*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά Lethios,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε τα παραπάνω;

Γεωργία, Nova Support
 

portokali00

Senior Member
25 October 2007
552
Θεσσαλονίκη
Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Στον τελευταίο μου λογαριασμό εμφανίζεται μια χρέωση 9,90 ως χρέωση εκτός παγίου. Στην ανάλυση κλήσεων δεν υπάρχει καμία κλήση χρεώσιμη (όλες είναι 0 ). Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να με πληροφορήσετε περί τίνος πρόκειται;
Σας ευχαριστώ πολύ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα portokali00,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Nova Support
 

pstrumf

New member
22 April 2018
8
Καλησπέρα σας ,

είμαι συνδρομητής nova3play , με vdsl50 , full pack nova, αστικά-υπεραστικά-720' σε κινητά και θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση:
Στο λογαριασμό παρατήρησα μία ´χρέωση 5,00 ευρώ που ονομάζεται "χρεώσεις εκτός παγίου". Τί είναι αυτό; Τί χρέωση είναι αυτή;

Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα pstrumf,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

portokali00

Senior Member
25 October 2007
552
Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα , στον τελευταίο λογαριασμό εμφανίζεται μια χρέωση εκτος παγίου ύψους 64,89 .Θα μπορούσατε να με ενημερώσετε σας παρακαλώ τι χρέωση είναι ;
Ευχαριστώ πολύ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
καλησπέρα portokali00,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

p.z.

New member
24 January 2018
2
Καλημέρα
Μπορείτε παρακαλώ να με ενημερώσετε σχετικά με το πέμπτο επεισόδιο στο ντοκιμαντέρ One Strange Rock - National Geographic δεν υπάρχει στο on demand. Πως μπορούμε να το δούμε?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα
Μπορείτε παρακαλώ να με ενημερώσετε σχετικά με το πέμπτο επεισόδιο στο ντοκιμαντέρ One Strange Rock - National Geographic δεν υπάρχει στο on demand. Πως μπορούμε να το δούμε?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Καλησπέρα p.z.,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η σειρά προβολής των επεισοδίων, έχει καθοριστεί αποκλειστικά από το ίδιο το κανάλι και δεν μπορούμε να επέμβουμε σε αυτή.

Ωστόσο λόγω της συνεργασίας μας, μεταφέρουμε όλα τα σχόλια των συνδρομητών μας.

Χρήσιμες πληροφορίες για τις προγραμματισμένες μεταδόσεις των καναλιών μας, μπορείς να βρεις εδώ.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

VaGyver

Established Member
6 November 2007
232
Καλησπέρα, πέρσι τον Μάρτιο, είχα συμφωνήσει για 24 μήνες δέσμευση στο πρόγραμμα που έχω, και 12 μήνες δωρεάν mutliview.
Επίσης είχα πήρα την δέσμευση ότι στους 12 μήνες θα πάρω τηλέφωνο και θα συνεχίσει να λειτουργεί, το multiview, άλλους 12 μήνες δωρεάν.

Τώρα στο 12-13 μήνο, με ενημερώνουνε ότι η Nova άλλαξε πολιτική από τον Νοέμβριο και δεν το δίνει πλέον αυτό, χωρίς χρέωση, μιας που έχω πολύ καλή τιμή ήδη όπως μου είπαν, παρότι υπήρχε η παραδοχή ότι ΟΝΤΩΣ έτσι είχαμε πει, αφού είχε μαγνητοφωνηθεί κιόλας.

Anyway, μιας που την συγκεκριμένη 24μηνη ανανέωση, την είχα αιτηθεί από αυτό εδώ το forum, θα ήθελα να αιτηθώ, επίσης από εδώ, να μου αλλάξετε τον 865 δέκτη μου με κάποιον που να λειτουργεί σε ondemand μέσω internet.

Καλό σας βράδυ!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα VaGyver,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. κάρτας Nova κλπ);

Αλέξης, Nova Support
 

cmoustakas

Supreme Member
5 June 2011
5,363
Αθήνα
Έχουμε πει άπειρες φορές και είναι και θλίψη για εμάς στο συντονισμό της κατηγορίας που αποτελούμε και εμείς μέλη του forum να κάνουμε παράπονα σε άλλα μέλη μας συνέχεια που γράφουν στο support θέματα που αποτελούν γενική πολιτική της Nova. Ακόμα πιο κουραστικό και άκομψο είναι να διαγράφουμε τα συγκεκριμένα μηνύματα.

Για άλλη μια φορά επαναλαμβάνω ότι για θέματα που αφορούν γενική πολιτική και αποφάσεις της nova η ακόμα και για ηχηρά παράπονα καλούμε το 13831.
 

apancure

New member
26 June 2010
76
Καλησπέρα σας,

είμαι σχετικά νέος συνδρομητής σε nova τηλεόραση sports pack.
Επιθυμώ να κάνω φορητότητα (απο ΟΤΕ ) και τη σταθερή μου γραμμή σε εσάς .

Θα ήθελα μια προσφορά για VDSL 50 + απεριόριστες κλήσεις + full pack Nova.
Τα στοιχεία μου θα τα βρείτε σε προσωπικό μήνυμα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα apancure,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 

Mankon7

New member
11 April 2014
86
Καλησπέρα
Θα μπορούσε να προστεθεί στην ταινιοθήκη του on demand ο πρώτος κύκλος του westworld???
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα
Θα μπορούσε να προστεθεί στην ταινιοθήκη του on demand ο πρώτος κύκλος του westworld???

Καλησπέρα Mankon7,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για το σχόλιο σου. Θέλουμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας και θα φροντίσουμε ώστε το σχόλιο σου να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Θα θέλαμε ωστόσο να σε ενημερώσουμε πως δεν υπάρχει κάποια προγραμματισμένη επανάληψη του πρώτου κύκλου της σειράς Westworld.

Ο δεύτερος κύκλος της σειράς θα ξεκινήσει να προβάλλεται από την Κυριακή 22 Απριλίου 2018 στις 03:00 μετά τα μεσάνυχτα, σε ταυτόχρονη προβολή με την Αμερική και σε prime time προβολή από την Δευτέρα 23/4 και κάθε Δευτέρα στις 22:30, από το Novacinema4HD. Nα επισημάνουμε ότι η σειρά θα είναι διαθέσιμη και σε Nova On Demand και Nova GO.

Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το τηλεοπτικό μας πρόγραμμα, μπορείς να βρεις εδώ.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

akesso

New member
29 April 2018
1
Καλησπέρα,
Έχω σταθερό στην cosmote με ταχύτητα Fiber 50mbps + τηλεόραση cosmotetv full pack
Σε περίπτωση φορητότητας σε εσάς, ποια είναι η τιμή προσφοράς για 3 play με vdsl 50 και τηλεόραση nova full pack;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα,
Έχω σταθερό στην cosmote με ταχύτητα Fiber 50mbps + τηλεόραση cosmotetv full pack
Σε περίπτωση φορητότητας σε εσάς, ποια είναι η τιμή προσφοράς για 3 play με vdsl 50 και τηλεόραση nova full pack;

Καλησπέρα akessο και καλή εβδομάδα,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας, καθώς και για το ενδιαφέρον σου προς τις υπηρεσίες μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο επικοινωνίας σου, καθώς και με ένα ονοματεπώνυμο, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

gantzoul

New member
8 May 2018
3
Καλημέρα!
Μόλις έκανα εγγραφή και θα ήθελα εκ των προτέρων να σας ζητήσω συγγνώμη γιατί θα σας κουράσω. Δυστυχώς όμως πραγματικά η υπομονή μου έxει εξαντληθεί με τη forthnet.
Είμαι νέος συνδρομητής στη nova αλλά παλιός πελάτης της forthnet (περισσότερο από 8 χρόνια).
Έως τον Ιανουάριο χρησιμοποιούσα 2 συνδέσεις forthnet adsl 24 + απεριόριστα σταθερά και κινητά τηλέφωνα. 1 γραμμή Αθήνα και 1 επαρχία (Τρίκαλα Θεσσαλίας).
Στην επαρχία η ταχύτητα δεν ξεπερνούσε ποτε τα 2-4 mbps. Ωστόσο λόγω της μειωμένης χρήσης από τους γονείς σπάνια ενοχλήσαμε τη forthnet. Φυσικά η απάντηση τους μια-δυο φορές που επικοινώνησα προσωπικά ήταν ότι οφείλεται στην απόσταση απο το κέντρο - παρ'ότι το σπίτι βρίσκεται μέσα στην πόλη.
Ο γολγοθάς ξεκινάει από τον Ιανουάριο οπότε και μετακομίζω στην επαρχία. Αποφασίζω να μεταφέρω την υπαρχουσα γραμη της Αθήνας στα Τρίκαλα μετά απο προσφορά της forthnet στον όροφο όπου θα έμενα -διατηρώντας πάντα στον άλλο όροφο τη γραμμή που υπήρχε με τη μειωμένη ταχύτητα. Το νέο συμβόλαιο περιλαμβάνει και nova (nova 3play cinema+) όπως είχαμε αποφασίσει με τη σύζυγο για να βλέπουμε καμιά ταινία.
1. Μεσολαβούν 2 μήνες μέχρι να γίνει η μεταφορά δημιουργώντας πρόβλημα στη δουλειά μου, με συνεχείς ενοχλήσεις από την πλευρά μου - η forthnet κατηγορεί τον ΟΤΕ αν και με είχαν διαβεβαιώσει οτι μεσολαβούν μόνο 15 ημέρες.
2. Μικρή ταχύτητα όπως και στην ήδη υπάρχουσα σύνδεση - λογικό θα μου πει κάποιος, γιατί να περιμένω κάτι καλύτερο.
3. Αποφασίζουμε να αναβαθμίσουμε το συμβόλαιο σε vdsl ώστε να λυθούν τα προβλήματα και ίσως καταφέρουμε να χρησιμοποιήσουμε και την υπηρεσία nova on demand (όταν δουλεύεις αρκετές ώρες είναι μια καλή επιλογή). Μεσολαβούν 10 ημέρες εως την αναβάθμιση (πάλι καλά). Την πρώτη ημέρα η ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 6 Mbps (σχεδόν διπλασιάστηκε χαχα!). Σε επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα μου συστήνουν να αλλάξω όλες τις παλιές πρίζες τηλεφώνου και μετά να στείλουν τεχνικό. Βέβαια και οι πρίζες του σπιτιού που έχει την άλλη γραμμή έχουν αλλάξει αλλά η ταχύτητα παραμένει 2-4 Mbps. Αλλάζω όλες τις πρίζες την ίδια ημέρα και τηλεφωνικά κάνω στο laptop τις ρυθμίσεις που προτείνουν, η ταχύτητα πλέον κυμαίνεται 20-30 Mbps.Βέβαια υπάρχουν κάποιες στιγμές που δεν ξεπερνά τα 4-6 Mbps αλλά για μικρό χρονικό διάστημα. Φανταστείτε τη χαρά μου! Αγοράζω powerline TP-LINK TL-PA8030PKIT 85 ευρώ - επειδή router και novabox είναι σε διαφορετικό δωμάτιο - τα συνδέω (όπως λένε οι οδηγίες) και ετοιμάζομαι με τη σύζυγο ως σινεφιλ να το <<κάψουμε>>! Όσες ταινίες είδαν όσοι δεν έχουν nova τόσες είδαμε και εμείς. Στο χωριό μου λένε << Μη φας, έχει γλάρο>>! Στην αρχή η υπηρεσία λειτουργούσε αλλά μόλις άρχιζε η ταινία έβγαζε μήνυμα ότι η ταχύτητα πρέπει να είναι τουλάχιστον 4 Mbps. Μετά έβγαζε σφάλμα και οτι δεν είναι δυνατή η σύνδεση. Αφού το έψαξα έκανα της ρυθμίσεις και επανεκκίνηση όπως αναφέρονται στο φορουμ. Το αποτέλεσμα το ίδιο, ξεκινάει η ταινία και σταματάει, ακολουθεί μήνυμα για την ταχύτητα. Θα δοκιμάσω οτι μου προταθεί αλλά για εμένα ήταν η σταγόνα που ξεχύλισε το ποτήρι. θα εξετάσω και τη δυνατότητα να πληρώσω penalty και να το κόψω εντελώς. Λιγότερα θα πληρώσω. Απαράδεκτοι, απλά ευγενικοί αλλά από υπηρεσίες τραγικοί. Κρίμα!
Ζητάω συγγνώμη για το κατεβατό αλλά σκεφτείτε την ταλαιπωρία και τα έξοδα από 15 Ιανουαρίου.
Ευχαριστώ!