antonogreg
Established Member
- 16 December 2007
- 259
Εμένα έληξε τό συμβόλαιο μου καί ενώ τούς ζητάω να φύγω από την εταιρεία,αυτοί μέ κοροϊδεύουν κ'δέν τό ακυρώνουν ,έχω βγει από τά ρούχα μου,θά τούς πάω στόν Εισαγγελέα,δεν γίνεται αλλιώςΚαλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά.
Περιγράφω όσο πιο συνοπτικά μπορώ το θέμα και θα ήθελα βοήθεια και γνώμες για να το αντιμετωπίσω όσο καλύτερα μπορώ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Έχω σοβαρό πρόβλημα με την NOVA το οποίο αφορά ξεκάθαρη εξαπάτηση καταναλωτή. Συμφωνήσαμε δηλαδή για παροχή FIBER 50, το οποίο μου πούλησαν, αλλά δεν παρέχετε στην περιοχή μου , οπότε άλλαξε σε VDSL και μου υποσχέθηκαν "καραμπινάτα 44 Mbps", το οποίο στην πορεία έγινε ADSL με μεθοδευμένη εξαπάτηση και το δέχτηκα λόγω του ότι υπάρχει γραπτή υποσχόμενη ταχύτητα τουλάχιστον 21 Mbps, (στο συμβόλαιο).
Η πραγματική μου ταχύτητα είναι μόλις στα 8 Mbps με σύμφωνες γραπτές εκθέσεις των τεχνικών της εταιρείας, (στα χέρια μου), όπως και μετρήσεις του ΥΠΕΡΙΩΝ και άλλων. Σημειώνω ότι όλες οι επίμαχες συμφωνίες, μεθοδεύσεις κλπ έγιναν προφορικά, ηχογραφήθηκαν μόνο από αυτούς, (όπως επιβάλλουν να γίνει, χωρίς να δέχονται την ηχογράφηση από τον πελάτη - θύμα) και επιπροσθέτως τις έχουν παραποιήσει όπως τους βολεύει, (έχω και δικές μου).
Το πρόβλημα φάνηκε ξεκάθαρα με την μετακόμιση που έκανα, (στην ίδια περιοχή με συμβόλαιο από την 1 Ιουλίου 2023), διότι το νέο σύστημα της NOVA δεν δέχεται τους όρους και τις ταχύτητες του συμβολαίου μου, (εδώ υπάρχει μόνον 24 Mbps), επίσης θεώρησαν σωστό να μου κάνουν τελείως αυθαίρετα καινούργιο συμβόλαιο για άλλα δύο χρόνια και χωρίς καμία απολύτως παροχή, αλλά και πάλι με γραπτά 21 Mbps ως ελάχιστη ταχύτητα, (φυσικά αυτό το συμβόλαιο θα το ακυρώσω, έστω και δικαστικά).
Για την εύρυθμη λειτουργία μας, (δύο παιδιά στο πανεπιστήμιο), αγόρασα και χρησιμοποιώ 4G ROUTER, (εγώ πληρώνω την κάρτα), αλλά δεν μπορώ πλέον να βρώ απεριόριστα data, (τα υπάρχοντα με μόνο 14 ημέρες μοναδική δωρεάν παροχή από την NOVA, λήγουν σήμερα και περιμένω από την NOVA κάποια απάντηση για παροχή νέων απεριόριστων data έως την αποκατάσταση). Έως δηλαδή να συνδεθεί επι τέλους το τηλέφωνό μου.
Ακόμη και σήμερα 29 Οκτωβρίου 2023 δεν έχω τηλέφωνο και φυσικά ούτε internet, αλλά επιπροσθέτως αποσύνδεσα και την δορυφορική NOVA, ώστε να μην έχω καμία απολύτως παροχή έως την αποκατάσταση όλων των προβλημάτων.
Παραμένοντας σε αναμονή κάποιας λύσης δρομολόγησα αγωγή προς την εταιρεία και ονομαστικά κατά συγκεκριμμένων υπαλλήλων, (εξαπατητών) και θα εγείρω αποζημίωση για εξαπάτηση και πολύχρονη ταλαιπωρία. Καλή συνέχεια
Γιατί δεν κάνεις αίτημα φορητότητας σε άλλον πάροχο αφού έχει λήξει το συμβόλαιο;Εάν έχει λήξει τό συμβόλαιό μου, πώς μπορώ νά κάνω αίτηση ακύρωσης του συμβολαίου μου γιά νά φύγω από τήν NOVA;2 ημέρες πού τούς τό ζητάω μέ παραπέμπουν από τόν ένα εκπρόσωπο στόν άλλο,αλλά λύση δέν μού δίνουν,τό φρενάρουν επαναλαμβάνοντας τίς ίδιες ερωτήσεις,έξω φρενών είμαι
Προχθές πήγα σε κατάστημα (με την ταυτότητα), ζήτησα τη διακοπή μιας σύνδεσης (Nova Full Pack), που είχε λήξει από χρόνια αλλά δεν τη χρειαζόμουν αφού είχα και άλλο δέκτη, και η διαδικασία ολοκληρώθηκε σε λίγα λεπτά.Εάν έχει λήξει τό συμβόλαιό μου, πώς μπορώ νά κάνω αίτηση ακύρωσης του συμβολαίου μου γιά νά φύγω από τήν NOVA;2 ημέρες πού τούς τό ζητάω μέ παραπέμπουν από τόν ένα εκπρόσωπο στόν άλλο,αλλά λύση δέν μού δίνουν,τό φρενάρουν επαναλαμβάνοντας τίς ίδιες ερωτήσεις,έξω φρενών είμαι
Πας π.χ. στην Cosmote και κάνεις φορητότητα και δεν σε νοιάζει γι'αυτούς... Γράψτους. Εκτός και αναφέρεσαι σε τηλεόραση. Αν αναφέρεσαι σε τηλεόραση και έχει λήξει το συμβόλαιό σου, δεν πληρώνεις τίποτα μέχρι να το κόψουν.Εάν έχει λήξει τό συμβόλαιό μου, πώς μπορώ νά κάνω αίτηση ακύρωσης του συμβολαίου μου γιά νά φύγω από τήν NOVA;2 ημέρες πού τούς τό ζητάω μέ παραπέμπουν από τόν ένα εκπρόσωπο στόν άλλο,αλλά λύση δέν μού δίνουν,τό φρενάρουν επαναλαμβάνοντας τίς ίδιες ερωτήσεις,έξω φρενών είμαι
Επειδη το εχει παθει γνωστος μου προσφατα ακριβως την ίδια ανατιμετωπιση υπάρχει και η ηλεκτρονική φόρμα καταγγελίας στην ΕΕΤΤ εδώ:Εάν έχει λήξει τό συμβόλαιό μου, πώς μπορώ νά κάνω αίτηση ακύρωσης του συμβολαίου μου γιά νά φύγω από τήν NOVA;2 ημέρες πού τούς τό ζητάω μέ παραπέμπουν από τόν ένα εκπρόσωπο στόν άλλο,αλλά λύση δέν μού δίνουν,τό φρενάρουν επαναλαμβάνοντας τίς ίδιες ερωτήσεις,έξω φρενών είμαι
Διαφωνώ στο πρώτο μέρος....συμφωνώ στο δεύτερο....Καλησπερα στη παρέα - δυο λόγια μηπως βοηθήσω κάποιον στο forum
Με Το eon tv ξεχνάτε την ασύρματη σύνδεση - μόνο με καλώδιο απτο ρουτερ θα είστε με σπασιματα ποιοτητα εικόνας κ.λ.π... (καλώδιο ethernet δηλαδή) - με wi-fi δεν θα βλέπετε και αφηστε τι σας λένε.
[ ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΗΧΟ - ΧΑΜΗΛΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΚΦΩΝΗΤΗ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΗΧΟ ΑΠ'ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ - ΗΜΑΡΤΟΝ ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ..ΕΛΕΟΣΣΣ..]
Το έχω παρατηρήσει και εγώ και το περίεργο είναι ότι κάνοντας speedttest η ταχύτητα είναι οκ.Γραμμή 50αρα Nova αυτά είναι τα χάλια μας σε ΑΕΚ ΠΑΟΚ και σίγουρα δεν έχει θέμα η Cosmote σε αυτό καθώς το 1ο ημίχρονο μέσω 4g Cosmote δούλευε σε 1080p!
View attachment 222082
Ακριβώς το ίδιο θέμα αντιμετωπίζω και εγώ που σημαίνει ότι είναι πρόβλημα της nova σαν να υπερφορτώνεται το δίκτυο.Το έχω παρατηρήσει και εγώ και το περίεργο είναι ότι κάνοντας speedttest η ταχύτητα είναι οκ.
Μου το κάνει σε ματς με ελληνικό ενδιαφέρον από ότι έχω προσέξει
Πχ ΟΣΦΠ ντέρμπι, σε Ουέφα παιχνίδια ελληνικών ομάδων κλπ
Σιγά μην κάτσουν να ασχοληθούν, τραγικοί οι άνθρωποι σε όλα τα επίπεδα.Καντε κατι με τον ηχο στους αγώνες. Δωστε μας τη δυνατότητα επιλογης αλλης γλωσσας η ακομα καλύτερα ηχου γηπέδου
Σιγά μην κάτσουν να ασχοληθούν, τραγικοί οι άνθρωποι σε όλα τα επίπεδα