*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα stssts,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 

Pgate4

Senior Member
27 August 2014
629
Καλησπερα παιδια,ειμαι συνδρομητης εδω και πολλα χρονια,και το προβλημα μου ειναι οτι στην Καλαμαρια που μενω δεν εχει ακομα vdsl ή 100 δίκτυο
Επειδή πλέον οι απαιτήσεις μεγαλώνουν,υπάρχει πλάνο να γίνει κάτι ή να στραφω αλλού
Να πω ότι κάποια στιγμή που είχε έρθει τεχνικός σπίτι μου,είπε ότι επειδή είμαι οριακά σε απόσταση σε σχέση με τον ΟΤΕ θα πρέπει η Nova να δανειστεί από ΟΤΕ γιατί η ίδια η Nova μάλλον είναι αδύνατο να βάλει δικό της δίκτυο
Μπορούμε κάτι να κάνουμε γι αυτό; Ισχύει;
Ευχαριστώ



Sent from my iPad using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Pgate4.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

nmeletiou

New member
19 January 2010
39
Θεσσαλονίκη
Καλημέρα. Μέχρι τώρα είχα έκπτωση κάθε χρόνο λόγω πληρωμής με πιστωτική κάρτα. Φέτος αυτή η έκπτωση δεν έγινε. Εχει μήπως καταργηθεί η συγκεκριμένη έκπτωση ή θα πρέπει να ελέγξετε την συνδρομή μου; Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα. Μέχρι τώρα είχα έκπτωση κάθε χρόνο λόγω πληρωμής με πιστωτική κάρτα. Φέτος αυτή η έκπτωση δεν έγινε. Εχει μήπως καταργηθεί η συγκεκριμένη έκπτωση ή θα πρέπει να ελέγξετε την συνδρομή μου; Ευχαριστώ.

Καλησπέρα nmeletiou,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Pgate4

Senior Member
27 August 2014
629
Καλησπέρα Pgate4.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support

Καλησπέρα,σας έστειλα σχετικό μήνυμα
Ευχαριστώ


Sent from my iPad using Tapatalk
 

gergeo

Senior Member
3 January 2010
645
στο 2ο αποκωδικοποιητή θα υπαρχει καθυστέρηση στην εικονα σε σχεση με τον 1ο και κύριο αποκωδικοποιητή αν βλεπουμε το ιδιο καναλι;μιλαω για το multiview
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα,σας έστειλα σχετικό μήνυμα
Ευχαριστώ

Sent from my iPad using Tapatalk

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

στο 2ο αποκωδικοποιητή θα υπαρχει καθυστέρηση στην εικονα σε σχεση με τον 1ο και κύριο αποκωδικοποιητή αν βλεπουμε το ιδιο καναλι;μιλαω για το multiview

Θα θέλαμε να γνωρίζεις πως στην υπηρεσία Nova Multview, κάθε ένας από τους δέκτες συνδέεται με το δορυφορικό κάτοπτρο όσον αφορά την λήψη του δορυφορικού σήματος.

Επιπλέον, οι δύο αποκωδικοποιητές συνδέονται και μεταξύ τους, με τους τρόπους που έχουμε αναφέρει στο προσωπικό μας μήνυμα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
1 September 2017
50
Έχω πολλά χρόνια ιντερνέτ τηλέφωνο Νόβα κ 2 χρόνια τηλεόραση. Το ιντερνέτ χάνει πολλές φορές τη ταχύτητα κ φυσικά δε παρέχεται η δυνατότητα να σταματήσω πρόγραμμα ή να δω σε επανάληψη κάτι με το κουτί Π Έχω. Θα ήθελα να σταματήσω τη συνδρομή μ στο τέλος του συμβολαίου. Που θα καλέσω? Τι μπορεί ν αλλάξει?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα καλαμακομαχος,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία τη υπηρεσίας σου σε ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

supacoopa

AVClub Addicted Member
19 June 2006
2,411
Athens
Καλησπερα.
Ειμαι συνδρομητης Triple Play Cinema και αντιμετωπιζω προβλημα με την λειτουργια του Nova On Demand.
Την τελευταια εβδομαδα οταν προσπαθω να μπω στο αντιστοιχο μενου του δεκτη 831, λαμβανω το μηνυμα Χ002.

Εχω κανει αρκετες επανεκκινησεις τοσο στον δεκτη οσο και στο router χωρις αποτελεσμα.
Μεχρι πριν λιγες μερες ειχα κανονικα προσβαση.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπερα.
Ειμαι συνδρομητης Triple Play Cinema και αντιμετωπιζω προβλημα με την λειτουργια του Nova On Demand.
Την τελευταια εβδομαδα οταν προσπαθω να μπω στο αντιστοιχο μενου του δεκτη 831, λαμβανω το μηνυμα Χ002.

Εχω κανει αρκετες επανεκκινησεις τοσο στον δεκτη οσο και στο router χωρις αποτελεσμα.
Μεχρι πριν λιγες μερες ειχα κανονικα προσβαση.

Καλησπέρα supacoopa,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
1 September 2017
50
Καλησπέρα καλαμακομαχος,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία τη υπηρεσίας σου σε ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
..........
 
Last edited by a moderator:

supacoopa

AVClub Addicted Member
19 June 2006
2,411
Athens
Να ευχαριστησω δημοσια τα παιδια απο το support, που με βοηθησαν με διαδοχικα μηνυματα και ελυσαν το προβλημα προσβασης που ειχα στο On Demand.

:ernaehrung004:
 

mitsoskappa

New member
12 September 2016
13
Μπορείτε να μου πείτε πότε λήγουν τα συμβόλαιά που έχω, ώστε να μπορώ να διακόψω αν ('όπως ακούγεται) πάρει την εταιρεία σας ο Μαρινάκης;
(σας στέλνω pm με τα στοιχεία μου) Ευχαριστώ...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Να ευχαριστησω δημοσια τα παιδια απο το support, που με βοηθησαν με διαδοχικα μηνυματα και ελυσαν το προβλημα προσβασης που ειχα στο On Demand.

:ernaehrung004:

Εμείς σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Λιάνα, Nova Support


Μπορείτε να μου πείτε πότε λήγουν τα συμβόλαιά που έχω, ώστε να μπορώ να διακόψω αν ('όπως ακούγεται) πάρει την εταιρεία σας ο Μαρινάκης;
(σας στέλνω pm με τα στοιχεία μου) Ευχαριστώ...

Καλησπέρα mitsoskappa.

Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support
 

mitsoskappa

New member
12 September 2016
13
Εμείς σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Λιάνα, Nova Support




Καλησπέρα mitsoskappa.

Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support

Σας ευχαριστώ πολύ...
 

mech_eng

Established Member
11 November 2011
274
Να ευχαριστησω δημοσια τα παιδια απο το support, που με βοηθησαν με διαδοχικα μηνυματα και ελυσαν το προβλημα προσβασης που ειχα στο On Demand.

:ernaehrung004:

να προσθεσω κι εγω οτι η αποκριση των χρηστων Nova.Rep1 ειναι άμεση και καθοριστικη.
ασχετως αν και σε ποιο βαθμο τα προβληματα λυνονται στα επομενα σταδια, η ενημερωση και η δρομολογηση των διαδικασιων ειναι αψογη. καταγραφεται στα θετικα αυτη η λειτουργια

ευχαριστω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα mech_eng,

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. :smile:

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support