*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Το pin είναι μπορεί να είναι διαφορετικό από το password και είναι αυτό που είχε αποσταλεί αρχικά, κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας.

Σε περίπτωση που δεν το έχεις στην διάθεσή σου, θα χρειαστούμε μέσω προσωπικού μηνύματος να μας επιβεβαιώσεις το ΑΦΜ του κατόχου της υπηρεσίας ώστε να προχωρήσουμε στις απαραίτητες ενέργειες.

Κώστας, Forthnet Support
 

nik1965

New member
21 August 2014
28
Re: *** Nova official support ***

Όλα οκ τώρα ,Χίλια ευχαριστώ τον Κώστα από την forthnet Support, που Κυριακή μεσημέρι τον δεκαπενταυγουστο μου έλυσε το πρόβλημα μου,ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.

Είμαστε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Κώστας, Forthnet Support
 

stonecityboys

AVClub Enthusiast
6 October 2008
866
Future World!!!
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα και Χρονια ΠΟλλα.

Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση: Το τηλεκοντρολ μου δεν δουλευει.
Ποια η διαδικασια που πρεπει να ακολουθησω?
Υπαρχει περιπτωση να γινει αντικατασταση Η θα πρεπει να αγορασω εγω αλλο?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα stonecityboys,

Στείλε μας αν θέλεις ένα pm με τον αριθμό της κάρτας Nova που έχεις ώστε να σε ενημερώσουμε σχετικά.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα stssts,

Έχουμε λάβει το pm και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώτα, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα japanese,

Δεν έχουμε λάβει το pm που μας αναφέρεις.

Θα ήθελες να δοκιμάσεις εκ νέου;

Γιώτα, Forthnet Support
 

vforvendetta85

Supreme Member
29 December 2012
3,190
Απάντηση: *** Nova official support ***

Αρχικά εκθετουμε το πρόβλημά μας και Pm αποστελλονται εάν και εφόσον σας ζητηθεί κι όχι αυτοβούλως. Παράκληση προς όλα τα μέλη για την τήρηση των ανωτέρω.
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,524
Θεσσαλονικη
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα ,σήμερα πάλι είδα τον λογαριασμό μου ηλεκτρονικά
Μετά από 20 και πλέον μέρες δεν έχει γίνει συμψηφισμός όσων έχω καταβάλει και όσων έχω χρεωθεί
Το χειρότερο καί πιό εξοργιστικό είναι ότι χρεώθηκα για την τηλ επικοινωνία με την εταιρία ,για να λύσω το λάθος του λογιστηρίου της !!!!!!!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Πετρος Νικολαιδης,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουν ξεκινήσει οι ενέργειες για το ζήτημα που μας αναφέρεις.

Αντιλαμβανόμαστε την αναστάτωση σου, ωστόσο ζητούμε την κατανόηση σου έως ότου ολοκληρωθούν οι ενέργειες που χρειάζονται.

Παραμένουμε στη διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,524
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Πετρος Νικολαιδης,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουν ξεκινήσει οι ενέργειες για το ζήτημα που μας αναφέρεις.

Αντιλαμβανόμαστε την αναστάτωση σου, ωστόσο ζητούμε την κατανόηση σου έως ότου ολοκληρωθούν οι ενέργειες που χρειάζονται.

Παραμένουμε στη διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support

Ευχαριστώ πολύ
 

Lolos21

New member
8 May 2015
83
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Ενεργοποίησα δωρεάν το Nova HD από το My Account στις 14/08/2015 το απόγευμα. Ποια ημερομηνία θεωρείται έναρξη της δέσμευσης για τους 18 μήνες; (Ρωτάω επειδή το ενεργοποίησα απόγευμα και μετά έπεφταν αργίες)
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Lolos21,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η δέσμευση για την υπηρεσία σου έχει ανανεωθεί για 18 μήνες στις 14/8/2015 λόγω της προσφοράς των HD καναλιών που ενεργοποιήθηκε.

Στη διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 

stssts

Established Member
15 November 2007
297
Θεσσαλονίκη
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
σήμερα δέχτηκα μια αντιπροσφορά από την Forthnet (είχα κάνει αίτηση φορητότητας στον ΟΤΕ)
Συμφωνήσαμε και μου είπαν ότι η ανανέωση ισχύει από σήμερα.
Πριν από λίγο όμως πήρα ένα μήνυμα στο κινητό μου που λέει "Η αίτηση μεταφοράς σας στο δίκτυο του ΟΤΕ
με αριθμό ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ έγινε δεκτή από τον πάροχο σας και βρίσκεται σε εξέλιξη. Ευχαριστούμε για την επιλογή σας"
Μπορείτε λίγο να δείτε το θέμα?
Έγινε η φορητότητα ή ανανέωσα το συμβόλαιο μου?
Ευχαριστώ πολύ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stssts,

Έχουμε απαντήσει σχετικά, στο προσωπικό μήνυμα που μας έχεις στείλει.

Κώστας, Forthnet Support