Καλησπέρα snbakos,
Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία μαζί μας.
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το τρέχον υπόλοιπο για την υπηρεσία σου είναι 89.25 .
Αναλυτικά:
5/11-4/12 χρέωση 44,80
Στις 30/11 γίνεται η ορθή καταχώρηση των 12 ωρών προς κινητά στην υπηρεσία σου οπότε προκύπτει ο παρακάτω χρεοπιστωτικός λογαριασμός:
30/11- 4/12 πίστωση -7,47
30/11-29/12 χρέωση 44,90
Xρέωση για κλήσεις προς σύντομους κωδικούς ποσό 2.16
Άρα, για το διάστημα 5/11 - 29/12 η συνολική χρέωση για την υπηρεσία είναι 82,23 .
Επίσης, θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την πίστωση των κλήσεων προς κινητά.
Όπως είχε αναφερθεί και κατά την επικοινωνία με την τηλεφωνική μας εξυπηρέτηση, με την ολοκλήρωση των ενεργειών που χρειάζονται για την πίστωση θα λάβεις σχετικό ενημερωτικό sms στο κινητό επικοινωνίας που είναι δηλωμένο στην καρτέλα σου.
Η χρέωση στην πιστωτική κάρτα για το παραστατικό με έκδοση 10/11 ποσό 47.74 θα γίνει αύριο 10/12 ενώ για το παραστατικό με έκδοση 30/11 ποσό 41.51 η χρέωση στην πιστωτική κάρτα θα γίνει στις 28/12.
Επιπρόσθετα, σε ευχαριστούμε για το σχόλιο σου και θα φροντίσουμε να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.
Ωστόσο, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι η εταιρία μας έχει διάφορα κανάλια επικοινωνίας και στην περίπτωση που δεν επιθυμείς να γίνει επικοινωνία με το 18345, φυσικά μπορείς για οτιδήποτε και αν χρειάζεσαι να απευθυνθείς σε εμάς, όπως και έχει γίνει στο παρελθόν.
Στη διάθεση σου.
Γιώτα, Forthnet Support
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά,
αντιμετωπίζω πάλι πρόβλημα με την ταχύτητα στο internet, σε παλαιότερη επικοινωνία μαζί σας, είχατε στείλει τεχνικό ο οποίος διαπίστωσε ότι όντως υπήρχε πρόβλημα στο κύκλωμα σας και με κάποιες ρυθμίσεις όπως μου είπε το είχε διορθώσει.
το τελευταίο διάστημα πάλι έχει πέσει η ταχύτητα και παρ'ότι έχω κάνει αρκετές επανεκινήσεις του router το πρόβλημα παραμένει.
Μπορείτε σας παρακαλώ να το ελέγξετε;
Σας αποστέλω με pm τα στοιχεία της σύνδεσης.
Καλημέρα,
Ο λογαριασμός που έληγε 28/12 δεν έχει εξοφληθεί αυτόματα με την πιστωτική.
Δεν βλέπω χρέωση στην πιστωτική κάρτα και στο myaccount το βλέπω ανεξόφλητο.
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
Εμεις που εχουμε μονο τα σπορ εχουμε τα cinema μεχρι 31/12/2015Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία.Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.Σου ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές!Αλέξης, Forthnet Support
Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά,
Στείλε μας αν θέλεις τον ΑΦΜ σου με ένα PM ώστε να το ελέγξουμε και να σου απαντήσουμε.
Παναγιώτης, Forthnet Support
Εμεις που εχουμε μονο τα σπορ εχουμε τα cinema μεχρι 31/12/2015
Συγνωμη για το ποστ εγινε κατα λαθος
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Τωρα ενας φιλος μου που εχει το start pack ενημερωθηκε οτι θα εχει το novacinema 1-2 δωρεαν μεχρι 31-12. Θα ηθελα να σας ρωτησω αν και εγω που εχω το αθλητικο πακετο μπορω να εχω αυτην την προσφορα.
Καλησπερα σας και χρονια πολλα! Κι εγω με τη σειρα μου ηθελα να ρωτησω για την προσφορα του nova christmas και των cinema σε συγγενη μου με start pack, που του ανοιξαν λογω εορτων. Εγω που διαθετω sports pack δεν μου εχει ανοιξει καποιο καναλι ταινιων.Εχετε καποια ενημερωση; Σας ευχαριστω, με εκτιμηση, καλη σας χρονια.
support, με το θεμα μου στο post 3712 που ειχα βρεθηκε λυση με την βοηθεια των παιδιων στο αντιστοιχο νημα του δεκτη ,ολα ok ,καλη συνεχεια.