*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα MarNa,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε.

Κώστας, Nova Support
 

emirates a380

New member
27 February 2011
64
Καλησπερα εχω το εξης θεμα που συνεχιζει απο τοτες που ειχα ξανα μιλησει εδω με καποιον συναδελφο σας.
Το προβλημα ειναι οτι εχω τον 865 και δεν μου αναπαραγει τις εγγραφες δλδ φαινονται στην λιστα αλλα οταν παταω play κολλαει κ χρονος προσπελασης δειχνει 00,00.
κανω reset κ παραμενει το προβλημα ακομα κ οταν κανω επαναφωρα εργοστασιακων ρυθμισεων με την 3 η 4 φορα δουλευει κ μετα το ξανακανει κ παλι.
Μονο που σημερα μου εμφανισε κ μυνημα οτι "there is a problem with the harddisc please power cycle your pvr εκανα επαναφορα αλλα παραμενει το προβλημα.
τι αλλο πρεπει να κανω γιατι με εχει κουρασει αυτο το προβλημα και χανω τις εγγραφες μου??
Ευχαριστω.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπερα εχω το εξης θεμα που συνεχιζει απο τοτες που ειχα ξανα μιλησει εδω με καποιον συναδελφο σας.
Το προβλημα ειναι οτι εχω τον 865 και δεν μου αναπαραγει τις εγγραφες δλδ φαινονται στην λιστα αλλα οταν παταω play κολλαει κ χρονος προσπελασης δειχνει 00,00.
κανω reset κ παραμενει το προβλημα ακομα κ οταν κανω επαναφωρα εργοστασιακων ρυθμισεων με την 3 η 4 φορα δουλευει κ μετα το ξανακανει κ παλι.
Μονο που σημερα μου εμφανισε κ μυνημα οτι "there is a problem with the harddisc please power cycle your pvr εκανα επαναφορα αλλα παραμενει το προβλημα.
τι αλλο πρεπει να κανω γιατι με εχει κουρασει αυτο το προβλημα και χανω τις εγγραφες μου??
Ευχαριστω.

Καλησπέρα emirates a380,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

emirates a380

New member
27 February 2011
64
Καλησπέρα emirates a380,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support

οκ σασ στελνω τωρα
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
9 Εργάσιμες μετά τη αίτηση μου για VDSL η υπηρεσία έχει ενεργοποιηθεί χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

DOWNLOAD 49999 Mbps

UPLOAD 4.998 Mbps

Ευχαριστώ πολύ για την εξυπηρέτηση, πιστεύω ότι πρέπει να γράφονται και τα καλά. !!! :smile:

Νίκος
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα bykrie,

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.
Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Κώστας, Nova Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Επί 10 μέρες έχετε ενεργοποιήσει ανεξάρτητη θέαση στους δέκτες αντί να αποκαταστήσετε την επικοινωνία τους στο multiview. Ο τεχνικός σας έχει υπογράψει χαρτί "αποκατάσταση βλάβης" !!!
Στο rf καλώδιο, οι δύο ακρες του έχουν επικοινωνία μεταξύ τους αλλά παλμός από τον Master ΔΕΝ φτάνει στο slave.
Έχω καταγράψει σε βίντεο το τι έχει γίνει, το έχω αφήσει στον τοπικό αντιπρόσωπο και ζητάω να επικοινωνήσει μαζί μου. Ενδιάμεσα έχω ενοχλήσει και με πμ εσάς και το κατάστημα και ο τοπικός αντιπρόσωπος απαξιεί να μιλήσει, εσείς μου απαντάτε "θα υπάρξει ενημέρωση"
Σήμερα, έρχεται ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΡΉΜΗΝ μου στο σπίτι ο τεχνικός σας, και αφού έχουμε μιλήσει 2 3 φορές και με διαβεβαιώνει "θα λυθεί το πρόβλημα με τα σήματα που θα στείλουν σήμερα από κάτω ", επιστρέφω στο σπίτι μου και ο άνθρωπος ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, αφήνοντας ένα καλώδιο να διατρέχει ένα σπίτι -όπου τρέχουν μικρά παιδιά- από τον ένα δέκτη στον άλλον ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ "για να το δει ο μπαμπάς"
Τον παίρνω τηλέφωνο και μου λέει ότι με το καλώδιο αυτό, ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ θέμα πια και θα πρέπει να ξαναχρεωθώ, λιγότερο από ένα χρόνο μετά την τελευταία αλλαγή καλωδίου, ΓΙΑ ΝΑ ΒΆΛΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ καλώδιο , σαν αυτό που μου άφησε κουλουρα απλωμένη ΜΕΣΑ στο σπίτι. "Θα ξαναχρεωθώ εγώ αλλαγή καλωδίου; και ξανά μερεμέτια και τρυπήματα-μερεμέτια τοίχων;"
"Εμ ποιος θα χρεωθεί, εγώ; " η απάντηση....
"Δηλαδή πριν δέκα μέρες που βάλατε τον κάθε δέκτη να λειτουργήσει ανεξάρτητα έδωσες λύση και υπέγραψες αποκατάσταση βλάβης και τώρα μου άφησες 30 μέτρα καλώδιο μεσα στο σπίτι για να με εκβιάσεις να αλλάξω καλώδιο κι έφυγες ;"
"Μίλα με την εταιρεία, εγώ εκτελώ εντολές "...
Αυτό το πράγμα λέγεται εξυπηρέτηση πελατών;
Παρακαλώ πολύ να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου ΑΜΕΣΑ στο κινητό μου ώστε να έχω κι εγώ πλέον τη δυνατότητα να καταγράψω τη συνομιλία, και προκειμένου να βγάλω μέσα από τα πόδια μας το καλώδιο που ΠΑΡΑΤΗΣΕ ανεύθυνα ο τεχνικός σας, να επαναφέρετε την προηγούμενη κατάσταση μέχρι να δώσετε ΟΡΙΣΤΙΚΗ λύση χωρίς να με υποχρεώσετε ξανά σε αναίτια χρέωση επειδή έχω το "μειονέκτημα" για την εταιρεία σας του auto pay!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα MATTHIAS,

Έχουμε ήδη απαντήσει στο προσωπικό σου μήνυμα, και αναμένουμε την ενημέρωση του τεχνικού μας.

Επιπλέον, θα θέλαμε να θυμίσουμε τους όρους χρήσης του νήματος καθώς είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova.
Για τηλεφωνική επικοινωνία μπορείς να απευθυνθείς στο 13831.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστεί.

Κώστας, Nova Support
 

tsarm

Senior Member
19 September 2011
372
Επειδή έρχονται ....άγιες μέρες , μήπως εκεί στη nova, το ξανά σκεφθήκατε για τις on demand υπηρεσίες , να τις δώσετε επιτέλους ΣΕ ΟΛΟΥΣ τους συνδρομητές σας;;;;;;;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα tsarm,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία Nova On Demand μέσω internet παρέχεται μαζί με τις υπηρεσίες Nova 3Play και δίνει πρόσβαση σε επιλεγμένο περιεχόμενο βάσει της Nova 3Play συνδρομής. Για την υπηρεσία Nova Οn Demand (μέσω δορυφόρου) μπορείς να ενημερωθείς από εδώ.

Κώστας, Nova Support
 

music_1896

AVClub Enthusiast
8 February 2009
737
Ρόδος
Έγινε αυτό που φοβόμουν.
Πέρσι στην ηχογραφημένη τηλεφωνική αναναίωση του συμβολαίου μου είπατε να σας καλέσω για να συνεχίσει για άλλο ένα χρόνο δωρεάν το multiview.
Σας ειδοποίησα τηλεφωνικά 1 φορά και 2 φορές απο εδώ πριν τη λήξη και μου είπατε παντού οτι θα ελέγξετε να βρείτε την ηχογράφηση κάτι που μάλλον δεν έγινε.

Το multiview το χρεώσατε 7,98 ευρώ στον τελευταίο λογαριασμό που εκδόθηκε.
Εγώ θα το πληρώσω και θα περιμένω τον επόμενο για την επιστροφή του ποσού.

Για ποιό λόγο αυτή η ταλαιπωρία ;

Τελευταία φορά που κάνω αναναίωση τηλεφωνικά. Αν ξαναγίνει ή θα το στέλνετε με courier όπως άλλες εταιρίες ή με email σε ένα κατάστημα NOVA.

Κοιτάξτε το και ειδοποιήστε με.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα music_1896,

Σύμφωνα και με προηγούμενες επικοινωνίες μας, το αίτημα σου βρίσκεται υπό διαχείριση από το αρμόδιο τμήμα, και για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει αντίστοιχη ενημέρωση σου, στα διαθέσιμα τηλέφωνα επικοινωνίας σου.

Γεωργία, Nova Support
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Ευχαριστώ για την επικοινωνία και την αποκατάσταση προσωρινά της θέασης στο slave
Θα παρακαλούσα ωστόσο να επανεξεταστεί το αίτημά μου και να προωθηθεί αρμοδίως...
Είναι κρίμα να μην αντιμετωπίζετε όπως αξίζει τους πελάτες σας και -κυρίως- να "επιβραβεύετε" συμπεριφορές απέναντί τους που τους υποτιμούν και τους προσβάλλουν κατάφωρα
Καλό Σαββατοκύριακο
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα MATTHIAS,

Κατόπιν και της σημερινής σου τηλεφωνικής επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών μας, έχουν ζητηθεί σχετικές διευκρινίσεις και για οτιδήποτε νεότερο, θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου.

Αλέξης, Nova Support
 

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Καλησπέρα σας

γνωρίζεται αν υπάρχει κάποιος τρόπος τώρα ή προσεχώς, για θέαση του βασικού προγράμματος στο εξωτερικό μέσω ίντερνετ;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα andre74,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι όλοι οι συνδρομητές μας που έχουν ενεργή συνδρομή σε κάποια από τις υπηρεσίες Nova3play ή Nova Τηλεόραση, μπορούν να
απολαμβάνουν επιλεγμένο περιεχόμενο της υπηρεσίας τους, σε όποια χώρα της Ε.Ε. και αν βρίσκονται, μέσω της υπηρεσίας NovaGO.

Στο laptop, στο tablet ή στο smartphone ο συνδρομητής μπορεί να απολαύσει τόσο τα 23 live κανάλια με αθλητικό, κινηματογραφικό, παιδικό, ψυχαγωγικό και
ειδησεογραφικό περιεχόμενο όσο και όλες τις on demand επιλογές από πρεμιέρες blockbusters, κορυφαίες σειρές μέχρι box sets επιλεγμένων σειρών, ολόκληρη την
ταινιοθήκη της Finos Films, ντοκιμαντέρ κ.ά., ανάλογα με το θέαμα της βασικής του υπηρεσίας.

Χρήσιμες πληροφορίες για την υπηρεσία NovaGO, μπορείς να βρεις στο www.nova.gr/novago

Επιπλέον, για τους Έλληνες του εξωτερικού που επιθυμούν να παρακολουθούν αγώνες, έχουμε δημιουργήσει την υπηρεσία Novasports Online.

https://online.novasports.gr/

Μπορείς να πραγματοποιήσεις δωρεάν δημιουργία λογαριασμού στην υπηρεσία Novasports Online, ώστε να λαμβάνεις ενημερώσεις για τους αγώνες της αγαπημένης σου ομάδας.

Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία Novasports Online, μπορείς να βρεις εδώ:
https://online.novasports.gr/el/page/faq#content

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 

mitnik

Established Member
20 June 2006
266
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά.
Επειδή λήγει -έληξε η δέσμευση μου μήπως θα μπορούσε να επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος εκπρόσωπος να συζητήσουμε τυχόν ανανέωση;
Ευχαριστώ....
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά.
Επειδή λήγει -έληξε η δέσμευση μου μήπως θα μπορούσε να επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος εκπρόσωπος να συζητήσουμε τυχόν ανανέωση;
Ευχαριστώ....

Καλησπέρα mitnik και Χρόνια Πολλά,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Lethios

New member
9 April 2018
1
Καλησπερα.
Αντιμετωπιζω το εξης προβλημα και προς το παρων δεν μου εχουν βρει την λυση.
Ημουν παλιος συνδρομητης Nova μονο τηλεοραση.
Πριν απο ενα μηνα και λιγο παραπανω αναβαθμισα την υπηρεσια μου σε nova 3play.
Εχω πληρωσει ηδη τον πρωτο λογαριασμο που ηταν μεσα και η ενεργοποιηση κτλ.
Εχω ιντερνετ και σταθερο στο σπιτι και τηλεορση με τον παλιο μου δεκτη μιας και δεν πηρα αλλο.
Μεχρι εδω ολα καλα.
Τα προβληματα μου τωρα.
Πρωτον δεν μου δουλευει το on demand παρολο που συνδεω με καλωδιο ethernet το router με τον δεκτη.
Δευτερον στο Nova my account υπαρχει μονο η υπηρεσια nova cinema pack που ηταν η παλια μου και οι υπηρεσια nova 3play δεν υπαρχει.
Τριτον παρολο που εχω πληρωσει τον λογαριασμο για το Nova 3play πριν απο μερικες μερες μου εκδοθηκε παλι λογαριασμος για nova cinema pack δλδ την παλια μου υπηρεσια.
Τι κανω σε αυτην την περιπτωση?
Πληρωνω το λογαριασμο και σε μερικες μερες ξαναπληρωνω για το nova 3play που θα μου ξαναεκδωθει?
Εχω μιλησει 4 φορες με εκπροσωπους της Nova για το on demand και για το my account που αλλα το προβλημα μου δεν λυνεται.
Εχει αντιμετωπισει κανεις τα ιδια προβληματα με μενα,και αν ναι πως βρηκε λυση γι αυτα?