*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,587
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα braindamagedcg,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι κατά τη διάρκεια έντονης βροχόπτωσης ή άλλων καιρικών φαινομένων (δυνατός άνεμος, χιονόπτωση κτλ) ενδέχεται να παρουσιάζεται πρόβλημα στη λήψη σήματος.
Αυτό οφείλεται στο φυσικό εμπόδιο που δημιουργείται στην επικοινωνία του δορυφόρου με το δορυφορικό κάτοπτρο.

Σε περίπτωση που το πρόβλημα παραμένει και χωρίς να υφίσταται οποιοδήποτε καιρικό φαινόμενο, μπορείς να μας ενημερώσεις εκ νέου σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου ώστε να προβούμε στους απαραίτητους ελέγχους.


Γιώτα, Forthnet Support
 

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Re: *** Nova official support ***

Υπαρχει καποιος τεχνικος τροπος-συσκευη για να εχει κοποιος ισχυροτερο σημα στο υπαρχον πιατο ?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,587
Re: *** Nova official support ***

Σύμφωνα και με όσα αναφέραμε, κατά τη διάρκεια καιρικών φαινομένων ενδέχεται να παρουσιάζεται ζήτημα στη λήψη του σήματος.

Εφόσον διαπιστώσεις ζήτημα στη λήψη του σήματος χωρίς να υφίσταται οποιοδήποτε καιρικό φαινόμενο, θα χρειαστεί να πραγματοποιηθεί επίσκεψη από δικό μας τεχνικό, ο οποίος κατόπιν του απαραίτητου ελέγχου, θα αποφασίσει τι είδους εργασία πρέπει να γίνει στην εγκατάσταση σου και να σου δώσει τη κατάλληλη λύση.

Αλέξης, Forthnet Support
 

billvas21

New member
29 November 2011
50
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,



Μπορείς να βρεις χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την λειτουργία της υπηρεσίας εδώ και θα προτείναμε να ελέγξεις αν το laptop που επιθυμείς να χρησιμοποιήσεις πληροί τις προϋποθέσεις που χρειάζονται (Σε ποιες συσκευές διατίθεται η υπηρεσία Nova GO).

Για να πραγματοποιήσεις ανανέωση της συσκευής θα χρειαστεί να επισκεφθείς τον σύνδεσμο: http://www.nova.gr/protothema/ και να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα:Πώς το αποκτώ - Ανανέωση

Υπενθυμίζουμε ότι η υπηρεσία NovaGO διατίθεται μόνο μέσω φορητών συσκευών Laptop, Tablets, Smartphones και δεν υποστηρίζεται η δυνατότητα παρακολούθησης της υπηρεσίας μέσω τρίτων συσκευών, τηλεοράσεων, εξωτερικών monitor κλπ.

Ναι, πληροί τις προϋποθέσεις. Ανανέωση δεν μπορώ να κάνω, μου λέει ότι το κουπόνι έχει ήδη χρησιμοποιθεί

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Πλέον μου λέει ότι "Δεν επιτρέπεται το Unbind (υπέρβαση συχνότητας)". Αλλά εγώ δεν την άλλαξα τη συσκευή. Είχα κάνεει την εγγραφή από desktop και απλά ακολούθησα τις οδηγίες που μου δώσατε.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,587
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα billvas21,

Eνημέρωσέ μας σε προσωπικό μήνυμα με το username, τον αριθμό του κουπονιού καθώς και το κινητό που έχεις δηλώσει ώστε να το ελέγξουμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

mitnik

Established Member
20 June 2006
266
Απάντηση: *** Nova official support ***

Μόλις ήρθε μήνυμα από τον ΟΤΕ ότι ο πάροχος μου (nova) έκανε δεκτή την αίτηση για αλλαγή δικτύου (χωρίς κάποια αντιπροσφορα παρακαλώ ). Έχω 3play, πρέπει να κάνω κάτι εγώ ή θα κοπούν όλα αυτόματα; (τηλ. Ίντερνετ, τηλεόραση).
Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,587
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα mitnik,

Για τη διακοπή των υφιστάμενων υπηρεσιών σου δεν χρειάζεται να πραγματοποιηθεί κάποια ενέργεια από τη πλευρά σου. Με την ολοκλήρωση της ενεργοποίησης των υπηρεσιών σου στο νέο πάροχο, αντίστοιχα θα διακοπεί η παροχή των υπηρεσιών μας.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

ilise

Supreme Member
3 August 2006
3,270
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα σας,
Βοηθατε ρε παιδια γιατι μπερδευτηκα,
Εχω τον 831 και χτες εκανα αναβαθμιση στο πακετο για τα cinema οποτε λεω να παρω τον 865 για να γραφω κιολας καμμια ταινια πραγμα που δεν μπορω να κανω με τον 831 τωρα,
Θεωρουσα οτι πρεπει να αγορασω τον 865 να παω σπιτι να τον συνδεσω να βγαλω την καρτα απο τον 831 να τη βαλω στον 865 και να παρω τηλεφωνο στη nova να πανρεψει την καρτα μου με το νεο δεκτη. Ετσι τουλαχιστο εκανα σε αγγλικο πακετο που εχω οταν αλλαξα δεκτη.
Αμ δε?
Στην εξυπηρετηση πελατων που πηρα και μιλησα με το τεχνικο τμημα μου ειπαν οτι πρεπει να παω σε ενα καταστημα forthnet να αγορασω τον 865 και θα μου δωσουν και καρτα μαζι η οποια θα ειναι παντρεμενη με τον συγκεκριμενο δεκτη. Ο αλλος δεκτης με την καρτα μπορει να χρησιμοποιηθει στο εξιχικο. Οταν τους μετεφερα τα παραπανω μου ειπαν οτι ενω γινεται δεν το κανουν.
Ρωτησα τι γινεται με τη νεα καρτα? Πως θα μεταφερθουν οι υπηρεσιες απο την προηγουμενη?
Δεν ειναι πιο ευκολο να παντρεψουν την καλια καρτα του 831 με τον 865 οπως κανουν στο εξωτερικο και να τελειωνουμε?
Αλλη ερωτηση,
Υπαρχουν σημεια πωλησης οπως ο Κωτσοβοολος και το mediamarkt. Μπορω απο εκει να αγορασω τον 865 η αναγκαστικα πρεπει να παω σε καταστημα forthnet? Θα βολευε αν αγοραζα μονο το δεκτη και μετε επαιρνα τηλεφωνο για παντρεμα με το νεο δεκτη.
Βοηθατε παιδια!
Νικος
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,587
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα ilise,

Η διαδικασία για την αναβάθμιση του δέκτη θα χρειαστεί να γίνει μέσω καταστήματος forthnet καθώς για την λειτουργία του NovaBox+ θα χρειαστεί να δρομολογηθεί επίσκεψη τεχνικού για την αναβάθμιση της υφιστάμενης εγκατάστασης σου.
Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι με κάθε παροχή νέου αποκωδικοποιητή αντίστοιχα παρέχεται και νέα κάρτα.

Εφόσον θα έχεις σε λειτουργία το νέο αποκωδικοποιητή, μπορείς εκ των υστέρων να ενεργοποιήσεις με τον προηγούμενο την υπηρεσία του εξοχικού.

Στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνηση.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

thagkol

New member
8 April 2010
85
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.
Έκανα φορητότητα στον ΟΤΕ, η οποία ολοκληρώθηκε στις 12/9. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα στο κινητό ότι εκδόθηκε λογαριασμός με ποσό ακριβώς 0, ενώ κανονικά θεωρώ θα έπρεπε να είναι πιστωτικό αναλογικά για τις μέρες που δεν ήταν η γραμμή μου σε εσάς (είχα προπληρώσει πάγιο έως τις 18/9, δηλαδή είχα προπληρώσει 6 μέρες παραπάνω).
Σας στέλνω με pm τα στοιχεία μου. Δεν ξέρω αν εκδίδεται χωριστά εκκαθαριστικός λογαριασμός, παρακαλώ κοιτάξτε το. Από το My Αccount δεν ανοίγει ο αναλυτικός λογαριασμός για να δω τι ακριβώς έχει λάβει υπόψη του. Προηγούμενα υπόλοιπα από παλιούς λογαριασμούς δεν υπάρχουν, καθότι είχα πάγια εντολή με πιστωτική και ο τελευταίος λογαριασμός έχει εξοφληθεί κανονικά μέσω αυτής.
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,587
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα thagkol,

Ελέγχουμε το ζήτημα που αναφέρεις σε συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα και για οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

ilise

Supreme Member
3 August 2006
3,270
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα ilise,

Η διαδικασία για την αναβάθμιση του δέκτη θα χρειαστεί να γίνει μέσω καταστήματος forthnet καθώς για την λειτουργία του NovaBox+ θα χρειαστεί να δρομολογηθεί επίσκεψη τεχνικού για την αναβάθμιση της υφιστάμενης εγκατάστασης σου.
Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι με κάθε παροχή νέου αποκωδικοποιητή αντίστοιχα παρέχεται και νέα κάρτα.

Εφόσον θα έχεις σε λειτουργία το νέο αποκωδικοποιητή, μπορείς εκ των υστέρων να ενεργοποιήσεις με τον προηγούμενο την υπηρεσία του εξοχικού.

Στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνηση.

Δημήτρης, Forthnet Support

Ευχαριστω πολυ Δημητρη,
Θα παω τοτε σε καταστημα forthnet για τα σχετικα. Επισκεψη τεχνικου δεν χρειαζομαι γιατι και πιατο 1,20 giberdini εχω χρονια τωρα και twin LNB οποτε ηδη εχω δυο καλωδια να κατεβαινουν απο το συγκεκριμενο πιατο. Δεν βλεπω λοιπον τι θα ερθει να κανει ο τεχνικος στην εγκατασταση μου, παλια καραβανα εγω στα δορυφορικα ισως μαθει κατι ο τεχνικος που θα ερθει (αστειευομαι βαβαια)
Οντας στο δημοσιο βλεπω πολλα στραβα τα οποια βγαζουν ματι. Το κακο ειναι οτι βλεπω επισης λαθος κινησεις και στον ιδωτικο τομεα και εξηγουμαι,
Πες μου σε παρακαλω γιατι δεν ειναι δυνατον να γινει για την καρτα οτι κανουν σε πακετα τερατα. Δηλαδη βγαζω την καρτα απο τον ενα δεκτη την βαζω στον αλλο παιρνω τηλεφωνο δινεται διαζυγιο με τον πρωτο και παντρευεται με τον δευτερο. Τοσο απλο και τοσο φτηνο.
Τωρα αλλη καρτα για νεο δεκτη γιατι? Αντε να το καταπιω για καποιον που εχει εξοχικο και θελει να βλεπει και εκει. Ξεκιναμε απο τα απλα. Αν δεν εχεις κανουμε το πρωτο, αν παλι θελεις να βλεπεις και στο εξοχικο σου επιλεγεται την τρεχουσα λυση που μου ανεφερες.
Για να μη μιλησω για οικονομια. Οι καρτες κοστιζουν δεν ειναι τσαμπα.
Και δε νομιζω να ειναι θεμα μηχανοργανωσης. Ο Sky UK εχει εκατομμυρια συνδρομητες και παρεχει μια μονο καρτα ανα συνδρομητη ανεξαρτητα απο τα ποσα κουτια θα αλλαξει. Και ειναι και το πιο λογικο. Αν μπορει λοιπον π αγγλος παροχος να το κανει μπορει και ο ελληνικος παροχος με μερικες εκατονταδες χιλιαδες συνδρομων.
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: *** Nova official support ***

Νίκο, τέτοια θέματα δεν μπορεί να συζητηθούν στο παρών νήμα.
Η επίσκεψη του τεχνικού για την αναβάθμιση της υπηρεσίας σου, είναι απαραίτητη.
Το ίδιο έγινε και σ εμένα, και ο τεχνικός θα κρίνει τις υπάρχουσες εγκαταστασεις σου.
Ότι άλλο μπορεί να συζητηθεί στο υπό φόρουμ της Nova.
 
Last edited:

ilise

Supreme Member
3 August 2006
3,270
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Ευχαριστω,
Δεν το ηξερα ουτε προσπαθησα να πω τιποτα περιεργο,
Απλα εξεφρασα την απορια μου
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Re: *** Nova official support ***

Να ρωτήσω γιατί το on demand δεν έχει τις πρεμιέρες του μήνα, ή είναι εκτός θέματος; Επίσης, γιατί είναι τόσο λίγες οι ταινίες του on demand σε HD;
 

Lolos21

New member
8 May 2015
83
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας. Πριν λίγο μπήκα στο my account και προς μεγάλη μου έκπληξη είδα στο λογαριασμό μου αυτό: "σύνολο προς πληρωμή: 60,38 ". :speechless-smiley-0
35 το μήνα δε πληρώνω; Που βρέθηκαν αυτά;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,587
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Lolos21,

Η συνδρομή σου ενεργοποιήθηκε 10/8. Ο πρώτος λογαριασμός ο οποίος έχεις εξοφλήσει αφορούσε το διάστημα 1-30/9.
Στο τελευταίο παραστατικό περιλαμβάνεται η συνδρομή για το διάστημα 1-30/10 καθώς επίσης και το διάστημα 10-31/8 το οποίο δεν είχε συμπεριληφθεί στον πρώτο λογαριασμό.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

Lolos21

New member
8 May 2015
83
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Lolos21,

Η συνδρομή σου ενεργοποιήθηκε 10/8. Ο πρώτος λογαριασμός ο οποίος έχεις εξοφλήσει αφορούσε το διάστημα 1-30/9.
Στο τελευταίο παραστατικό περιλαμβάνεται η συνδρομή για το διάστημα 1-30/10 καθώς επίσης και το διάστημα 10-31/8 το οποίο δεν είχε συμπεριληφθεί στον πρώτο λογαριασμό.

Δημήτρης, Forthnet Support

Μάλιστα. Τώρα που μπήκα γράφει 59,50 . Τελικά πόσο είναι;
Για να φανεί ο αναλυτικός λογαριασμός στο my account, πριν έρθει στο σπίτι, πρέπει να γίνει πρώτα πληρωμή;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,587
Re: *** Nova official support ***

To τελικό ποσό είναι 59.50 . Εντός των επόμενων ημερών θα υπάρχει η δυνατότητα ώστε να δεις την ανάλυση του λογαριασμού

Δημήτρης, Forthnet Support
 

stergiozse

New member
13 November 2014
41
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα μπαινοντας στο myaccount ειδα οτι οφειλω 54.24 για την περιοδο 21/08 με 7/10 ενω πληρωνω 39.90 και εχωντας κανει εξοφληση τον προηγουμενο λογαριασμο απο 8/8 με 7/9 Γιατι ξαναχρεωνεται η ιδια περιοδος;
 
Last edited: