*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

giopage

New member
16 March 2011
30
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα,παρουσιαζεται ενα υπολοιπο στον λογαριασμο μου,ομως εχω πληρωσει ολους του λογαριασμους
Τι να κανω?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα giopage,

Θα χρειαστεί να προχωρήσουμε στον απαραίτητο έλεγχο για το ζήτημα το οποίο μας αναφέρεις και θα φροντίσουμε ώστε να δρομολογηθούν όλες οι απαραίτητες ενέργειες.

Για οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,052
Παιδιά δεν ήξερα ότι το novago δεν μπορεί να παίξει σε android 6 και αλλαξα συσκευή πριν από λίγο οπότε και το διαπίστωσα. Τώρα πρέπει αναγκαστικά να περιμένω 1 μήνα για να κάνω ανανέωση συσκευής στο tablet ?

Πριν το είχα σε ένα tablet με android 5 και τώρα το έβαλα στο κινητό μου lg g4 με android 6. Συνδέεται κανονικά ο λογαριασμός μου αλλά όταν πατάω play κλείνει η εφαρμογή. Μπορώ να κάνω ξανά ανανέωση συσκευής ή πρέπει να περιμένω να περάσει ο μήνας . Ή μήπως γνωρίζεται ποτέ θα γίνει αναβάθμιση οπότε καλύτερα να περιμένω.
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα pankostas,

Στείλε μας το username της υπηρεσίας NovaGo, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε.

Κώστας, Forthnet Support
 

takisst58

New member
11 October 2013
74
Απάντηση: *** Nova official support ***

απω σημερα το πρωι δεν μπορω να μπω στο novago,moυ ζηταει συνεχεια το WebTVPlugin,ενω ειναι εγκαταστημενο κανονικα τι συμβαινει...το εγκαθιστω παλι και παλι δεν μπαινω..
 

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,052
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση εξυπηρέτηση μου. Μπράβο σας!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

απω σημερα το πρωι δεν μπορω να μπω στο novago,moυ ζηταει συνεχεια το WebTVPlugin,ενω ειναι εγκαταστημενο κανονικα τι συμβαινει...το εγκαθιστω παλι και παλι δεν μπαινω..

Καλησπέρα takisst58,

Για το ζήτημα που αναφέρεις, θα χρειαστεί να επιλέξεις από τις ρυθμίσεις των πρόσθετων (add-ons/plugins) του browser σου, να επιτρέπεται πάντοτε η πρόσβαση του plugin της υπηρεσίας NovaGO.

Σε περίπτωση που και μετά από το παραπάνω, το πρόβλημα παραμένει, θα προτείναμε να γίνει απεγκατάσταση του plugin και ξανά εγκατάσταση καθώς και εκκαθάριση δεδομένων περιήγησης, cookies και κωδικών πρόσβασης στο browser.

Είμαστε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση εξυπηρέτηση μου. Μπράβο σας!

Εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

evagelos

Senior Member
16 August 2007
599
Re: *** Nova official support ***

Σε HP pavilion laptop με windows 10, ανοιγω το novago, και ενώ παιζει για 3-4 δευτερόλεπτα μετά μου λέει ότι δεν ειναι συμβατη η συσκευή μου.
Κανω κατι λαθος;

Ευχαριστώ
 

kostisy

New member
9 September 2011
4
Re: *** Nova official support ***

γεια σας! έχω ένα πρόβλημα που απ' ό,τι διαβάζω εδώ μέσα είναι σχετικά κοινό: ενώ στον δέκτη 1 η ένταση και ακρίβεια σήματος είναι καλή, 75% και 94% αντίστοιχα, ο δέκτης 2 παρουσιάζει μηδενικές μετρήσεις. η εγκατάσταση είναι καινούργια (πιάτο, μάτι, καλώδια), απ' τα χεράκια μου ωστόσο και όχι από επαγγελματία τεχνικό. επίσης δοκίμασα τα πάντα για να διορθώσω το πρόβλημα (επανακινήσεις, εργοστασιακές ρυθμίσεις, κλπ), χωρίς αποτέλεσμα. επίσης, θέλω να αναφέρω ότι συχνά, κατά την αλλαγή καναλιού, ο αποκωδικοποιητής κάνει ρισέτ από μόνος του. το ερώτημά μου είναι αν πιθανός λόγος του προβλήματος του μηδενικού σήματος στον δέκτη 2 μπορεί να είναι η μη επαρκώς καλή στόχευση της κεραίας. να κλείσω εδώ λέγοντας ότι δεν έχω εγγραφές, προσωρινή μνήμη και on demand, και ότι όταν πήγα το μηχάνημα στον εξουσιοδοτημένο τεχνικό να το ελέγξει ΔΕΝ βρήκε κανένα πρόβλημα (έκανε δοκιμαστικές εγγραφές που στο μαγαζί του μπορέσαμε στη συνέχεια να τις δούμε, αλλά όταν γύρισα στο σπίτι δεν μπόρεσα να τις δω κι ας φαινόντουσαν στη λίστα εγγραφών)! αυτά! τα φώτα σας...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Σε HP pavilion laptop με windows 10, ανοιγω το novago, και ενώ παιζει για 3-4 δευτερόλεπτα μετά μου λέει ότι δεν ειναι συμβατη η συσκευή μου.
Κανω κατι λαθος;

Ευχαριστώ

Αρχικά θα πρέπει να επιβεβαιώσεις οτι το laptop σου πληροί τις απαραίτητες προδιαγραφές που αναφέρονται στο FAQ της υπηρεσίας NovaGO.

Να υπενθυμίσουμε οτι η υπηρεσία δε λειτουργεί εφόσον στο laptop έχει συνδεθεί εξωτερικό monitor/τηλερόραση μέσω hdmi/vga/dvi.

Θα προτείναμε να γίνει απεγκατάσταση του plugin και ξανά εγκατάσταση καθώς και εκκαθάριση δεδομένων περιήγησης, cookies και κωδικών πρόσβασης στο browser.

Επίσης καλό θα ήταν να πραγματοποιηθεί update στους drivers της κάρτας γραφικών και δοκιμή με άλλον browser (πχ. Opera).

γεια σας! έχω ένα πρόβλημα που απ' ό,τι διαβάζω εδώ μέσα είναι σχετικά κοινό: ενώ στον δέκτη 1 η ένταση και ακρίβεια σήματος είναι καλή, 75% και 94% αντίστοιχα, ο δέκτης 2 παρουσιάζει μηδενικές μετρήσεις. η εγκατάσταση είναι καινούργια (πιάτο, μάτι, καλώδια), απ' τα χεράκια μου ωστόσο και όχι από επαγγελματία τεχνικό. επίσης δοκίμασα τα πάντα για να διορθώσω το πρόβλημα (επανακινήσεις, εργοστασιακές ρυθμίσεις, κλπ), χωρίς αποτέλεσμα. επίσης, θέλω να αναφέρω ότι συχνά, κατά την αλλαγή καναλιού, ο αποκωδικοποιητής κάνει ρισέτ από μόνος του. το ερώτημά μου είναι αν πιθανός λόγος του προβλήματος του μηδενικού σήματος στον δέκτη 2 μπορεί να είναι η μη επαρκώς καλή στόχευση της κεραίας. να κλείσω εδώ λέγοντας ότι δεν έχω εγγραφές, προσωρινή μνήμη και on demand, και ότι όταν πήγα το μηχάνημα στον εξουσιοδοτημένο τεχνικό να το ελέγξει ΔΕΝ βρήκε κανένα πρόβλημα (έκανε δοκιμαστικές εγγραφές που στο μαγαζί του μπορέσαμε στη συνέχεια να τις δούμε, αλλά όταν γύρισα στο σπίτι δεν μπόρεσα να τις δω κι ας φαινόντουσαν στη λίστα εγγραφών)! αυτά! τα φώτα σας...

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε στο ζήτημα το οποίο μας αναφέρεις, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος, με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας και σας ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα!

Αλέξης, Forthnet Support
 

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα παιδια. Οποτε εχετε χρόνο, ριξτε μια ματια σε αυτό. Ειναι απο τότε που κάναμε την ανανεωση του συμβολαιου.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kostikos,

Για λόγους εύρυθμης λειτουργίας, θα μπορούσες να μας διατυπώσεις στο παρόν thread το ερώτημά σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Χρήσιμο επίσης θα ήταν να μας ενημερώσεις και με τις εκδόσεις λογισμικού που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στους Novabox δέκτες σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
Re: *** Nova official support ***

Ναι φυσικα. Και οι δυο 831 εχουν την 53/1.0.4.17. Ο 865 δεν εχω ιδεα και δυστυχως δε μπορω να δω αυτη τη στιγμή. Τωρα ειναι ενεργός ο 831 του εξοχικου (ο 831 που δεν βρισκεται στο multiview). Στη λινκ αποστολής αναβαθμισης εξοπλισμού στο myaccount παιρνω το παρακάτω μηνυμα:

Untitled.png

Ευχαριστώ, Κωστής
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.

Το ελέγχουμε σε συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα και για οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Re: *** Nova official support ***

Yπαρχει η δυνατοτητα να διαγραψω τα μπουκετα που εχει ετοιμα ο δεκτης και να μεινουν μονο τα favorites που εχω φτιαξει ? Η αν οχι διαγραφη αποκρυψη.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα rider,

Δεν υπάρχει κάποια τέτοια δυνατότητα.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

Asimov

New member
18 April 2009
10
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,
Έλαβα μήνυμα απο τη nova ότι έχω δωρεάν πρόσβαση στα κανάλια novacinema μέχρι 31/12/2015 (ειμαι συνδρομητής start pack). Όντως η πρόσβαση είχε ενεργοποιηθεί. Αργότερα μέσα στη μέρα ο αποκωδικοποιητής μου αναβαθμίστηκε. Έκτοτε η πρόσβαση διακόπηκε. Εχει να κάνει με την αναβάθμιση ή έγινε κάποιο λάθος στο αρχικό μήνυμα;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Asimov,

Για τη συνδρομή της οποίας τα στοιχεία έχουμε διαθέσιμα από παλαιότερη επικοινωνία μας, έχει δοθεί δωρεάν πρόσβαση σε όλα τα κανάλια Novacinema, έως και Πέμπτη 31/12/15.

Έχουμε προχωρήσει σε ενέργειες επίλυσης για το ζήτημα το οποίο μας αναφέρεις.

Θa ήθελες να μας επιβεβαιώσεις εφόσον είσαι στο χώρο, την ορθή λειτουργία της υπηρεσίας;

Αλέξης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Σου ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές!

Αλέξης, Forthnet Support