Μαύρες σκιές δεξιά και αριστερά σε Samsung 75QN85D,τι ισχύει σε περίπτωση επιστροφής για αγορά από κατάστημα;

Mrvaggos9

New member
13 February 2022
69
Θα σου απαντησει η σαμσουνγκ μολις λαβει το ξεχεστηριο απο τον συνήγορο.
Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιανού ευθύνη είναι. Μάλλον της Samsung, οπότε και στο πλαισιο να ξαναπάω να μιλήσω με τον διευθυντή του καταστήματος δεν νομίζω να βγάλω άκρη.
 

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
14,070
Είμαι παντού
Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιανού ευθύνη είναι. Μάλλον της Samsung, οπότε και στο πλαισιο να ξαναπάω να μιλήσω με τον διευθυντή του καταστήματος δεν νομίζω να βγάλω άκρη.
Απ΄τη στιγμη που εχεις κανει καγγελια θα αναλαβουν εκεινοι να βρουν την ακρη και ο ''ενοχος'' θα επικοινωνησει με'σενα.
 
  • Like
Reactions: Mrvaggos9

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
21,035
ΑΘΗΝΑ
εχω την αισθηση,οτι ακρη δεν θα βγαλει ο φιλος.
ο συνηγορος του καταναλωτη,δεν εχει τεχνικους για να τσεκαρουν εαν οντως υφισταται προβλημα,ή οχι στην τηλεοραση.
παει βαση νομου.και απο την στιγμη που το επισημο service της εταιριας εχει καταληξει οτι προβλημα δεν υπαρχει,δεν υπαρχει και συνεχεια για την συγκεκριμενη υπηρεσια.
το πλαισιο,απο την στιγμη που το επισημο service δεν διεγνωσε προβλημα,δεν μπορει να παρει επιστροφη ανοιχτη τηλεοραση που εχει μπει στην πριζα.
βαση αυτων των δεδομενων,καπου εδω σταματαει και το θεμα.
μακαρι να κανω λαθος.
 
  • Like
Reactions: jim_markou

Mrvaggos9

New member
13 February 2022
69
Μπορεί να είναι όπως τα λέτε και να έκανα όντως "λάθος" επιλογή και να συνηθίσω να μην πηγαίνει το μάτι μου. Θα απευθυνθώ και στο κέντρο προστασίας καταναλωτή που είμαι μέλος και είναι εδώ Θεσσαλονίκη. Σας ευχαριστώ πάντως για τις απόψεις σας. Όταν έχω νεότερα θα σας ενημερώσω
 
17 June 2006
25,004
Αθήνα
Θα ακουστεί λίγο κλισέ αλλά στην ζωή δεν υπάρχουν αδιεξοδα: υπάρχει πάντα και η λύση της πώλησης με την αντίστοιχη χασούρα βέβαια. Ακούγεται ακραίο για ένα καινούργιο προϊόν; Ναι ίσως. Αλλά τελειώνεις μια και καλή και δεν περιμένεις κανέναν να σου δώσει λύση. Να θυμάσαι ότι αυτό που για σένα είναι απαράδεκτο και χάλια, για κάποιον άλλο μπορεί να φαίνεται όαση και αδιάφορο.
Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να χρησιμοποιείς από ανάγκη ένα προϊόν που ΔΕΝ σε ικανοποιεί. Είτε λέγεται αυτοκίνητο, είτε κινητο, είτε τηλεόραση. Πραγματικά θεωρώ ότι υπάρχουν ΠΟΛΥ σοβαρότερα πράγματα στην ζωή από το να μας χαλάει την μέρα μια τηλεόραση.
 

Mrvaggos9

New member
13 February 2022
69
Θα ακουστεί λίγο κλισέ αλλά στην ζωή δεν υπάρχουν αδιεξοδα: υπάρχει πάντα και η λύση της πώλησης με την αντίστοιχη χασούρα βέβαια. Ακούγεται ακραίο για ένα καινούργιο προϊόν; Ναι ίσως. Αλλά τελειώνεις μια και καλή και δεν περιμένεις κανέναν να σου δώσει λύση. Να θυμάσαι ότι αυτό που για σένα είναι απαράδεκτο και χάλια, για κάποιον άλλο μπορεί να φαίνεται όαση και αδιάφορο.
Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να χρησιμοποιείς από ανάγκη ένα προϊόν που ΔΕΝ σε ικανοποιεί. Είτε λέγεται αυτοκίνητο, είτε κινητο, είτε τηλεόραση. Πραγματικά θεωρώ ότι υπάρχουν ΠΟΛΥ σοβαρότερα πράγματα στην ζωή από το να μας χαλάει την μέρα μια τηλεόραση.
Έχεις απόλυτο δίκιο για την τελευταία πρόταση και ισχύει για τα πάντα. Κάθε μέρα το σκέφτομαι και πως θα βγάλω άκρη, ενώ στην ουσία χαλιεμαι ψυχολογικά και χωρίς λόγο για μια τηλεόραση. Απλά το "γαμωτο" είναι που λες παίρνω μια καινούρια τηλεόραση και δεν είναι τέλεια και δεν υπήρχε η ενημέρωση ότι εμφανίζει τέτοια σημάδια. Τέλος πάντων. Πάνω απ όλα υγεία, όλα τα άλλα λύνονται
 

velatis panos

AVClub Enthusiast
25 January 2011
1,290
Υγεια πανω απ ολα εννοειται ,αλλα η μονη λυση για ναντελειωνεις, αν μπορεις να το κανεις ,ειναι αυτη του Τασου.Να ασχολεισαι τοσο πολυ ειναι ψυχοφθορο καθε μερα να περιμενεις να παρεις απαντηση απο τον ενα και τον αλλο και να ακους τις πα.......ριες της εκαστοτε εταιρειας που δεν το θεωρει προβλημα αφου σου λεει παιζει οπως και εγω με τις edge led παλια ετσι παλευα και τιποτα.Ιδιωμα της τεχνολογιας η τρελη διαρροη φωτος στα ακρα απαντουσαν και ολα καλα
 

pontios

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
7,736
Clermont-Ferrand, France
Μπορεί να είναι όπως τα λέτε και να έκανα όντως "λάθος" επιλογή και να συνηθίσω να μην πηγαίνει το μάτι μου. Θα απευθυνθώ και στο κέντρο προστασίας καταναλωτή που είμαι μέλος και είναι εδώ Θεσσαλονίκη. Σας ευχαριστώ πάντως για τις απόψεις σας. Όταν έχω νεότερα θα σας ενημερώσω
Email στα κεντρικά της Samsung μην ξεχάσεις να στείλεις. Με ενημέρωση της ταλαιπωρίας σου από το Service τους, με τις διαφορετικές απαντήσεις, αναλόγως ποιος το κάνει (τεχνικός, support manager, κτλ).
 

powerup

New member
15 June 2018
62
Το θέμα το έχει αναλάβει πλέον το κέντρο προστασίας καταναλωτή. Οπότε δεν ασχολούμαι ξανά εγώ προσωπικά. Θα σας πω ότι κι αν γίνει
Καλη δυναμη .
Η ανομιομορφια της οθονης (dsa) ειναι ενα προβλημα που εμφανιζεται στις lcd oθονες και γινεται πιο εντονα αντιλυπτο στις μεγαλες οθονες .Οσο οι τβ που αγοραζαμε ηταν 32-42 ιντσων αυτο το προβλημα υπηρχε αλλα δεν ηταν εντονα ορατο.Τωρα που οι tv φτανουν τα 98' κι φετος τις 116' αυτο θα γινεται πιο ευκολα ορατο απο τους τηλεθεατες κι πιο εντονο.
Κι το χειροτερο κανεις δεν μπορει να εγγυηθει οτι η επομενη τβ θα εχει λιγοτερο dsa απο αυτη που ανταλαξες (πανελ λοταρια)
Ειναι θεμα τυχης κι δεν ισχυει μονο στα φθηνα μοντελα .
Καμια εταιρεια στην ελλαδα δεν θα μπει ευκολα στην διαδικασια ανταλλαγης τηλεορασης γιατι προφανος το φαινομενο αυτο δεν ειναι σπανιο.
 
  • Like
Reactions: Mrvaggos9

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
14,070
Είμαι παντού
Email στα κεντρικά της Samsung μην ξεχάσεις να στείλεις. Με ενημέρωση της ταλαιπωρίας σου από το Service τους, με τις διαφορετικές απαντήσεις, αναλόγως ποιος το κάνει (τεχνικός, support manager, κτλ).
Το ειχα δοκιμασει και με παρεπεμψαν πισω στο ελληνικο.
 

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
14,070
Είμαι παντού
Στη δικη μου περιπτωση η εικονα ειχε ''καμενη'' αντιθεση.
Μου ελεγαν οτι ειναι εντος προδιαγραφων ασχετα αν δεν μπορουσες να παρακολουθησεις τιποτα φωτεινο.
Προς τιμη του ηρθε σπιτι ο Γιωργος ο Πετασης κι εκανε μετρησεις με οργανο και συνεταξε μια τεχνικη αναφορα ως πιστοποιημενος ISF και την συμπεριελαβα στη καταγγελια.
Σε δυο βδομαδες με πηραν απ τη σαμσουνγκ και μου ειπαν οτι θα μου αλλαξουν πανελ οπως κι εγινε.
Οταν μετα απο δυο χρονια ειχα το ιδιο προβλημα με του φιλου εδω, ειχα γκρι συννεφάκια, μου το ξανα αλλαξαν χωρις κουβεντα.
 

Mrvaggos9

New member
13 February 2022
69
Καλησπέρα σε όλους. Μετά από κάποιες μέρες αναμονής και αρχικής τηλεφωνικής επικοινωνίας του ΚΕΠΚΑ προς το πλαίσιο, σήμερα το κεπκα έστειλε email επίσημα στο ΠΛΑΙΣΙΟ με την αναφορά μου και όλα τα στοιχεία. Σε cc έβαλαν κάποια email του υπουργείου. Και ως δια μαγείας μέσα σε 2 ώρες με κάλεσαν και μου είπαν ότι θα γίνει αντικατάσταση γιατί και το πλαίσιο και η Samsung θέλουν να μείνω ικανοποιημενος. Παρόλο μου λέει πως ο έλεγχος έδειξε πως είναι άρτιο το πάνελ. Τέλος πάντων, αναμένω τώρα ν με πουν πότε θα έρθει το φορτηγό για να γίνει η παραλαβή και η παράδοση. Ελπίζω μην είναι χειρότερο το πάνελ. Θα δείξει. Πάντως επειδή όλο αυτό το διάστημα έβλεπα forum στο εξωτερικό με DSE ζητήματα, μπορούσαν να την αντικαταστησουν κατευθείαν. Μόνο εδώ έχουμε το πρόβλημα