Re: *** Nova official support ***
Λοιπόν να η ευκαιρία. Καταρχήν να συγχαρώ και εγώ την πρωτοβουλία. Δυστυχώς όμως είμαι τόσο πολύ δυσαρεστημένος και εκνευρισμένος με τον εμπαιγμό σας απέναντι μου και θα καταλάβετε σύντομα τι εννοώ.
Εδώ να εξηγήσω ότι έχω μιλήσει ήδη 3 φορές με συναδέλφους σας για να με "Βοηθήσουν" στο πρόβλημα μου. Ακόμη περιμένω να διορθωθεί. Πάμε από την αρχή. Επειδή είδα από προηγούμενη απάντηση σας ότι θέλετε και μαίηλ με το πρόβλημα σας το παραθέτω εδώ αυτούσιο όπως το έστειλα 21/10/2013 και που φυσικά κανείς δεν μπήκε στον κόπο να διαβάσει και να μου απαντήσει.
Φαίνεται ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα (για άλλη μια φορά) με την τιμολόγηση του λογαριασμού μου. Εμφανίζεται να οφείλει 97,09 ευρώ!!! Πρόσφατα επαναλειτούργησα την υπηρεσία έπειτα από προσφορά που μου κάνατε με συνολική τιμή του Full πακέτου στα 31ευρώ. Κατόπιν λοιπόν συννενόησης έδωσα προκαταβολή τα λεφτά του πρώτου μήνα ώστε να ενεργοποιηθεί το πακέτο. Μάλιστα ο συνάδελφος σας μου είπε ότι θα ενεργοποιήσει και δωρεάν τα κανάλια του HD, πράγμα που περιμένω ακόμη...Το ζήτημα είμαι όμως ότι εμφανίζεται να υπάρχει στον λογαριασμό μου παράνομη χρέωση του ποσού που προανέφερα (στην αρχή της επιστολής). Θα σας παρακαλούσα λοιπόν για όλα τα παραπάνω να επιληφθείτε του θέματος και να μου απαντήσετε άμεσα για το τι ακριβώς συμβαίνει. Ειδάλλως θα προχωρήσω σε άμεση διακοπή της σύνδεσης και θα καταθέσω αγωγή σε κάθε ένδικο μέσο για εξαπάτηση της εταιρείας σας στο πρόσωπο μου. Θα σας θυμίσω ότι το ίδιο θέμα είναι η δεύτερη φορά που συμβαίνει ξανά στον λογαριασμό μου και αφορούσε τότε την περίοδο 01/03/2013-31-03/2013 και τότε είχατε προχωρήσει σε διορθωτική κίνηση. Περιμένω την απάντηση σας. Ευχαριστώ.
Αυτό ήταν λοιπόν το γράμμα που ακόμη περιμένω απάντηση. Όμως επειδή αυτή δεν ήρθε ποτέ, αποφάσισα να πάρω εγώ τηλέφωνω στις 24/10. Πράγματι, μίλησα με μια κυρία η οποία ανέλαβε να διορθώσει το ποσό και πράγματι μου είπε ότι είχε γίνει λάθος και ότι περίμενε να υπολογίσει το σύστημα τι ποσό πρέπει να πληρώσω ακριβώς. Εκεί της εξήγησα ότι τα HD δεν έχουν ενεργοποιηθεί και ως δια μαγείας έγινε και αυτό. Έπειτα με ενημέρωσε ότι το ποσό (και το ρώτησα πολλές φορές για να είμαι σίγουρος) που πρέπει να πληρώσω για τον μήνα Νοέμβριο είναι 20,14ευρώ. Της ζήτησα να το επαναλάβει γιατί ξέρω ότι ηχογραφείτε τις συνομιλίες. Ε, λοιπόν, σήμερα σε κατάστημα forthnet, ο πατέρας μου που πήγε να πληρώσει, κλήθηκε να δώσει 59...κάτι ευρώ..και μάλιστα ο υπάλληλος επικοινώνησε με την Νοβα και συνομίλησαν αυτοί με τον πατέρα μου εξηγώντας του ότι είναι άλλο το ποσό της πληρωμής. Αυτά έγιναν σήμερα!!! Λοιπόν, για να σταματήσει αυτό το αστείο ή μου βρίσκετε λύση ή λυπάμαι πολύ για όλη αυτή τη συμπεριφορά και απευθύνομαι στο ΙΝΚΑ για να καταγγείλω την εξαπάτηση μου από την εταιρεία σας. Ελπίζω να περισσεύει λίγη αξιοπρέπεια στην Ελλάδα μας πια.. Το αστείο είναι ότι την ημέρα που μου διόρθωσε η συνάδελφος σας το ποσό το είδα και ον λάιν στο σύστημα του Μy account....μετά από λίγες ημέρες, ακόμη και σήμερα, αυτό έχει αλλάξει...Αρκετά...Είμαι στη διάθεση σας για ότι χρειαστείτε. Ευχαριστώ.