Nέα Cosmote IP TV - OTT

Παιδια το buffer δεν εχω καταλαβει τι ειναι. Η καθυστερηση απο την πραγματικοτητα; Τι ακριβως;
 
Παιδια το buffer δεν εχω καταλαβει τι ειναι. Η καθυστερηση απο την πραγματικοτητα; Τι ακριβως;

Το buffer είναι μία "καβάτζα". Αν όπως μου έρχονται, στα "σερβίρω", με το που δεν έρθουν σωστά για μισό δευτερόλεπτο (οποιαδήποτε αιτία), δεν έχω να σου σερβίρω (διακοπή, χάσιμο frames κλπ). Αν πριν σου σερβίρω τα δεδομένα, κρατήσω για καβάτζα μερικά δευτερόλεπτα, και να στραβώσει κάτι για 1-2 δευτερόλεπτα, θα μπορώ να συνεχίσω να σε σερβίρω χωρίς να χαλάσω τη ροή, "τρώγοντας" από την καβάτζα.

Το μειονέκτημα είναι πως μένω πίσω ως προς το real time (μόνο στα live προγράμματα, στο on demand περιεχόμενο δεν μας νοιάζει) και μια μικρή καθυστέρηση στην έναρξη της αναπαραγωγής.

Αλλιώς ονομάζεται προσωρινή ή ενδιάμεση μνήμη.
 
Να πω πως ενημερώθηκα για τη μη ενεργοποίηση (προσωρινά) του μίνι πακ.
Παρόλο που η εταιρία δεν με ενημέρωσε ποτέ για την παροχή έτσι ώστε να δοκιμάσω την ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ως χρήστης και να επιλέξω, όπως άλλωστε τους είπα, με ποια θα συνεχίσω να είμαι συνδρομητής, με ενημέρωσαν πως υπάρχει οφειλή στην καρτέλα μου δεν μπορεί να γίνει ενεργοποίηση μέχρι και την εξόφληση αυτής.
Η οφειλή αφορά ένα από τα δύο σταθερά που έχω και που είναι ένας λογαριασμός.
Το σταθερό είναι του γραφείου που έχω επιλέξει να μου έρχεται ο λογαριασμός σε φάκελο και δεν ήρθε ποτέ παρόλο που μέσα στην καραντίνα κατέβαινα. Επιπλέον δεν έλαβα ποτέ καμία ειδοποίηση με μήνυμα. Τέλος να σημειωθεί πως σε προηγούμενη επικοινωνία μου (αυτή της και καλά όπως φάνηκε ενεργοποίησης) μου είπαν πως εξαιτίας της κατάστασης δεν υπάρχει κίνδυνος διακοπής.
Και το πιο τραγικό;
Χθες έγινε εξόφληση 3 λογαριασμών.
Τβ, κινητό και σταθερό της οικίας μου.
Επίσης να πω πως από Νοέμβρη αμφισβητώ ένα πσοο των 50 περίπου στη γραμμή που φαίνεται να έχει οφειλή και δεν επιτρέπει την ενεργοποίηση του μίνι πακ που προκύπτει από λάθος καταστήματος το οποίο ενώ ζήτησα εξόφληση του σταθερού της οικίας μου έκανε τη συναλλαγή για το σταθερό του γραφείου.
Επιτόπου ζήτησα ακύρωση της συναλλαγής, μου είπαν ότι δεν είναι εφικτό και πρότειναν αντλογισμό στο τηλ που πραγματικά ήθελα να πληρώσω. Αποτέλεσμα;
Δεν έγινε ποτέ γιατί όπως λένε μέχρι να γίνει είχε βγει άλλος λογαριασμός που το δεσμευε. Με τα πολλά ( έστω) ότι αυτό φτιάχτηκε μου παρουσίασαν τα 50 ως χρέωση του μόντεμ που μου είχαν δώσει το καλοκαίρι για τη γραμμή του γραφείου που ήταν νεκρή για δύο βδομάδες με ότι αυτό συνεπάγεται και που μου είχαν πει ότι μου το μόντεμ μου παρέχεται δωρεάν.
Πραγματική απογοήτευση...
Και σε όλο αυτό δεν έχουν ευθύνη οι υπάλληλοι αλλά η πολιτική της εταιρείας και ασφαλώς η δική μας ανοχή...
Από τη μια δεν ενεργοποιούν μια δωρεάν υπηρεσία και από την άλλη έκαναν ανανέωση στο δορυφορικό...
 
Εμένα που λήγει το τρίμηνο 18/6 του mini pack τι να κανω? Να πατήσω απενεργοποιηση για να μην χρεωθω η να τους πάρω μπας και το δώσουν δωρεάν και για άλλους μήνες μέχρι να γίνει ενοποίηση με cosmote go.

Στάλθηκε από το SM-T720 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Σε ερώτηση μου για ενδεχόμενη αλλαγή από το δορυφορικό σε ott ενώ ανανέωσα με το δορυφορικό μου είπαν για επιπλέον χρέωση και "πέναλτι" ενώ ουδέποτε τελικά δεν μου δόθηκε η επιλογή για δοκιμή του ott παρόλο που εδώ και τρεις μήνες δεν είχα οφειλές.
Η οφειλή είναι ένας λογαριασμός, ένας από τους τέσσερις στα ίδια στοιχεία συνδρομητή και έληξε 26 του μήνα...
Για μένα πάρε τηλέφωνο και ζήτα ενεργοποίηση του δοκιμαστικού μίνι πακ και αποφάσισε
 
Σε ερώτηση μου για ενδεχόμενη αλλαγή από το δορυφορικό σε ott ενώ ανανέωσα με το δορυφορικό μου είπαν για επιπλέον χρέωση και "πέναλτι" ενώ ουδέποτε τελικά δεν μου δόθηκε η επιλογή για δοκιμή του ott παρόλο που εδώ και τρεις μήνες δεν είχα οφειλές.
Η οφειλή είναι ένας λογαριασμός, ένας από τους τέσσερις στα ίδια στοιχεία συνδρομητή και έληξε 26 του μήνα...
Για μένα πάρε τηλέφωνο και ζήτα ενεργοποίηση του δοκιμαστικού μίνι πακ και αποφάσισε
Το δοκιμαστικό mini ott το έχω ήδη από 18 Μαρτίου. Να τους πω να το αφήσουν δωρεάν η αν δεν γίνεται διακοπή?

Στάλθηκε από το SM-T720 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Nέα Cosmote IP TV - OTT

γιατι εχει χρεωση ο λογαριαμος του tvott στον λογαριασμο που εκδοθηκε?
Όχι αλλά λήγει 18/6 ήταν για 3 μήνες δωρεάν. Έχει χρέωση 20 ευρώ νομίζω και άμεση πίστωση από κάτω.

Στάλθηκε από το SM-T720 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Re: Nέα Cosmote IP TV - OTT

Όχι αλλά λήγει 18/6 ήταν για 3 μήνες δωρεάν. Έχει χρέωση 20 ευρώ νομίζω και άμεση πίστωση από κάτω.

Στάλθηκε από το SM-T720 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ναι αλλα εχει χρεωθει κανονικα στο συνολο(40 ευρω επιπλεον).πατησα διακοπη.
το αγνοω?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Nέα Cosmote IP TV - OTT

ναι αλλα εχει χρεωθει κανονικα στο συνολο(40 ευρω επιπλεον).πατησα διακοπη.
το αγνοω?
Δεν ξέρω και εγώ αυτό ρωτάω αν πατήσω απενεργοποιηση αν θα χρεωθω παρακάτω.

Στάλθηκε από το SM-T720 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Re: Nέα Cosmote IP TV - OTT

ναι αλλα εχει χρεωθει κανονικα στο συνολο(40 ευρω επιπλεον).πατησα διακοπη.
το αγνοω?

Οχι φυσικα, μην το αγνοησεις.
Μιλας με εξυπηρετηση πελατων.
Το ιδιο προβλημα εχω κι εγω, εδω και 10 μερες που τους ενημερωσα ουτε φωνη ουτε ακροαση.
 
Απάντηση: Re: Nέα Cosmote IP TV - OTT

δεν ξερει κανεις?
Κάτσε σε χρέωσαν και μετά το διεκοψες? Γιατί αν το έκοψες πριν το 3μηνο δεν έπρεπε να σε χρεώσουν.

Στάλθηκε από το SM-T720 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Κάτσε σε χρέωσαν και μετά το διεκοψες? Γιατί αν το έκοψες πριν το 3μηνο δεν έπρεπε να σε χρεώσουν.

Στάλθηκε από το SM-T720 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Πρόσφατα όπως έχω ξαναπεί ενεργοποίησα το υποτιθέμενο OTT. Το απενεργοποιησα γιατί μου είπαν ότι μάλλον δεν ήταν δωρεάν. Χρεώθηκα 22 ευρώ που πρεπει να πληρωσω στον επόμενο λογαριασμό και περιμενω την απόχρέωση στον μεθεπόμενο. Εγώ το έκοψα πανω στις 3 μέρες επειδή δεν μου ξεκαθαρίζει αν είναι δωρεάν...
 
Απάντηση: Re: Nέα Cosmote IP TV - OTT

Πρόσφατα όπως έχω ξαναπεί ενεργοποίησα το υποτιθέμενο OTT. Το απενεργοποιησα γιατί μου είπαν ότι μάλλον δεν ήταν δωρεάν. Χρεώθηκα 22 ευρώ που πρεπει να πληρωσω στον επόμενο λογαριασμό και περιμενω την απόχρέωση στον μεθεπόμενο. Εγώ το έκοψα πανω στις 3 μέρες επειδή δεν μου ξεκαθαρίζει αν είναι δωρεάν...
Μήπως είχε βγει ο λογαριασμός πριν διακόψεις οπότε σε χρέωσαν οπότε όταν δουν την διακοπή θα στα επιστρέψουν?

Στάλθηκε από το SM-T720 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Re: Nέα Cosmote IP TV - OTT

Οχι φυσικα, μην το αγνοησεις.
Μιλας με εξυπηρετηση πελατων.
Το ιδιο προβλημα εχω κι εγω, εδω και 10 μερες που τους ενημερωσα ουτε φωνη ουτε ακροαση.

τους εχω στειλει μηνυμα στο fb.
 
Re: Απάντηση: Re: Nέα Cosmote IP TV - OTT

Κάτσε σε χρέωσαν και μετά το διεκοψες? Γιατί αν το έκοψες πριν το 3μηνο δεν έπρεπε να σε χρεώσουν.

Στάλθηκε από το SM-T720 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ναι καλε-εννοειται οτι δεν εχουν περασει 3 μηνες..
απλα βλεπω μια χρεωση 40 ευρω για το tv ott.
απο που προκυπτει αυτη απο την στιγμη που ειναι δωρεαν το 3μηνο?
 
Ξέρει κανείς αν υπάρχει χρονικός περιορισμός (όπως υπήρχε στο Cosmote TV Go) όσον αφορά το ποσό συχνά μπορούμε να αλλάζουμε μια ή περισσότερες από τις 4 συσκευές που μπορούμε να έχουμε εγκατεστημένη την εφαρμογή με το πακέτο των extra συσκευών;
 
Καλησπέρα σε όλους,
Όσοι εχετε cosmote tv ott πόσο καιρό πήρε να σας το ενεργοποιήσουν;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Nέα Cosmote IP TV - OTT

ναι καλε-εννοειται οτι δεν εχουν περασει 3 μηνες..
απλα βλεπω μια χρεωση 40 ευρω για το tv ott.
απο που προκυπτει αυτη απο την στιγμη που ειναι δωρεαν το 3μηνο?
Κάτσε βλέπεις χρέωση χωρίς πίστωση? Γιατί και σε μένα γράφει 40 ευρώ αλλά από κάτω έχει άμεση πίστωση οπότε πάει 0 ευρώ.

Στάλθηκε από το SM-T720 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk