*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα teodgeor,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η παραπάνω προσφορά έχει λήξει από 05/08/15, λόγω εξάντλησης των αποθεμάτων.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

paolo222

New member
21 December 2012
55
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα πως μπορω να κανω την Ανανέωση Συσκευής μου εκτος από το Nova My Account?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα paolo222,

Η ανανέωση συσκευής γίνεται μόνο μέσω του MyAccount. Αν αντιμετωπίζεις κάποιο ζήτημα μπορείς να μας ενημερώσεις σχετικά με ένα pm.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

giannis1010

Senior Member
8 November 2007
498
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,
Σας έχω στείλει σχετικό μήνυμα με ένα πρόβλημα που έχω με το υπόλοιπο λογαριασμό μου…

Ευχαριστώ πολύ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα giannis1010,

Σε ευχαριστούμε για τα στοιχεία.

Όπως έχουμε ενημερώσει και στο σχετικό pm, θα το ελέγξουμε και θα επανέλθουμε.

Γιώτα, Forthnet Support
 

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,052
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας μια ερώτηση σχετικά με το vdsl. Μένω Κατερινη σε απόσταση περίπου 1,5 χλμ. Από το κέντρο. Υπάρχει περίπτωση αναβάθμισης σε vdsl περιμετρικα του Κέντρου από την forthnet ή είναι θέμα του ΟΤΕ να εγκαταστήσει σταθμούς? Και αν ναι υπάρχει κάποιο χρονικό σχεδιάγραμμα . Ευχαριστώ.
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα. Σε ios9 iphone6 δεν λειτουργει η εφαρμογη. Τι κανουμε;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας μια ερώτηση σχετικά με το vdsl. Μένω Κατερινη σε απόσταση περίπου 1,5 χλμ. Από το κέντρο. Υπάρχει περίπτωση αναβάθμισης σε vdsl περιμετρικα του Κέντρου από την forthnet ή είναι θέμα του ΟΤΕ να εγκαταστήσει σταθμούς? Και αν ναι υπάρχει κάποιο χρονικό σχεδιάγραμμα . Ευχαριστώ.

Καλησπέρα pankostas,

Σχετικά με το ερώτημά σου, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η Εταιρία μας παρέχει την υπηρεσία VDSL απ' ευθείας από το Αστικό Κέντρο της εκάστοτε περιοχής και όχι μέσω ενδιάμεσου υπαίθριου κατανεμητή (KV).
Βασική προϋπόθεση για την παροχή της υπηρεσίας είναι το μήκος βρόχου της γραμμής να μην ξεπερνά τα 800m.

Ωστόσο εξετάζεται η αναβαθμισμένη παροχή της υπηρεσίας, χωρίς όμως να είναι προς το παρόν να υπάρχει κάποιο ανακοινώσιμο χρονοδιάγραμμα.

Καλημερα. Σε ios9 iphone6 δεν λειτουργει η εφαρμογη. Τι κανουμε;

Καλησπέρα polakis,

Είναι ενήμερο το αρμόδιο τμήμα εξέλιξης της εφαρμογής για τις απαραίτητες ενέργειες.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

petros45

New member
14 July 2014
42
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.Μια ερωτηση Ποσες μερες κανει να μεταβεί η γραμμη μου από τον οτε σε εσας???Ευχαριστω.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα petros45,

Η διαδικασία της φορητότητας διαρκεί κατά προσέγγιση 15 ημέρες από την ημερομηνία καταχώρισης της αίτησης. Εάν θέλεις μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία τα οποία δηλώθηκαν στην αίτηση ώστε να ελέγξουμε την πορεία ενεργοποίησης της υπηρεσίας σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

blackbullet

New member
2 October 2014
1
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σε όλους,εμένα ο αποκωδικοποιητης της Nova μου βγάζει σφάλμα E101-29 Νο MSK στο pause ή στην εγγραφή κλπ, τι να κάνω? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα blackbullet,

Στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της συνδρομής σου ώστε να ελέγξουμε το ζήτημα που αναφέρεις και να εξυπηρετήσουμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

billvas21

New member
29 November 2011
50
Re: *** Nova official support ***

Μια ερώτηση. Πήρα το Θέμα για την προσφορά του nova go, έκανα την εγγραφή, αλλά την έκανα σε desktop. Δε λειτουργεί όμως. Πήγα στο laptop, πάω να συνδεθώ, μου λέει έχεις περάσει το όριο των συσκευών. Πως το λύνουμε αυτό? (δεν είμαι συνδρομητής nova/forthnet)
 

johnarosagr

New member
20 September 2015
5
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Πέρασα του κωδικούς απο το nova go σε ενα καινούργιο laptop και μετά απο αυτόματη ενημέρωση που έκανε ο υπολογιστής στους drivers οταν πάω να συνδεθώ στην υπηρεσία μου λέει οτι εχω φτάσει στο οριο τον επιτρεπόμενων συσκευών και οτι πρέπει να κάνω ανανέωση των συσκευών.
Το πρόβλημα ειναι οτι δεν μπορώ να κάνω ανανέωση γιατί είχα κάνει πριν λίγες ημέρες.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Μια ερώτηση. Πήρα το Θέμα για την προσφορά του nova go, έκανα την εγγραφή, αλλά την έκανα σε desktop. Δε λειτουργεί όμως. Πήγα στο laptop, πάω να συνδεθώ, μου λέει έχεις περάσει το όριο των συσκευών. Πως το λύνουμε αυτό? (δεν είμαι συνδρομητής nova/forthnet)

Μπορείς να βρεις χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την λειτουργία της υπηρεσίας εδώ και θα προτείναμε να ελέγξεις αν το laptop που επιθυμείς να χρησιμοποιήσεις πληροί τις προϋποθέσεις που χρειάζονται (Σε ποιες συσκευές διατίθεται η υπηρεσία Nova GO).

Για να πραγματοποιήσεις ανανέωση της συσκευής θα χρειαστεί να επισκεφθείς τον σύνδεσμο: http://www.nova.gr/protothema/ και να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα:Πώς το αποκτώ - Ανανέωση

Υπενθυμίζουμε ότι η υπηρεσία NovaGO διατίθεται μόνο μέσω φορητών συσκευών Laptop, Tablets, Smartphones και δεν υποστηρίζεται η δυνατότητα παρακολούθησης της υπηρεσίας μέσω τρίτων συσκευών, τηλεοράσεων, εξωτερικών monitor κλπ.

Καλησπέρα. Πέρασα του κωδικούς απο το nova go σε ενα καινούργιο laptop και μετά απο αυτόματη ενημέρωση που έκανε ο υπολογιστής στους drivers οταν πάω να συνδεθώ στην υπηρεσία μου λέει οτι εχω φτάσει στο οριο τον επιτρεπόμενων συσκευών και οτι πρέπει να κάνω ανανέωση των συσκευών.
Το πρόβλημα ειναι οτι δεν μπορώ να κάνω ανανέωση γιατί είχα κάνει πριν λίγες ημέρες.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου καθώς και με το username που χρησιμοποιείς για την υπηρεσία NovaGo ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώτα, Forthnet Support
 

johnarosagr

New member
20 September 2015
5
Re: *** Nova official support ***

Το username ειναι minoas30 θα θέλατε να σας στειλω ξαι τα αλλα σε προσωπικό μήνυμα?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα και πάλι johnarosagr ,

Ναι, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις μέσω pm με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 

braindamagedcg

New member
29 August 2015
23
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Μετά από την ολιγόωρη πρωινή βροχή πλέον ο δέκτης μου εμφανίζει ότι δεν έχει σήμα. Σημειώνω ότι πρόσφατα αναβαθμίστηκα με multiview και τον δέκτη pvr και πριν λίγες ημέρες ο τεχνικός της nova έβαλε το καινούριο μάτι. Πριν την αλλαγή δεν υπήρχε ποτέ πρόβλημα με τις καιρικές συνθήκες. Να κάνω επαναφορά στις εργοστασιακές ή δεν θα βοηθήσει;