Την Κυριακή 14/10/2018, ήρθα σε τηλεφωνική επικοινωνία με την cosmote στο 13888, λόγω του ενδιαφέροντός μου να αποκτήσω την συνδρομητική υπηρεσία cosmote tv. Μίλησα λοιπόν με μια υπάλληλο και της εξέφρασα την επιθυμία μου να αποκτήσω την συνδρομητική υπηρεσία cosmote tv, το cinema pack, με μια όμως και μοναδική προϋπόθεση, να μου δώσουν καινούργιο δέκτη -όχι μεταχειρισμένο, όχι ανακατασκευασμένο- και μάλιστα της τόνισα πολλές φορές, ότι ήθελα τον Kaon NS2000H και μόνον αυτόν και φυσικά καινούργιο. Επαναλαμβάνω ότι της τόνισα πολλές φορές, ότι επιθυμώ την συνδρομή, μόνον μ´αυτήν την προϋπόθεση. Με διαβεβαίωσε ότι σε νέους συνδρομητές δίνουν πάντα καινούργιους δέκτες, ότι οι δέκτες που επιστρέφονται όταν λήξει η συνδρομή κάποιου και δεν επιθυμεί την ανανέωσή της, πηγαίνουν για ανακύκλωση και μάλιστα αυτήν την εποχή δίνουν τον δέκτη που και εγώ θέλω. ΜΑΝΤΕΨΤΕ !!! Σήμερα παρέλαβα το παλιό μοντέλο KAON NS1110 και μάλιστα μεταχειρισμένο και ανακατασκευασμένο!!! Φυσικά ήρθα σε επαφή μαζί τους, διαμαρτυρήθηκα εντόνως και έκανα αίτημα υπαναχώρησης, ότι δεν επιθυμώ δηλαδή την συνδρομητική υπηρεσία cosmote tv και θα τους επιστρέψω τον δέκτη...