Απο την εμπειρια μου, η Samsung με κάποια πίεση (ευγενική) θα υποχωρησει....
Το Πλαισιο δεν ειναι αυτό που ήταν παλιά όσον αφορά την εξυπηρέτηση, γενικά....
Ήμουν πολύ ευγενικός χωρίς φωνές κλπ.
Η προϊστάμενος στο τηλέφωνο είχε αρνητικό τόνο και ότι δεν αποδεχονται ότι έχει θεμα.
Και την είπα πως πάλι Samsung θα πάρω με περισσότερα χρήματα.
Δεν συγκινηθηκε.
Όλο έλεγε ότι δεν δεχόμαστε αντικατάσταση κλπ
Απόδειξη της δήλωσης βλάβης στο Πλαίσιο έχεις? Η παραλαβή από Samsung έγινε εντός DOA, οπότε στην χειρότερη έχεις αυτό. Ανάλυση ότι έχει πρόβλημα αποδεκτό από την Samsung έχεις?
Έχω email που έστειλα στο πλαίσιο να τους δηλώσω την βλάβη με όλες τις φωτογραφίες του προβλήματος.
Έπειτα με κάλεσαν ότι θα έρθει τεχνικός του εξουσιωδοτημενου σέρβις.
Έχω χαρτί της επίσκεψης του τεχνικού που αναφέρει στην περιγραφή εργασίας "μαύρες σκιές" και ότι έλαβε φωτογραφίες για τεχνική έκθεση.
Από την Samsung ενημερώθηκα μόνο τηλεφωνικώς για την αρνητική απάντηση
