*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

mitnik

Established Member
20 June 2006
266
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Εδώ και αρκετούς μήνες έχω το 3play και πρόσφατα πρόσθεσα και τα αθλητικά κανάλια. Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως γίνονται οι χρεώσεις στο 3play. Παλαιότερα δεν είχα πρόβλημα, ο λογαριασμός ήταν κατατοπιστικός. Τώρα δεν καταλαβαίνω τίποτα και εκτός αυτού πάντα υπάρχει ένα "προηγούμενο υπόλοιπο" ενώ πληρώνω τους λογαριασμούς πριν την ημερομηνία λήξης. Θα το εκτιμούσα πολύ κάποιος να μου εξηγήσει τον τρόπο χρέωσης στο 3play. (μηνιαίος, ημερολογιακός, κλπ)
Ευχαριστώ!
 

lamprosred

Established Member
6 September 2013
103
Re: *** Nova official support ***

Γειά σας.Πότε θα δοθεί η δυνατότητα στους συνδρομητές με nova3play να έχουν πρόσβαση στο mynova?Εχουμε ΜΟΝΟ πρόσβαση στο forthent e-bill.Δεν έχουμε καθόλου εικόνα για το nova.Υπάρχει περίπτωση να γίνει στο μέλλον ή όχι?(Απορία:Αφου η υπηρεσία λέγεται nova3play δεν είναι λίγο άτοπο να έχουμε πρόσβαση ΜΟΝΟ στο e-bill forthnet?Δεν λέγεται forthnet3play).Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ lamprosred

το Nova3Play είναι μια εντελώς νέα υπηρεσία, διαφορετική από τις υπηρεσίες Forthnet Broadband και τις υπηρεσίες τηλεόρασης Nova. Πράγματι υπάρχουν κάποιες λειτουργίες μέσα στο "My Nova" που ένας συνδρομητής Nova3Play δεν τις βλέπει στο "My Forthnet". Όμως όπως είπαμε, το Nova3Play είναι μια καινούρια υπηρεσία που απαιτεί τον συνδυασμό διαφορετικών συστημάτων (μηχανογραφικές πλατφόρμες, κλπ.) και δεν έχουμε κάποια ενημέρωση αυτή τη στιγμή για το πότε και αν θα μεταφερθούν οι λειτουργίες που αναφέρετε.

ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 

maximusv

Established Member
17 September 2013
182
Re: *** Nova official support ***

Γεία σας και απο μένα. Θέλω να σας πω καταρχήν ένα μεγάλο μπράβο για αυτήν την πρωτοβουλία της εταιρείας σας να παρέχει βοήθεια μέσω του φόρουμ.
Και πάμε στα προβλήματα. Έχω μεγάλο πρόβλημα με την τιμολόγηση των λογαριασμών. Ενώ πληρώνω κανονικά μου εμφανίζει υπόλοιπα και σιγά σιγά "φουσκώνει" ο λογαριασμός. Έχω πάρει τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση και είχα συνομιλήσει με κάποιον που είχε παραδεχθεί το λάθος αλλά απο ότι βλέπω και αυτός ο λογαριασμός μου έχει πάλι υπόλοιπα απο προηγούμενους μήνες. Τι θα γίνει?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ maximusv

Θα μας στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο σας για να δούμε τι συμβαίνει και να σας καλέσουμε;
 

koul1gr

Established Member
16 June 2013
103
Re: *** Nova official support ***

Ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί η απορία μου με το novago και μια μικρή διαφορά στο λογαριασμό που υπήρχε λύθηκε!!!!
 

yianniskyr

AVClub Enthusiast
26 May 2008
834
UK
Απάντηση: *** Nova official support ***

Και εγω με την σειρά μου να ευχαριστήσω το τεχνικό τμήμα για τις πολύτιμες πληροφορείες που παρείχαν
 

Conan the barbarian

New member
26 May 2011
36
Re: *** Nova official support ***

Λοιπόν να η ευκαιρία. Καταρχήν να συγχαρώ και εγώ την πρωτοβουλία. Δυστυχώς όμως είμαι τόσο πολύ δυσαρεστημένος και εκνευρισμένος με τον εμπαιγμό σας απέναντι μου και θα καταλάβετε σύντομα τι εννοώ.
Εδώ να εξηγήσω ότι έχω μιλήσει ήδη 3 φορές με συναδέλφους σας για να με "Βοηθήσουν" στο πρόβλημα μου. Ακόμη περιμένω να διορθωθεί. Πάμε από την αρχή. Επειδή είδα από προηγούμενη απάντηση σας ότι θέλετε και μαίηλ με το πρόβλημα σας το παραθέτω εδώ αυτούσιο όπως το έστειλα 21/10/2013 και που φυσικά κανείς δεν μπήκε στον κόπο να διαβάσει και να μου απαντήσει.

Φαίνεται ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα (για άλλη μια φορά) με την τιμολόγηση του λογαριασμού μου. Εμφανίζεται να οφείλει 97,09 ευρώ!!! Πρόσφατα επαναλειτούργησα την υπηρεσία έπειτα από προσφορά που μου κάνατε με συνολική τιμή του Full πακέτου στα 31ευρώ. Κατόπιν λοιπόν συννενόησης έδωσα προκαταβολή τα λεφτά του πρώτου μήνα ώστε να ενεργοποιηθεί το πακέτο. Μάλιστα ο συνάδελφος σας μου είπε ότι θα ενεργοποιήσει και δωρεάν τα κανάλια του HD, πράγμα που περιμένω ακόμη...Το ζήτημα είμαι όμως ότι εμφανίζεται να υπάρχει στον λογαριασμό μου παράνομη χρέωση του ποσού που προανέφερα (στην αρχή της επιστολής). Θα σας παρακαλούσα λοιπόν για όλα τα παραπάνω να επιληφθείτε του θέματος και να μου απαντήσετε άμεσα για το τι ακριβώς συμβαίνει. Ειδάλλως θα προχωρήσω σε άμεση διακοπή της σύνδεσης και θα καταθέσω αγωγή σε κάθε ένδικο μέσο για εξαπάτηση της εταιρείας σας στο πρόσωπο μου. Θα σας θυμίσω ότι το ίδιο θέμα είναι η δεύτερη φορά που συμβαίνει ξανά στον λογαριασμό μου και αφορούσε τότε την περίοδο 01/03/2013-31-03/2013 και τότε είχατε προχωρήσει σε διορθωτική κίνηση. Περιμένω την απάντηση σας. Ευχαριστώ.

Αυτό ήταν λοιπόν το γράμμα που ακόμη περιμένω απάντηση. Όμως επειδή αυτή δεν ήρθε ποτέ, αποφάσισα να πάρω εγώ τηλέφωνω στις 24/10. Πράγματι, μίλησα με μια κυρία η οποία ανέλαβε να διορθώσει το ποσό και πράγματι μου είπε ότι είχε γίνει λάθος και ότι περίμενε να υπολογίσει το σύστημα τι ποσό πρέπει να πληρώσω ακριβώς. Εκεί της εξήγησα ότι τα HD δεν έχουν ενεργοποιηθεί και ως δια μαγείας έγινε και αυτό. Έπειτα με ενημέρωσε ότι το ποσό (και το ρώτησα πολλές φορές για να είμαι σίγουρος) που πρέπει να πληρώσω για τον μήνα Νοέμβριο είναι 20,14ευρώ. Της ζήτησα να το επαναλάβει γιατί ξέρω ότι ηχογραφείτε τις συνομιλίες. Ε, λοιπόν, σήμερα σε κατάστημα forthnet, ο πατέρας μου που πήγε να πληρώσει, κλήθηκε να δώσει 59...κάτι ευρώ..και μάλιστα ο υπάλληλος επικοινώνησε με την Νοβα και συνομίλησαν αυτοί με τον πατέρα μου εξηγώντας του ότι είναι άλλο το ποσό της πληρωμής. Αυτά έγιναν σήμερα!!! Λοιπόν, για να σταματήσει αυτό το αστείο ή μου βρίσκετε λύση ή λυπάμαι πολύ για όλη αυτή τη συμπεριφορά και απευθύνομαι στο ΙΝΚΑ για να καταγγείλω την εξαπάτηση μου από την εταιρεία σας. Ελπίζω να περισσεύει λίγη αξιοπρέπεια στην Ελλάδα μας πια.. Το αστείο είναι ότι την ημέρα που μου διόρθωσε η συνάδελφος σας το ποσό το είδα και ον λάιν στο σύστημα του Μy account....μετά από λίγες ημέρες, ακόμη και σήμερα, αυτό έχει αλλάξει...Αρκετά...Είμαι στη διάθεση σας για ότι χρειαστείτε. Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ Conan the barbarian

μπορείτε σας παρακαλούμε να μας στείλετε με pm κάποιο στοιχείο (τηλέφωνο ή αριθμό συνδρομητή) για να δούμε την περίπτωσή σας;

ευχαριστούμε
Νίκος, Nova support
 

Conan the barbarian

New member
26 May 2011
36
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για την άμεση επικοινωνία. Αναμένω να διορθωθεί το πρόβλημα με τον λογαριασμό...
 

aenaos15

Inactive User
25 August 2008
996
Re: *** Nova official support ***

Θα ηθελα την βοηθεια σας σε θεμα του Novago.Προσπαθω να μπω απο laptop και αφου βαζω κωδικους και τους δεχεται κανονικα , οταν παει να ανοιξει η εικονα μου βγαζει το εξης μηνυμα " Web TV PC plugin NPDLL has crashed ". Και φυσικα παγωνει το μαυρο που δειχνει.Καποια λυση ; Να σημειωσω οτι το ιδιο κανει και με τον internet explorer αλλα και με τον chrome.Η συσκευη ( laptop )ειναι δηλωμενη στην nova εδω και 4 μηνες και ουσιαστικα δεν δουλευει στο novago.
 
Last edited:

tsarm

Senior Member
19 September 2011
372
Re: *** Nova official support ***

Θα ηθελα να ρωτήσω εάν ειναι στα ΑΜΕΣΑ σχέδια σας η αναβάθμιση του application NOVAGO για iPad έτσι ώστε να ειναι συμβατό με το Apple TV????? Νομιζω οτι ειναι κατι που εχει άμεση χρησιμότητα και ενδιαφέρει πολλούς. Τι λέτε λοιπον;;;
 

yianniskyr

AVClub Enthusiast
26 May 2008
834
UK
Απάντηση: *** Nova official support ***

θερμή παράκληση από έμενα και σίγουρα άλλους συνδρομητές να συμπεριληφθεί και το novasport 4 στην υπηρεσία novago.
 

AKISKDG

AVClub Enthusiast
25 July 2011
789
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα και από εμένα,

Το πρόβλημα που έχω είναι σχετικά με την υπηρεσία novago.
Ενώ είχα κάνει όλες τις διαδικασίες από το καλοκαίρι με την εγγραφή μου και είχα λάβει μήνυμα ότι θα λάβω με sms τους κωδικούς πρόσβασης, ποτέ δεν έγινε κάτι.
Επίσης τόσο σε προσπάθεια μου τηλεφωνικής επικοινωνίας, όσο και συνεχόμενα ηλεκτρονικά mail που έστειλα, ποτέ δεν έλαβα καμία απάντηση.
Θα σας παρακαλούσα για μια ενημέρωσή μου σχετικά με το τι άλλο πρέπει να κάνω για να μπορώ να έχω πρόσβαση στην υπηρεσία.

Σας ευχαριστώ
 

mitnik

Established Member
20 June 2006
266
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Εδώ και αρκετούς μήνες έχω το 3play και πρόσφατα πρόσθεσα και τα αθλητικά κανάλια. Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως γίνονται οι χρεώσεις στο 3play. Παλαιότερα δεν είχα πρόβλημα, ο λογαριασμός ήταν κατατοπιστικός. Τώρα δεν καταλαβαίνω τίποτα και εκτός αυτού πάντα υπάρχει ένα "προηγούμενο υπόλοιπο" ενώ πληρώνω τους λογαριασμούς πριν την ημερομηνία λήξης. Θα το εκτιμούσα πολύ κάποιος να μου εξηγήσει τον τρόπο χρέωσης στο 3play. (μηνιαίος, ημερολογιακός, κλπ)
Ευχαριστώ!

@ mitnik

σας έχουμε στείλει μήνυμα.



Συγνώμη που επανέρχομαι για το ίδιο θέμα αλλά δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου ακόμη.
 

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,595
Re: *** Nova official support ***

Είμαι συνδρομητής 3play+novacinema+720 λεπτά σε κινητά με 39.90 για πάντα. Είδα μια χρέωση στην πιστωτική μου 2.23 ευρώ(στις 2/10) ενώ στο ιστορικό πληρωμών στο e-bill γράφει για 2.33 και αμέσως μετά 12,78+24.89 σύνολο όλων αυτών 39,90. Θέλω να ρωτήσω γιατί χρεώνομαι το πρώτο ποσό στις 2/10 ενώ το υπόλοιπο στις 10/10 ενώ η ανάλυση λογαρισμού λέει ότι η πληρωμή του λογαριασμού θα γίνει από την πιστωτική μου κάρτα στις 10/10; :nounder::chinscratch:

και σε εμένα κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου παρόλο που έδωσα στοιχεία μου με προσωπικό μήνυμα :nounder:
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

@ aenaos15, AKISKDG
Καλημέρα. Μπορείτε να μας στείλετε με pm κάποιο στοιχείο σας για να φροντίσουμε να δει κάποιος τα θέματα που αναφέρετε και να φροντίσουμε να σας καλέσουν;


@ mitnik, algedan
ενημερωθήκαμε ότι έγιναν προσπάθειες επικοινωνίας την Παρασκευή 1/11 χωρίς αποτέλεσμα. Θα προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν μαζί σας πάλι σήμερα.



ευχαριστούμε
 

mitnik

Established Member
20 June 2006
266
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Επικοινώνησαν μαζί μου σήμερα.
Ευχαριστώ πολύ!
 

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,595
Re: *** Nova official support ***

και με εμένα επικοινώνησαν σήμερα, μου εξήγησε μια ευγενική κοπέλα και για το θέμα μου.
Ευχαριστώ πολύ για την λύση, ιδιαίτερα τον Νίκο (Forthnet.Nova.Rep1) για το ενδιαφέρον και τα μηνύματα που μου έστειλε.