Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιανού ευθύνη είναι. Μάλλον της Samsung, οπότε και στο πλαισιο να ξαναπάω να μιλήσω με τον διευθυντή του καταστήματος δεν νομίζω να βγάλω άκρη.Θα σου απαντησει η σαμσουνγκ μολις λαβει το ξεχεστηριο απο τον συνήγορο.
Απ΄τη στιγμη που εχεις κανει καγγελια θα αναλαβουν εκεινοι να βρουν την ακρη και ο ''ενοχος'' θα επικοινωνησει με'σενα.Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιανού ευθύνη είναι. Μάλλον της Samsung, οπότε και στο πλαισιο να ξαναπάω να μιλήσω με τον διευθυντή του καταστήματος δεν νομίζω να βγάλω άκρη.
Έχεις απόλυτο δίκιο για την τελευταία πρόταση και ισχύει για τα πάντα. Κάθε μέρα το σκέφτομαι και πως θα βγάλω άκρη, ενώ στην ουσία χαλιεμαι ψυχολογικά και χωρίς λόγο για μια τηλεόραση. Απλά το "γαμωτο" είναι που λες παίρνω μια καινούρια τηλεόραση και δεν είναι τέλεια και δεν υπήρχε η ενημέρωση ότι εμφανίζει τέτοια σημάδια. Τέλος πάντων. Πάνω απ όλα υγεία, όλα τα άλλα λύνονταιΘα ακουστεί λίγο κλισέ αλλά στην ζωή δεν υπάρχουν αδιεξοδα: υπάρχει πάντα και η λύση της πώλησης με την αντίστοιχη χασούρα βέβαια. Ακούγεται ακραίο για ένα καινούργιο προϊόν; Ναι ίσως. Αλλά τελειώνεις μια και καλή και δεν περιμένεις κανέναν να σου δώσει λύση. Να θυμάσαι ότι αυτό που για σένα είναι απαράδεκτο και χάλια, για κάποιον άλλο μπορεί να φαίνεται όαση και αδιάφορο.
Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να χρησιμοποιείς από ανάγκη ένα προϊόν που ΔΕΝ σε ικανοποιεί. Είτε λέγεται αυτοκίνητο, είτε κινητο, είτε τηλεόραση. Πραγματικά θεωρώ ότι υπάρχουν ΠΟΛΥ σοβαρότερα πράγματα στην ζωή από το να μας χαλάει την μέρα μια τηλεόραση.
Email στα κεντρικά της Samsung μην ξεχάσεις να στείλεις. Με ενημέρωση της ταλαιπωρίας σου από το Service τους, με τις διαφορετικές απαντήσεις, αναλόγως ποιος το κάνει (τεχνικός, support manager, κτλ).Μπορεί να είναι όπως τα λέτε και να έκανα όντως "λάθος" επιλογή και να συνηθίσω να μην πηγαίνει το μάτι μου. Θα απευθυνθώ και στο κέντρο προστασίας καταναλωτή που είμαι μέλος και είναι εδώ Θεσσαλονίκη. Σας ευχαριστώ πάντως για τις απόψεις σας. Όταν έχω νεότερα θα σας ενημερώσω
Καλη δυναμη .Το θέμα το έχει αναλάβει πλέον το κέντρο προστασίας καταναλωτή. Οπότε δεν ασχολούμαι ξανά εγώ προσωπικά. Θα σας πω ότι κι αν γίνει
Το ειχα δοκιμασει και με παρεπεμψαν πισω στο ελληνικο.Email στα κεντρικά της Samsung μην ξεχάσεις να στείλεις. Με ενημέρωση της ταλαιπωρίας σου από το Service τους, με τις διαφορετικές απαντήσεις, αναλόγως ποιος το κάνει (τεχνικός, support manager, κτλ).