*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

giopa62

New member
13 December 2011
47
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα giopa62,

Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, μέσω pm;

Γιώτα, Forthnet Support

Τα έστειλα
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,

Και οι δύο δέκτες είναι στο ρεύμα.

Όσον αφορά το χρεωστικό υπόλοιπο έχουμε:
Λογαριασμός 30/03/2014
Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών: 58994572
Περίοδος Χρέωσης 19/03/2014-18/04/2914
Προηγούμενο υπόλοιπο 0,00
Nova Start Pack 14,90
Σύνολο 14,90

Αριθμός Παραστατικού: 5217986Λ
Προηγούμενο υπόλοιπο 0,00
σύνολο τρέχοντος λογαριασμού -2,30
Σύνολο -2,30

Τελικό ποσό πληρωμής: 12,60
Πληρωμή: 12,60 (ημερομηνία πληρωμής 10/4/2014)


Στον λογαριασμό με ημερομηνία έκδοσης 20/04/2014 που αναφέρετε, φαίνετε υπόλοιπο προηγούμενων λογαριασμών 2,30????? Αριθμός Παροχής Υπηρεσιών: 59441432
ενώ ο προηγούμενος λογαριασμός 30/03/2014 έχει πληρωθεί κανονικά και στο σύνολο του.




Η πληρωμή που μας αναφέρεις, στις 10/4/2014 για το ποσό 12,60 εμφανίζεται κανονικά στα συστήματα μας.

Πραγματοποιώντας την, μηδενίστηκε το υπόλοιπο σου.

Η επόμενη έκδοση λογαριασμού για την υπηρεσία σου έγινε στις 20/4/2014 ( αριθμός παραστατικού 5635496Λ ) με ποσό 30.64 .
Παράλληλα, την ίδια ημέρα εκδόθηκε ακόμη ένα παραστατικό ( αριθμός παραστατικού 5682738Λ ) με ποσό 0.28 και αφορούσε κλήσεις που είχαν πραγματοποιηθεί μέχρι τη μετατροπή της υπηρεσίας σου σε 3play.

Συνολικά, το υπόλοιπο του λογαριασμού ήταν 30,92 και η πληρωμή που πραγματοποιήθηκε ήταν στις 29/04/2014 με ποσό 28.62 .

Άρα, 30,92- 28,62 = 2,30

Το υπόλοιπο 2,30 που μας αναφέρεις εμφανίστηκε στα παραστατικά σου πρώτη φορά στο παραστατικό που εκδόθηκε στις 20/05/2014.

Σχετικά με το ζήτημα που μας αναφέρεις με την αναβάθμιση του δέκτη μέσω της υπηρεσίας MyAccount, σε δικό μας έλεγχο δεν υπήρξε κάποιο ζήτημα.

Θα ήθελες να δοκιμάσεις εκ νέου και να μας ενημερώσεις;




Τα έστειλα



Έχουμε λάβει το σχετικό pm.

Θα ελέγξουμε τα όσα μας ανέφερες και θα σε ενημερώσουμε σχετικά.


Γιώτα, Forthnet Support
 

snbakos

New member
3 September 2007
64
Re: *** Nova official support ***

Η πληρωμή που μας αναφέρεις, στις 10/4/2014 για το ποσό 12,60 εμφανίζεται κανονικά στα συστήματα μας.

Πραγματοποιώντας την, μηδενίστηκε το υπόλοιπο σου.

Η επόμενη έκδοση λογαριασμού για την υπηρεσία σου έγινε στις 20/4/2014 ( αριθμός παραστατικού 5635496Λ ) με ποσό 30.64 .
Παράλληλα, την ίδια ημέρα εκδόθηκε ακόμη ένα παραστατικό ( αριθμός παραστατικού 5682738Λ ) με ποσό 0.28 και αφορούσε κλήσεις που είχαν πραγματοποιηθεί μέχρι τη μετατροπή της υπηρεσίας σου σε 3play.

Συνολικά, το υπόλοιπο του λογαριασμού ήταν 30,92 και η πληρωμή που πραγματοποιήθηκε ήταν στις 29/04/2014 με ποσό 28.62 .

Άρα, 30,92- 28,62 = 2,30

Το υπόλοιπο 2,30 που μας αναφέρεις εμφανίστηκε στα παραστατικά σου πρώτη φορά στο παραστατικό που εκδόθηκε στις 20/05/2014.

Σχετικά με το ζήτημα που μας αναφέρεις με την αναβάθμιση του δέκτη μέσω της υπηρεσίας MyAccount, σε δικό μας έλεγχο δεν υπήρξε κάποιο ζήτημα.

Θα ήθελες να δοκιμάσεις εκ νέου και να μας ενημερώσεις;

Γιώτα, Forthnet Support


Ξαναδοκίμασα για αναβάθμιση και πάλι τα ίδια λέει....


Όσον αφορά τον λογαριασμό.
Ο λογαριασμός που εκδόθηκε ήταν 30,64
Η πληρωμή ήταν 28,62.
Σε αυτά συμφωνούμε.

Αλλά στον λογαριασμό 30,64 και ειδικά στην ανάλυση του φαίνεται προηγούμενο υπόλοιπο 2,30 (Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών 59441432, μπορώ να σας το επισυνάψω αν θέλετε), οπότε το σύνολο πρέπει να είναι λάθος.
Άρα 30,64 - 2,30 = 28,34 + 0,28 = 28,62 δηλαδή το ποσό που πληρώθηκε.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε περαιτέρω, στείλε μας μέσω προσωπικού μηνύματος την εικόνα του παραστατικού που μας αναφέρεις καθώς και να ενημερωθούμε με τη διεύθυνση mail που χρησιμοποιείς ώστε να αποστείλουμε τα pdf των λογαριασμών που έχουν αναφερθεί παραπάνω.

Γιώτα, Forthnet Support
 

snbakos

New member
3 September 2007
64
Re: *** Nova official support ***

Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε περαιτέρω, στείλε μας μέσω προσωπικού μηνύματος την εικόνα του παραστατικού που μας αναφέρεις καθώς και να ενημερωθούμε με τη διεύθυνση mail που χρησιμοποιείς ώστε να αποστείλουμε τα pdf των λογαριασμών που έχουν αναφερθεί παραπάνω.

Γιώτα, Forthnet Support

Έχετε μήνυμα.
 

therock003

Senior Member
29 June 2008
623
Re: *** Nova official support ***

Που μπορω να βρω τον αριθμο συνδρομητη μου Νοβα, και σε ποιο τηλεφωνο καλω για να ρωτησω πληροφοριες σχετικα με το λογαριασμο μου
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα therock003,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Αν θέλεις μπορείς να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου (πχ. ΑΦΜ, Αρ. Κάρτας Nova) μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να μπορέσουμε να σε εξυπηρετήσουμε από τη πλευρά μας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

therock003

Senior Member
29 June 2008
623
Re: *** Nova official support ***

Επειδη δε θελω να δινω στοιχεια ηλεκτρονικα, (ουτε μεσω PM) σε ποιον αριθμο μπορω να καλεσω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Μπορείς να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών Nova, καλώντας στο 18345.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

palm238

New member
5 December 2008
91
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα
Σημερα βλεποντας τον λογαριασμο μου my account στα στοιχεια υπηρεσιας ειδα ημερομηνια ενεργοποιησης 29/5/2015 ενω το συμβολαιο μου ξεκινησε 20/6/2014 για 18μηνο.Η μονη αλλαγη που εχω κανει ειναι η καταργηση των hd μολις εκλεισε ο χρονος.Για αυτο θα ηθελα να ξερω ποτε ληγει το συμβολαιο μου.Τα στοιχεια μου πρεπει να τα εχετε απο προηγουμενη επικοινωνια μας για διακοπη των hd.
Ευχαριστω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα palm238,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η ημερομηνία ενεργοποίησης που αναφέρεται στην υπηρεσία My Account, λαμβάνει ενημέρωση από την τελυταία μεταβολή που πραγματοποιήθηκε στην υπηρεσία σου.

Η ημερομηνία της 18μηνης δέσμευσης της υπηρεσίας σου, υπολογίζεται από 11/6/2014 όπου και πραγματοποιήθηκε η ενεργοποίηση της υπηρεσίας σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

5giannis

New member
13 December 2014
69
Απάντηση: *** Nova official support ***

Από τις 06-07-2015 εκκρεμή μια απάντηση σας με τον λογαριασμό μου και την χρέωση 24,90 καλά είναι τόσο δύσκολο να δείτε το σύστημα για να έχω μια απάντηση . Όμως εγώ θέλω να κατέβω στην πόλη να κάνω 80 χιλομ για να είμαι ένταξη στους λογαριαμους με εσάς όμως το κάνετε δύσκολο
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα 5giannis,

Σύμφωνα με όσα έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενες επικοινωνίες μας, μόλις ολοκληρωθούν οι απαραίτητες ενέργειες, θα υπάρξει και η ανάλογη ενημέρωση.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

5giannis

New member
13 December 2014
69
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

εγώ βλέπω σε συνδρομητές Forthnet -Nova μέσα στο forum σε ερωτήσεις πάνω σε λογαριαμούς τους απαντάται αμέσως , τόση αναμονή με εμένα αρχίζω και χάνω την εμπιστοσύνη σας
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Είναι σημαντικό να διευκρινίσουμε ότι κάθε ζήτημα είναι διαφορετικό, εξετάζεται μεμονωμένα και αντίστοιχα δρομολογούνται οι οποίες ενέργειες είναι απαραίτητες.

Για το λόγο αυτό ανάλογα με το ζήτημα που προκύπτει, ποικίλει και ο χρόνος διεκπεραίωσης.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

5giannis

New member
13 December 2014
69
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

με τα λεγόμενα σας και ο χρόνος διεκπεραίωσης που είναι μεγάλος δείχνει ότι τα 24,90 έγιναν αέρας δεν υπάρχει στο σύστημα σας αυτό το ποσών ,για αυτό μου λες 'ότι είναι διαφορετικό δεν μου το βγάζεις από το μυαλό , αλώστε και το υποκατάστημα της Μυτιλήνης αυτό μου είπαν, έχουν και θράσος ......... σε αυτούς που τα πλήρωσα όμως έχω την απόδειξη πληρωμής Λυπάμαι και μετανιώνω
 

psarakis07

New member
26 July 2011
56
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία Nova Go έχει δοκιμαστεί στο λογισμικό ios 8.4 και λειτουργεί απρόσκοπτα.

Για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις αν σου εμφανίζει κάποιο μήνυμα σφάλματος ή αν κλείνει η εφαρμογή;

Στη διάθεση σας.

Γιώτα, Forthnet Support


Απλα με πεταει εξω κ κλεινει η εφαρμογη!!!δεν βγαζει καποιο μηνυμα!!εχω ipad air 8.4
 
Last edited by a moderator:

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλημερα.
Στης 16-07 τελειωσε η χρονική περίοδος που είχα τα HD δωρεάν.
Ισχύει ακομη οτι αν κάνω εγγραφη στο My Account θα τα πάρω δωρεάν για πάντα
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,

Απλα με πεταει εξω κ κλεινει η εφαρμογη!!!δεν βγαζει καποιο μηνυμα!!εχω ipad air 8.4

Αρχικά δοκίμασε να κάνεις απεγκατάσταση της εφαρμογής και εκ νέου εγκατάσταση, και ενημέρωσε μας αν παραμένει κάποιο ζήτημα.


Καλημερα.
Στης 16-07 τελειωσε η χρονική περίοδος που είχα τα HD δωρεάν.
Ισχύει ακομη οτι αν κάνω εγγραφη στο My Account θα τα πάρω δωρεάν για πάντα

Μπορείς να λάβεις την προσφορά για τα κανάλια HD, που θα είναι για πάντα δωρεάν με την ανάλογη ανανέωση συμβολαίου για 18 μήνες, μέσα από το my account, είτε σε ένα από τα καταστήματά μας, ακόμα και τηλεφωνικά από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Σε περίπτωση που επιθυμείς να προχωρήσεις στην ανανέωση αυτή, μπορούμε να ενημερώσουμε και από εδώ ώστε να σε καλέσει ένας συνάδελφος.

Κώστας, Forthnet Support
 

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Απάντηση: *** Nova official support ***

Εκανα εγγραφη στο my account
δεν χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο?