Re: *** Nova official support ***
Καλημέρα σας,
Μια ερώτηση. Πήρα το Θέμα για την προσφορά του nova go, έκανα την εγγραφή, αλλά την έκανα σε desktop. Δε λειτουργεί όμως. Πήγα στο laptop, πάω να συνδεθώ, μου λέει έχεις περάσει το όριο των συσκευών. Πως το λύνουμε αυτό? (δεν είμαι συνδρομητής nova/forthnet)
Μπορείς να βρεις χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την λειτουργία της υπηρεσίας
εδώ και θα προτείναμε να ελέγξεις αν το laptop που επιθυμείς να χρησιμοποιήσεις πληροί τις προϋποθέσεις που χρειάζονται (Σε ποιες συσκευές διατίθεται η υπηρεσία Nova GO).
Για να πραγματοποιήσεις ανανέωση της συσκευής θα χρειαστεί να επισκεφθείς τον σύνδεσμο:
http://www.nova.gr/protothema/ και να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα:Πώς το αποκτώ - Ανανέωση
Υπενθυμίζουμε ότι η υπηρεσία NovaGO διατίθεται μόνο μέσω φορητών συσκευών Laptop, Tablets, Smartphones και δεν υποστηρίζεται η δυνατότητα παρακολούθησης της υπηρεσίας μέσω τρίτων συσκευών, τηλεοράσεων, εξωτερικών monitor κλπ.
Καλησπέρα. Πέρασα του κωδικούς απο το nova go σε ενα καινούργιο laptop και μετά απο αυτόματη ενημέρωση που έκανε ο υπολογιστής στους drivers οταν πάω να συνδεθώ στην υπηρεσία μου λέει οτι εχω φτάσει στο οριο τον επιτρεπόμενων συσκευών και οτι πρέπει να κάνω ανανέωση των συσκευών.
Το πρόβλημα ειναι οτι δεν μπορώ να κάνω ανανέωση γιατί είχα κάνει πριν λίγες ημέρες.
Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου καθώς και με το username που χρησιμοποιείς για την υπηρεσία NovaGo ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;
Γιώτα, Forthnet Support