Nova.Rep1
Supreme Member
- 24 October 2013
- 3,586
Re: *** Nova official support ***
Θα Μπορούσες να μας ενημερώσεις αν έχεις προχωρήσει σε εκ νέου διαμόρφωση του USB μέσα από το μενού του αποκωδικοποιητή;
Επιπλέον, αυτή τη στιγμή ο είναι ανοιχτός ο δέκτης στο Novacinema 1 ή Novasport 1 για να προχωρήσουμε σε επιπλέον ενέργειες;
Το ζήτημα αυτό ανεξάρτητο με το αν ο δέκτης σου είναι σε υπηρεσία Multiview η με το ότι η αναβάθμιση έγινε μέσα από το Myaccount.
Κώστας, Forthnet Support
Θα Μπορούσες να μας ενημερώσεις αν έχεις προχωρήσει σε εκ νέου διαμόρφωση του USB μέσα από το μενού του αποκωδικοποιητή;
Επιπλέον, αυτή τη στιγμή ο είναι ανοιχτός ο δέκτης στο Novacinema 1 ή Novasport 1 για να προχωρήσουμε σε επιπλέον ενέργειες;
Το ζήτημα αυτό ανεξάρτητο με το αν ο δέκτης σου είναι σε υπηρεσία Multiview η με το ότι η αναβάθμιση έγινε μέσα από το Myaccount.
Κώστας, Forthnet Support