*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Spytoufe

New member
6 September 2019
5
Καλησπερα και απο μενα. Μετακομισα πριν λίγες μερες και εκανα αιτηση για το πακετο nova internet 24. Προς το παρόν η αιτηση προχωρά κανονικα. Στο συγκεκριμενο πακέτο ειμαι συνδρομητης 4 χρόνια σίγουρα στη παλια μου κατοικια απο οπου ξενοικιασα. Οταν επικοινώνησα για αιτηση νεας συνδρομης σε νεα συμβαση η εκπροσωπος μιυ ειπε πως αν θα πρεπει να αιτηθω διακοπη του προηγούμενου πακέτου στην παλια διεύθυνση καθως παρόλο που ληγει στις 7/9 εγω νομιζα πως θα πάψει να υφίσταται μετα τη ληξη του. Ομως η εκπροσωπος με διαβεβαιωσε οτι αν δεν αιτηθω διακοπη θα συνεχισει να υπαρχει με τιμες τιμοκαταλογου. Με συνδεσε με αλλη εκπρόσωπο η οποια μου ειπε να στειλω email στο [email protected] στο θεμα να γραψω ονοματεπωνυμο και αφμ να αιτηθω στο email διακοπη προγραμματος και να επισυναψω φωτο ταυτοτητας.

Ενω τι εχω στειλει δευτερα ουτε φωνη ουτε ακροαση. Πηρα απαντητικο email οτι δεχτηκαν το email μου αλλα δεν εχω καποια πληροφορηση. Εκτος απο ενα μνμ στο viber που μου λεει η να ανανεώσω τη συνδρομη η θα ισχυουν οι εκαστοτες χρεωσεις.

Δε ξερω τι να κανω για να δω τι γινεται. Εχω στειλει email για να με ενημερωσουν αλλα τιποτα. Δυστυχώς στο βολο δεν υπάρχει καταστημα nova ενω στο 5ψηφιο δεν ξανακαλω γιατι ηδη με εχει χρεωσει 15 ευρω με την αναμονη και στο τελος η γραμμη επεσε γιατι ξεμεινα απο μοναδες.

Παρακαλω βοηθήστε με..
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Spytoufe,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

palm238

New member
5 December 2008
91
Καλησπερα
Ειχα nova 3play αοριστου ,εκανα αιτηση φορητοτητας σε αλλο παροχο .Τηλεφωνο και internet εγινε σημερα η μεταβιβαση.Για nova tv πρεπει να κανω αιτηση διακοπης η κοβεται απο nova αμεσα.
Ευχαριστω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα palm238,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

Spytoufe

New member
6 September 2019
5
Ναι θα αποστειλω

Εχω στειλει email απο τη δευτερα

ΥΣ Pm πως στελνω ρε παιδια γιατι διαβαζω απο κινητο και μου εχουν βγει τα μάτια να βρω το pm.
 
Last edited by a moderator:

Spytoufe

New member
6 September 2019
5
Παιδια ενταξει το βρηκα πως στελνεις απλα επειδη ειμαι απο κινητο πατησα να βλεπω το site σαν να μπαινω απο desktop γιατι σε smartphone δε φαινονται οι επιλογες
 

Nikos 76

Established Member
7 August 2018
124
Καβάλα
Καλησπέρα σας....Πρόσφατα έκανα αίτηση μεταφοράς του πακέτου triple play με vdsl..δε θα αναφερθώ στα όσα έγιναν πριν την μετακίνηση τα οποία είναι κωμικοτραγικά...Στην παρούσα φάση και ενώ είχα κάνει αίτηση μεταφοράς ήρθε το τοπικό συνεργείο και ενώ πίστεψα ότι όλα θα τελείωναν επιτέλους οριστικά διαπιστώθηκε ότι είχε δοθεί λάθος στίγμα της πολυκατοικίας όπου μετακόμισα..Σήμερα Δευτέρα μου ήρθε το ίδιο μήνυμα από την Νόβα με εκείνο που χρειαζόταν 14 εργάσιμες μέρες για να ενεργοποιηθεί η γραμμή...Είμαι από τις 26/8 χωρίς ίντερνετ και σταθερό...ελπίζω να μην χρειαστεί άλλες 14..ήμαρτον παιδιά..σεβαστείτε τους πελάτες σας από τους οποίους πληρωνεστε...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας....Πρόσφατα έκανα αίτηση μεταφοράς του πακέτου triple play με vdsl..δε θα αναφερθώ στα όσα έγιναν πριν την μετακίνηση τα οποία είναι κωμικοτραγικά...Στην παρούσα φάση και ενώ είχα κάνει αίτηση μεταφοράς ήρθε το τοπικό συνεργείο και ενώ πίστεψα ότι όλα θα τελείωναν επιτέλους οριστικά διαπιστώθηκε ότι είχε δοθεί λάθος στίγμα της πολυκατοικίας όπου μετακόμισα..Σήμερα Δευτέρα μου ήρθε το ίδιο μήνυμα από την Νόβα με εκείνο που χρειαζόταν 14 εργάσιμες μέρες για να ενεργοποιηθεί η γραμμή...Είμαι από τις 26/8 χωρίς ίντερνετ και σταθερό...ελπίζω να μην χρειαστεί άλλες 14..ήμαρτον παιδιά..σεβαστείτε τους πελάτες σας από τους οποίους πληρωνεστε...

Καλησπέρα Nikos 76,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας, ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Nikos 76

Established Member
7 August 2018
124
Καβάλα
Καλησπέρα Nikos 76,


Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας, ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
Τι θα θέλατε από τα στοιχεία μου;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Τι θα θέλατε από τα στοιχεία μου;

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Είμαστε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Λιάνα, Nova Support
 

Nikos 76

Established Member
7 August 2018
124
Καβάλα
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Είμαστε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Λιάνα, Nova Support
Σε τι ακριβώς απαντήσατε;γιατί από τη στιγμή που έστειλα τα στοιχεία μου δεν απαντήσατε σε τίποτα...
 

MATTHIAS

AVClub Enthusiast
5 December 2007
1,084
ΛΑΡΙΣΑ
Αναφορικά με την αδικαιολόγητη επιπλέον χρέωση "τέλους μετάβασης υπηρεσίας 40.32 " ...αναγνωρίσατε άμεσα ότι έγινε κατά λάθος,εδώ και 9 ημέρες, ωστόσο την κάρτα θα τη χρεώσετε επιπλέον στο τέλος του μήνα; Δηλαδή προπληρωμή υπηρεσιών θα καταλήξουμε να κάνουμε; Γιατί μας τιμωρείτε;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα MATTHIAS,

Έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την πίστωση του τέλους μετάβασης που έχει εμφανιστεί στον λογαριασμό σου και είναι υπο έκδοση ο αντίστοιχος πιστωτικός λογαριασμός.

Κώστας, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Το τηλέφωνο 2111000886 ανήκει σε εσάς?

Καλησπέρα achillesgk,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου καθώς και με το ζήτημα που έχει παρουσιαστεί, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπερα,

Σας εχω στειλει pm για την ΔΩΡΕΑΝ θεαση σε δευτερη συσκευη.

Καλησπέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support