*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Καλησπέρα. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με συνάδελφο σας για να πάρω καλύτερη προσφορά, μου είπε ότι το αθλητικό πακέτο που έχω ισχύει για 12 μήνες ενώ προηγούμενοι συνάδερφοι σας μου λέγανε ότι η τιμή είναι σταθερή για πάντα. Έχω το πακέτο triple play& sportpack&κινητα στην τιμη τον 39,90 . Επίσης σε προηγούμενη επικοινωνία που είχα με συνάδερφο σας μου έλεγε ότι η συνδρομή μου λήγει τέλος Ιουλίου , ενώ ο κύριος που μίλησα πριν λίγο μου λέει ότι λήγει το Σεπτέμβρη και η τιμή μετά πάει κανονικά . Έχω την εντύπωση ότι ζούμε σε δύσκολες εποχές ( εγώ τουλάχιστον ) και προσωπικά η συγκεκριμένη τιμή με βόλευε πολύ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχει αυτή η ασυνεννοησία. Παρακαλώ θερμά την βοήθειά σας. Ευχαριστώ.

Καλημέρα yianniskyr,

Η τιμολόγηση της υφιστάμενης υπηρεσίας σου παραμένει σταθερή ανεξάρτητα με την διάρκεια δέσμευσης αυτής.

Αναφορικά με τις ενημερώσεις που έλαβες θα φροντίσουμε ώστε να ελεγχθούν σχετικά και ζητούμε συγνώμη για την όποια αναστάτωση δημιουργήθηκε.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support

Θα ήθελα να ρωτήσω γιατί ενώ ληγη το συμβόλαιο μου 10 Σεπτεμβρίου ,ζήτησα φορητότητα σε άλλο πάροχο ,το αίτημα μου έγινε δεκτό 11.08 και πρέπει να πληρώσω σύμφωνα με τον συνάδελφο σας που μιλούσα στο τηλέφωνο 37 πέναλτι ? θα ήθελα κάποια εξήγηση ,πιστεύω μετά απο 5,5 χρόνια πελάτης σας δικαιουμε μια σαφής απάντηση .Στην διάθεση σας οποιαδήποτε στοιχεία . Ευχαριστώ

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία σου βρίσκεται εκτός δέσμευσης από 31/7.

Ως εκ τούτου, σε περίπτωση διακοπής της σε περίοδο εκτός δέσμευσης, δεν προκύπτει ανάλογο πέναλτυ διακοπής.

Καλημέρα. Πριν δύο ημέρες έβαλα NOVA Full Pack με 35 ευρώ το μήνα για 12 μήνες. Μου είπαν ότι δεν περιέχονται τα HD κανάλια. Όταν συνέδεσα τον αποκωδικοποιητή είδα ότι τα κανάλια HD παίζουν κανονικά. Για πόσο διάστημα θα τα έχω;

Ευχαριστώ.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 

theo71

New member
8 August 2014
42
Re: *** Nova official support ***

Μολις διαπίστωσα ότι στο NOVAGO προστέθηκαν FOX και NICKELODEON. Μήπως θ' ακολουθήσουν discovery/national geographic?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σωστά, από σήμερα 12/8 η υπηρεσία NovaGO εμπλουτίζεται με περισσότερα live κανάλια!

Σχετικά με το ερώτημα σου για προσθήκη των καναλιών Discovery και National Geographic στο περιεχόμενο του NovaGo δεν υπάρχει προς το παρόν ενημέρωση.

Σε κάθε περίπτωση, σε ευχαριστούμε για τις προτάσεις σου καθώς σκοπός μας είναι η διαρκής βελτίωση της υπηρεσίας τόσο σε περιεχόμενο όσο και σε τεχνικό επίπεδο.

Γιώτα, Forthnet Support
 

panasol

New member
15 April 2012
51
Πάτρα
Re: *** Nova official support ***

Μετα τη δεύτερη επικοινωνία εχτες με την εξυπηρέτηση της NOVA , αναγκάζομαι να «φέρω» το πρόβλημα μου κι εδώ…τον λόγο θα τον αναφέρω στο τέλος.

Πέρυσι , τέτοια εποχή έγινα συνδρομητής στο full pack της Nova με την προσφορά των 25 ευρώ/μήνα για 18 μήνες.
Η εξόφληση του λογαριασμού γίνεται μέσω πιστωτικής κάρτας και κάθε 29 του μηνός χρεώνομαι τα 25 αυτά ευρώ.

Αμ δε….

Στις 29 Ιουλίου η Nova με χρέωσε 57 euro , κάτι το οποίο αντιλήφθηκα την περασμένη Τετάρτη , ελέγχοντας online την κίνηση της κάρτας μου
Εννοείται πως πήρα τηλ και μου είπαν ότι έχει γίνει λάθος και ενώ φαίνεται πως έχω συμβόλαιο αορίστου χρόνου (όχι απλά για 18 μήνες) το λογιστήριο ή κάποια παρόμοια υπηρεσία θεώρησε πως το συμβόλαιο είχε 12μηνη διάρκεια και συνεπώς με χρέωσε για τον Αύγουστο (αντιγραφή από τον online λογαριασμό ) “Συνδρομή NOVA Full Pack 05/08/15-31/08/15 53,69”

53,69 ευρώ αντί για 25…και άλλα 3,32 για 01/08 – 04/08
Σύνολο 57…..
Μου είπαν ότι θα ενημερώσουν το αρμόδιο τμήμα και να περιμένω τηλέφωνο από Δευτέρα
Αμ δε…(δις)
Πήρα τηλέφωνο εχτες εγώ και μου είπαν να περιμένω για όσο διάστημα χρειαστεί….
Το απαράδεκτο της υπόθεσης είναι ότι αναγκάζομαι να παίρνω εγώ για δικό τους λάθος και ,κυρίως , όταν είχε χρειαστεί να ακυρώσω την κάρτα μου για λόγους κλοπής και συνεπώς να καθυστερήσω την αυτόματη εξόφληση για 2 ημέρες , μου διέκοψαν την συνδρομή και με ανάγκασαν να πληρώσω τέλη επανασύνδεσης (ένα τρελό ποσό….δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερο , αλλά μου είχε χτυπήσει άσχημα…)

Τώρα που είναι λάθος από την πλευρά της NOVA , εγώ τι πρέπει να κάνω δηλαδή;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα panasol,

Για να μπορέσουμε να δούμε τι ακριβώς έχει συμβεί αλλά και το πώς μπορούμε να εξυπηρετήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις, μέσω pm, με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου;

Γιώτα, Forthnet Support
 

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα στην ομάδα!!
Στις 15 Σεπτεμβρίου 2015 λήγει το tripple play.
Ποτέ πρέπει να κάνω αιτημα ( αν τελικά αποφασισω) οριστικής διακοπής , με ποιον τρόπο ώστε να μην πληρωσω πέναλτυ αλλά ούτε και επιπρόσθετη χρέωση!

Με εκτίμηση
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dleyteris,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για οριστική διακοπή της υπηρεσίας σου με απώλεια του τηλεφωνικού σου αριθμού, θα χρειαστεί ανάλογο αίτημα από τον κάτοχο της υπηρεσίας σε κάποιο από τα καταστήματά μας.

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι η διακοπή της υπηρεσίας δεν πραγματοποιείται σε συγκεκριμένη προκαθορισμένη ημερομηνία, αλλά εντός 10ημέρου από την ημερομηνία υποβολής του αντίστοιχου αιτήματος διακοπής.

Επίσης, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι η ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σου, είναι 18/9/2015.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Re: *** Nova official support ***

Σε περίπτωση που ειμαι σε νησί και δεν υπάρχει κατάστημα forthnet ποια διαδικασία ακολουθώ;
Αναφέρομαι και στην απώλεια τηλεφωνικού αριθμού και στην διακοπή νόβα.

Τέλος δεν ισχύει ότι υποβαλω αίτηση 30 μέρες πριν;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Προκειμένου να βοηθήσουμε, σε αυτή τη περίπτωση μπορείς να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα κατά τη περίοδο που επιθυμείς να υποβάλεις το αίτημα διακοπής, σύμφωνα και με όσα αναφέραμε παραπάνω.

Αλέξης, Forthnet Support
 

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Re: *** Nova official support ***

Έκανα συμπληρωματική ερώτηση καθώς δεν απαντάτε ξεκάθαρα για το ποια είναι η διαδικασία για να γίνει η οριστικη διακοπη της 3play υπηρεσίας μου και με παραπέμπεται σε προσωπικό μήνυμα.
Μου αφήνετε ερωτήματα ως προς τον χρόνο που πρέπει να υποβάλλω την διακοπή έτσι ώστε να μην πληρωσω πέναλτυ.

ΥΓ εγώ γνώριζα ότι ενα μήνα πριν την λήξη συμβολαίου κάνω αίτηση διακοπής.
-Ωστόσο εδώ είναι ειδική περίπτωση καθότι δεν υπάρχει καταστημα.

Με εκτίμηση
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σύμφωνα με όσα αναφέραμε, η ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σου είναι 18/9/2015 και ως εκ τούτου η διακοπή της υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρωθεί εφόσον έχει παρέλθει η συγκεκριμένη ημερομηνία, ώστε να μην προκύψει ανάλογο πέναλτυ διακοπής.

Υπενθυμίζουμε ότι η διακοπή της υπηρεσίας δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί σε συγκεκριμένη προκαθορισμένη ημερομηνία, αλλά εντός 10ημέρου από την ημερομηνία υποβολής του αντίστοιχου αιτήματος διακοπής.

Σε κάθε περίπτωση ο σκοπός μας είναι να εξυπηρετήσουμε και για το λόγο αυτό προτείναμε να μας να μας ενημερώσεις εκ νέου κατά τη περίοδο που επιθυμείς να υποβάλεις το αίτημα διακοπής, καθώς μας ανέφερες ότι στην περιοχή που θα βρίσκεσαι δεν υπάρχει κατάστημά μας, με σκοπό να βοηθήσουμε από τη πλευρά μας στο να υποβληθεί ανάλογο αίτημα, δεδομένης της παραπάνω δυσκολίας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,052
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα έστειλα μήνυμα Σχετικά με Αλλαγή πιστωτικής κάρτας και ενημέρωσης λήξης συμβολαίου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα Στο κινητό ότι μπορώ να εξοφλω με πιστωτική. Είχα ήδη δηλωμένη Καρτα, Μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα ή στέλνουν το μήνυμα αυτό σε όλους γενικά?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα pankostas,

Έχουμε λάβει το μήνυμα σου και έχουμε ήδη απαντήσει σχετικά.

Γιώτα, Forthnet Support
 

yianniskyr

AVClub Enthusiast
26 May 2008
836
UK
Απάντηση: *** Nova official support ***

Δεν εμφανίζονται τα καινούργια κανάλια στο νόβα go που έχω .χρειαζεται να κάνω κάτι ; Χρησιμοποιώ iPhone
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα yianniskyr,

Δοκίμασε να κάνεις επέγκατάσταση και εκ νέου εγκατάσταση του plugin.
Αν παραμένει το οποιοδήποτε ζήτημα ενημέρωσε μας ώστε να το ελέγξουμε.

Κώστας, Forthnet Support
 

nik1965

New member
21 August 2014
28
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα και χρόνια πολλά, μετά από προσπάθεια αλλαγή ς συσκευή ςστο nova go γιατί μου ζήταγε το pin το οποίο είχα ξεχάσει μου έχουν μπλοκάρει καιτα δύο tablet , όταν προσπαθώ να συνδεθώ μου λέει ότι έχω υπερβεί το όριο συσκευών, ενώ δεν παίζει κανένα από τα δύο, ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα nik1965 και Χρόνια Πολλά,

Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε, θα χρειαστεί να μας στείλεις το username του NovaGo που χρησιμοποιείς με ένα προσωπικό μήνυμα.

Κώστας, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Από εδώ. Διαφορετικά μπορείς να πατήσεις πάνω στο όνομα Forthnet.Nova.Rep1 και μετά private Message.

Κώστας, Forthnet Support
 

nik1965

New member
21 August 2014
28
Re: *** Nova official support ***

Τώρα με βάζει αλλά με παραπέμπει στο Admin και ζητά pin, έβαλα το password αλλά δεν το δέχεται