*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

paolo222

New member
21 December 2012
55
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα καιΧρονια Πολλα,μπορειτε να με βοηθεισετε,επειδη δεν εχω λογαριασμο στο my account μπορειτε σας παρακαλω να κανετε ενα ρεσετ για να χρησιμοποιήσω σε αλλο λαπτοπ το nova go? ευχαριστω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα paolo222, και καλή χρονιά!!

Για την αλλαγή συσκευής, θα πρέπει να ακολουθήσεις τα απαραίτητα βήματα μέσα από το my account. Για την διαδικασία εγγραφής σου στο "My Account" πρέπει να συμπληρώσεις τα στοιχεία σου ΑΦΜ, Αριθμός Τηλεφώνου ή smart card.
Να τονίσουμε ότι αυτή η αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί κάθε 30 μέρες.

Κώστας, Forthnet Support
 

takisst58

New member
11 October 2013
74
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημερα σας και καλη χρονια,σημερα που εχει φοβερει κακοκαιρια στην καλαματα,κεραυνους μεγαλη συνεφια και δυνατη βροχοπτοση,το Arte HD (11681 H) ,καιi24 11471 ,παιζουν κανονικα, μολις σταματησαν τα καιρικα φαινομενα σταματησαν και αυτα δεν μπαιζουν,τι συμβαινει πως διορθωνεται αυτο να τα βλεπω και οταν εχει καλοκαιρια..να σημειωσω οτι σε καλοκαιρια ειναι παντα κλειστα
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα takisst58, και καλή χρονιά!

Σε περίπτωση που το ζήτημα παραμένει χωρίς να υπάρχουν έντονα καιρικά φαινόμενα ενδέχεται να χρειαστεί έλεγχος στην εγκατάσταση.

Κώστας, Forthnet Support
 

sat_guy

AVClub Addicted Member
27 September 2014
1,625
Re: *** Nova official support ***

θέλω να εγκαταστήσω το usb stick στον nova pvr για να βλεπω τα επιγεια ψηφιακα κανάλια...
το ειχα κανει παλια αλλα τωρα δεν ξερω τι εγινε και δεν μπορω.
μετα απο επαναφορά εργαστηριακων ρυθμίσεων εβαλα το στικακι και εχει κολησει σε εναν ατερμονο κυκλο restart. προχωραει η αναζητηση καναλιων μεχρι καπου στο 65% και μετα κανει restart και συνεχεια το ιδιο. οταν το βγαλω τοτε κανονικα ολα.. μου βρισκει ολα τα δορυφορικα
αλλα θελω να εχω και τα επιγεια.
κανω κατι λαθος;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα sat_guy

Καλή χρονιά!

Θα ήθελες να μας στείλεις τα στοιχεία της υπηρεσίας σου με ένα pm ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Forthnet Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,805
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα support, εδώ και μια εβδομάδα έχω θέμα με τον δέκτη 831, μου βγάζει συνέχεια το μήνυμα Ε30-4, μπαίνω στο my account και το διορθώνω από εκεί, πριν λίγο δεν είχα καθόλου εικόνα αλλά και ούτε κωδικό λάθους, το διόρθωσα με τον γνωστό τρόπο , απ ότι καταλαβαίνετε είναι πολύ κουραστικό αυτο,λείπω πολλές ώρες από το σπίτι και η οικογένεια μένει χωρίς TV, ελπίζω να διορθωθεί άμεσα.
Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dimtz,

Θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με την έκδοση του λειτουργικού του δέκτη σου; επίσης θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με την έκδοση της κάρτας Nova. αυτό μπορείς να το βρεις από το menou - βοήθεια - πληροφορίες - Smartcard patch level (αναβάθμιση κάρτας) και Download version (αναβάθμιση δέκτη).

Κώστας, Forthnet Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,805
Απάντηση: *** Nova official support ***

οκ κωστα, σας εστειλα πμ τα στοιχεια, ευχαριστω.
edit ο δεκτης ειναι με την τελευταια επισημη αναβαθμιση
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση και τα στοιχεία.

Κώστας, Forthnet Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,805
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα, πάλι τα ίδια ,μόλις άνοιξα την TV και υπάρχει απόλυτο σκοτάδι , δεν βγάζει κάποιο σφάλμα ,δε δείχνει τίποτα , να το κάνω μέσω account η θέλετε να το δείτε και εσείς ;

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Έκανα και αποστολή σήματος μέσα από το my account αλλά δεν έγινε η δουλειά
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα dimtz,

Εφόσον δεν υπάρχει κάποιο μήνυμα σφάλματος στην τηλεόρασή σου (πχ. Ε16, Ε30 κλπ), θα προτείναμε να πραγματοποιήσεις reset στον δέκτη σου κρατώντας πατημένο το αντίστοιχο πλήκτρο στη πρόσοψή του, ή εναλλακτικά να αφαιρέσεις το δέκτη από το ρεύμα για 1-2 λεπτά και να τον τοποθέτησεις εκ νέου.

Σε περίπτωση που παραμένει οποιοδήποτε ζήτημα, μπορείς να μας ενημερώσεις εκ νέου ώστε να βοηθήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,805
Απάντηση: *** Nova official support ***

Οκ ,με reset επανήλθε ,τελικά αυτό θα κάνω κάθε μέρα;
 

Demetrismcy

New member
7 January 2016
1
Απάντηση: *** Nova official support ***

Γεια σας,
Εδω και 15 περιπου μερες το PVR865 Novabox.αρχισε να παρουσιαζει προβληματα.
Δεν μαγνητοσκοπει κανονικα και χανει τις εγγραφες,
Οταν περασει χρονικο διαστημα μερικων ωρων και μετα πας να αλλαξεις καναλι σβηνει ολοκληρο το PVR και κανει επανεκκινηση,
Δεν μπαινει μερικες φορες στο nova on Demand και γενικα δεν λειτουργει σωστα αν δε κανεις reset ή επανεκκινηση!!!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Οκ ,με reset επανήλθε ,τελικά αυτό θα κάνω κάθε μέρα;

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το ζήτημα που μας είχες αναφέρει στη τελευταία μας επικοινωνία με το μήνυμα σφάλματος Ε30-4, διαφέρει από τη σημερινή συμπεριφορά του δέκτη για την οποία μας ενημέρωσες.

Ωστόσο, για οποιοδήποτε ζήτημα αντιμετωπίζεις είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.

Υπενθυμίζουμε ότι εφόσον διαπιστώνεις ότι παρουσιάζεται ζήτημα στην ορθή λειτουργία του δέκτη σου, μπορείς να επισκεφθείς ένα από τα σημεία τεχνικής υποστήριξης που παρέχουν τη δυνατότητα αντικατάστασης εξοπλισμού Nova, ώστε να πραγματοποιηθεί δωρεάν έλεγχος του δέκτη σου.

Γεια σας,
Εδω και 15 περιπου μερες το PVR865 Novabox.αρχισε να παρουσιαζει προβληματα.
Δεν μαγνητοσκοπει κανονικα και χανει τις εγγραφες,
Οταν περασει χρονικο διαστημα μερικων ωρων και μετα πας να αλλαξεις καναλι σβηνει ολοκληρο το PVR και κανει επανεκκινηση,
Δεν μπαινει μερικες φορες στο nova on Demand και γενικα δεν λειτουργει σωστα αν δε κανεις reset ή επανεκκινηση!!!

Καλησπέρα Demetrismcy,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,805
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα support, εδώ και μια εβδομάδα έχω θέμα με τον δέκτη 831, μου βγάζει συνέχεια το μήνυμα Ε30-4, μπαίνω στο my account και το διορθώνω από εκεί, πριν λίγο δεν είχα καθόλου εικόνα αλλά και ούτε κωδικό λάθους, το διόρθωσα με τον γνωστό τρόπο , απ ότι καταλαβαίνετε είναι πολύ κουραστικό αυτο,λείπω πολλές ώρες από το σπίτι και η οικογένεια μένει χωρίς TV, ελπίζω να διορθωθεί άμεσα.
Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το ζήτημα που μας είχες αναφέρει στη τελευταία μας επικοινωνία με το μήνυμα σφάλματος Ε30-4, διαφέρει από τη σημερινή συμπεριφορά του δέκτη για την οποία μας ενημέρωσες.

Ωστόσο, για οποιοδήποτε ζήτημα αντιμετωπίζεις είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.

Υπενθυμίζουμε ότι εφόσον διαπιστώνεις ότι παρουσιάζεται ζήτημα στην ορθή λειτουργία του δέκτη σου, μπορείς να επισκεφθείς ένα από τα σημεία τεχνικής υποστήριξης που παρέχουν τη δυνατότητα αντικατάστασης εξοπλισμού Nova, ώστε να πραγματοποιηθεί δωρεάν έλεγχος του δέκτη σου.

Αλέξης, Forthnet Support

Πως διαφερει το προβλημα μου; το αναφερω απο την πρωτη στιγμη,μαλλον δε το προσεξατε
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Έχει γίνει κατανοητό το αρχικό σου μήνυμα, γι' αυτό άλλωστε ζητήθηκαν και οι πληροφορίες για την έκδοση λογισμικού του δέκτη σου και του Patch Level της κάρτας της υπηρεσίας σου.

Αυτό που αναφέραμε είναι ότι υπάρχει διαφορά στην διαχείριση σε περίπτωση που έχουμε κάποιο μήνυμα σφάλματος "Ε" και στη περίπτωση που ο δέκτης δεν ανταποκρίνεται σε ορθή λειτουργία, χωρίς να επιστρέφει στην τηλεόρασή σου κάποιο αντίστοιχο μήνυμα σφάλματος.

Ζητούμε συγγνώμη αν δε διατυπώθηκε ιδανικά από μέρους μας.

Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα και με όσα αναφέραμε, μπορείς να επισκεφθείς ένα από τα σημεία τεχνικής υποστήριξης που παρέχουν τη δυνατότητα αντικατάστασης εξοπλισμού Nova, ώστε να πραγματοποιηθεί δωρεάν έλεγχος του δέκτη σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,805
Απάντηση: *** Nova official support ***

Δε τιθεται θεμα συγγνωμης φιλε και δεν εχω καποιο παραπονο απο εσας ,αλιμονο , ισια ισια ευχαριστω για την αμεση βοηθεια που παρεχεται ,τεσπα , θα παω σε καταστημα που αναφερεται για λυση του προβληματος, καλη συνεχεια.
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,805
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημερα και παλι support, δεν πηγα τον δεκτη χτες στον τεχνικο για να κανω μια δοκιμη, αφαιρεσα χτες το usb tongle (για την ληψη digea καναλιων) και δουλευει ο δεκτης μια χαρα σημερα χωρις αυτο,τι μου προτεινετε να κανω; ευχαριστω.