Θα σου απαντησει η σαμσουνγκ μολις λαβει το ξεχεστηριο απο τον συνήγορο.
Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιανού ευθύνη είναι. Μάλλον της Samsung, οπότε και στο πλαισιο να ξαναπάω να μιλήσω με τον διευθυντή του καταστήματος δεν νομίζω να βγάλω άκρη.
Θα ακουστεί λίγο κλισέ αλλά στην ζωή δεν υπάρχουν αδιεξοδα: υπάρχει πάντα και η λύση της πώλησης με την αντίστοιχη χασούρα βέβαια.
Ακούγεται ακραίο για ένα καινούργιο προϊόν;
Ναι ίσως.
Αλλά τελειώνεις μια και καλή και δεν περιμένεις κανέναν να σου δώσει λύση.
Να θυμάσαι ότι αυτό που για σένα είναι απαράδεκτο και χάλια, για κάποιον άλλο μπορεί να φαίνεται όαση και αδιάφορο.
Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να χρησιμοποιείς από ανάγκη ένα προϊόν που δεν σε ικανοποιεί.
Είτε λέγεται αυτοκίνητο, είτε κινητο, είτε τηλεόραση.
Πραγματικά θεωρώ ότι υπάρχουν πολύ σοβαρότερα πράγματα στην ζωή από το να μας χαλάει την μέρα μια τηλεόραση.
Μπορεί να είναι όπως τα λέτε και να έκανα όντως "λάθος" επιλογή και να συνηθίσω να μην πηγαίνει το μάτι μου. Θα απευθυνθώ και στο κέντρο προστασίας καταναλωτή που είμαι μέλος και είναι εδώ Θεσσαλονίκη. Σας ευχαριστώ πάντως για τις απόψεις σας. Όταν έχω νεότερα θα σας ενημερώσω
Καλη δυναμη .Το θέμα το έχει αναλάβει πλέον το κέντρο προστασίας καταναλωτή. Οπότε δεν ασχολούμαι ξανά εγώ προσωπικά. Θα σας πω ότι κι αν γίνει
Το ειχα δοκιμασει και με παρεπεμψαν πισω στο ελληνικο.Email στα κεντρικά της Samsung μην ξεχάσεις να στείλεις. Με ενημέρωση της ταλαιπωρίας σου από το Service τους, με τις διαφορετικές απαντήσεις, αναλόγως ποιος το κάνει (τεχνικός, support manager, κτλ).
Πόσοι σου είπαν εδώ μέσα ότι είναι πολύ πιθανό να είναι τα ίδια και η επόμενη;
Γιατί τελικά δεν πήρες oled; (με κάποια έξτρα χρέωση βέβαια)