*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα harris23,

Δεν υπάρχει προς το παρόν κάποια επίσημη ενημέρωση σχετικά με το ερώτημα σου. Η αναβάθμιση του Novabox+ είναι στα άμεσα σχέδια της εταιρείας χωρίς ωστόσο να μπορούμε να ανακοινώσουμε κάποιο σαφές χρονικό πλαίσιο.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

LEONZACH

New member
28 January 2013
65
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα και χρόνια πολλά!

Σχετικά με τη δυνατότητα εγγραφής του 831, πότε θα υπάρξει επίσημη ανακοίνωση από τη Nova, όπου θα αναφέρεται και ο σωστός εξοπλισμός που θα χρειαστεί?
 

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Απάντηση: *** Nova official support ***

Υπενθυμίζεται στα μέλη ότι,σύμφωνα με το πρώτο post του παρόντος νήματος,οι εκπρόσωποι της εταιρίας είναι εδώ για να βοηθήσουν να δοθεί λύση σε ένα πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένα μέλος και όχι για θέματα γενικότερης πολιτικής της.Συνεπώς,θα παρακαλούσα να τηρηθούν οι κανόνες και να επικεντρωθούμε σε προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζουμε προσωπικά και έχουν σχέση με την συνδρομή μας.
 

andrdive

Established Member
19 June 2006
203
Μεταμόρφωση
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά,
αντιμετωπίζω πάλι πρόβλημα με την ταχύτητα στο internet, σε παλαιότερη επικοινωνία μαζί σας, είχατε στείλει τεχνικό ο οποίος διαπίστωσε ότι όντως υπήρχε πρόβλημα στο κύκλωμα σας και με κάποιες ρυθμίσεις όπως μου είπε το είχε διορθώσει.
το τελευταίο διάστημα πάλι έχει πέσει η ταχύτητα και παρ'ότι έχω κάνει αρκετές επανεκινήσεις του router το πρόβλημα παραμένει.
Μπορείτε σας παρακαλώ να το ελέγξετε;
Σας αποστέλω με pm τα στοιχεία της σύνδεσης.
 

snbakos

New member
3 September 2007
64
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα snbakos,

Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το τρέχον υπόλοιπο για την υπηρεσία σου είναι 89.25 .

Αναλυτικά:

5/11-4/12 χρέωση 44,80

Στις 30/11 γίνεται η ορθή καταχώρηση των 12 ωρών προς κινητά στην υπηρεσία σου οπότε προκύπτει ο παρακάτω χρεοπιστωτικός λογαριασμός:

30/11- 4/12 πίστωση -7,47

30/11-29/12 χρέωση 44,90

Xρέωση για κλήσεις προς σύντομους κωδικούς ποσό 2.16

Άρα, για το διάστημα 5/11 - 29/12 η συνολική χρέωση για την υπηρεσία είναι 82,23 .

Επίσης, θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την πίστωση των κλήσεων προς κινητά.

Όπως είχε αναφερθεί και κατά την επικοινωνία με την τηλεφωνική μας εξυπηρέτηση, με την ολοκλήρωση των ενεργειών που χρειάζονται για την πίστωση θα λάβεις σχετικό ενημερωτικό sms στο κινητό επικοινωνίας που είναι δηλωμένο στην καρτέλα σου.

Η χρέωση στην πιστωτική κάρτα για το παραστατικό με έκδοση 10/11 ποσό 47.74 θα γίνει αύριο 10/12 ενώ για το παραστατικό με έκδοση 30/11 ποσό 41.51 η χρέωση στην πιστωτική κάρτα θα γίνει στις 28/12.

Επιπρόσθετα, σε ευχαριστούμε για το σχόλιο σου και θα φροντίσουμε να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Ωστόσο, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι η εταιρία μας έχει διάφορα κανάλια επικοινωνίας και στην περίπτωση που δεν επιθυμείς να γίνει επικοινωνία με το 18345, φυσικά μπορείς για οτιδήποτε και αν χρειάζεσαι να απευθυνθείς σε εμάς, όπως και έχει γίνει στο παρελθόν.

Στη διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support


Καλημέρα,

Ο λογαριασμός που έληγε 28/12 δεν έχει εξοφληθεί αυτόματα με την πιστωτική.

Δεν βλέπω χρέωση στην πιστωτική κάρτα και στο myaccount το βλέπω ανεξόφλητο.

Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά,

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά,
αντιμετωπίζω πάλι πρόβλημα με την ταχύτητα στο internet, σε παλαιότερη επικοινωνία μαζί σας, είχατε στείλει τεχνικό ο οποίος διαπίστωσε ότι όντως υπήρχε πρόβλημα στο κύκλωμα σας και με κάποιες ρυθμίσεις όπως μου είπε το είχε διορθώσει.
το τελευταίο διάστημα πάλι έχει πέσει η ταχύτητα και παρ'ότι έχω κάνει αρκετές επανεκινήσεις του router το πρόβλημα παραμένει.
Μπορείτε σας παρακαλώ να το ελέγξετε;
Σας αποστέλω με pm τα στοιχεία της σύνδεσης.

Θα ήθελες να μας στείλεις ένα PM με τον τύπο του router σου και τον αριθμό της σύνδεσης για να το ελέγξουμε άμεσα;

Καλημέρα,

Ο λογαριασμός που έληγε 28/12 δεν έχει εξοφληθεί αυτόματα με την πιστωτική.

Δεν βλέπω χρέωση στην πιστωτική κάρτα και στο myaccount το βλέπω ανεξόφλητο.

Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;

Στείλε μας αν θέλεις τον ΑΦΜ σου με ένα PM ώστε να το ελέγξουμε και να σου απαντήσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

doukasn

New member
5 January 2009
47
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία.Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.Σου ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές!Αλέξης, Forthnet Support
Εμεις που εχουμε μονο τα σπορ εχουμε τα cinema μεχρι 31/12/2015
 

snbakos

New member
3 September 2007
64
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά,

Στείλε μας αν θέλεις τον ΑΦΜ σου με ένα PM ώστε να το ελέγξουμε και να σου απαντήσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support


Σας έστειλα το ΑΦΜ και κάποια επιπλέον στοιχεία επικοινωνίας.

Μπορείτε να ανατρέξετε και σε προηγούμενες συνομιλίες μας για επιπλέον στοιχεία αν χρειαστείτε.

Υ.Γ.
Σας υπενθυμίζω και 2 εκκρεμότητες που υπάρχουν και δεν έχω ενημέρωση.

1) Λάθος χρεώσεις προς κινητά

2) Αναβάθμιση δεκτών
 

vforvendetta85

Supreme Member
29 December 2012
3,190
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Εμεις που εχουμε μονο τα σπορ εχουμε τα cinema μεχρι 31/12/2015

Παράκληση να γίνεις σαφέστερος για το πρόβλημα που αντιμτωπίζεις.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Γενικά:

Μετά την τελευταία παρατήρηση, υπενθυμίζουμε για άλλη μια φορά τους κανόνες λειτουργίας του παρόντος νήματος και παρακαλείσθε όλοι σας να μην αναρτάται μηνύματα τα οποία δεν αναφέρονται σε αυτούς.

Επόμενη παρατήρηση δεν θα υπάρξει και θα ακολουθηθεί η διαδικσία που αναφέρεται στην 2.6 (δ) παράγραφο των κανονισμών λειτουργίας.
 

doukasn

New member
5 January 2009
47
Re: *** Nova official support ***

Συγνωμη για το ποστ εγινε κατα λαθος

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Τωρα ενας φιλος μου που εχει το start pack ενημερωθηκε οτι θα εχει το novacinema 1-2 δωρεαν μεχρι 31-12. Θα ηθελα να σας ρωτησω αν και εγω που εχω το αθλητικο πακετο μπορω να εχω αυτην την προσφορα.
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,804
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα support και χρονια πολλα, σημερα για πρωτη φορα συνδεσα το stick usb για τα digea αλλα φως δεν ειδα ,εκανα σαρωση δορυφορικων και επιγειων καναλιων, μου βγαζει 0 καναλια στα επιγεια ,στα δορυφορικα δεν υπαρχει θεμα ,τι μου προτεινεται να κανω; στην αρχη οταν το συνδεσα μου εβγαζε μηνυμα για ελεγχο καλωδιου ,τωρα δε βγαζει τιποτα, σαν να ειναι νεκρο ,εχω την τελευταια αναβαθμιση, επισης ρωτησα και στο αντιστοιχο νημα του δεκτη 831 μηπως και ειχε το ιδιο προβλημα καποιο παιδι και μου δωσει λυση.
Παρακαλω για τις δικες σας ενεργειες, ευχαριστω.
 

salonikios

New member
6 April 2008
23
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα σας και χρονια πολλα! Κι εγω με τη σειρα μου ηθελα να ρωτησω για την προσφορα του nova christmas και των cinema σε συγγενη μου με start pack, που του ανοιξαν λογω εορτων. Εγω που διαθετω sports pack δεν μου εχει ανοιξει καποιο καναλι ταινιων.Εχετε καποια ενημερωση; Σας ευχαριστω, με εκτιμηση, καλη σας χρονια.
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,804
Απάντηση: *** Nova official support ***

support, με το θεμα μου στο post 3712 που ειχα βρεθηκε λυση με την βοηθεια των παιδιων στο αντιστοιχο νημα του δεκτη ,ολα ok ,καλη συνεχεια.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας και Χρόνια Πολλά,

Συγνωμη για το ποστ εγινε κατα λαθος

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Τωρα ενας φιλος μου που εχει το start pack ενημερωθηκε οτι θα εχει το novacinema 1-2 δωρεαν μεχρι 31-12. Θα ηθελα να σας ρωτησω αν και εγω που εχω το αθλητικο πακετο μπορω να εχω αυτην την προσφορα.

Καλησπερα σας και χρονια πολλα! Κι εγω με τη σειρα μου ηθελα να ρωτησω για την προσφορα του nova christmas και των cinema σε συγγενη μου με start pack, που του ανοιξαν λογω εορτων. Εγω που διαθετω sports pack δεν μου εχει ανοιξει καποιο καναλι ταινιων.Εχετε καποια ενημερωση; Σας ευχαριστω, με εκτιμηση, καλη σας χρονια.

Θα μπορούσατε να μας στείλε ένα pm με τα στοιχεία της συνδρομής σας ώστε να ελέγξουμε την αναφορά σας;

support, με το θεμα μου στο post 3712 που ειχα βρεθηκε λυση με την βοηθεια των παιδιων στο αντιστοιχο νημα του δεκτη ,ολα ok ,καλη συνεχεια.

Χαιρόμαστε που βρέθηκε λύση για το ζήτημα που αντιμετώπιζες. Παραμένουμε στην διάθεση σου,

Καλές Γιορτές !

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πάρα πολύ τα παιδιά του support και κυριως τον Παναγιώτη για τον επαγγελματισμο, αποτελεσματικοτητα και ευγενεια, καθ'ολη τη διάρκεια επίλυσης μιας περιεργης ομολογουμενως περιπτωσης. Καλές γιορτές!
 

lion009

Established Member
6 April 2012
158
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.μου ήρθε μνμ πως είναι δωρεάν ή θέση 202 έως 15 Ιανουαρίου.. Το βάζω αλλά είναι κλειδωμένο.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα lion009,

Ενημέρωσε μας με τον αριθμό κάρτας Nova με ένα PM αναφέροντας και τον τρόπο με τον οποίο έλαβες την ενημέρωση που αναφέρεις.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

ilise

Supreme Member
3 August 2006
3,270
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα και Χρονια Πολλα,
Μου ηρθε σημερα ο τριμηνιαιος μου λογαριασμος στα 75 ευρω. Ειχα nova επιγεια για χρονια εβλεπα μονο το novacinema1 και πηρα την προσφρορα του Σεπτεμβριου για 18 μηνες συμβολαιο που μου εδινε ολα τα cinema + την υπηρεσια HD για 20 ευρω( ειπα μεσα μου καλη προσφορα αφου παντα ζητουσα τα HD και μεσα στην τιμη αυτη των 5 ευρω το μηνα εχω και τα υπολοιπα cinema) Σημερα ομως που μου ηρθε ο νεος τριμηνιαιος μου λογαριασμος το ποσο των 75 ευρω αναγεται σε 25 ευρω το μηνα. Ποιος εχει τωρα δικιο? Εγω θυμαμαι 20 ευρω το μηνα στην προσφορα η κοπελα στην εξυπηρετηση πελατων μου λεει αποκλειεται παντα ηταν 25 ευρω το μηνα. Εγω δεν θα υπεγραφα ποτε τετοια αυξηση σας εξηγησα το σκεπτικο της αναβαθμισης.
Σας παρακαλω δειτε το και ενημερωστε με.
Ευχαριστω πολυ,
Νικος
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα ilise και Χρόνια Πολλά,

Στείλε μας τα στοιχεία της συνδρομής σου με ένα PM να το ελέγξουμε και να επανέλθουμε να σε ενημερώσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support