Ιωάννα, μισό λεπτό να ορίσουμε τη λέξη ''πρόβλημα'' για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε καλύτερα...
Έγραψες σε προηγούμενο ποστ:
''ΟΧΙ δεν χρειαζεται καθολου Frame Interpolation, ουτε SVR, ουτε ταχα μου-ταχα μου να προσθετεις καρε εκει που δεν υπαρχουν καρε, οταν παρακολουθεις υψηλης ποιοτητας αρχεια! Το επιβεβαιωνω πληρως αυτο, δεν ξερω τι γινεται με χαμηλοτερης ποιοτητας αρχεια, αλλα με BD ή καλο REMUXed υλικο, δεν χρειαζεται καθολου! Εγω προσωπικα ΟΥΔΕΜΙΑ διαφορα δεν ειδα!''
Πρώτον λοιπόν....όρισε τι εννοείς πρόβλημα. Το σπάσιμο στην κίνηση, τη θολούρα στην κίνηση, τι ακριβώς?
Δεύτερον, το interpolation το χρησιμοποιούν πολλοί ασχέτως υψηλής ή χαμηλής ποιότητας των αρχείων. Έγραψα και σε προηγούμενο ποστ ότι τα υψηλής ποιότητας αρχεία είναι μόνο η μισή αλήθεια. Αν η τηλεόρασή σου δεν τα παίζει στα 47,952 ή 71,928 πάλι προβληματική κίνηση θα έχεις ακόμα και αν σε πληροφορεί ο mpc ότι δεν χάνεις ούτε 1/100000000000000 frame.
Ας πούμε, λοιπόν, ότι η τηλεόραση κλειδώνει σωστά και τα παίζει σωστά. Υπάρχει κόσμος που δεν του αρέσει η θολούρα του judder που προκαλείται από τον μικρό αριθμό καρέ (24), και γι' αυτό χρησιμοποιεί τον αλγόριθμο. Θα μου πεις, ναι, αλλά αυτό δεν είναι σινεμά. Μαζί σου και συμφωνώ....από 'κει και πέρα, το ότι επιλέχθηκαν πριν 80τόσα χρόνια τα 24 καρέ ως στανταρντ κινηματογράφισης, αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι είναι ικανά να αποδώσουν επαρκώς την κίνηση, ειδικά στις γρήγορες σκηνές. Όπερ σημαίνει, επίσης, ότι είναι προβληματικά να αποδώσουν τις γρήγορες σκηνές είτε το έχουμε συνηθίσει τόσα χρόνια είτε όχι...
Τόσα χρόνια που βλέπαμε
λάθος τις ταινίες μας, έβαλε κανείς χέρι στον ''Άγιο'' PAL (καλά να 'ναι όπου είναι!!!) που επιτάχυνε το φιλμ κατά 4% ώστε να μην στραβωθούμε από 3:2 σαν τους Αμερικάνους?? Ή είπε κανείς ''εγώ δεν μπορώ να δω DVD επειδή οι φωνές είναι ένα ημιτόνιο πιο ψηλά''??
Αντιθέτως, όταν βλέπαμε κανένα NTSC παίρναμε παραμάζωμα τις δραμαμίνες και τρέχαμε για τσεκ απ στον οφθαλμίατρο!!!
Κι' όμως....ενώ οι Αμερικανοί έβλεπαν το σωστό υλικό σε λάθος μέσο, εμείς βλέπαμε λάθος υλικό σε λάθος μέσο και ήμασταν και τρισευτυχισμένοι!!!
Όλα αυτά τα γράφω διότι θέλω να καταλήξω στο εξής:
Δεν είναι τα 24 καρέ η γη της επαγγελίας που διορθώνει και θεραπεύει πάσα νόσον...είναι ένας χρυσός συμβιβασμός που αποφασίστηκε πριν δεκάδες χρόνια ώστε να μπορούμε να αποκαλούμε αυτό που βλέπουμε φιλμ, σινεμά, ταινία, κινηματογράφο.
Αύριο, που θα υιοθετήσουν το γύρισμα στα 48 ή στα 60 καρέ, εμείς τι θα κάνουμε? Θα κλειδώνουμε στα 24?
Πάντα φιλικά, εύχομαι να μην παρεξηγείς τον τρόπο μου....