*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Serafeim Karakostas

AVClub Fanatic
8 August 2007
10,159
Άρτα
Απάντηση: *** Nova official support ***

Νίκο ilise, σωστά κάνεις και γνωστοποιείς το πρόβλημα που σου δημιούργησε η αναβάθμιση αλλά είναι κάτι πολύ ειδικό αυτό που αντιμετωπίζεις. Εννοώ ότι υπάρχουν πρώτα άλλα θέματα για το δέκτη που χρήζουν επίλυσης και κατόπιν τα υπόλοιπα. Φυσικά ελπίζω να βρεθεί λύση και για σένα (και ζητώ συγγνώμη για το off topic).
 

ilise

Supreme Member
3 August 2006
3,270
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Δεν χρειαζεται Σεαφειμ να ζητας συγγνωμη,
Εδω γραφουμε τις εμπειριες μας και τα παραπονα μας ελπιζοντας οτι θα βρεθει λυση.
Εγω με τον 831 τελειωσα τον εβαλα στο παταρι και ησυχασα. Το προβλημα μου λυθηκε με τον 865 αφου λειτουργει (οσον αφορα την αποδοχη σηματων τηλεχειρισμου μεσω video sender) οπως λειτουργουσε και ο 831 πριν την αναβαθμιση.
Δημοσιοποιω τους φοβους μου για την επερχομενη αναβαθμισηι του 865 φοβουμενος οτι θα τον καταστησει αναιοσθητο στην αποδοχη αναλογων σηματων.
Το τονιζω διαρκως για την εταιρια γιατι τωρα ξερουν και δεν δικαιολογειται να βγαλουν στον αερα το νεο λογισμικο με τα ιδια bugs
Το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου....
 

vforvendetta85

Supreme Member
29 December 2012
3,190
Απάντηση: *** Nova official support ***

Παρακαλώ η συζήτηση να τελειώσει εδώ. Απάντηση δόθηκε, καλό που ως μέλη αναφέρετε προβλήματα ως feedback μα υπάρχουν τα λοιπά θέματα στο subforum της Nova για περαιτέρω ανάλυση.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας

ξερουμε ποτε θα ερθει το νεο firmware για το PVR 865?

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση.

Καλημέρα. Παρατηρώ σε αρκετούς γνωστούς που έχουμε τον ίδιο αποκωδικοποιητή HD 831, πως έχει αλλάξει το μενού τους προφανώς με κάποια αναβάθμιση. Δεν γνωρίζω αν περιλαμβάνει και άλλες αλλαγές. Ψάχνω και εγώ στον δικό μου αλλά τίποτα. Ψάχνω από τον λογαριασμό μου και πάλι δεν βλέπω κάτι. Έχει γίνει πράγματι αναβάθμιση; και αν ναι δεν γίνετε σε όλες τις συσκευές ιδίου τυπου;


Η αναβάθμιση του αποκωδικοποιητή σου θα γίνει αυτόματα μέσω δορυφόρου, το επόμενο διάστημα, χωρίς να απαιτηθεί κάποια ενέργεια από εσένα.
Ωστόσο εάν επιθυμείς να προχωρήσεις στην αναβάθμιση μπορείς να δεις εδώ την σχετική διαδικασία.

Κώστας, Forthnet Support
 

vpafi

Established Member
21 February 2008
125
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Να είσαι καλά και καλό βράδυ.!!
 

stssts

Established Member
15 November 2007
297
Θεσσαλονίκη
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
Απλά σαν υπενθύμιση σας ενημερώνω ότι μέχρι και σήμερα
δεν έχω λάβει καμία κλήση σχετικά με τα εισιτήρια.
Μπορείτε να μου πείτε σε πόσες περίπου ημέρες θα με πάρει κάποιος τηλέφωνο
γιατί έχει περάσει ένας μήνας και για να μη σας απασχολώ συνέχεια
Ευχαριστώ πολύ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stssts,

Είμαστε ενήμεροι και αναμένουμε τις σχετικές πληροφορίες.

Κώστας, Forthnet Support
 

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Θα ήθελα να αλλάξω όνομα στο λογαριασμό που μου έρχεται,βασικά από του πατέρα μου που είναι τώρα να έρχεται στο δικό μου όνομα, διεύθυνση κλπ θα παραμείνουν τα ίδια, μπορεί να γίνει από εδώ η θα χρειαστεί να παω σε κάποιο κατάστημα?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα al capone,

Για να πραγματοποιηθεί μεταβίβαση της υπηρεσίας στο δικό σου όνομα,θα χρειαστεί να επισκεφθείς ένα από τα καταστήματά μας με τον τωρινό κάτοχο της υπηρεσίας, έχοντας μαζί τις ταυτότητες σας.

Το παραπάνω είναι απαραίτητο ώστε να συμπληρωθεί και υπογραφεί η αίτηση που χρειάζεται.

Στη διάθεση σου για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση και βοήθεια.

Γιώτα, Forthnet Support
 

nik1965

New member
21 August 2014
28
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα, μπορείτε να δείτε γιατί δεν έχει εκδοθεί λογαριασμός ακόμα στην σύνδεση μου? Συνήθως εκδίδεται κάθε 20 του μήνα, ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα nik1965,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για την υπηρεσία σου έχει εκδοθεί λογαριασμός στις 20/09/2015.

Αν θέλεις, επιβεβαίωσε μας και τυπικά τον ΑΦΜ σου μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να σε ενημερώσουμε με τα στοιχεία πληρωμής.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σε περίπτωση που αναφέρεις στο αντίστοιχο pdf, θα είναι διαθέσιμο εντός των επόμενων ημερών.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

nik1965

New member
21 August 2014
28
Re: *** Nova official support ***

Στο my account δεν έχει εκδοθεί λογαριασμός και μου δείχνει υπόλοιπο 0
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Το παραστατικό θα είναι διαθέσιμο εντός των επόμενων ημερών στην υπηρεσία My Account.

Εφόσον επιθυμείς, μπορείς να μας επιβεβαιώσεις και τυπικά τον ΑΦΜ σου μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να σε ενημερώσουμε με τα στοιχεία πληρωμής του παραστατικού που έχει εκδοθεί.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

stonecityboys

AVClub Enthusiast
6 October 2008
866
Future World!!!
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα,

Συγνωμη εαν ειμαι off topic αλλα υπαρχει περιπτωση να μου πει καποιος τι χρειαζεται γιατι εχω ξεχασει το pass στο internet της forthnet?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stonecityboys,

Ενημέρωσέ μας σε προσωπικό μήνυμα με τον ΑΦΜ της υπηρεσία σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

Lolos21

New member
8 May 2015
83
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας. Την βοήθειά σας παρακαλώ! Είχα καταχωρήσει την υπηρεσία nova go σε ένα laptop και σήμερα διέγραψα την καταχώρηση αυτής της συσκευής για να καταχωρήσω ένα παλαιότερο laptop. Το καταχώρησα κανονικά και πήγα να δω αν παίζει και δυστυχώς κολλάει και δεν δείχνει εικόνα.. Είναι σχετικά παλιό το laptop αλλά είχε τις ελάχιστες απαιτήσεις για το nova go. Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν θα μπορώ να καταχωρήσω το προηγούμενο laptop για ένα μήνα και το χρειάζομαι οπωσδήποτε κάποιες μέρες για να βλέπω τους αγώνες της ΑΕΚ όπως και σήμερα. Είμαι εκτός σπιτιού και έχω μόνο τα δύο laptop. Τι μπορεί να γίνει;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Lolos21,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου, καθώς και με το username της υπηρεσίας NovaGO ώστε να δούμε πως μπορούμε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 

Lolos21

New member
8 May 2015
83
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Lolos21,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου, καθώς και με το username της υπηρεσίας NovaGO ώστε να δούμε πως μπορούμε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support

Μόλις τα έστειλα. Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!