0,64€ την KWh είναι εξωφρενικό ποσό.
Δηλαδή όταν έχεις κατανάλωση 20KWh για 100km θα μιλάμε για 12,8€ ανά 100km σε ταξίδι;
Τόσο καίνε τα συμβατικά και χωρίς να σου λέει κανείς "θα πηγαίνεις με 120 το πολύ" να βγεις στην Εγνατία να μαζεύεις μούντζες.
Ή να θέλεις 2-3 φορτίσεις για να φτάσεις Θεσσαλονίκη.
Φαίνεται πως η ενημέρωση που έχετε για την ηλεκτροκίνηση είναι τουλάχιστον ελλιπής. Κατ' αρχήν αν μαζεύεις μούντζες πηγαίνοντας με 120 πραγματική σε δρόμο με όριο τα 130, το λάθος είναι σε αυτούς που ρίχνουν τις μούντζες. Γίνανε όλοι Σουμάχερ και πηγαίνουν με 200.
Ένα Model 3 Standard Range θέλει δύο στάσεις από Θεσσαλονίκη - Αθήνα, στη Λάρισα για 25 λεπτά και στην Αταλάντη για 15. Με ταχύτητα 130km/h.
Ένα Model Y Long range θέλει δύο 15λεπτες στάσεις.
Στο Model 3 SR θα φορτίσεις περίπου 60KWh για το ταξίδι, οι υπόλοιπες θα είναι από το σπίτι. Στο Model Y θα φορτίσεις ακόμα λιγότερες. Στη Λάρισα η τιμή είναι 0,41 όλες τις ώρες εκτός από 18:00-22:00, όταν είναι 0,47. Στην Αταλάντη είναι 0,58 και 0,64 αντίστοιχα.
Για το Model 3 SR, παίρνοντας μια τιμή 0,20 / KWh για το ρεύμα από το σπίτι, το Θεσσαλονίκη - Αθήνα θα σας κοστίσει 60*0,2+33*0,41+27*0,58=12+13,5+15,7=41,2 ευρώ. 7,7 ευρώ τα 100km ή σε βενζίνη 4,16lt/100km.
Επαναλαμβάνω, με ταχύτητα 130 πραγματική, γιατί πολλά θερμικά όταν έχουν στο κοντέρ 130 πηγαίνουν με 115-120. Με 120 πραγματική θα έχεις παραπάνω οικονομία χωρίς να χάσεις πάνω από 6-7 λεπτά, γιατί θα φορτίσεις λιγότερο χρόνο.