Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Kirikosgeorgas

AVClub Enthusiast
9 March 2019
969
Θεωρητικά γίνεται για λόγους ασφαλείας. Το κανάλι που κάνει τη μετάδοση δεν έχει κανένα έλεγχο σε αυτό το θέμα. Δυστυχώς.
Να διαμορφώσει αλλιώς τις κάμερες είναι μια επιλογή...
 
  • Like
Reactions: sdragon28

anto_33

AVClub Enthusiast
1 May 2013
955
Θεωρητικά γίνεται για λόγους ασφαλείας. Το κανάλι που κάνει τη μετάδοση δεν έχει κανένα έλεγχο σε αυτό το θέμα. Δυστυχώς.
Μια χαρα μπορει να εχει ελεγχο με ορους στο συμβολαιο
Αυτο ειναι υποβαθμιση προιοντος

Δεν μιλαμε για καποιον γενικο κανονα της "superlegue" οτι πρεπει να εχουν διχτυ κ τι να κανουμε
Ειναι καθαρα "πρωτοβουλια" της ομαδας

Στις ευρωπαικες μεταδοσεις του Παοκ δεν υπηρχε κανενα διχτυ
Εκει δεν τους παιρνει να κανουν αυτες τις γελοιοτητες που αφηνει η "superleague" και ανεχεται η Nova
 

maximusv

Established Member
17 September 2013
182
Απαράδεκτοι είναι το λιγότερο που μπορώ να πω.
Από που να ξεκινήσω. Λόγω κακοκαιρίας κόπηκε το καλώδιο του πιάτου και δεν είχα σήμα. Αφού ήρθε ο τεχνικός με χρέωση 20€+κόστος καλωδίου (σύνολο 50€) σήμερα λόγω κακοκαιρίας και πάλι δεν έχω σήμα.
Έχουμε και λέμε:
1) Αποκωδικοποιητής 865 σταμάτησαν να δουλεύουν οι εγγραφές και πλέον ούτε τον αντικαθιστούν ούτε τον φτιάχνουν
2) Αφού λοιπόν το δορυφορικό μου άρχισε τα προβλήματα ζήτησα να μου μετατρέψουν την δορυφορική τηλεόραση σε online έτσι ώστε τουλάχιστον να μην έχω ανάγκη το πιάτο πια και να επωφεληθώ και την υψηλότερη ταχύτητα Internet (αυτή την στιγμή έχω 24αρα). Εκεί μου είπαν ότι γίνεται αλλά ΧΩΡΙΣ;;; αποκωδικοποιητή. Στο ερώτημα πως θα βλέπω απάντησαν να συνδέσω το pc στην τηλεόραση καθώς δεν υπάρχουν αποκωδικοποιητές.
Αστεία πράγματα
ΥΓ. Το σήμα ήρθε μετά από μισή ώρα. Δεν ξέρω τι έγινε.

Sent from my HD1903 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Stratos19

Nikos 76

Established Member
7 August 2018
124
Καβάλα
Από τις 16.00 πάλι δεν υπάρχει ίντερνετ στην περιοχή της Ξάνθης..σε επικοινωνία με υπάλληλο μου είπε ότι είναι γενικευμένο το πρόβλημα στην περιοχή αλλά δεν υπήρξε ενημέρωση..όταν ανέφερα ότι το ίδιο είχε συμβεί και σε λιγότερο από ένα μήνα- στις 11 Μαΐου συγκεκριμένα- και ότι πληρώνουμε για παροχή υπηρεσιών 30 μέρες τον μήνα μου απάντησε αν είναι για λιγότερο από ενα 24ωρο το πρόβλημα τότε δεν έχει καμιά υποχρέωση η εταιρεία όσον αφορά στους λογαριασμούς απέναντι στους πελάτες της..ωραία πολιτική..
 

Barberis

New member
9 December 2021
35
Όλα αυτά τα σχόλια με παράπονα στο νήμα του support δεν θα ήταν προτιμότερο να μεταφερθούν εδώ; Ειδικά από τη στιγμή που δεν είναι πρόβλημα της υπηρεσίας.
Δεν είναι πρόσημα της υπηρεσίας;να μην ενοχλούμε τη Nova δηλαδή;που να απευθυνθώ;στο φαρμακοποιό της γειτονιάς η το μπακάλη;
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,865
Athens
Δεν είναι πρόσημα της υπηρεσίας;να μην ενοχλούμε τη Nova δηλαδή;που να απευθυνθώ;στο φαρμακοποιό της γειτονιάς η το μπακάλη;

Αυτό που λες δεν έχει σχέση.
Ναι, πρόβλημα είναι.
Δεν είναι όμως αυτός ο σκοπός του θέματος. Υπάρχουν όροι που έχουν συμφωνηθεί και θεσμοθετηθεί.
Αν έχεις θέμα εικόνας καλείς το support και πας όπως σε κατευθύνουν... αν δεν στο λύσουν, ζητάς έγγραφη απάντηση και πας για αποδέσμευση δίχως ρήτρα αν τόσο σε χαλάει η εικόνα αδερφέ.
 

vasgko2

New member
24 June 2022
1
Μετά από 3 χρόνια σε 24Mbps γραμμή Forthnet στo κέντρο της Λάρισας, αποφάσισα να αναβαθμίσω την γραμμή σε 50Mbps.
Με την 24αρα έπιανα πάντα ταχύτητα 12-15Mbps χωρίς πτώση ταχύτητας αλλά και χωρίς διακοπές του Internet.
Λόγω όμως του χαμηλού upload (0.8Mbps) που δεν μου επέτρεπε να εργαστώ από το σπίτι,
αναβάθμισα στην 50αρα (με αλλαγή του router από TP-LINK TD-W8961N σε αυτόν που δίνει η Nova Huawei DG8245V).

Το διαμέρισμα είναι πολύ κοντά στον κατανεμητή της οικοδομής και ο Huawei δείχνει μέγιστη ταχύτητα γραμμής 110Mpbs download, 14Mbps upload
και πραγματικές ταχύτητες (όταν παίζει) 48Mbps download, 4.6Mbps upload.
Επί 6 μήνες (Νοέμβριος '21-Μάιος '22) το Internet έπαιζε καμπάνα. Εδώ και 1 μήνα όμως έχω εκατοντάδες αποσυνδέσεις κατά την διάρκεια του 24ωρου.
Στην αρχή το εντόπισα σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας (F4 Ευρωλίγκας, τελικός Champions League, ώρες και μέρες που οικογένειες είναι στο σπίτι και βλέπουν τηλεόραση,
οπότε υπέθεσα ότι ήταν "φορτωμένο" το δίκτυο της Nova και προκαλούνται διακοπές από αδυναμία υποστήριξης πολλών χρηστών).
Έχω πραγματοποιήσει ανεξάρτητο έλεγχο της γραμμής που δεν έδειξε κάποιο πρόβλημα και επιπλέον μια προβληματική γραμμή δύσκολα παίζει για 6 ώρες και
μετά για 3 ώρες κάνει συνέχεια αποσυνδέσεις.
Οπότε προσανατολίζομαι στον router, στον οποίο έχω αφήσει να συνδέεται (σκόπιμα) μόλις μια συσκευή (ένα κινητό Redmi 9 Pro).
Δυστυχώς η υποστήριξη της nova λέει ότι βλέπει 2 ή 3 αποσυνδέσεις μικρής διάρκειας καθ' όλη την μέρα και επιμένει να στείλει τεχνικό να "μετρήσει την γραμμή"
που προφανώς δεν πρόκειται να λύσει κανένα πρόβλημα.

Έχει κάποιος άλλος προβλήματα με αποσυνδέσεις σε δίκτυο της Nova α) με τον router της Huawei ή β) στην πόλη της Λάρισας στο δίκτυο FTTC της Nova;
Έχετε να προτείνετε κάποιον άλλο router;

Ευχαριστώ
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,764
ΑΘΗΝΑ
Τελη του 2021 ακυρωνω τηλεοραση και κραταω ιντερνετ/τηλεφωνια αναβαθμιζοντας συγχρονως από 50αρα σε 100αρα fiber.

Μετα από λιγες ημερες αποφασιζω να κοτσαρω και το βασικο πακετο του ΕΟΝ.

Το μετανιωνω και μεσα σε 10 περιπου ημερες,τους περνω και τους λεω,ακυρο,αφηστε το ως εχει.

Βεβαιως μου λενε,κανενα θεμα,ετσι κι`αλλιως δεν εχει προχωρησει η διαδικασια σε τετοιο σταδιο που να μην μπορει να διακοπει και δεν εχετε παραλαβει και εξοπλισμο.

Εστειλα και email,μιλησα και τηλεφωνικα και τελευταια φορα(πριν κανα 4μηνο περιπου)με πηραν για επιβεβαιωση της ακυρωσης.παραλογο βεβαια μετα από τοσο καιρο αλλα οκ.

Η συνδρομη μου συνεχιζει κανονικα,internet,τηλεφωνια,fiber 100,26 ευρω τελικη τιμη.

Ληγει η χρεωστικη που πληρωνω την παγια εντολη,και θελω να την αλλαξω με την καινουργια.

Αμ δε…

Δεν με αφηνε το συστημα του nova ebill γιατι υπηρχει αιτημα σε εξελιξη..!!

Εδώ και ένα μηνα,παλευαμε να αφαιρεσουμε αυτό το μηνυμα για να ανοιξει η επιλογη.

Εχω μιλησει και σε αυτην την περιπτωση γραπτως και τηλεφωνικως τουλαχιστον με 5-6 ατομα.

Και σημερα εγινε το κορυφαιο..

Μεσα από το support του forum μας,και αφου ρωτησα παλι τι γινεται,περνω απαντηση ότι ανοιξε και μπορω να κανω τις παρεμβασεις που θελω.

Και τι αλλαξε?

Το «αιτημα σε εξελιξη» εξαφανιστηκε,αλλα μου κοτσαρανε και το ΕΟΝ..!!

Παλευαμε τοσο καιρο να αλλαξουμε την κατασταση για να μπορεσω να παρεμβω στον τροπο πληρωμης και αυτοι θεωρησαν ότι μαζι με αυτό να μου κοτσαρουν και το ΕΟΝ..!!

ο δε υπαλληλος που τσαταραμε,κατεβασε γενικο και πηγε για φαγητο...
 
  • Wow
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,764
ΑΘΗΝΑ
...και αφου λακισε η κοπελια απο το support,μιλησα τωρα τηλεφωνικως με nova και μου ειπε ο Γιωργης,οτι ενεργοποιηθηκε για να απενεργοποιηθει.....
επισης η ημερομηνια ενεργοποιησης δειχνει 28.6.22...δηλαδη πριν 20 ημερες που παλευα επιμονα για να ανοιξει η επιλογη πληρωμης...
το πακετο fiber 100 χωρις τηλεοραση ενεργοποιηθηκε πριν 7 μηνες.
παρτ`αυγο και κουρευτο...
 

solareagle

AVClub Addicted Member
13 March 2014
1,628
Μετά λυπης μου διαπίστωσα οτι στο Eon στο κανάλι Nova sports Premier League δεν έχει, replay ! Στα άλλα Nova sports υπάρχει κανονικά! Κατραπακια για μένα που βασιζόμουν σε αυτό, που με βόλευε πολυ όταν ήμουν CoSMOTE... 🤬
 
  • Wow
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,444
Μετά λυπης μου διαπίστωσα οτι στο Eon στο κανάλι Nova sports Premier League δεν έχει, replay ! Στα άλλα Nova sports υπάρχει κανονικά! Κατραπακια για μένα που βασιζόμουν σε αυτό, που με βόλευε πολυ όταν ήμουν CoSMOTE... 🤬
Μόλις συμπληρωθεί εβδομάδα....
 

fakiris

Senior Member
8 July 2008
341
Μετά από 3 χρόνια σε 24Mbps γραμμή Forthnet στo κέντρο της Λάρισας, αποφάσισα να αναβαθμίσω την γραμμή σε 50Mbps.
Με την 24αρα έπιανα πάντα ταχύτητα 12-15Mbps χωρίς πτώση ταχύτητας αλλά και χωρίς διακοπές του Internet.
Λόγω όμως του χαμηλού upload (0.8Mbps) που δεν μου επέτρεπε να εργαστώ από το σπίτι,
αναβάθμισα στην 50αρα (με αλλαγή του router από TP-LINK TD-W8961N σε αυτόν που δίνει η Nova Huawei DG8245V).

Το διαμέρισμα είναι πολύ κοντά στον κατανεμητή της οικοδομής και ο Huawei δείχνει μέγιστη ταχύτητα γραμμής 110Mpbs download, 14Mbps upload
και πραγματικές ταχύτητες (όταν παίζει) 48Mbps download, 4.6Mbps upload.
Επί 6 μήνες (Νοέμβριος '21-Μάιος '22) το Internet έπαιζε καμπάνα. Εδώ και 1 μήνα όμως έχω εκατοντάδες αποσυνδέσεις κατά την διάρκεια του 24ωρου.
Στην αρχή το εντόπισα σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας (F4 Ευρωλίγκας, τελικός Champions League, ώρες και μέρες που οικογένειες είναι στο σπίτι και βλέπουν τηλεόραση,
οπότε υπέθεσα ότι ήταν "φορτωμένο" το δίκτυο της Nova και προκαλούνται διακοπές από αδυναμία υποστήριξης πολλών χρηστών).
Έχω πραγματοποιήσει ανεξάρτητο έλεγχο της γραμμής που δεν έδειξε κάποιο πρόβλημα και επιπλέον μια προβληματική γραμμή δύσκολα παίζει για 6 ώρες και
μετά για 3 ώρες κάνει συνέχεια αποσυνδέσεις.
Οπότε προσανατολίζομαι στον router, στον οποίο έχω αφήσει να συνδέεται (σκόπιμα) μόλις μια συσκευή (ένα κινητό Redmi 9 Pro).
Δυστυχώς η υποστήριξη της nova λέει ότι βλέπει 2 ή 3 αποσυνδέσεις μικρής διάρκειας καθ' όλη την μέρα και επιμένει να στείλει τεχνικό να "μετρήσει την γραμμή"
που προφανώς δεν πρόκειται να λύσει κανένα πρόβλημα.

Έχει κάποιος άλλος προβλήματα με αποσυνδέσεις σε δίκτυο της Nova α) με τον router της Huawei ή β) στην πόλη της Λάρισας στο δίκτυο FTTC της Nova;
Έχετε να προτείνετε κάποιον άλλο router;

Ευχαριστώ
Ανάμεσα από νοσοκομείο και αγ. Σαράντα κανένα πρόβλημα καμία αποσύνδεση
 

sdragon28

AVClub Enthusiast
31 July 2018
1,027
Ανάμεσα από νοσοκομείο και αγ. Σαράντα κανένα πρόβλημα καμία αποσύνδεση
Είναι γνωστό το θέμα των εναλλακτικών παρόχων. Αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις. Είναι και λίγο Λόττο η φάση.
 

Geoav75

AVClub Addicted Member
12 April 2011
1,597
Καλησπερα παιδες.
Εχω θεμα με το δορυφορικο παλι. Χωρις να εχει γινει κατι στο πιατο (και το λεω με σιγουρια γιατι εκει που ειναι ΔΕΝ το πιανει αερας τετοιος που να δημιουργει θεμα να κουνηθει, και χωρις να βρεχει χθες ή να υπαρχει αλλο θεμα φανερο) κι ενω μεχρι πριν 3-4 μερες επαιζε κανονικατα ολα τα καναλια sports που ειχα βαλει να δω, χθες εβαλα να στο novasports Premier τη Λιβερπουλ και με το ζορι καταφερα να δω εν μεσω artifacts και συνεχομενων διακοπων της εικονας.
Επειδη εχει ξανασυμβει 2-3 φορες παλιοτερα και διορθωθηκε μονο του χωρις να ανεβω ταρατσα να κουνησω πιατο, ξερω οτι πιθανον να ειναι και τωρα το ιδιο. Τροπο να δω ισχυ σηματος και λοιπα δε νομιζω να υπαρχει. Εψαξα μεσα στο μενου αλλα δε βρηκα τπτ σχετικο, οπως το αντιστοιχο της Cosmote.
Μιλησα με το chat μηπως και το αλλαζα σε ΕΟΝ+ μπας και βλεπω τους αγωνες λιγο καλυτερα και εμαθα οτι για συμβολαιο με 14 μηνες ενεργους ακομα, θα πρεπει να πληρωσω 50 ευρω για υποβαθμιση πακετου (εχει 2 ευρω παραπανω το δορυφορικο απο το ΕΟΝ+) συν 50 αν θελω το novabox (αυτο οκ δε μου χρειαζεται απολυτως τπτ), αλλα ολα αυτα με νεο 24μηνο συμβολαιο.
Αποψη μου οτι ειναι απαραδεκτο να ζητας και 50 για υποβαθμιση (ενω το αναφερει στο chat ως αναβαθμιση στο EON+ ) και να ανανεωνεις για 24 μηνες το συμβολαιο. Θεωρω οτι για τοσο μικρη διαφορα κοστους ή το ενα θα πρεπει να ισχυει ή το αλλο.
Τεσπα, ζητησα αν μπορει να μου στειλει τον πινακα χρεωσης για προωρη διακοπη συμβολαιου και με καθοδηγησε στο https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/xrhsima/symbaseis οπου ειδα οτι για ολο το χρονικο διαστημα που υπαρχει η συμβαση το ποσο ειναι φλατ 100 ευρω.
Δεν ισχυει οτι επρεπε να ειναι ανα μηνα και να μειωνεται το κοστος? Ή αυτο είναι μονο για συμβολαια σταθερης και ιντερνετ?
 

Geoav75

AVClub Addicted Member
12 April 2011
1,597
το ποσο ειναι φλατ
Να υποθεσω οτι μονο για συμβολαια τηλεφωνιας/ιντερνετ ειναι υποχρεωμενοι να δινουν κλιμακουμενο πινακα κοστους διακοπης?
 

manos73

New member
20 October 2011
73
είμαι νέος συνδρομητής λόγω δικαιωμάτων Premier League..
..πρώτη αγωνιστική λοιπόν Premier στη NOVA και βάζω βαθμό κάτω από τη βάση.
1. Θα ξεκινήσω από την ποιότητα της εικόνας (δορυφορικό) ..απαράδεκτη ..οι παίχτες φαίνονται κίτρινοι λές και έχουν ίκτερο και σε καμία περίπτωση δεν είναι εικόνα της 3ης δεκαετίας του 21ου αιώνα ..αν είχα μεγαλύτερη τηλέοραση θα έβλεπα pixel και ευτυχώς που λόγω ηλικίας δεν βλέπω και πολύ καλά
2. Ατμόσφαιρα γηπέδου μηδέν.. ήχος στούντιο ..αν γινόταν φάση/έμπαινε γκόλ τα νεσιμπέλ από το "πάθος" των εκφώνητων σε ανάγκαζαν να χαμηλώσεις τον ήχο
3. κατάρτιση/γνώσεις εκφωνητών μέτρια ως κακή ..εκτός βέβαια από τον Σωτηρακόπουλο, που και αυτός, εδω και χρόνια, "χάνει λάδια" λόγω ηλικίας αλλά συγχωρείται λόγω "εκτοπίσματος" ..ήδη αναπολώ τις μεταδόσεις του Τσώχου, του Χριστοφοράκη ..ακόμα και του Αβραμίδη ..είχα μια κρυφή ελπίδα ότι στη NOVA θα ήταν ανοιχτό το κανάλι του αγγλου σχολιαστή ..αλλά έμεινα με την όρεξη
4. εκπομπή λεπτό προς λεπτό ..γιατί να υπάρχει καλεσμένος; ..και αφού αποφασίσαν να έχουν καλεσμένο σαν πρώτο φέρνεις τον Σοϊλέδη;;; ..για να μας διαφημίσει το instagram του; ..έλεος ..ας καλούν τουλάχιστον ανθρώπους που ξέρουν λίγη μπάλα και όχι παίχτες reality
5. γιατί δεν μπορούμε να το δούμε να το δούμε replay tv στο Novasports PL;;;
6. δεν βλέπω στο πρόγραμμα (εκτός ανα μου διαφεύγει) εκπομπή Δευτέρα; βράδυ με παραλειπόμενα και αναλύσεις ..όπως είχε η Cosmote στα πρότυπα του Monday Night Football του SKY SPORTS

..ελπίζω σε πρώτη φάση να λύσουν τα θέματα εικόνας/ήχου ..και να ενεργοποιηθεί το replay tv
 

mavrokoraki

Established Member
3 September 2014
157
είμαι νέος συνδρομητής λόγω δικαιωμάτων Premier League..
..πρώτη αγωνιστική λοιπόν Premier στη NOVA και βάζω βαθμό κάτω από τη βάση.
1. Θα ξεκινήσω από την ποιότητα της εικόνας (δορυφορικό) ..απαράδεκτη ..οι παίχτες φαίνονται κίτρινοι λές και έχουν ίκτερο και σε καμία περίπτωση δεν είναι εικόνα της 3ης δεκαετίας του 21ου αιώνα ..αν είχα μεγαλύτερη τηλέοραση θα έβλεπα pixel και ευτυχώς που λόγω ηλικίας δεν βλέπω και πολύ καλά
2. Ατμόσφαιρα γηπέδου μηδέν.. ήχος στούντιο ..αν γινόταν φάση/έμπαινε γκόλ τα νεσιμπέλ από το "πάθος" των εκφώνητων σε ανάγκαζαν να χαμηλώσεις τον ήχο
3. κατάρτιση/γνώσεις εκφωνητών μέτρια ως κακή ..εκτός βέβαια από τον Σωτηρακόπουλο, που και αυτός, εδω και χρόνια, "χάνει λάδια" λόγω ηλικίας αλλά συγχωρείται λόγω "εκτοπίσματος" ..ήδη αναπολώ τις μεταδόσεις του Τσώχου, του Χριστοφοράκη ..ακόμα και του Αβραμίδη ..είχα μια κρυφή ελπίδα ότι στη NOVA θα ήταν ανοιχτό το κανάλι του αγγλου σχολιαστή ..αλλά έμεινα με την όρεξη
4. εκπομπή λεπτό προς λεπτό ..γιατί να υπάρχει καλεσμένος; ..και αφού αποφασίσαν να έχουν καλεσμένο σαν πρώτο φέρνεις τον Σοϊλέδη;;; ..για να μας διαφημίσει το instagram του; ..έλεος ..ας καλούν τουλάχιστον ανθρώπους που ξέρουν λίγη μπάλα και όχι παίχτες reality
5. γιατί δεν μπορούμε να το δούμε να το δούμε replay tv στο Novasports PL;;;
6. δεν βλέπω στο πρόγραμμα (εκτός ανα μου διαφεύγει) εκπομπή Δευτέρα; βράδυ με παραλειπόμενα και αναλύσεις ..όπως είχε η Cosmote στα πρότυπα του Monday Night Football του SKY SPORTS

..ελπίζω σε πρώτη φάση να λύσουν τα θέματα εικόνας/ήχου ..και να ενεργοποιηθεί το replay tv
Εγώ ρε παιδιά την Παρασκευή στον αγώνα της Άρσεναλ που έβαλα αγγλικά σαν γλώσσα είχε αγγλικό σχολιαστή το κόψανε; Είμαι εκτός και δεν έχω εικόνα πάντα για ζωντανή μετάδοση μιλάμε σε reply ήταν ελληνικά το σχόλιο ότι και να έβαζες
 

chrispe

AVClub Enthusiast
25 March 2008
711
επειδή είμαι στην ίδια φάση με τον manos73 (νεος συνδρομητης eon μετά απο χρονια στην κοσμοτε) εγω θα αναφερθω και στο αθλιο UI του δορυφορικου δεκτη. Τι προχειροτητα ειναι αυτη, ειχα δοκιμασει το app της eon κι ελεγα ποσο πισω ειναι σε σχεση με αυτο της κοσμοτε αλλά στο δορυφορικό μιλαμε για χαωδη κατασταση.
Πιο παλιά, όταν είχα δέκτη του εμπορίου κι έβλεπα τα ξένα πακέτα και πήγα στο πακέτο της κοσμοτε μονολογούσα για το πόσο κατώτερη ήταν η ποιότητα της εικόνας αλλά και ο δέκτης που παρείχαν. Τώρα που ήρθα στην νόβα λέω τι ωραία που ήμουν στην κοσμοτε. Αντί να πηγαίνουμε μπροστά πάμε πίσω μου φαίνεται.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ