*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

dragonwatcher

New member
18 January 2016
1
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σε όλους,

Έβαλα nova προχθές, και ακόμα προσπαθώ να δω που θα στήσω το nova go.
Αρχικά δοκίμασα το app στο κινητό... Μικρή οθόνη και κολλήματα.
Έκανα ανανέωση συσκευής και το έβαλα σε ένα παλιό laptop που είχα (αρχαίο για την ακρίβεια αλλά με τα requirements) αλλά έτρωγε κολλήματα. Πήγα για ανανέωση και τσούπ...να το μήνυμα για τις 28 ημέρες που έπρεπε να περάσουν.
Αφού λοιπόν έστειλα μήνυμα στη Nova, με κάλεσαν σήμερα και αφού τους εξήγησα το πρόβλημα.. έγινε ανανέωση εκ νέου ώστε να το βάλω σε ένα άλλο laptop (παλιό αλλά καλύτερο).
Διαπίστωσα 2 προβλήματα...(επειδή δεν κατάλαβα καλά την εξυπηρετικότατη κοπέλα που μου μίλησε):
1. το laptop μου έχει χαλασμένη μπαταρία (οπότε είναι μόνιμα στο ρεύμα) και...έχει εξωτερική οθόνη γιατί η ενσωματωμένη έχει σπάσει...

Συνεπώς... έμεινα πάλι χωρίς nova Go διότι το plugin σταματάει ύστερα από 5sec αναπαραγωγής...
Ρωτάω λοιπόν (αφού σας κούρασα με την εισαγωγή)... Μπορώ να χρησιμοποιήσω το 3ο και τελευταίο laptop (που είναι πλήρως λειτουργικό αλλά είναι το εταιρικό) που τα έχει όλα? (Win7, battery, good display).

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Νίκος
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα dragonwatcher,

Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε θα χρειαστεί να μας στείλεις τα στοιχεία της υπηρεσίας σου με ένα προσωπικό μήνυμα.

Κώστας, Forthnet Support
 

5giannis

New member
13 December 2014
69
Απάντηση: *** Nova official support ***

εδώ και μέρες σας έχω αναφέρει ότι λήγει στις 20 του Γενάρη το συμβόλαιο μου με την Forthnet αιτήθηκα τηλεφωνική επικοινωνία για νέα προσφορά ,όμως δεν μπήκατε στον κόπο .
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα 5giannis,

Είναι ενήμερο το αρμόδιο τμήμα για σχετική επικοινωνία και επιπλέον έχουμε φροντίσει από τη πλευρά μας για την επίσπευση αυτής.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

ina80

New member
16 January 2010
74
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα, αντιμετωπιζω προβλημα εισόδου στο novago. Στελνω pm με τα στοιχεια μου.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα ina80,

Έχουμε λάβει το pm και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

Demol

Established Member
20 November 2006
173
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Πέρασα σ' εσάς προερχόμενος από H.O.L. To Πιάτο nova ήρθε κι έχω τα κανάλια. Δεν έχω όμως internet και καμία ενημέρωση για το πότε θα έχω. Η HOL, διέκοψε και όπως καταλαβαίνετε είμαστε στο ιντερνετικό σκοτάδι. Θα σας παρακαλούσα να μας ενημερώσετε. Ευχαριστώ!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα Demol,

Έχουμε απαντήσει στο μήνυμα που μας έστειλες.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

NIKOS13CRETE

Established Member
Re: *** Nova official support ***

Kαλημερα σας

Εχω ενα ξαδερφο που εχει κοψει τη συνδρομη του κανα 2αρι χρονια και τωρα θελει να ξαναβαλει.
Μπορει να επικοινωνησει καποιος για τυχον προσφορα;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα NIKOS13CRETE,

Για όλα τα πακέτα και τις προσφορές μας, μπορεί να ενημερωθεί από εδώ και εδώ.

Κώστας, Forthnet Support
 

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα !
Δεν ξερω αν εχει αναφερθει αλλα παρατηρησα κατι ..μπορει να ειναι και bug μπορει και οχι
Εχω την τελευταια εκδοση λογισμικου και ενω ειχα φτιαξει το δικο μου favorite list , χθες εκανα σαρωση καναλιων --οχι επαναφορα αρχικων ρυθμισεων αλλα μονο σαρωση
Εκτοτε διαγραφηκε η λίστα με τα αγαπημενα καναλια μου

Με εκτιμηση
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dleyteris,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για τη συμπεριφορά που μας αναφέρεις, έχουμε ζητήσει σχετικές διευκρινίσεις από το αρμόδιο τμήμα και για οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

events1979

Established Member
14 September 2012
206
Αθηνα
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα , στο novamyaccount δεν μου εμφανιζε το ποσο που πρεπει να πληρωσω για αυτο το μηνα , καθε 15 δεν γινεται εκδοση λογαριασμου , και γραφει ληξη 30 / 12 / 2015 ... ξερουμε γιατι ; εχω κανει τα παντα καθαρισμο ιστορικο cookies και αλλα μπηκα απο αλλους broswer μεχρι και τον opera εβαλα παλι το ιδιο ... ετσι δεν φενετε μια φορα μου χρεωσαν μαζι δυο λογαριασμους εναν ληξηπροθεσμο τους πληρωσα αλλα οχι δυο εναν καθε μηνα ... εγινε και φραγη και μου μπηκε τελος επανασυνδεσης 10 ευρω αυτο μετα 10 ευρω τσουζει καπως δεν λεω πολιτικης της εταιριας το γραφει το συμβολαιο αλλα ειναι πολυ .
 

gvard

Established Member
4 April 2011
205
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα,

Η εξόφληση του λογαριασμού μου γίνεται μέσω πιστωτικής κάρτας με πάγια εντολή. Πέρισυ τον Δεκέμβριο δεν χρέωθηκε η υπηρεσία (καθώς είναι ο 13ος μήνας που είναι δώρο). Φέτος ο Ιανουάριος γιατί εμφανίζει χρέωση στο My Account, εφόσον η διαδικασία συνεχίζεται μέσω πάγιας εντολής;
 

kok8

New member
26 March 2008
49
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας, από εχθές 20-1-16 παρατήρησα ότι δεν μπορώ να συνδεθώ στο Nova Go λαμβάνοντας αναφορά λάθους η οποία μου λέει ότι το Νοva Go δεν έχει ενεργοποιηθεί! Εννοείται ότι όταν μπαίνω στο λογαριασμό μου (άλλαξα και password σε περίπτωση που έφταιγε αυτό) το Nova Go είναι ενεργό.

Λεπτομερή αναφορά έχω αναρτήσει από εχθές στο αντίστοιχο thread του site:

Forum==>Εικόνα==>Δορυφορική και επίγεια λήψη==>Δορυφορικά γενικά==>Nova NovaGO

Windows 10 με Firefox 43.0.4, καθάρισα Ιστορικό και Cookies και επενεγκατέστησα το νέο Web Plugin στο οποίο εννοείται ότι έδωσα τα απαραίτητα δικαιώματα.

Υπάρχει τρόπος να τρέχουμε την παλιά σελίδα με το παλιό Plugin όπου δεν είχα κανένα πρόβλημα και ήταν και πιο γρήγορο;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

καλησπερα , στο novamyaccount δεν μου εμφανιζε το ποσο που πρεπει να πληρωσω για αυτο το μηνα , καθε 15 δεν γινεται εκδοση λογαριασμου , και γραφει ληξη 30 / 12 / 2015 ... ξερουμε γιατι ; εχω κανει τα παντα καθαρισμο ιστορικο cookies και αλλα μπηκα απο αλλους broswer μεχρι και τον opera εβαλα παλι το ιδιο ... ετσι δεν φενετε μια φορα μου χρεωσαν μαζι δυο λογαριασμους εναν ληξηπροθεσμο τους πληρωσα αλλα οχι δυο εναν καθε μηνα ... εγινε και φραγη και μου μπηκε τελος επανασυνδεσης 10 ευρω αυτο μετα 10 ευρω τσουζει καπως δεν λεω πολιτικης της εταιριας το γραφει το συμβολαιο αλλα ειναι πολυ .

Σχετικά με το ζήτημα της απεικόνισης του MyAccount, ελέγχεται από το αρμόδιο τμήμα, σύμφωνα και με προηγούμενη επικοινωνίας μας.

Ωστόσο η συνδρομή της υπηρεσίας σου είναι σταθερή και χρειάζεται να εξοφλείτε κάθε τέλος του μήνα, με σταθερό κωδικό πληρωμής.

Καλημέρα,

Η εξόφληση του λογαριασμού μου γίνεται μέσω πιστωτικής κάρτας με πάγια εντολή. Πέρισυ τον Δεκέμβριο δεν χρέωθηκε η υπηρεσία (καθώς είναι ο 13ος μήνας που είναι δώρο). Φέτος ο Ιανουάριος γιατί εμφανίζει χρέωση στο My Account, εφόσον η διαδικασία συνεχίζεται μέσω πάγιας εντολής;

Έχουμε δρομολογήσει σχετικό έλεγχο και θα επανέλθουμε για την ενημέρωσή σου.

Καλημέρα σας, από εχθές 20-1-16 παρατήρησα ότι δεν μπορώ να συνδεθώ στο Nova Go λαμβάνοντας αναφορά λάθους η οποία μου λέει ότι το Νοva Go δεν έχει ενεργοποιηθεί! Εννοείται ότι όταν μπαίνω στο λογαριασμό μου (άλλαξα και password σε περίπτωση που έφταιγε αυτό) το Nova Go είναι ενεργό.

Λεπτομερή αναφορά έχω αναρτήσει από εχθές στο αντίστοιχο thread του site:

Forum==>Εικόνα==>Δορυφορική και επίγεια λήψη==>Δορυφορικά γενικά==>Nova NovaGO

Windows 10 με Firefox 43.0.4, καθάρισα Ιστορικό και Cookies και επενεγκατέστησα το νέο Web Plugin στο οποίο εννοείται ότι έδωσα τα απαραίτητα δικαιώματα.

Υπάρχει τρόπος να τρέχουμε την παλιά σελίδα με το παλιό Plugin όπου δεν είχα κανένα πρόβλημα και ήταν και πιο γρήγορο;

Ενημέρωσέ μας σε προσωπικό μήνυμα με το username που χρησιμοποιείς καθώς και με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να το δούμε αναλυτικά.


Δημήτρης, Forthnet Support
 

nikomgr

New member
12 January 2010
15
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα, Εχω το 3 play (απεριοριστα σταθερα + 720 κινητα ) και το cinema pack στα 39,90. Η δεσμευση μου εχει λήξει και η μονη προσφορα που μου κανουν ειναι το Hd για 18μηνη ανανεωση. Αυτο μπορω να το κανω και ο ιδιος απο το myaccount. Εχω ηδη προσφορα απο τον οτε στα ιδια περιπου με full pack ΟΤΕΤV. Και με επτωση στο κινητο μου. Δεν θελω να μπω στην διαδικασια φορητοτητας για να παρω καλυτερη προσφορα, θα εκτιμουσα μια αναβαθμιση υπηρεσιων η και εξοπλισμου στα ιδια χρηματα. περιμενω την αποκριση σας
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα nikomgr,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις, σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της συνδρομής ώστε να ελέγξουμε το ζήτημα που αναφέρεις;

Δημήτρης, Forthnet Support
 

zeovani

Established Member
6 February 2007
105
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,

Εγκατέστησα το καινούργιο plugin αλλά δυστυχώς το stream δεν είναι καθόλου καλό.Μόνιμο κόλλημα στην εικόνα...
Βοηθήστε γιατί θέλω να δω αγώνα....