LG LM860V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

akis55

New member
22 August 2012
26
Εχει βρεθει λυση μεχρι τωρα η..........τζιφος?Για να ξερουμε τι να κανουμε.....
 

mikaits

New member
Δυστυχώς όχι!
Η LG δεν δίνει καμία απάντηση στα email μου και κάνει το κορόιδο όσον αφορά στην αντικατάσταση της DOA TV....
Τα προβλήματα συνεχίζονται παρά τα updates που βγαίνουν κατά καιρούς και ουσιαστικά η τηλεόραση είναι άχρηστη!
 

papasouzakias

Moderator
Staff member
13 May 2009
4,523
Υπάρχει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στην οποία μπορείς να υποβάλεις την καταγγελία σου www.efpolis.gr

Από τις συχνές ερωτήσεις-απαντήσεις στην ιστοσελίδα τους:

Ερώτηση:

Αγόρασα ένα κινητό και παρουσίασε πρόβλημα την επόμενη μέρα. Το κατάστημα με έστειλε στο service της κατασκευάστριας εταιρείας. Απο εκεί με ειδοποίησαν πως το κινητό μου επισκευάστηκε. Το παρέλαβα όμως στη συνέχεια διαπίστωσα πως το πρόβλημα παραμένει.

Απάντηση:

Ο προμηθευτής κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης υποχρεούται να προβεί σε επισκευή, διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς επιπλέον κόστος (ά. 5 του ν. 2251/1994). Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Ειδικά πάντως έναντι του πωλητή έχετε και τα δικαιώματά σας από τη σύμβαση πώλησης (άρθρα 540 επ. Αστικού Κώδικα) και μπορείτε να αξιώσετε διόρθωση, αντικατάσταση, αποζημίωση ή να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, δηλαδή να επιστρέψετε το προϊόν και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας, εντός δύο ετών από την αγορά.
 

SWISSTEC

AVClub Addicted Member
26 July 2007
1,369
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ευτυχως γιατι μετα το προβλημα που εχω με την panasonic θα αλλαζα την τιβι με την εν λόγω τιβι αλλα θα παω αλλου μην εχω και εγω τα προβληματα αυτα δηλαδη φυγω απο το ενα προβλημα και παω σε αλλω προβλημα.