Re: *** Nova official support ***
Καλησπέρα,
Και οι δύο δέκτες είναι στο ρεύμα.
Όσον αφορά το χρεωστικό υπόλοιπο έχουμε:
Λογαριασμός 30/03/2014
Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών: 58994572
Περίοδος Χρέωσης 19/03/2014-18/04/2914
Προηγούμενο υπόλοιπο 0,00
Nova Start Pack 14,90
Σύνολο 14,90
Αριθμός Παραστατικού: 5217986Λ
Προηγούμενο υπόλοιπο 0,00
σύνολο τρέχοντος λογαριασμού -2,30
Σύνολο -2,30
Τελικό ποσό πληρωμής: 12,60
Πληρωμή: 12,60 (ημερομηνία πληρωμής 10/4/2014)
Στον λογαριασμό με ημερομηνία έκδοσης 20/04/2014 που αναφέρετε, φαίνετε υπόλοιπο προηγούμενων λογαριασμών 2,30????? Αριθμός Παροχής Υπηρεσιών: 59441432
ενώ ο προηγούμενος λογαριασμός 30/03/2014 έχει πληρωθεί κανονικά και στο σύνολο του.
Η πληρωμή που μας αναφέρεις, στις 10/4/2014 για το ποσό 12,60 εμφανίζεται κανονικά στα συστήματα μας.
Πραγματοποιώντας την, μηδενίστηκε το υπόλοιπο σου.
Η επόμενη έκδοση λογαριασμού για την υπηρεσία σου έγινε στις 20/4/2014 ( αριθμός παραστατικού 5635496Λ ) με ποσό 30.64 .
Παράλληλα, την ίδια ημέρα εκδόθηκε ακόμη ένα παραστατικό ( αριθμός παραστατικού 5682738Λ ) με ποσό 0.28 και αφορούσε κλήσεις που είχαν πραγματοποιηθεί μέχρι τη μετατροπή της υπηρεσίας σου σε 3play.
Συνολικά, το υπόλοιπο του λογαριασμού ήταν 30,92 και η πληρωμή που πραγματοποιήθηκε ήταν στις 29/04/2014 με ποσό 28.62 .
Άρα, 30,92- 28,62 = 2,30
Το υπόλοιπο 2,30 που μας αναφέρεις εμφανίστηκε στα παραστατικά σου πρώτη φορά στο παραστατικό που εκδόθηκε στις 20/05/2014.
Σχετικά με το ζήτημα που μας αναφέρεις με την αναβάθμιση του δέκτη μέσω της υπηρεσίας MyAccount, σε δικό μας έλεγχο δεν υπήρξε κάποιο ζήτημα.
Θα ήθελες να δοκιμάσεις εκ νέου και να μας ενημερώσεις;
Έχουμε λάβει το σχετικό pm.
Θα ελέγξουμε τα όσα μας ανέφερες και θα σε ενημερώσουμε σχετικά.
Γιώτα, Forthnet Support