*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

καλημερα σας,

Σας εχω στειλει στοιχεια με pm.
Ειναι ευκολο να τα δειτε σας παρακαλω?

Ευχαριστω πολυ :)

Καλημέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά :eek:perator:

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

lak100

AVClub Enthusiast
26 December 2008
855
Καλησπέρα ξαφνικά από το on demand χάθηκε το Nova sports stories. Στο Nova go είναι κανονικά στην καρτέλα on demand τι μπορεί να συμβαίνει;

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Xmoran

AVClub Enthusiast
7 February 2011
1,094
Ν. ΣΜΥΡΝΗ
Καλησπέρα και χρόνια πολλά,
Στις 23/4ου (την Τρίτη δηλαδή) αποδέχομαι την προσφορά της εταιρείας για δωρεάν αναβάθμιση της γραμμής μου από adsl σε vdsl και οφείλω ένα ευχαριστώ γι' αυτό. Από ότι μου είπαν η αναβάθμιση θα γίνει σε περίπου 8-10 εργάσιμες μέρες άρα και λόγω του Πάσχα μετά από 2 εβδομάδες τουλάχιστον. ΟΚ, no problem at all...
Χθες, Μεγάλη Πέμπτη, αφήνουμε οικογενειακά την Αθήνα και πάμε στο εξοχικό μας στο Δερβένι Κορινθίας. Φθάνοντας προσπαθώ μέσω της app στο κινητό να ενεργοποιήσω την υπηρεσία "Εξοχικό" και να μεταφέρω την θέαση της Nova εδώ. Η εφαρμογή δεν ανταποκρίνεται... Προσπαθώ στην συνέχεια μέσω του laptop αλλά με το ίδιο αποτέλεσμα...
Παίρνω τηλέφωνο στην Nova και ο εκπρόσωπος της μου λέει το απίστευτο... ότι λόγω της διαδικασίας αναβάθμισης σε vdsl (που θα γίνει όπως είπα σε 2 εβδομάδες όταν και θα παραλάβω τον εξοπλισμό - ρούτερ κ.λ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ενεργή η υπηρεσία "Εξοχικό" !!
Αποτέλεσμα η μη δυνατότητα παρακολούθησης των προγραμμάτων της Nova από χθές μέχρι και την μεθεπόμενη Κυριακή που η οικογένεια μου θα είναι εδώ - εγώ επιστρέφω από Δευτέρα - και ιδίως οι 2 μικρές εγγονές μου στερούνται τα παιδικά τους...
Θεωρώ αυτή την πρακτική του συστήματος - όπως μου είπε ο εκπρόσωπος της Nova - εντελώς άστοχη και ανεπίτρεπτη... Τι σχέση έχει η αναβάθμιση του internet ,που θα γίνει μάλστα μετά από 2 εβδομάδες τουλάχιστον, με την θέαση της Nova ?!?!?
Ας το κοιτάξουν αυτό το θέμα οι αρμόδιοι της Nova και επίσης ας φροντίσουν ώστε οι εκπρόσωποι τους να ενημερώνουν τους συνδρομητές τους σε ανάλογες περιπτώσεις... Γιατί αν το ήξερα θα φρόντιζα να αρχίσει η διαδικασία σε vdsl μετά το Πάσχα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας και καλή Ανάσταση.

Καλησπέρα ξαφνικά από το on demand χάθηκε το Nova sports stories. Στο Nova go είναι κανονικά στην καρτέλα on demand τι μπορεί να συμβαίνει;

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το Περιεχόμενο της υπηρεσίας Nova on Demand, είναι ανάλογο του πακέτου και κοινό σε μεγάλο ποσοστό με το περιεχόμενο της υπηρεσίας NovaGo ωστόσο ενδέχεται να υπάρχουν κάποιες μικρές διαφορές.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά,
Στις 23/4ου (την Τρίτη δηλαδή) αποδέχομαι την προσφορά της εταιρείας για δωρεάν αναβάθμιση της γραμμής μου από adsl σε vdsl και οφείλω ένα ευχαριστώ γι' αυτό. Από ότι μου είπαν η αναβάθμιση θα γίνει σε περίπου 8-10 εργάσιμες μέρες άρα και λόγω του Πάσχα μετά από 2 εβδομάδες τουλάχιστον. ΟΚ, no problem at all...
Χθες, Μεγάλη Πέμπτη, αφήνουμε οικογενειακά την Αθήνα και πάμε στο εξοχικό μας στο Δερβένι Κορινθίας. Φθάνοντας προσπαθώ μέσω της app στο κινητό να ενεργοποιήσω την υπηρεσία "Εξοχικό" και να μεταφέρω την θέαση της Nova εδώ. Η εφαρμογή δεν ανταποκρίνεται... Προσπαθώ στην συνέχεια μέσω του laptop αλλά με το ίδιο αποτέλεσμα...
Παίρνω τηλέφωνο στην Nova και ο εκπρόσωπος της μου λέει το απίστευτο... ότι λόγω της διαδικασίας αναβάθμισης σε vdsl (που θα γίνει όπως είπα σε 2 εβδομάδες όταν και θα παραλάβω τον εξοπλισμό - ρούτερ κ.λ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ενεργή η υπηρεσία "Εξοχικό" !!
Αποτέλεσμα η μη δυνατότητα παρακολούθησης των προγραμμάτων της Nova από χθές μέχρι και την μεθεπόμενη Κυριακή που η οικογένεια μου θα είναι εδώ - εγώ επιστρέφω από Δευτέρα - και ιδίως οι 2 μικρές εγγονές μου στερούνται τα παιδικά τους...
Θεωρώ αυτή την πρακτική του συστήματος - όπως μου είπε ο εκπρόσωπος της Nova - εντελώς άστοχη και ανεπίτρεπτη... Τι σχέση έχει η αναβάθμιση του internet ,που θα γίνει μάλστα μετά από 2 εβδομάδες τουλάχιστον, με την θέαση της Nova ?!?!?
Ας το κοιτάξουν αυτό το θέμα οι αρμόδιοι της Nova και επίσης ας φροντίσουν ώστε οι εκπρόσωποι τους να ενημερώνουν τους συνδρομητές τους σε ανάλογες περιπτώσεις... Γιατί αν το ήξερα θα φρόντιζα να αρχίσει η διαδικασία σε vdsl μετά το Πάσχα.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί;

Κώστας, Nova Support
 

lak100

AVClub Enthusiast
26 December 2008
855
Καλησπέρα σας και καλή Ανάσταση.



Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το Περιεχόμενο της υπηρεσίας Nova on Demand, είναι ανάλογο του πακέτου και κοινό σε μεγάλο ποσοστό με το περιεχόμενο της υπηρεσίας NovaGo ωστόσο ενδέχεται να υπάρχουν κάποιες μικρές διαφορές.



Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί;

Κώστας, Nova Support
Έχω το full pack

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

pathos1973

New member
22 June 2016
17
Αθηνα
Καλησπερα σας, ειμαι συνδρομητης ote κ ενδιαφερομαι για προσφορα για το sport πακετο της nova, θα ηθελα παρακαλω μια προσφορα σας. Ευχαριστω πολυ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα pathos1973

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για το ενδιαφέρον που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Χρήσιμες πληροφορίες για το πακέτο Nova Sports pack μπορείς να βρεις εδώ

Σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει, μπορείς να μας ενημερώσεις με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, σε προσωπικό μήνυμα ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά;

Λιάνα, Nova Support
 

123abc123

New member
25 November 2007
70
καλημερα , σε λιγες μερες θα μετακομίσω , θελω να μαθω την διαδικασια και το χρονο και το κοστος της μετακομησης .
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
καλημερα , σε λιγες μερες θα μετακομίσω , θελω να μαθω την διαδικασια και το χρονο και το κοστος της μετακομησης .

Καλησπέρα 123abc123,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Parisv

Senior Member
30 May 2010
329
Εχω μια LG oled c8. Δεν λειτουργει καθολου το magic remote με τα καναλια της νοβα. Δεν τα αλλαζει.
Πηγα στις ρυθμισεις ορισα το set topbox στο hdmi 1 και τιποτα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα Parisv,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για την εναλλαγή καναλιών στον δέκτη σου αλλά και την οποιαδήποτε άλλη λειτουργία των αποκωδικοποιητών που παρέχουμε, προτείνουμε την χρήση του remote control του δέκτη.

Κώστας, Nova Support
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
Καλησπέρα
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου γιατί έχω πρόβλημα σε δύο συνδρομές σχετικά με την τιμολογηση
Σας στέλνω τα στοιχεία μου
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου γιατί έχω πρόβλημα σε δύο συνδρομές σχετικά με την τιμολογηση
Σας στέλνω τα στοιχεία μου

Καλησπέρα kataras,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
Ευχαριστώ για την παρέμβασή σας
Βρήκα τις απαντήσεις σχετικά με τις απορίες μου κατόπιν επικοινωνίας με το αρμόδιο τμήμα
γιατί μέσω του myaccount υπήρχε σχετική καθυστέρηση ανταποκρισης
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας kataras.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Λιάνα, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα Κακαλιός Στέργιος,

Καθώς δεν υπάρχει η δυνατότητα ανάκτησης του ήδη υπάρχοντος κωδικού για την υπηρεσία Nova GO, θα χρειαστεί να προχωρήσεις σε αλλαγή του.

Για την αλλαγή του κωδικού πρόσβασης θα ακολουθήσεις την εξής διαδρομή: Nova My Account - Οι Υπηρεσίες μου - Nova GΟ - Αλλαγή Κωδικού Πρόσβασης

Για την υπηρεσία Nova My Account, μπορείς να πατήσεις εδώ.

Θα θέλαμε να γνωρίζεις πως στην φόρμα που θα εμφανιστεί για την αλλαγή του κωδικού πρόσβασης -μεταξύ άλλων- αναφέρεται και το username της υπηρεσίας σου.

Ο νέος κωδικός πρόσβασης θα χρειαστεί να αποτελείται από 4-10 αλφαριθμητικούς χαρακτήρες. Θα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον δύο αριθμούς 0-9 και τουλάχιστον δύο γράμματα a-z.

Με την ολοκλήρωση της παραπάνω διαδικασίας, θα λάβεις και με γραπτό μήνυμα στο κινητό, τους κωδικούς (username και password) της υπηρεσίας Nova GΟ.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνηση χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Eχω ένα θεματάκι σχετικά με την εγατάσταση, σας έστειλα με pm το τηλέφωνο μου,
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Eχω ένα θεματάκι σχετικά με την εγατάσταση, σας έστειλα με pm το τηλέφωνο μου,

Καλησπέρα al capone,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

Aris-Nektarios

Senior Member
11 March 2012
302
Πάτρα
"Με το Nova GO μπορείς να βλέπεις όπου κι αν βρίσκεσαι, σε κάθε συσκευή (laptop, tablet ή smartphone) μέσω οποιασδήποτε Wi-Fi ή ενσύρματης σύνδεσης:
Live TV με 23 live κανάλια της Nova
On Demand επιλεγμένο περιεχόμενο της βασικής σου συνδρομής
Catch Up TV με επιλεγμένα προγράμματα, μέχρι και 7 ημέρες μετά την ημερομηνία της προβολής τους" Ισχύει αυτό με το Catch Up TV ή είναι λάθος η αναφορά στο site....;