*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Θα Μπορούσες να μας ενημερώσεις αν έχεις προχωρήσει σε εκ νέου διαμόρφωση του USB μέσα από το μενού του αποκωδικοποιητή;
Επιπλέον, αυτή τη στιγμή ο είναι ανοιχτός ο δέκτης στο Novacinema 1 ή Novasport 1 για να προχωρήσουμε σε επιπλέον ενέργειες;

Το ζήτημα αυτό ανεξάρτητο με το αν ο δέκτης σου είναι σε υπηρεσία Multiview η με το ότι η αναβάθμιση έγινε μέσα από το Myaccount.

Κώστας, Forthnet Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Απάντηση: *** Nova official support ***

Θα Μπορούσες να μας ενημερώσεις αν έχεις προχωρήσει σε εκ νέου διαμόρφωση του USB μέσα από το μενού του αποκωδικοποιητή;
Επιπλέον, αυτή τη στιγμή ο είναι ανοιχτός ο δέκτης στο Novacinema 1 ή Novasport 1 για να προχωρήσουμε σε επιπλέον ενέργειες;

Το ζήτημα αυτό ανεξάρτητο με το αν ο δέκτης σου είναι σε υπηρεσία Multiview η με το ότι η αναβάθμιση έγινε μέσα από το Myaccount.

Κώστας, Forthnet Support
Έχω ξανακάνει διαμόρφωση μέσα από το μενού του δέκτη
Μόλις τον έχω συντονίσει στο Novacinema 1
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Έχουμε προχωρήσει σε ανάλογες ενέργειες. Θα μπορούσες να το ελέγξεις και να μας ενημερώσεις;
Επίσης θα θέλαμε να μας ενημερώσεις αν το USB το έχεις προμηθευτεί από τα καταστήματά μας.

Κώστας, Forthnet Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καμία διαφορά, δυστυχώς....
Όχι, δεν το προμηθεύτηκα από κατάστημα forthnet το στικάκι...
Γιατί θα έπρεπε να παίζει κάποιο ρόλο αυτό;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση και τις επιπλέον πληροφορίες.
Έχουμε δρομολογήσει τα παραπάνω για επιπλέον ενέργειες και θα κληθείς από τεχνικό μέσα στις επόμενες μέρες.

Κώστας, Forthnet Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Σας ευχαριστώ κι εγώ...ελπίζω να βοηθηθούν και τα υπόλοιπα μέλη του φόρουμ μέσα από την κουβέντα μας....
 

snbakos

New member
3 September 2007
64
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Η ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σου αλλά και τις προσφοράς που έχεις λάβεις είναι 1/10/2015.
Για την μεταφορά του συνόλου των υπηρεσιών που λαμβάνεις σε άλλο πάροχο, θα πρέπει να απευθυνθείς σε αυτόν με το ανάλογο αίτημα φορητότητας μετά τη 1/10. Σε περίπτωση που απλά θέλεις μόνο την διακοπή υπηρεσιών Nova και όχι τηλεφωνίας και internet, θα πρέπει να απευθυνθείς σε ένα από τα καταστήματά μας.
Ωστόσο εάν επιθυμείς μπορούμε να ενημερώσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει για όλα τα πακέτα και τις υπηρεσίες μας.

Κώστας, Forthnet Support


Καλημέρα,

Έχω αποδεχτεί προσφορά από το 18345 για ανανέωση του πακέτου στα 44,9 (περιλαμβάνει όλα τα αθλητικα, HD, λεπτά προς κινητά) από τις 28/9 και δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα.

Χτές μίλησα πάλι με το 18345 και επικαλέσθηκαν κάποιο συστημικό πρόβλημα και δεν έχει ενεργοποιηθεί.

Μήπως μπορείτε να βοηθήσετε;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα,

Έχω αποδεχτεί προσφορά από το 18345 για ανανέωση του πακέτου στα 44,9 (περιλαμβάνει όλα τα αθλητικα, HD, λεπτά προς κινητά) από τις 28/9 και δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα.

Χτές μίλησα πάλι με το 18345 και επικαλέσθηκαν κάποιο συστημικό πρόβλημα και δεν έχει ενεργοποιηθεί.

Μήπως μπορείτε να βοηθήσετε;

Καλησπέρα snbakos,

Θα το ελέγξουμε σε συνεργασία με τους αρμόδιους συναδέλφους και θα επανέλθουμε να σε ενημερώσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

jpil

Supreme Member
13 March 2010
4,003
Πειραιάς - Αιγάλεω
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας.

Είμαι συνδρομητής nova 3play και είχα βάλει πέρυσι και το αθλητικό πακέτο μέσο των παε που υπήρχε τότε.

Είχα πληρώσει στις 12/09/2014 (170 ευρώ περίπου) και είχα μιλήσει αρχές Αυγούστου για το πότε λήγει η συνδρομή μου για να ζητήσω προσφορά και να μην χρεωθώ κάτι παραπάνω από τα 29,90 ευρώ που πλήρωνα κάθε μήνα.

Η κοπέλα μου είχε πει ότι λήγει 6/11 η συνδρομή μου και της είχα πει ότι είχα πληρώσει 12/09/2014 πως λήγει τότε; Επέμενε και την πίστεψα αλλά σήμερα ήρθε ο λογαριασμός μου 54,91 ευρώ και ζήτησα μέσω τηλεφώνου να ακούσουνε την συνομιλία μου μαζί της διότι ξέρω ότι έχω δίκιο αλλά δεν το βρίσκω και μου είπε να το ζητήσω αυτό μέσω mail και μόνο, έτσι απευθύνομαι σε εσάς.

Παρακαλώ να ακούσετε την συνομιλία μου με την κοπέλα στην εξυπηρέτηση σας διότι δεν είμαι πρόθυμος από λάθος της να πληρώσω 54,91 ευρώ αντί για 29,90 ευρώ που θα έπρεπε να πληρώσω.

Επίσης σας παρακαλώ να μου κάνετε προσφορά για το πακέτο που έχω τώρα για να δω αν θα το κρατήσω ή αν με συμφέρει να πάω στον οτε.

Δεν έχω πρόβλημα να προπληρώσω όλο το ποσό για 12 μήνες ή να πληρώνω με πιστωτική κάρτα αν θα έχω καλύτερη τιμή.

Έχετε πμ με τα στοιχεία μου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καλημέρα σας,

όντως με κάλεσε συνεργάτης σας την ίδια ημέρα κατέγραψε όλες τις πληροφορίες και μου έκανε και προσφορά αλλά ακόμα περιμένω απάντηση για τον λογαριασμό που λήγει την Παρασκευή.

Παρακαλώ να ακούσετε την συνομιλία μου με την κοπέλα στην εξυπηρέτηση σας διότι δεν είμαι πρόθυμος από λάθος της να πληρώσω 54,91 ευρώ αντί για 29,90 ευρώ που θα έπρεπε να πληρώσω.


Θα πληρώσω 54,91 ευρώ αντί για 29,90 ευρώ που θα έπρεπε να πληρώσω;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα jpil,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το ζήτημα που αναφέρει και το έχουμε υπόψιν μας και ελέγχεται από τους αρμόδιους συναδέλφους.

Σε ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση σου έως ότου ολοκληρωθούν οι απαραίτητες ενέργειες.

Στη διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 

spyges

New member
10 June 2015
71
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα, έχω αναβαθμίσει την εγκαταστασή μου σε Multiview το καλοκαίρι. Στην κρεβατοκάμαρα έχω τον NOVA Pace 831 HD και το Control είναι πολύ αργό και κάποια πλήκτρα σχεδόν δεν λειτουργούν. Στο κατάστημα που πήρα το δέκτη μου είπαν να το πάω σε άλλο κατάστημα που έχει τεχνική υποστήριξη και να ζητήσω να μου κάνουν και αναβάθμιση του 831 (καθώς δεν έχω λάβει ακόμα). Πήρα τηλ να κλέισω Rv και μου είπαν ότι πρέπει να μιλήσω με τη NOVA. Τι να κάνω; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα spyges,

Για να μπορέσουμε να δούμε πώς θα μπορoύσαμε να εξυπηρετήσουμε θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις μέσω pm με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 

iceman

AVClub Enthusiast
22 July 2006
1,237
Αθήνα
Re: *** Nova official support ***

Καλη εβδομάδα!
Σε δέκτη που έχει ξεμείνει από καταργηθέν multiview (831) μπορεί να ενεργοποιηθεί Nova Εξοχικό;
Σημειωτέον ότι δεν απαιτείται εγκατάσταση πιάτου γιατί υπάρχει δικό μας.
Αν ναι πως γίνεται;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα iceman,

Εφόσον ο αποκωδικοποιητής που αναφέρεις ανήκει στα ίδια στοιχεία με αυτά της ενεργής συνδρομής σου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με το 18345, σε κάποιο από τα καταστήματά μας καθώς επίσης μπορείς να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της συνδρομής σου σε προσωπικό μήνυμα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

mvakas

New member
2 January 2015
13
Re: *** Nova official support ***

Από την 1η Οκτωβρίου το RIK SAT εκπέμπει σε νέα συχνότητα και εξαφανίστηκε απο τα υπάρχοντα κανάλια. Μπορείτε να ενημερώσετε το τεχνικό τμήμα να προβεί στις κατάλληλες ενέργειες ώστε να το δούμε ξανά;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα mvakas,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το κανάλι RIK SAT βρίσκεται πλέον στο Public μπουκέτο.

Γιώτα, Forthnet Support
 

palm238

New member
5 December 2008
91
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα
Εχω συνδρομη fullpack με τον δεκτη pvr.Παλαιοτερα ειχα τον 831 με το στικακι usb nova για επιγεια .Αυτον μπορω να το χρησμοποιησω ως επιγειο αποκωδικοποιητη η θελει ενεργοποιηση για να λειτουργησει
 

johnkok

Established Member
30 April 2013
147
Re: *** Nova official support ***

Σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα για την επικοινωνία κάποιου εκπροσώπου της Forthnet μαζί μου. Ευχαριστώ!
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
6,824
Athens
Re: *** Nova official support ***

Τι γίνεται με το σύστημα για τα sms ?
Έκανα ( ή μάλλον προσπάθησα ) αλλαγή του password για το NovaGo αλλά δεν ήρθε κανένα SMS και δεν μπαίνει ( log in ) ούτε με τον παλιό κωδικό ούτε με τον νέο.