*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Γεια σας,
Δεν είμαι ενεργός συνδρομητής Nova αλλά έχω το δέκτη 831 και έχει ενεργοποιηθεί η 15ήμερη προσφορά.
Για να αναβαθμίσω τον δεκτή πρέπει να κάνω τον συνδυασμό reset-power-^-V-power ή μπορώ και από το menu;
Ευχαριστώ.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Η δυνατότητα άμεσης αναβάθμισης του νέου firmware για τον δέκτη Novabox, δίνεται μέσω του Nova My Account.

Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι η χειροκίνητη διαδικασία με τον συνδυασμό πλήκτρων που μας περιγράφεις, δεν έχει προταθεί από το επίσημο support.

Για να ολοκληρωθεί η αυτόματη αναβάθμιση θα πρέπει ο αποκωδικοποιητής να είναι συνδεδεμένος με το ρεύμα. Ο απαιτούμενος χρόνος υπολογίζεται σε 30'.

Για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείς, μπορείς να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με τον αριθμό κάρτας Nova, ώστε να εξυπηρετήσουμε.

Γεια σας,
Μολίς έλαβα μηνύμα πως αυριο θα γίνει φραγή λόγω ανεξόφλητου λογαριασμού....
Είναι δυνατόν? Αν μπορουσα να το πλήρωσω θα είχε πληρωθεί αλλά με τo capital control δεν μπορώ να πάρω χρήματα απο την τράπεζα.....
Αν δεν κάνω λάθος κατι τέτοιο (η φραγη) απαγορευεται να γίνει τώρα που είναι έτσι η κατάσταση....

Αντιλαμβανόμαστε την αναστάτωση που έχει δημιουργηθεί από το γεγονός.

Είναι πολύ σημαντικό να αναφέρουμε ότι λόγω των τελευταίων εξελίξεων με την οικονομική κατάσταση της χώρας μέχρι τώρα δεν προχωρήσαμε σε καμία διακοπή παροχής υπηρεσιών και, όχι μόνο μέχρι τις 6/7 που αρχικά είχε ανακοινωθεί, αλλά δώσαμε και παράταση άλλης μιας εβδομάδας προς διευκόλυνση των πληρωμών. Δεδομένης της συμφωνίας που επιτεύχθηκε σε συνδυασμό με τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής, οι οποίοι δεν απαιτούν απαραίτητα μετρητά, επανερχόμαστε στους κανονικούς ρυθμούς τιμολόγησης.

Έτσι δίνουμε στους συνδρομητές μας τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες μας χωρίς να δημιουργούνται μεγάλες οικονομικές εκκρεμότητες.

Κατανοούμε απόλυτα ότι δεν είναι εφικτή η πληρωμή του λογαριασμού μέσω τραπέζης και για αυτό θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε με τους παρακάτω εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:
- Καταστήματα Forthnet, με χρήση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ή με μετρητά
- Με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, μέσω του nova.gr απλά καταχωρώντας τον κωδικό πληρωμής
- My Account, με ασφάλεια με τη χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας
- E-Banking

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου ώστε να εάν αντιμετωπίζεις κάποιο ζήτημα να εξυπηρετήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα. Για χρηστες με "νοβα εξοχικο", η εντολη αναβαθμισης απο το My account παει και στους δυο δεκτες ή στον ενεργό μόνο; Με τον δευτερο τι γινεται;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kostikos,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η αναβάθμιση θα γίνει ταυτόχρονα και στους 2 δέκτες σου ( κύρια και εξοχική κατοικία ) εκτός αν κάποιος από τους δύο είναι NovaBox+ (PVR).

Βασική προϋπόθεση είναι και οι δυο δέκτες να είναι στο ρεύμα και συνδεδεμένοι με το δορυφορικό κάτοπτρο.

Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την αναβάθμιση του δέκτη μπορείς να βρεις στο παρακάτω link:

http://www.nova.gr/gr/exupiretisi-p...kodikopoiiti-novabox-hd-831/suhnes-erotiseis/

Γιώτα, Forthnet Support
 

spyges

New member
10 June 2015
71
Re: *** Nova official support ***

Καλο μεσημερι.
ειμαι συνδρομητης σας και θέλω να ρωτήσω για συνάδελφο που ειναι στον οτε και θελει να ερθει στη forthnet.
τι προσφορά μπορώ να έχω. με ενδιαφέρουν απεριοριστα σταθερα και υπεραστικα, ιντερνετ 24Mbps και διεθνεις κλήσεις.
απο εκει και πέρα ποια ειναι η διαδικασια για την αλλαγή απο τον ένα πάροχο στον άλλον?υπάρχει κόστος εγκατάστασης?
ευχαριστώ
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: *** Nova official support ***

Στο παρόν νήμα η Nova θα προσφέρει επίσημη παρουσία και υποστήριξη αποκλειστικά στα μέλη του avclub.gr.

Εδώ τα μέλη του avclub θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν υποστήριξη από τη Nova για τις υπηρεσίες που τους παρέχονται από την εταιρεία, και θα μπορούν να απευθύνουν τις ερωτήσεις - απορίες τους.
 

samantas5855

New member
23 November 2014
6
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Η δυνατότητα άμεσης αναβάθμισης του νέου firmware για τον δέκτη Novabox, δίνεται μέσω του Nova My Account.

Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι η χειροκίνητη διαδικασία με τον συνδυασμό πλήκτρων που μας περιγράφεις, δεν έχει προταθεί από το επίσημο support.

Για να ολοκληρωθεί η αυτόματη αναβάθμιση θα πρέπει ο αποκωδικοποιητής να είναι συνδεδεμένος με το ρεύμα. Ο απαιτούμενος χρόνος υπολογίζεται σε 30'.

Για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείς, μπορείς να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με τον αριθμό κάρτας Nova, ώστε να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support

Χωρίς myaccount δε γίνετε;
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σύμφωνα και με τα όσα έχουν ήδη αναφερθεί , η αναβάθμιση του Novabox είναι διαθέσιμη μέσω της υπηρεσίας MyAccount.

Ωστόσο, σε περίπτωση που αντιμετωπίζεις κάποια δυσκολία με την παραπάνω διαδικασία, αν θέλεις, μπορείς να μας ενημερώσεις, μέσω προσωπικού μηνύματος, με τον αριθμό κάρτας Nova ώστε να βοηθήσουμε.

Γιώτα, Forthnet Support
 

gismo78

New member
3 May 2014
36
Re: *** Nova official support ***

Να ρωτησω κι εγω κατι εχω πληρωσει τον μηνα μου κανονικα μεσω χρεωστικης καρτας ομως ειχα ενα υπολοιπο παλαιοτερο γυρω στα 34 κι αυτη την στιγμη εχω στην καρτα μου μοναχα 17 πως μπορω να πληρωσω κι αυτο το υπολοιπο μιας και οι τραπεζες κλειστες;;;;μπορει να μου ρθει τον αλλο μηνα
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα gismo78,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης και με τους παρακάτω εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:
- Καταστήματα Forthnet με μετρητά
- E-Banking

Εφόσον υπάρχει κάποιο υπόλοιπο σε εκκρεμότητα δεν υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς του σε επόμενο λογαριασμό.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

gismo78

New member
3 May 2014
36
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα gismo78,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι υπάρχει η δυνατότητα εξόφλησης και με τους παρακάτω εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:
- Καταστήματα Forthnet με μετρητά
- E-Banking

Εφόσον υπάρχει κάποιο υπόλοιπο σε εκκρεμότητα δεν υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς του σε επόμενο λογαριασμό.

Δημήτρης, Forthnet Support

Τον προηγουμενο μηνα ειχε δυνατοτητα μεταφορας σε επομενο λογαριασμο γι αυτο και ρωτησα
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Το παραπάνω δεν υπήρξε διαθέσιμο ως δυνατότητα. Είναι όμως εύλογο, εάν ένα υπόλοιπο παραμένει να συμπεριλαμβάνεται σε επόμενο λογαριασμό.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

O αγώνας δεν μεταδίδεται προσωρινά λόγω τεχνικών ζητημάτων της παραγωγής. Η παραγωγη ειναι της Κροατικής τηλεόρασης, δεν ειναι τεχνικό πρόβλημα της NOVA.
Από λεπτό σε λεπτό αναμένουμε αποκατάσταση

Δημήτρης, Forthnet Support
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: *** Nova official support ***

Αν κάποιοι πιστεύουν πως το support είναι για "ξέσπασμα" στη Forthnet είναι γελασμένοι.
Το support είναι για να μας δίνει λύσεις και απαντήσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, και τίποτα περισσότερο.
Επιτέλους ας σεβαστούμε τα μέλη - συνδρομητές που θέλουν μάθουν και να τους λυθούν κάποιες απορίες, και πάνω απ όλα τους ανθρώπους από το support που μας εξυπηρετούν με απίστευτη ευγένεια.
Κάθε μήνυμα ενάντια των κανόνων, και απρεπείς συμπεριφοράς θα φεύγει.

Όποιος θέλει να παραπονεθεί υπάρχει το κυτίο παραπόνων στο forum.

Παρακαλώ θερμά.

Προφανώς ο διαχειριστής γράφτηκε εκεί που δεν πιάνει μελάνι. ΟΚ.

Στο εξής κάθε μήνυμα εκτός κανονισμών βάση του πρώτου ποστ θα σβήνεται χωρίς καμία προειδοποίηση. Το επόμενο "στολισμενο" μήνυμα θα φεύγει μαζί με το συντάκτη του.
 

psarakis07

New member
26 July 2011
56
Re: *** Nova official support ***

Θα παρακαλουσα να κανετε update το novago γιατι στο ios 8.4 οταν βλεπεις κ πας να γυρισεις με την μπαρα πισω παιζει 2 δευτερα κ μετα σε πεταει εξω!!!Σας ευχαριστω!!!
 

snbakos

New member
3 September 2007
64
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,

Προσπάθησα να κάνω "Αναβάθμιση εξοπλισμού" μέσα από το myaccount αλλά συνέχεια μου βγάζει μήνυμα "Η αποστολή της εντολής αναβάθμισης του αποκωδικοποιητή σου απέτυχε.......", μήπως μπορείτε να το κοιτάξετε;

Με την παραπάνω επιλογή η αναβάθμιση θα πάει και στον δέκτη που είναι στο εξοχικό ή πρέπει να γίνει κάτι επιπλέον.

Επίσης μήπως μπορείτε να βοηθήσετε με ένα χρεωστικό υπόλοιπο (2,30) που φαίνεται κατά λάθος. Αφοσρούσε την μετατροπή της υπηρεσίας από απλή σύνδεση ADSL σε 3PLAY, και από πιστωτικό που ήταν εμφανίζεται σαν χρεωστικό. (υπάρχουν όλα τα διαθέσιμα παραστατικά που φαίνεται το πρόβλημα)

Τα στοιχεία τα έχετε από προηγούμενη επικοινωνία.

Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,


Θα παρακαλουσα να κανετε update το novago γιατι στο ios 8.4 οταν βλεπεις κ πας να γυρισεις με την μπαρα πισω παιζει 2 δευτερα κ μετα σε πεταει εξω!!!Σας ευχαριστω!!!

θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία Nova Go έχει δοκιμαστεί στο λογισμικό ios 8.4 και λειτουργεί απρόσκοπτα.

Για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις αν σου εμφανίζει κάποιο μήνυμα σφάλματος ή αν κλείνει η εφαρμογή;



Καλημέρα,

Προσπάθησα να κάνω "Αναβάθμιση εξοπλισμού" μέσα από το myaccount αλλά συνέχεια μου βγάζει μήνυμα "Η αποστολή της εντολής αναβάθμισης του αποκωδικοποιητή σου απέτυχε.......", μήπως μπορείτε να το κοιτάξετε;

Με την παραπάνω επιλογή η αναβάθμιση θα πάει και στον δέκτη που είναι στο εξοχικό ή πρέπει να γίνει κάτι επιπλέον.

Επίσης μήπως μπορείτε να βοηθήσετε με ένα χρεωστικό υπόλοιπο (2,30) που φαίνεται κατά λάθος. Αφοσρούσε την μετατροπή της υπηρεσίας από απλή σύνδεση ADSL σε 3PLAY, και από πιστωτικό που ήταν εμφανίζεται σαν χρεωστικό. (υπάρχουν όλα τα διαθέσιμα παραστατικά που φαίνεται το πρόβλημα)

Τα στοιχεία τα έχετε από προηγούμενη επικοινωνία.

Ευχαριστώ


Σχετικά με το χρεωστικό υπόλοιπο 2,30 που μας αναφέρεις, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δεν αφορά την μετατροπή της υπηρεσίας από adsl σε 3play, αλλά έχει εμφανιστεί από τον λογαριασμό με ημερομηνία έκδοσης 20/04/2014 καθώς το ποσό που πληρώθηκε ήταν 2,30 λιγότερο από το σύνολο του παραστατικού.

Η μετατροπή που μας αναφέρεις ολοκληρώθηκε στις 19/3 και ο χρεωπιστωτικός είχε εκδοθεί στις 20/3/2014.


Για την αναβάθμιση του δέκτη μέσω του MyAccount, θα ήθελες να μας ενημερώσεις αν οι δέκτες είναι στο ρεύμα;


Θα θέλαμε επίσης να υπενθυμίσουμε το παρακάτω:



Καλησπέρα kostikos,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η αναβάθμιση θα γίνει ταυτόχρονα και στους 2 δέκτες σου ( κύρια και εξοχική κατοικία ) εκτός αν κάποιος από τους δύο είναι NovaBox+ (PVR).

Βασική προϋπόθεση είναι και οι δυο δέκτες να είναι στο ρεύμα και συνδεδεμένοι με το δορυφορικό κάτοπτρο.

Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την αναβάθμιση του δέκτη μπορείς να βρεις στο παρακάτω link:

http://www.nova.gr/gr/exupiretisi-p...kodikopoiiti-novabox-hd-831/suhnes-erotiseis/

Γιώτα, Forthnet Support


Στη διάθεση σας.

Γιώτα, Forthnet Support
 

giopa62

New member
13 December 2011
47
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα έχω το εξής πρόβλημα:

Είχα 2 λογαριασμούς να πληρώσω με συνολικό ποσό 100,10 ευρώ (50,20 + 49,90).

Τους πλήρωσα ταυτόχρονα με web banking Πειραιώς

Πληρωμή Forthnet / Nova 3Play Εξοφλημένη 49,90 EUR
Πληρωμή Forthnet / Nova 3Play Εξοφλημένη 50,20 EUR

με ημερομηνία 7/7.

Στο My account βλέπω:
07/07/2015 - 50.20 (πληρωμή των 50,20)
09/07/2015 - 15.90 (????????????????)

και φαίνεται να έχω οφειλή 34 ευρώ.

Τι χρειάζεστε να σας στείλω να το δείτε;
 

snbakos

New member
3 September 2007
64
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,




θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία Nova Go έχει δοκιμαστεί στο λογισμικό ios 8.4 και λειτουργεί απρόσκοπτα.

Για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις αν σου εμφανίζει κάποιο μήνυμα σφάλματος ή αν κλείνει η εφαρμογή;






Σχετικά με το χρεωστικό υπόλοιπο 2,30 που μας αναφέρεις, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δεν αφορά την μετατροπή της υπηρεσίας από adsl σε 3play, αλλά έχει εμφανιστεί από τον λογαριασμό με ημερομηνία έκδοσης 20/04/2014 καθώς το ποσό που πληρώθηκε ήταν 2,30 λιγότερο από το σύνολο του παραστατικού.

Η μετατροπή που μας αναφέρεις ολοκληρώθηκε στις 19/3 και ο χρεωπιστωτικός είχε εκδοθεί στις 20/3/2014.


Για την αναβάθμιση του δέκτη μέσω του MyAccount, θα ήθελες να μας ενημερώσεις αν οι δέκτες είναι στο ρεύμα;


Θα θέλαμε επίσης να υπενθυμίσουμε το παρακάτω:






Στη διάθεση σας.

Γιώτα, Forthnet Support



Καλησπέρα,

Και οι δύο δέκτες είναι στο ρεύμα.

Όσον αφορά το χρεωστικό υπόλοιπο έχουμε:
Λογαριασμός 30/03/2014
Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών: 58994572
Περίοδος Χρέωσης 19/03/2014-18/04/2914
Προηγούμενο υπόλοιπο 0,00
Nova Start Pack 14,90
Σύνολο 14,90

Αριθμός Παραστατικού: 5217986Λ
Προηγούμενο υπόλοιπο 0,00
σύνολο τρέχοντος λογαριασμού -2,30
Σύνολο -2,30

Τελικό ποσό πληρωμής: 12,60
Πληρωμή: 12,60 (ημερομηνία πληρωμής 10/4/2014)


Στον λογαριασμό με ημερομηνία έκδοσης 20/04/2014 που αναφέρετε, φαίνετε υπόλοιπο προηγούμενων λογαριασμών 2,30????? Αριθμός Παροχής Υπηρεσιών: 59441432
ενώ ο προηγούμενος λογαριασμός 30/03/2014 έχει πληρωθεί κανονικά και στο σύνολο του.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα giopa62,

Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, μέσω pm;

Γιώτα, Forthnet Support