυτο που ειχα κι εγω οταν εψαχνα παλιοτερα.

Οτι και λεφτα να εχεις, αυτα εχουν επισημες προδιαγραφες....και δυστυχως σημαινει οχι χειρογκαζο.

Το θεμα ειναι να βρεις αν παιρνουν, εστω και με πλαγιο τροπο κατι τετοιο.

Εγω ειχα παει στη λογικη του... αγοραζω καποιο καλο ποδηλατο και το μετατρεπω.
Ειχε πετυχει η μετατροπη , ηταν αυτο που ηθελα ακριβως... αλλα τωρα δε βρισκω κατι παρομοιο, εκλεισε το μαγαζι που το αναλαμβανε (actionmotors.gr στο αιγαλεω )

Δεν ξερω τωρα τι γινεται ομως.... χαθηκα απο τη πιατσα!
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,743
Εκεί ψηλά.....
Με τοσα λεφτα παιρνεις και κανονικο ποδηλατο για ασκηση και μηχανακι για να κανεις την δουλεια σου.
 

costas1965

AVClub Fanatic
19 March 2016
13,709
ΠΑΤΡΑ
Για επιδοτήσεις δεν διαβάζω πουθενά κάτι σίγουρο τι & αν παίζει. Τυχαίο, δεν νομίζω.
 

NassosT

Supreme Member
17 June 2006
4,714
Θα το γράψω, απλά για να υπάρχει στα πρακτικά :BDBDG54:

Η γνώμη μου όμως είναι ότι είναι πολύ λάθος αγορά το full suspension e-bike για αστική μετακίνηση.

- Η γεωμετρία είναι λάθος, μια και δεν έχει σχεδιαστεί για αυτή τη χρήση.
- Η παρουσία ανάρτησης (ή αναρτήσεων) πολλαπλασιάζει την κόπωση, λόγω της απώλειας ενέργειας. Η ενέργεια που απορροφάται από την ανάρτηση είναι ενέργεια που χάνεται από την κίνηση (και όπως είπαμε, το πετάλι δεν το γλιτώνεις). Όλα τα ποδήλατα για δρόμο είναι rigid.
- Οι ρόδες είναι λάθος, τόσο λόγω ελαστικού, όσο και λόγω φάρδους.
- Τα δισκόφρενα είναι μάλλον περιττά στην πόλη. Αυτό είναι υπό συζήτηση βέβαια, υπάρχουν διάφορες απόψεις σχετικά (τα δισκόφρενα εκτός MTB είναι σχετικά νέο φρούτο, εδώ και 2 χρόνια έχει επιτραπεί η χρήση τους και στην αγωνιστική ποδηλασία, ενώ το να γίνουν mainstream είναι το μεγάλο στοίχημα των κατασκευαστών για αναζωπύρωση της αγοράς, γιατί δεν υπάρχει τρόπος αναβάθμισης των υπαρχόντων ποδηλάτων σε δισκοφρενάτων, απαιτείται αλλαγή όλου του ποδηλατου, των τροχών, των ταχυτήτων κλπ).

Είναι χίλιες φορές καλύτερα να πάρει κάποιος ενα σκουτεράκι να κινείται, παρά τέτοιο ποδήλατο για την πόλη.

ΥΓ. Η σέλα συνηθίζεται και τα κιλά πέφτουν αδιανόητα γρήγορα με μια ώρα ποδήλατο τη μέρα και ένα απλό κοντρόλ της διατροφής (ούτε ακρότητες ούτε "δίαιτες").
 
22 June 2006
34,864
NEO HRAKLEIO
το εχω δοκιμασει οπως ειπα....και δεν ειχα κανενα θεμα.
Και δεν το ειχα για σκουτερακι... ποδηλατο εκανα, απλα με βοηθουσε στα δυσκολα.

Τα δισκοφρενα σε τετοιες ταχυτητες και τοσα κιλα ειναι απαραιτητα...αλλιως σκοτωθηκες !

Η παρουσια αναρτησεων κουραζει αν κανεις εσυ μονο πεταλι , χωρις υποβοηθηση ...εδω δεν εχεις τετοιο θεμα.

Οι ροδες αυτες αποροφανε κι αυτες (συνεισφερουν ) στην αποροφηση κραδασμων , πολυ σημαντικο επισης.

Εχω δοκιμασει πολλα ηλεκτρικα στοπαρελθον και η διαφορα απο απλο ebike, hardtail και καποιου σωστου (για το καθενα) dual suspension ειναι τεραστια .
ΟΧΙ για απλη ποδηλασια, το ξαναλεω... αλλα γι αυτο που μιλαμε εμεις εδω (με θεματα ο καθενας μας και με ιδιοτροπιες).


ΥΓ... ολα τα dual suspension, εχουν ρυθμισεις και κλειδωμ,α αναρτησης, οποτε αν θελεις το κλειδωνεις κι εχεις συμπεριφορα hard tail.


YG2... η γεωμετρια πρεπει να προσεχθει οντως, καθως εδω δε μιλαμε για downhill κλπ...αλλα οδηγηση σε πολη και χωματοδρομο, αντε και λιγο βουνο .