*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Είμαι υποχρεωμένος να επανέλθω στο θέμα της επιπλέον χρέωσης του λογαριασμού μου...Με μηνιαίο πάγιο 50.49, και ημερομηνία της επιπλέον χρέωσης με ποσό 40 και κάτι την 24/9, μου βγαίνει 0.00 στις 10/10....Δηλαδή, σε 50.49 μηνιαία χρέωση , τα 40 και κάτι αντιστοιχούν σε 16 μέρες; Κάτι δεν γίνεται σωστά μου φαίνεται!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα MATTHIAS,

Το ποσό το οποίο υπάρχει προς τακτοποίηση είναι 50.17 και αφορά το διάστημα 25/08/2019 έως 24/09/2019. με ημερομηνία πληρωμής 24/09/2019.

Συνοπτικά έχουνε εκδοθεί 2 λογαριασμοί για την υπηρεσία σου.

102.67 για περίοδο χρήσης 25/08/2019 έως 24/09/2019 και με ημερομηνία πληρωμής 24/09/2019.
-52.50 που είναι η πίστωση του τέλους μετάβασης που είχε χρεωθεί στον προηγούμενο λογαριασμό.

Από τα παραπάνω προκύπτει πως το ποσό το οποίο θα χρειαστεί να τακτοποιηθεί την 24/09/2019 είναι το 50.17 και αφορά το διάστημα 25/08/2019 έως 24/09/2019, χωρίς να υπάρχει κάποια άλλη οφειλή.

Κώστας, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα stssts

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Λιάνα, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Σας έχω στείλει πμ δείτε το παρακαλώ και απαντήστε μας...

Καλησπέρα ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΝΑΚΗΣ,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

alvarez

New member
24 December 2008
11
Καλημέρα,
θα ηθέλα να ρωτήσω με ποιό τρόπο μπορώ να ακυρώσω το NovaGO Extra.

Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα alvarez,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Η υπηρεσία Nova GO extra, μπορεί να απενεργοποιηθεί επισκέπτοντας κάποιο από τα καταστήματα Nova ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας του κατόχου με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μας, στο 13831.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

koystado

New member
14 October 2010
72
Καρδίτσα
Καλημέρα, έχω υπογράψει συμβόλαιο με την νοβα εδω και 15 μέρες και ακόμα να περάσει η γραμμή από την cosmote στην νοβα, τι μπορεί να φταίει; μπορεί κάποιος να βοηθήσει;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα, έχω υπογράψει συμβόλαιο με την νοβα εδω και 15 μέρες και ακόμα να περάσει η γραμμή από την cosmote στην νοβα, τι μπορεί να φταίει; μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

Καλησπέρα koystado,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

mech_eng

Established Member
11 November 2011
274
καλημέρα

εχω προτεινει σε συναδελφο μου την υπηρεσια NOVA 3 PLAY και ενδιαφερεται για το sports ή το full pack

σας εχω στειλει πμ
 

vrwmiaris

Senior Member
7 November 2012
606
Καλημέρα, σε ποιο νούμερο μπορώ να πάρω για να ενημερωθώ για ανανέωση του συμβολαίου μου; από κινητό θα πάρω

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,

Lazar4 said:
Δυο βδομαδες περιμενω να με καλεσει καποιος για διακοπη... ενα πμ πλιζ;


Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;


mech_eng said:
καλημέρα

εχω προτεινει σε συναδελφο μου την υπηρεσια NOVA 3 PLAY και ενδιαφερεται για το sports ή το full pack

σας εχω στειλει πμ


Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.


vrwmiaris said:
Καλημέρα, σε ποιο νούμερο μπορώ να πάρω για να ενημερωθώ για ανανέωση του συμβολαίου μου; από κινητό θα πάρω

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε το τηλέφωνο επικοινωνίας για το κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι το 13831 και η χρέωση κλησης είναι 0,0312 ανά λεπτό, από δίκτυο Forthnet.

Για κλήση από δίκτυο άλλου παρόχου, το κόστος διαμορφώνεται ανάλογα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου.

Επιπλέον, εάν το επιθυμείς μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε και από εδώ.


Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Λιάνα, Nova Support
 

geokontol

New member
31 May 2017
9
Καλησπέρα!
Μπορείτε να με ενημερώσετε για την απόκτηση του pvr 5001.
Σας έχω στείλει με προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της σύνδεσης μου .
Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα!
Μπορείτε να με ενημερώσετε για την απόκτηση του pvr 5001.
Σας έχω στείλει με προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία της σύνδεσης μου .
Ευχαριστώ

Καλησπέρα geokontol και καλό μήνα,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας στείλεις εκ νέου προσωπικό μήνυμα (εδώ), καθότι δεν έχουμε λάβει μέχρι στιγμής κάποιο μήνυμα σου;

Γιώργος, Nova Support
 

manosvitacar

Senior Member
3 July 2012
564
Καλησπέρα ήρθε ο πρώτος λογαργιαμος στο σπορ πακέτο που μου έδωσαν προσφορά στα 20 ευρώ αλλά μόνο 20 ευρώ που δεν είναι αλλά 59 ευρώ ξέρουμε γιατί είναι αυτό ;γιατί δεν είμαι διατεθειμένος να πληρώσω 60 ευρώ ενώ λέγαμε για 20 .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα manosvitacar,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

anto_33

AVClub Enthusiast
1 May 2013
952
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα ήρθε ο πρώτος λογαργιαμος στο σπορ πακέτο που μου έδωσαν προσφορά στα 20 ευρώ αλλά μόνο 20 ευρώ που δεν είναι αλλά 59 ευρώ ξέρουμε γιατί είναι αυτό ;γιατί δεν είμαι διατεθειμένος να πληρώσω 60 ευρώ ενώ λέγαμε για 20 .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Δες την περιοδο χρεωσης λογικα ειναι 3 μηνη για αυτο