*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα snbakos,

Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το τρέχον υπόλοιπο για την υπηρεσία σου είναι 89.25 .

Αναλυτικά:

5/11-4/12 χρέωση 44,80

Στις 30/11 γίνεται η ορθή καταχώρηση των 12 ωρών προς κινητά στην υπηρεσία σου οπότε προκύπτει ο παρακάτω χρεοπιστωτικός λογαριασμός:

30/11- 4/12 πίστωση -7,47

30/11-29/12 χρέωση 44,90

Xρέωση για κλήσεις προς σύντομους κωδικούς ποσό 2.16

Άρα, για το διάστημα 5/11 - 29/12 η συνολική χρέωση για την υπηρεσία είναι 82,23 .

Επίσης, θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την πίστωση των κλήσεων προς κινητά.

Όπως είχε αναφερθεί και κατά την επικοινωνία με την τηλεφωνική μας εξυπηρέτηση, με την ολοκλήρωση των ενεργειών που χρειάζονται για την πίστωση θα λάβεις σχετικό ενημερωτικό sms στο κινητό επικοινωνίας που είναι δηλωμένο στην καρτέλα σου.

Η χρέωση στην πιστωτική κάρτα για το παραστατικό με έκδοση 10/11 ποσό 47.74 θα γίνει αύριο 10/12 ενώ για το παραστατικό με έκδοση 30/11 ποσό 41.51 η χρέωση στην πιστωτική κάρτα θα γίνει στις 28/12.

Επιπρόσθετα, σε ευχαριστούμε για το σχόλιο σου και θα φροντίσουμε να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Ωστόσο, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι η εταιρία μας έχει διάφορα κανάλια επικοινωνίας και στην περίπτωση που δεν επιθυμείς να γίνει επικοινωνία με το 18345, φυσικά μπορείς για οτιδήποτε και αν χρειάζεσαι να απευθυνθείς σε εμάς, όπως και έχει γίνει στο παρελθόν.

Στη διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 

snbakos

New member
3 September 2007
64
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα snbakos,

Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το τρέχον υπόλοιπο για την υπηρεσία σου είναι 89.25 .

Αναλυτικά:

5/11-4/12 χρέωση 44,80

Στις 30/11 γίνεται η ορθή καταχώρηση των 12 ωρών προς κινητά στην υπηρεσία σου οπότε προκύπτει ο παρακάτω χρεοπιστωτικός λογαριασμός:

30/11- 4/12 πίστωση -7,47

30/11-29/12 χρέωση 44,90

Xρέωση για κλήσεις προς σύντομους κωδικούς ποσό 2.16

Άρα, για το διάστημα 5/11 - 29/12 η συνολική χρέωση για την υπηρεσία είναι 82,23 .

Επίσης, θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την πίστωση των κλήσεων προς κινητά.

Όπως είχε αναφερθεί και κατά την επικοινωνία με την τηλεφωνική μας εξυπηρέτηση, με την ολοκλήρωση των ενεργειών που χρειάζονται για την πίστωση θα λάβεις σχετικό ενημερωτικό sms στο κινητό επικοινωνίας που είναι δηλωμένο στην καρτέλα σου.

Η χρέωση στην πιστωτική κάρτα για το παραστατικό με έκδοση 10/11 ποσό 47.74 θα γίνει αύριο 10/12 ενώ για το παραστατικό με έκδοση 30/11 ποσό 41.51 η χρέωση στην πιστωτική κάρτα θα γίνει στις 28/12.

Επιπρόσθετα, σε ευχαριστούμε για το σχόλιο σου και θα φροντίσουμε να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Ωστόσο, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι η εταιρία μας έχει διάφορα κανάλια επικοινωνίας και στην περίπτωση που δεν επιθυμείς να γίνει επικοινωνία με το 18345, φυσικά μπορείς για οτιδήποτε και αν χρειάζεσαι να απευθυνθείς σε εμάς, όπως και έχει γίνει στο παρελθόν.

Στη διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support


Επειδή δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα.

στον λογαριασμό που εκδόθηκε 10/11/2015 είχε λάθος χρεώσεις για κινητά 2,3814
στον λογαριασμό που εκδόθηκε 30/11/2015 είχε λάθος χρεώσεις για κινητά 1,5552

Αυτά δεν φαίνονται πουθενά, και θα ενημερωθώ κάποια στιγμή... με sms

Επίσης, λέτε πως η υπηρεσία για τα 720 λεπτά προς κινητά έχει ενεργοποιηθεί στις 30/11, αλλά αν πάω στο myaccount δεν το βλέπω πουθενά.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Για την μεταβολή που έγινε στις 30/11 εστάλη ενημερωτικό sms την 1/12/2015 στο κινητό επικοινωνίας που είναι δηλωμένο στην καρτέλα σου.

Θα θέλαμε επίσης να σε ενημερώσουμε ότι έχει δρομολογηθεί πίστωση για όλες τις κλήσεις προς κινητά, οι οποίες έχουν πραγματοποιηθεί από τις 5/10/2015 και έπειτα.
Για την ολοκλήρωση αυτών των ενεργειών που εκκρεμούν, θα ενημερωθείς μέσω sms.

Ακόμη, στην υπηρεσία MyAccount στην σύνοψη (η υπηρεσία μου) αναγράφεται η ημερομηνία ενεργοποίησης του τρέχοντος πακέτου σου.

Στη διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση και βοήθεια.

Γιώτα, Forthnet Support
 

Geobros

New member
9 December 2015
37
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,

Έχω Nova HD 831 και μάλλον την τελευταία αναβάθμιση καθώς είμαι σχετικά νέος συνδροητής. Θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι λογικό να αλλάζουν η Ακρίβεια Σήματος και η Ποιότητα Σήματος ανάλογα με το κανάλι?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Geobros,

Ναι είναι φυσιολογικό εφόσον τα κανάλια παρέχονται μέσω διαφορετικών συχνοτήτων. Εφόσον έχεις λήψη σε όλα κανονικά δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

Orin

New member
5 February 2013
77
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Εχω τον 831 και πλεον δεν εχω προσβαση στο περιεχομενο 3D. Επειδή το χρησιμοποιούσα κάθε Κυριακή είτε για μένα είτε για τα παιδια μου( ειδικα αν ειχε παιδικη ταινια) και από τη στιγμή που υπάρχει υποβάθμιση προγράμματος κατά τη γνωμη μου ως προς το 3D περιεχομενο μιας που σε αναγκαζει να εχει άλλο αποκωδικοοιητη(τον 865) μπορεις να διακοψεις τη συνδρομή χωρίς προστιμο μιας και είναι μια αφαίρεση παρεχόμενης υπηρεσίας ή να αναβαθμίσεις τον 831 σε 865 με ελάχιστο ή μηδενικό κόστος?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Orin,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι οι 3D ταινίες, προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο από τη Nova, που πρώτη έφερε το 3D στη μικρή οθόνη, απογειώνοντας τη διασκέδαση στο σπίτι. Οι 3D ταινίες είναι διαθέσιμες μέσω της πρωτοποριακής υπηρεσίας Nova OnDemand, με σκοπό την καλύτερη εμπειρία θέασης των συνδρομητών καθώς μπορούν να απολαμβάνουν όποια ταινία θέλουν, όταν θέλουν!

Στόχος μας είναι λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες και μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας, να εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα μας ώστε να παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας και ψυχαγωγίας.

Εάν θέλεις μπορείς να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της συνδρομής σου σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά για τις δυνατότητες απόκτησης του NovaBox+.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,804
Απάντηση: *** Nova official support ***

Επειδη ενδιαφερομαι και εγω για το 3D θελω μια ενημερωση πως μπορω ν αποκτησω το δεκτη novabox+ και φυσικα αν ειναι εφικτο να το παρουμε σε μειωμενη τιμη η και δωρεαν αν γινετε , ευχαριστω.

edit ετσι και αλλιως ολο προβληματα εχουμε με τον 831, για αλλαγη ειναι
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dimtz,

Αναφορικά με την υπηρεσία σου και σύμφωνα με τις παροχές της συνδρομής σου, υπάρχει η δυνατότητα απόκτησης του NovaBox+, για αντικατάσταση του NovaBox, στα 99 και εφόσον επιλέξεις οι λογαριασμοί της υπηρεσίας να εξοφλούνται μέσω πάγιας εντολής από πιστωτική κάρτα, στα 49 .

Δημήτρης, Forthnet Support
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Απάντηση: *** Nova official support ***

Πειτε μας σας παρακαλω αν γνωριζετε κατα προσεγγιση ποτε θα ειναι ετοιμη εφαρμογη. novago για android 6.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα warewolf73,

Σύντομα θα είναι διαθέσιμη η νέα έκδοση της εφαρμογής NovaGO, η οποία θα είναι συμβατή με την έκδοση λειτουργικού Android 6.0, ωστόσο δεν υπάρχει προς το παρόν κάποιο ανακοινώσιμο χρονοδιάγραμμα ώστε να σας μεταφέρουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία warewolf73.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

netswim

New member
29 December 2007
10
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα να μάθω αν το novago λειτουργεί σε lollipop 5.1 (παλαιότερα μου είπαν από το support ότι δεν δουλεύει και είχα θέμα να ξανά αλλάξω την συσκευή του μήνα).
Και θα ήθελα αν μπορείτε να μου πείτε αν λειτουργεί σε android tvbox.

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα netswim,

Για την απρόσκοπτη λειτουργία της υπηρεσίας θα χρειαστεί να ελέγξεις εάν η συσκευή σου ανήκει στις υποστηριζόμενες συσκευές με έκδοση λογισμικού Android 4.2 (Jelly Bean) και άνω. Υπενθυμίζουμε ότι σύντομα θα είναι διαθέσιμη και η νέα έκδοση της εφαρμογής NovaGO, η οποία θα είναι συμβατή και με την έκδοση λειτουργικού Android 6.0

Θα προτείναμε να ελέγξεις και το FAQ της υπηρεσίας όπου μπορείς να βρεις διάφορες πληροφορίες (απαιτήσεις συστήματος, συμβατές συσκευές κ.α.) που ίσως να σου φανούν χρήσιμες.

H χρήση της υπηρεσίας σε android TV Box, δεν υποστηρίζεται.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

sakels

Supreme Member
27 May 2010
4,332
Re: *** Nova official support ***

στο fox sports παρολο που εχει live αγωνα δεν εχει ελληνικο σχολιασμο. τελικα τι ισχυει?

επισης μηπως γνωριζεται γιατι δεν δειχνει πιο πολλους αγωνες της nfl (εστω και σε μαγνητοσκοπιση)
ευχαριστω
 

netswim

New member
29 December 2007
10
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, μετέφερα την υπηρεσία στο νέο μου κινητό, LG G4 στο οποίο δεν έχω κάνει κάτι (root) και όταν πάω να βάλω ένα κανάλι μου λέει ότι δεν είναι supported η συσκευή. Έχει έκδοση Android 5.1.
Τι κάνω τώρα? Δεν παίζει σε LG? Πρέπει να περιμένω 1 μήνα τώρα για να αλλάξω πάλι?

Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

στο fox sports παρολο που εχει live αγωνα δεν εχει ελληνικο σχολιασμο. τελικα τι ισχυει?

επισης μηπως γνωριζεται γιατι δεν δειχνει πιο πολλους αγωνες της nfl (εστω και σε μαγνητοσκοπιση)
ευχαριστω

Έχουμε ζητήσει σχετικές διευκρινίσεις και θα επανέλθουμε.

Καλησπέρα, μετέφερα την υπηρεσία στο νέο μου κινητό, LG G4 στο οποίο δεν έχω κάνει κάτι (root) και όταν πάω να βάλω ένα κανάλι μου λέει ότι δεν είναι supported η συσκευή. Έχει έκδοση Android 5.1.
Τι κάνω τώρα? Δεν παίζει σε LG? Πρέπει να περιμένω 1 μήνα τώρα για να αλλάξω πάλι?

Ευχαριστώ

Θα μπορούσες να μας στείλεις ένα pm με το username της υπηρεσίας NovaGo και τον αριθμό κάρτας Nova;

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

rigas8279

New member
17 May 2009
22
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Μετά από 12 μήνες συμβολαίου αφαίρεσα το πακέτο με τα sport που είχα και έκανα συμβόλαιο με απλό 3plαy σε κατάστημα. Το συμβόλαιο δεν γράφει επάνω για πόσο χρονικό διάστημα είναι. Θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι αορίστου ή αν με δεσμεύει. Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα rigas8279,

Καθώς προς το παρόν δεν έχει καταχωρηθεί στα συστήματά μας, η μεταβολή που μας αναφέρεις ότι αιτήθηκες σε κατάστημά μας, θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με τα στοιχεία του καταστήματος στο οποίο απευθύνθηκες, ώστε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support