Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...
Τελικά και στον ΟΤΕ γίνονται θαύματα, με την κακή έννοια όμως.Ποτε δεν πίστευα πως θα έχω πρόβλημα με τους λογαριασμούς και τις πληρωμές στον ΟΤΕ.
Από όταν είχα σταθερό-ίντερνετ (πριν 2 χρόνια), επέλεξα κατευθείαν τις υπηρεσίες μέσω του myote και λίγο καιρό αργότερα, επέλεξα τον μηνιαίο λογαριασμό.Πλέον, δεν μπορώ να κάνω υπομονή.Εδώ και 4 μήνες υπάρχουν καθυστερήσεις στην ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ, ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΔΕΝ ΑΝΑΝΕΩΝΟΝΤΑΙ ΕΓΚΑΙΡΑ, Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΛΕΒΑΡΗ ΗΡΘΕ ΜΕ 20 ΜΕΡΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ, ΠΑΝΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ.
Το αποκορύφωμα είναι ο τελευταίος μήνας(Ιανουάριος), που πλήρωσα διπλή φορά το λογαριασμό και τελικά έχασα, έστω την έκπτωση των 1,25 ευρώ.
Παρά το ότι έχω ενοχλήσει τηλεφωνικά 2 φορές, για τον ίδιο λόγο, το τηλ. κέντρο, έχω στείλει e-mail, επίλυση στο πρόβλημα δεν έχει υπάρξει.Και αναγκάστικα να επανέλθω στην πραγματικότητα και να ζητήσω πλέον διμηνιαίο και ΕΝΤΥΠΟ λογαριασμό.Προφανώς, σε μια εταιρία τηλεπικοινωνιών είναι δύσκολη η ανανέωση ηλεκτρονικών λογαριασμών.
Και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, δεν είναι θέμα χρημάτων.Όταν, όμως, μια εταιρία μέχρι και Δ.Τ βγάζει και προτρέπει τους πελάτες για χρησιμοποίηση του e-bill, πρέπει και να μπορεί να το υποστηρίξει.Βολεύει και τον πελάτη και την εταιρία, αρκεί να υπάρχει μια συνέπεια στα βασικά πράγματα.Δεν μπορώ όμως να δεχτώ μη ανανέωση στο υπόλοιπο λογαριασμού.Επαναλαμβάνω, 3/1/14 έκανα την πληρωμή, η οποία εμφανίζεται 5 μέρες μετά στον ΟΤΕ, δηλαδή εδώ και ένα μήνα δεν έχουν ανανεώσει ακόμα το υπόλοιπο.
Όταν τον ενεργοποίησα έπρεπε να αποδεχτώ κάποιους όρους.Τους αποδέχτηκα.Εσύ ΟΤΕ, γιατί δεν αποδέχεσαι τις δικές σου υποχρεώσεις;