*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ nvianitakis

Η παρουσία μας εδώ έχει σαν σκοπό να προσφέρει υποστήριξη στα μέλη του φόρουμ. Να βοηθήσουμε δηλαδή τα μέλη να βρουν μια γρήγορη λύση σε τεχνικά θέματα που αντιμετωπίζουν με την υπηρεσία τους, με τον δέκτη τους, την τηλεφωνική τους γραμμή, τον λογαριασμό τους, κλπ.
Παρ' όλα αυτά δεν έχουμε αντίρρηση να βοηθήσουμε αν μας το επιτρέπει ο χρόνος, κάποιες περισσότερες πληροφορίες που μπορεί να βοηθήσουν και στη γενικότερη ενημέρωση των μελών. Γι' αυτό και απαντήσαμε στο παραπάνω ερώτημά σας.
Η απάντηση είναι αυτή που είναι γιατί είναι αληθινή. Δεν μπορούμε να απαντήσουμε εδώ με εικασίες ή πιθανότητες. Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή συγκεκριμένη ημερομηνία για το επίσημο λανσάρισμα της υπηρεσίας NovaGO. Όπως επίσης δεν υπάρχει και συγκεκριμένη απόφαση για το αν και πότε θα παίξει σε Android & Mac. Μακάρι να έχουμε σύντομα μια εξέλιξη σε αυτό το θέμα και να επιστρέψουμε με μια απάντηση που θα ικανοποιήσει.

με σεβασμό
Νίκος, Nova support
 

nvianitakis

Supreme Member
28 December 2007
3,592
Χαλάνδρι
Απάντηση: *** Nova official support ***

Δηλαδή για να καταλάβω, χάρη μου κάνατε που βρήκατε χρόνο να μου απαντήσετε στα θέματα του NovaGO, γιατί το " παρ' όλα αυτά αν μας επιτρέπει ο χρόνος δεν έχουμε αντίρρηση να βοηθήσουμε..." αυτό δείχνει.
Δεν σας είπα οτι οι απαντήσεις σας είναι ψεύτικες ουτε θα ήθελα να μου απαντήσετε με εικασίες, αυτό μπορώ να το κάνω και μόνος μου.
Τέλος πάντων δεν θέλω την αντιπαράθεση μαζί σας.

Με όλο το σεβασμό.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ nvianitakis

Λυπούμαστε και ζητάμε συγνώμη αν έφταιξε η διατύπωση και το αντιληφθήκατε έτσι. Με το "...παρ' όλα αυτά αν μας επιτρέπει ο χρόνος δεν έχουμε αντίρρηση να βοηθήσουμε..." δεν θέλουμε να δείξουμε κάτι άλλο παρά μόνο την διάθεσή μας όταν μπορούμε να κάνουμε και κάτι παραπάνω από την τεχνική υποστήριξη που επιβάλλει η παρουσία μας εδώ.

ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 

jpil

Supreme Member
13 March 2010
4,003
Πειραιάς - Αιγάλεω
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας και καλή αρχή.

Με κάθε αντικατάσταση του εξοπλισμού προσφέρατε 6 μήνες δώρο τα HD κανάλια.

Έχω την επίστολη που μου είχατε στείλει και σας την έχω κοινοποιήσει αλλά απάντηση δεν πήρα ποτέ.

28/06/13 έκανα την αντικατάσταση και έτσι θα πρέπει να έχω μέχρι 28/12/13 τα κανάλια αυτά δωρεάν.

Δεν υπάρχουν όροι ή ψιλά γράμματα στην επιστολή που μου στείλατε, το ότι άλλαξα την υπηρεσία μου από sport economy σε 3play δεν σημαίνει ότι χάνω και την προσφορά αυτή.

Ποια είναι η άποψη σας;
 

koul1gr

Established Member
16 June 2013
103
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα και από έμενα και συγχαρητήρια για την προσπάθεια βοήθειας που καταβάλετε από εδώ. Εγώ θελω να ρωτήσω αν είναι φυσιολογικό που δεν μπορώ να δω απο το novago σειρές και ντοκιμαντέρ. Εχω το αθλητικό πακέτο και βλέπω τα live tv και αθλητικά αλλα τίποτα αλλο. Καταλαβαίνω οτι οι ταινίες ειναι κλειστές αλλά τα υπόλοιπα δυο δεν θα έπρεπε να τα έβλεπα?? μου γράφει οτι πρέπει να συνδεθώ με τ α προσωπικά μου στοιχεια ενω ειμαι συνδεόμενος είδη...σας ευχαριστώ πολύ!!
Επειδή δεν απαντήθηκε το ξαναπαραθετω.Το ερώτημα μου ειναι : αυτοί που έχουν το αθλητικό πακέτο στο nova go βλέπουν ντοκιμαντέρ και σειρές?? ευχαριστώ πολύ και πάλι...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ Teo010
Η επόμενη αναβάθμιση θα είναι η τελευταία.


@ keraki
Η συχνότητα εκπομπής των υπηρεσιών Video On Demand είναι η 12130 Ghz. Οι υπηρεσίες εκπέμπονται από εκεί με τη μορφή carousel (κυκλικά επαναλαμβανόμενο) όλο το 24ωρο κατ επανάληψη. Δεν επηρεάζει τη λήψη τους αν ο δέκτης μας είναι ανοιχτός η όχι, δεν επηρεάζεται από συγκεκριμένη ημερομηνία απλά πρέπει να είναι ο δέκτης συνεχώς στο ρεύμα, τα υπόλοιπα αυτόματα τα φροντίζει το λογισμικό με την αποκλειστική χρήση του 2ου tuner που προορίζεται για εγγραφές και μόνο. Έτσι προτεραιότητα έχουν οι προσωπικές μας εγγραφές που μόνο αν είναι σε υπερβολικά αυξημένες επηρεάζουν αυτές της υπηρεσίας VOD. Αυτό που σίγουρα επηρεάζει την υπηρεσία VOD είναι η σωστή λήψη από την κεραία μας, η ποιότητα του σήματος. Επίσης έχουν βρεθεί κακές εγκαταστάσεις που διευκολύνουν ευκαιριακές τοπικές παρεμβολές και τελικά δημιουργούν κακή λήψη σήματος. Θα πρέπει εξειδικευμένος τεχνικός της NOVA να ελέγξει την κατάσταση της κεραίας λήψης και των καλωδίων μεταφοράς σήματος προς τους δέκτες.
Σας ευχαριστούμε για τις προτάσεις βελτίωσης που θα λάβουμε υπόψη μας και σημειώνουμε τα πιο κάτω:
η χωρητικότητα του δίσκου που καταλαμβάνεται για τις υπηρεσίες VOD είναι συγκεκριμένη (120GB)και αφορά αποκλειστικά ταινίες και σειρές πρώτης προβολής που η NOVA εξασφάλισε τα δικαίωμα τους. Τα δικαιώματα αυτά μας καθορίζουν τη συγκεκριμένη ημερομηνία.
Μπορείτε εναλλακτικά να χρησιμοποιείτε το TV Guide με τον εβδομαδιαίο προγραμματισμό καθώς και την υπηρεσία series linking που αυτόματα εγγράφουν όλα τα προγράμματα.
Σχετικά με το δεύτερο σκέλος μείνετε συντονισμένοι υπάρχει σχεδιασμός για την αύξηση του όγκου των υπηρεσιών.


@ koul1gr
σας έχουμε στείλει μήνυμα.


@ jpil
έχουμε ενημερώσει να δει ένας συνάδελφος όλα τα θέματα που μας αναφέρατε (υπόλοιπο στον λογαριασμό & HD) και θα σας καλέσει.
 

GiwrgosTH

New member
26 October 2012
81
L.A. GR
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα και καλή αρχή και από μένα!
Προσπαθώ να κατεβάσω το plugin για το novago, αλλά πατώντας ΟΚ μου βγάζει μήνυμα "Δεν ήταν δυνατή η σύνδεση του Google Chrome με τη διεύθυνση 62.1.41.7:33600".
Υπάρχει κάποιο προσωρινό πρόβλημα ίσως?
Ευχαριστώ!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ GiwrgosTH

Καλημέρα. Δεν βλέπουμε κάποιο πρόβλημα. Μπορείτε να μας στείλετε με μήνυμα ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για να ζητήσουμε από έναν τεχνικό μας να σας καλέσει;

ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 

GiwrgosTH

New member
26 October 2012
81
L.A. GR
Απάντηση: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ Νίκο, θα το δοκιμάσω και στο σπίτι γιατί έχω μια υποψία για το εταιρικό firewall...
 

yianniskyr

AVClub Enthusiast
26 May 2008
834
UK
Απάντηση: *** Nova official support ***

Και εγω με την σειρά μου είμαι συνδρομητής 3play+novasports + novacinema1 . Τα αθλητικά τα βλέπω μέσω novago αλλα όχι σειρές και ντοκιμαντέρ πράμα που θεωρώ απαραδέκτο την στιγμή που εχω 3play
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ DJman

Καλησπέρα. Πρόσβαση στην υπηρεσία NovaGO έχουν οι συνδρομητές με υπηρεσίες:
Nova 3Play (με Novacinema & Novasports)
Nova 3Play (με Novasports)
Nova 3Play (με Novacinema)
Nova Full Pack
Nova Sports Pack
Nova Cinema Pack

ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 

Serafeim Karakostas

AVClub Fanatic
8 August 2007
10,159
Άρτα
Απάντηση: *** Nova official support ***

Θερμή παράκληση προς όλους: πριν θέσετε το ερώτημά σας, διαβάστε καλά το πρώτο μήνυμα του θέματος και το υστερόγραφό του.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ yianniskyr

Μπορείτε να μας στείλετε pm με κάποιο στοιχείο επικοινωνίας για να ζητήσουμε από έναν τεχνικό μας να σας καλέσει και να δούμε τι συμβαίνει;

ευχαριστούμε
Νίκος, Nova suppport
 

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Re: *** Nova official support ***

Είναι γνωστό(θεωρώ ότι το ξέρετε ήδη),ότι πολλές φορές το δεύτερο tuner στους δέκτες Pace 865 πηγαίνει από μόνο του στη συχνότητα 10930,αντί να βρίσκεται στη 12130,με αποτέλεσμα να χάνονται κάποιες φορές οι νέοι τίτλοι του On Demand.Επειδή είναι κάτι που ήδη έπρεπε να το έχετε αποκαταστήσει με κάποια αναβάθμιση αλλά αυτό δεν έχει γίνει μέχρι τώρα,θα αποκατασταθεί με κάποια αναβάθμιση στο άμεσο μέλλον ή είναι κάτι που δεν το θεωρείτε σημαντικό (ή ότι δεν υφίσταται καν σαν πρόβλημα) και άρα δεν χρειάζεται να διορθωθεί?
 

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,595
Re: *** Nova official support ***

Είμαι συνδρομητής 3play+novacinema+720 λεπτά σε κινητά με 39.90 για πάντα. Είδα μια χρέωση στην πιστωτική μου 2.23 ευρώ(στις 2/10) ενώ στο ιστορικό πληρωμών στο e-bill γράφει για 2.33 και αμέσως μετά 12,78+24.89 σύνολο όλων αυτών 39,90. Θέλω να ρωτήσω γιατί χρεώνομαι το πρώτο ποσό στις 2/10 ενώ το υπόλοιπο στις 10/10 ενώ η ανάλυση λογαρισμού λέει ότι η πληρωμή του λογαριασμού θα γίνει από την πιστωτική μου κάρτα στις 10/10; :nounder::chinscratch:
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ hdanca, ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

Είναι μόνιμος στόχος μας η επίλυση όσο το δυνατόν σε μεγαλύτερο βαθμό, των προβλημάτων που εμφανίζονται στους δέκτες μας. Με κάθε νέα αναβάθμιση firmware προσπαθούμε να εξαλείψουμε όσα περισσότερα προβλήματα εμφανίζονται με τη χρήση, αλλά και τις αναφορές των συνδρομητών μας. Σε καμία περίπτωση δεν εφησυχάζουμε και προσπαθούμε πάντα για το καλύτερο. Για την ακρίβεια γίνονται περίπου 3 με 4 αναβαθμίσεις ανά έτος στα λογισμικά χρήσης.

Παρ' όλα αυτά θα προτείναμε να μας στείλετε με pm ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για να σας καλέσει ένας τεχνικός μας για να γίνει ένας ακόμη έλεγχος του δέκτη σας.

ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 

qspock

New member
14 May 2008
63
Re: *** Nova official support ***

Να ευχαριστισω κι εγω το support σας. Τα θεματα μου λυθηκαν, εκτος απο το on Demand. Να υποθεσω πως το πακετο 3ble play + novasports + HD καναλια για 12 μηνες δεν το περιλαμβανει?
Ευχαριστω

Ακομη: Τις τελευταιες μερες (απο τοτε που σας εστειλα το τηλεφωνο μου για επιλυση των προβληματων μου) προσπαθουν να επικοινωνησουν μαζι μου εκτος απο τους αυναδελφους σας (δεν καταφερα να απαντησω οντας απασχολημενος) και καποιες διαφημιστικες εταιριες αλλες με απορριψη αριθμου. Επειδη ειναι αρκετα ενοχλητικες, αν εχει δοθει καπου ο αριθμος μου θα παρακαλουσα να αφαιρεθει αφου δεν επιθυμω τη χρηση του για προωθηση αλλων προιοντων πλην αυτα της forthnet-Nova. Αν ειναι τυχαιες οι κλησεις αυτες και απλα συμπιπτουν με τις δικες σας τις 2 τελευταιες μερες (σε σταθερο και κινητο) τοτε ζητω συγνωμη.

Και παλι ευχαριστω, συνεχιστε την πολυ καλη δουλεια στο avclub forum!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ qspock

- Το ondemand περιέχει ταινίες, οπότε ναι δεν το περιλαμβάνει.
- Οι κλήσεις από την εταιρεία μας δεν γίνονται με απόκρυψη.
Όταν κάποιος δεν επιθυμεί να δέχεται κλήσεις από τηλεφωνικά κέντρα προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, μπορεί να επικοινωνήσει με την τηλεπικοινωνιακό του πάροχο και να ζητήσει να δηλωθεί ο αριθμός του στο λεγόμενο μητρώο 11. (στη δική σας περίπτωση βέβαια, εφ' όσον το επιθυμείτε, μπορείτε να το ζητήσετε σε εμάς)

ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 

speed79

Senior Member
19 January 2010
503
Re: *** Nova official support ***

σε επομενη σασ αναβαθμιση ελπιζω να προσθεσετε στο public bouquet τισ συχνοτητες 11804 και 10911 με τα ενδιαφεροντα καναλια rai sport kai stars tv