Μαύρες σκιές δεξιά και αριστερά σε Samsung 75QN85D,τι ισχύει σε περίπτωση επιστροφής για αγορά από κατάστημα;

Απο την εμπειρια μου, η Samsung με κάποια πίεση (ευγενική) θα υποχωρησει....

Το Πλαισιο δεν ειναι αυτό που ήταν παλιά όσον αφορά την εξυπηρέτηση, γενικά....

Ήμουν πολύ ευγενικός χωρίς φωνές κλπ.
Η προϊστάμενος στο τηλέφωνο είχε αρνητικό τόνο και ότι δεν αποδεχονται ότι έχει θεμα.
Και την είπα πως πάλι Samsung θα πάρω με περισσότερα χρήματα.
Δεν συγκινηθηκε.
Όλο έλεγε ότι δεν δεχόμαστε αντικατάσταση κλπ

Απόδειξη της δήλωσης βλάβης στο Πλαίσιο έχεις? Η παραλαβή από Samsung έγινε εντός DOA, οπότε στην χειρότερη έχεις αυτό. Ανάλυση ότι έχει πρόβλημα αποδεκτό από την Samsung έχεις?

Έχω email που έστειλα στο πλαίσιο να τους δηλώσω την βλάβη με όλες τις φωτογραφίες του προβλήματος.
Έπειτα με κάλεσαν ότι θα έρθει τεχνικός του εξουσιωδοτημενου σέρβις.
Έχω χαρτί της επίσκεψης του τεχνικού που αναφέρει στην περιγραφή εργασίας "μαύρες σκιές" και ότι έλαβε φωτογραφίες για τεχνική έκθεση.
Από την Samsung ενημερώθηκα μόνο τηλεφωνικώς για την αρνητική απάντηση
 
Έχω email που έστειλα στο πλαίσιο να τους δηλώσω την βλάβη με όλες τις φωτογραφίες του προβλήματος. Έπειτα με κάλεσαν ότι θα έρθει τεχνικός του εξουσιωδοτημενου σέρβις. Έχω χαρτί της επίσκεψης του τεχνικού που αναφέρει στην περιγραφή εργασίας "μαύρες σκιές" και ότι έλαβε φωτογραφίες για τεχνική έκθεση. Από την Samsung ενημερώθηκα μόνο τηλεφωνικώς για την αρνητική απάντηση

Παίρνεις λοιπόν Πλαίσιο και ενημερώνεις ότι έχεις το χαρτί που είπες από τον τεχνικό και είτε το δέχεται η Samsung είτε όχι, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης λόγω του προβλήματος.
Εάν δεν την αλλάξουν άμεσα, θα προβείς σε καταγγελία στην προστασία καταναλωτή.
Δεν σε ενδιαφέρει τι λέει και τι κάνει η Samsung, υπεύθυνο είναι το Πλαίσιο.
Στην Samsung επίσης, μπορείς να ενημερώσεις ότι θα κάνεις καταγγελία και στην προστασία ,αλλά και θα την στείλεις μετά στα κεντρικά.
Έχεις μία τηλεόραση που δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις, καθώς το πρόβλημα της, είναι για εσένα απαγορευτικό την ώρα που παρακολουθείς και όχι απλά αντιαισθητικό.
 
Παίρνεις λοιπόν Πλαίσιο και ενημερώνεις ότι έχεις το χαρτί που είπες από τον τεχνικό και είτε το δέχεται η Samsung είτε όχι, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης λόγω του προβλήματος. Εάν δεν την αλλάξουν άμεσα, θα προβείς σε καταγγελία στην προστασία καταναλωτή. Δεν σε ενδιαφέρει τι λέει και τι κάνει η Samsung, υπεύθυνο είναι το Πλαίσιο.
Στην Samsung επίσης, μπορείς να ενημερώσεις ότι θα κάνεις καταγγελία και στην προστασία αλλά και θα την στείλεις μετά στα κεντρικά. Έχεις μία τηλεόραση που δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις, καθώς το πρόβλημα της, είναι για εσένα απαγορευτικό την ώρα που παρακολουθείς και όχι απλά αντιαισθητικό.

Σε ευχαριστώ.
Αναμένω την ενημέρωση από τον υπάλληλο του Πλαίσιο, ανέφερε και το όνομα του και αν έχω αρνητική εξέλιξη θα τον πω ότι μου είπες.
Δεν μου έχει τύχει ποτέ ελαττωματικο προϊόν και δεν ήξερα πως να κινηθώ.
Πάντως έχω τα στοιχεία
 
Καταντια ειναι μετα την πληρωμη εισαι μονος και σε παιζουν μπαλα

Ο αλλος την παρελαβε σπασμενη και δεν του σηκωνει το τηλ κανενας
Οτι να ναι
 
Έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή.
Θα σας ενημερώσω όταν έχω κάποια εξέλιξη
 
Ζητησα σήμερα να μιλήσω με έναν προϊστάμενο του Πλαίσιο από τμήμα βλαβων και ο άνθρωπος με είπε ότι εφόσον έχουν επίσημο πόρισμα της Samsung ότι δεν εγκρινεται η αντικατάσταση άρα και ότι υπάρχει πρόβλημα, δεν μπορούν να με κάνουν αντικατάσταση.
Λέω το DOA είναι δικό σας όχι της Samsung.
Λέει είναι δικό μας αλλά έπειτα από έλεγχο της Samsung.
Οκ λέω, απλά να σας ενημερώσω ότι θα απευθυνθώ στον συνήγορο του καταναλωτή.
Ναι μου λέει δικαίωμα σας είναι να το κάνετε.
Μίλησα πολύ όμορφα χωρίς απειλές κλπ.
Οπότε πλέον αναμένω τι θα γίνει με την καταγγελία.
 
  • Like
Reactions: pontios
Το πρόβλημα ξεκινάει ότι κανείς δεν αποδέχεται ότι υπαρχει πρόβλημα.

Προς ενημέρωσή σου εδώ είναι η επίσημη περιγραφή της εγγύησης σύμφωνα με τους κανόνες από την Ε.Ε

Δυστυχώς είμαστε λάθος χώρα σε τέτοια πράγματα. Μακάρι να βρεις άκρη. Κράτα μας ενήμερους.
 
  • Like
Reactions: Mrvaggos9
Συγνωμη που επεμβαινω αλλα υπαρχει πιθανοτητα να αλλαξεις tv με ιδιο μοντελο ή και καλυτερο και να εχεις χειροτερη ανομιομορφια ή μαυρες σκιες.
Δυστυχως ειναι κατι που υπαρχει απο την ελευση των tv LCD με LED ή με CCFL (λάμπες φθορισμού) οπισθιο φωτισμο και στην ουσια ειναι δυσκολο να πετυχεις το απολυτο.
Εννοειται οτι εχεις χιλια δικια και μακαρι να βγαλεις ακρη.
 
Συγνωμη που επεμβαινω αλλα υπαρχει πιθανοτητα να αλλαξεις tv με ιδιο μοντελο ή και καλυτερο και να εχεις χειροτερη ανομιομορφια ή μαυρες σκιες.
Δυστυχως ειναι κατι που υπαρχει απο την ελευση των tv LCD με LED ή με CCFL (λάμπες φθορισμού) οπισθιο φωτισμο και στην ουσια ειναι δυσκολο να πετυχεις το απολυτο.
Εννοειται οτι εχεις χιλια δικια και μακαρι να βγαλεις ακρη.

Το γνωρίζω αυτό που λες και μου το είπε και ο τεχνικός που ήρθε.
Αν δικαιωθω θα πάω σε OLED (χωρίς να μου λέει κανείς ότι θα είναι τέλειο.
Μηχάνημα είναι και μπορεί να έχει ελάττωμα. Αρκεί να το αποδεχονται.
Και ελπίζω πως σε περίπτωση επιστροφής να ισχύουν και οι όροι που είχα πάρει την τηλεόραση.
Δηλαδή με 5ετη εγγύηση και δώρο τον ΦΠΑ.
Αλλά ας έρθει εκείνη η ώρα.

Ξέρετε πόσο καιρό κάνει να σταλεί η καταγγελία στην επιχείρηση; μήνες;
 
χαράς το κουράγιο σου ..η τηλεόραση απ ότι φαίνεται απ τις φωτό είναι μια χαρά,παντα σε σχέση με το ότι η επόμενη μπορεί να είναι πολύ χειρότερη όπως είπε κ ο φίλος πιο πάνω !!
 
  • Like
Reactions: Mrvaggos9
χαράς το κουράγιο σου ..η τηλεόραση απ ότι φαίνεται απ τις φωτό είναι μια χαρά,παντα σε σχέση με το ότι η επόμενη μπορεί να είναι πολύ χειρότερη όπως είπε κ ο φίλος πιο πάνω !!

Επειδή βλέπω αρκετά συχνά ποδόσφαιρο είναι ενοχλητικό προσωπικά.
Το μάτι μου πάει συνέχεια εκεί.
Άμα το δεις μια φορά, το βλέπεις συνέχεια μετά.
Μπορεί να είμαι υπερβολικός δεν ξέρω αλλά τουλάχιστον ντροπή να μην γίνεται επιστροφή.
Ούτε σε ενημερώνει κανείς για αυτό το φαινόμενο ούτε τίποτα.
Κι εγώ δυστυχώς που έψαχνα πριν την αγορά δεν το είχα διαβάσει κάπου.
Ότι γίνει τώρα.
Μετά αν δεχτούν αλλαγή θα δώσω κάτι παραπάνω για OLED.
 
Σα δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών έχεις δοκιμάσει αν μπορεί να γίνει? βέβαια υπάρχει μια πιθανότητα να στο δεχτούν και με μειωμένη τιμή,
αν έχεις σκίσει ή πετάξει σακουλάκια ή έχεις βγάλει αυτοκόλλητα και διάφορα τέτοια.
Πάντως μη περιμένεις να στο καλύψουν σαν ελάττωμα το συγκεκριμένο DSE ετσι οπως το βλέπω στις φωτογραφίες, αλλά σε καταλαβαίνω ότι σε ενοχλεί κ ειδικά σε στατικά χρώματα με κίνηση όπως το πράσινο στο ποδόσφαιρο είναι ενοχλητικό γιατί πάει το μάτι σου.
 
Σα δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών έχεις δοκιμάσει αν μπορεί να γίνει? βέβαια υπάρχει μια πιθανότητα να στο δεχτούν και με μειωμένη τιμή
αν έχεις σκίσει ή πετάξει σακουλάκια ή έχεις βγάλει αυτοκόλλητα και διάφορα τέτοια.
Πάντως μη περιμένεις να στο καλύψουν σαν ελάττωμα το συγκεκριμένο DSE ετσι οπως το βλέπω στις φωτογραφίες αλλά σε καταλαβαίνω ότι σε ενοχλεί κ ειδικά σε στατικά χρώματα με κίνηση όπως το πράσινο στο ποδόσφαιρο είναι ενοχλητικό γιατί πάει το μάτι σου

Θα ξανακαλεσω αύριο να μιλήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης και όχι των βλαβων.
Να δω τι μπορεί να γίνει.
Για την υπαναχωρηση δεν ξέρω γιστι η αγορά έγινε από κατάστημα.
Το κουτί το έχω και τα φελιζολ. Κάποια σακουλακια ίσως να πέταξα δεν θυμάμαι
 
Ξανακαλεσα σήμερα και μίλησα με την εξυπηρέτηση.
Λένε από την στιγμή που ήρθε τεχνικός και η αντιπροσωπία είπε όχι δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι.
Ούτε για επιστροφή λέει γιατί έχει ανοιχτεί το κουτί...
 
Δυστυχώς δεν νομίζω ότι θα δικαιωθείς. Παρεπιμπτόντως αυτό με το κλειστό κουτί σε περίπτωση επιστροφής εντός 14 ημερών, είναι ελληνική πατέντα ή είναι όντως ευρωπαϊκή οδηγία;
 

"Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην αρχική του άριστη κατάσταση (as new) στην οποία σας παραδόθηκε ή να μας παραδώσετε σαφείς και μη αμφισβητήσιμες αποδείξεις ότι το έχετε στείλει ασφαλώς εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από εσάς."

οποτε το συγκεκριμενο καταστημα,αποδεχεται την επιστροφη,αλλα μονο στην κατασταση που το παρελαβε ο αγοραστης.δηλαδη σφραγισμενο.
αυτο νομιζω,το εχουν υιοθετήσει τα περισσοτερα καταστηματα, για να μην μπλεκουν με ανοιχτα προιοντα.
 
Λοιπόν πήγα από το κατάστημα.
Είδαν τις φωτογραφίες.
Θα το στείλουν στις Samsung που δεν κόβω να αλλάζει κάτι.
Αλλά μου λέει αν πουν όχι το βλέπουμε τι κάνουμε μετά.
 
Λοιπόν τα παιδιά είναι απεριγραπτα.
Πάω στο κατάστημα τους λέω ότι έχει γίνει.
Και μου λέει το τεχνικό τμήμα πάρε στο τηλέφωνο να κλείσεις ραντεβού να έρθουν να την παραλάβουν να πάει Samsung.
Παίρνω τηλέφωνο και μου λένε δεν γίνεται αφού η Samsung έχει πει όχι, και να τη στείλουμε δεν θα αλλάξει κάτι.
Λέω δεν είμαι μπαλάκι να μου λέει ο ένας και ο άλλος τι γίνεται.
Μιλάει αυτός από το τηλέφωνο με το κατάστημα και του λένε ότι εγώ ποτέ δεν ανέφερα ότι ήρθε τεχνικός να το ελέγξει.
Που ο ίδιος από το κατάστημα με είπε βάλε μέσα και την απόδειξη που σου έδωσε ο τεχνικός που ήρθε



IMG_2095.jpeg
Εγώ προσωπικά αυτό δεν μπορώ να το δεχτώ.. Τι να πω