*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

s93060

New member
12 August 2019
55
Καλησπέρα αγόρασα ένα usb γι να το χρησιμοποιήσω για time shift στον αποκοδικοποιητη nova 3001 αλλά η διαμόρφωση σταματάει στο 90% και μετά κάνει επανεκκίνηση ο δέκτης
Τι μπορεί μα συμβαίνει ;
Το Ian είναι αυτό:
105057ccd01e8c871a936f0b649eb5a2.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Σας έχω στείλει πμ για ανανέωση. Ευχαριστώ πολύ

Καλησπέρα αγόρασα ένα usb γι να το χρησιμοποιήσω για time shift στον αποκοδικοποιητη nova 3001 αλλά η διαμόρφωση σταματάει στο 90% και μετά κάνει επανεκκίνηση ο δέκτης
Τι μπορεί μα συμβαίνει ;
Το Ian είναι αυτό:
105057ccd01e8c871a936f0b649eb5a2.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Έχουμε λάβει τα προσωπικά σας μηνύματα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Γιώργος, Nova Support
 

Nikos 76

Established Member
7 August 2018
124
Καβάλα
Καλησπέρα...Είμαι συνδρομητής triple play και πρόκειται να μετακομίσω...με ενημέρωσαν από το τοπικο κατάστημα για τα χρήματα μετακίνησης...επίσης πήρα τηλέφωνο στο υποκατάστημα που πρόκειται να μετακομίσω και μου ανέφεραν ότι χρειάζεται 15 με 20 μέρες για να ολοκληρωθεί η μετακίνηση...ήθελα να ρωτήσω αν αυτό το διάστημα που δε θα απολαμβάνω τις υπηρεσίες -προφανως οχι με δικη μου ευθύνη- θα υπολογιστεί απο το λογαριασμό του επόμενου μήνα...
 

TPManager

New member
20 August 2019
18
παιδια μια ερωτηση εχει καποιος αυτο τον δεκτη 831 σε 4κ τηλεοραση ?θα ηθελα να μου πει αν λειτουργει κανονικα ο ηχος οταν ενεργοποιηθει το uhd color ,εμενα παντος ο 831 μια χαρα εικονα σε uhd αλλα δεν εχει καθολου ηχο και σκεφτομαι να τον αντικαταστησω με τον 3001.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα...Είμαι συνδρομητής triple play και πρόκειται να μετακομίσω...με ενημέρωσαν από το τοπικο κατάστημα για τα χρήματα μετακίνησης...επίσης πήρα τηλέφωνο στο υποκατάστημα που πρόκειται να μετακομίσω και μου ανέφεραν ότι χρειάζεται 15 με 20 μέρες για να ολοκληρωθεί η μετακίνηση...ήθελα να ρωτήσω αν αυτό το διάστημα που δε θα απολαμβάνω τις υπηρεσίες -προφανως οχι με δικη μου ευθύνη- θα υπολογιστεί απο το λογαριασμό του επόμενου μήνα...

παιδια μια ερωτηση εχει καποιος αυτο τον δεκτη 831 σε 4κ τηλεοραση ?θα ηθελα να μου πει αν λειτουργει κανονικα ο ηχος οταν ενεργοποιηθει το uhd color ,εμενα παντος ο 831 μια χαρα εικονα σε uhd αλλα δεν εχει καθολου ηχο και σκεφτομαι να τον αντικαταστησω με τον 3001.

Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σας, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

johnar84

Senior Member
1 July 2011
441
Καλησπέρα σας

Καταρχην θα ήθελα να ευχαριστήσω πάρα πολύ το support της Nova καθώς σε προηγούμενο μύνημα μου εδώ για διακοπή της υπηρεσίας sport pack που είχα ανταποκρίθηκαν άμεσα και μάλιστα μου έκαναν πρόταση για ανανεωση σε χαμηλότερη τιμή την οποία δέχτηκα και μεταβίβασα το πακέτο .
Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ .

Θα ήθελα βέβαια σε αυτό το σημείο να επισημάνω κάτι άλλο σε υπηρεσία που έχει μείνει ενεργη στο Αφμ μου ( 3play full με τιμή 43 ευρώ ) ζήτησα από 2 εκπροσώπους πληροφορίες για την υπηρεσία multiroom με χρήση ανενεργού δεκτή που είχα στην κατοχή μου. Παρόλο που ανέφερα ότι όταν πρωτοεκανα την φορητοτητα, της ενεργής τώρα στο δίκτυο σας υπηρεσίας μπορούσα να έχω την υπηρεσία multiroom δωρεάν για νέα χρονιά , οι εκπρόσωποι που το ανέφερα μου απαντήσαν ότι πλέον η τιμή είναι στα 6 ευρώ που έλεγε το site. Σε επικοινωνία μου με το cc για να κάνω την αίτηση (αφού κατάπια το 6 ευρώ , λόγο της καλής συνεργασίας που έχουμε με την εταιρία όλα αυτά τα χρόνια ) και αφού η κοπέλα που με εξυπηρέτησε πήρε τα στοιχεία μου ανέφερε ότι η τιμή δεν θα ήταν 6 ευρώ αλλά 10.88. Αν και θα έπρεπε να έχω αρνηθεί , λόγω ανάγκης δέχτηκα (υπάρχει κάποιο άτομο που φιλοξενηται στο σπίτι μου που στο δωμάτιο σου έχει καλώδιο μόνο για δορυφορική. Θα παρακαλούσα ξαναναφέροντας τα χρόνια συνεργασίας μας, κάποιος να ξαναδεί το θέμα και να μπορέσουμε να "διορθώσουμε" την τιμή. Ευχαριστώ πολύ και πάλι

Αραμπατζής Ιωαννης

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,804
Καλησπέρα support, εδώ και λίγη ώρα δεν έχω καθόλου Internet, είναι γενικό το θέμα ή μεμονωμένο; τα στοιχεία μου τα έχετε, αν θέλετε τα στέλνω ξανά
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Ευχαριστούμε που επικοινώνησατε μαζί μας.

Καλησπέρα σας
Καταρχην θα ήθελα να ευχαριστήσω πάρα πολύ το support της Nova καθώς σε προηγούμενο μύνημα μου εδώ για διακοπή της υπηρεσίας sport pack που είχα ανταποκρίθηκαν άμεσα και μάλιστα μου έκαναν πρόταση για ανανεωση σε χαμηλότερη τιμή την οποία δέχτηκα και μεταβίβασα το πακέτο .
Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ .
Θα ήθελα βέβαια σε αυτό το σημείο να επισημάνω κάτι άλλο σε υπηρεσία που έχει μείνει ενεργη στο Αφμ μου ( 3play full με τιμή 43 ευρώ ) ζήτησα από 2 εκπροσώπους πληροφορίες για την υπηρεσία multiroom με χρήση ανενεργού δεκτή που είχα στην κατοχή μου. Παρόλο που ανέφερα ότι όταν πρωτοεκανα την φορητοτητα, της ενεργής τώρα στο δίκτυο σας υπηρεσίας μπορούσα να έχω την υπηρεσία multiroom δωρεάν για νέα χρονιά , οι εκπρόσωποι που το ανέφερα μου απαντήσαν ότι πλέον η τιμή είναι στα 6 ευρώ που έλεγε το site. Σε επικοινωνία μου με το cc για να κάνω την αίτηση (αφού κατάπια το 6 ευρώ , λόγο της καλής συνεργασίας που έχουμε με την εταιρία όλα αυτά τα χρόνια ) και αφού η κοπέλα που με εξυπηρέτησε πήρε τα στοιχεία μου ανέφερε ότι η τιμή δεν θα ήταν 6 ευρώ αλλά 10.88. Αν και θα έπρεπε να έχω αρνηθεί , λόγω ανάγκης δέχτηκα (υπάρχει κάποιο άτομο που φιλοξενηται στο σπίτι μου που στο δωμάτιο σου έχει καλώδιο μόνο για δορυφορική. Θα παρακαλούσα ξαναναφέροντας τα χρόνια συνεργασίας μας, κάποιος να ξαναδεί το θέμα και να μπορέσουμε να "διορθώσουμε" την τιμή. Ευχαριστώ πολύ και πάλι
Αραμπατζής Ιωαννης
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Θα θέλαμε να σημειώσουμε, όπως αναφέρεται και στους όρους χρήσης του νήματος, πως η παρουσία μας εδώ δεν αντικαθιστά το Customer Care της Nova, αλλά λειτουργεί επικουρικά.

Αναφορικά με το Nova Multiview, βλέπουμε πως έχει υπάρξει επικοινωνία και ενημέρωσή σου σχετικά με τις παροχές της υπηρεσίας, χρήσιμες πληροφορίες για την οποία μπορείς να βρεις εδώ.

Καλησπέρα support, εδώ και λίγη ώρα δεν έχω καθόλου Internet, είναι γενικό το θέμα ή μεμονωμένο; τα στοιχεία μου τα έχετε, αν θέλετε τα στέλνω ξανά

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

alany

Established Member
18 October 2018
214
Καλησπέρα. Όταν κάποιος έχει το πακέτο Novasports μπορεί αφού έχει συνδέσει τον αποκωδικοποιητή με το internet να βλέπει αγώνες ή ταινίες των προηγούμενων ημερών κάτι σαν το replay tv της COSMOTE; Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα. Όταν κάποιος έχει το πακέτο Novasports μπορεί αφού έχει συνδέσει τον αποκωδικοποιητή με το internet να βλέπει αγώνες ή ταινίες των προηγούμενων ημερών κάτι σαν το replay tv της COSMOTE; Ευχαριστώ.

Καλησπέρα alany και σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τις Ψηφιακές Ευκολίες Τηλεόρασης, μπορείς να βρεις εδώ.

Να σημειώσουμε ωστόσο, πως η δυνατότητα Catch Up TV, παρέχεται σε επιλεγμένα προγράμματα της υπηρεσίας Nova GO.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,804
Ok support, το πρόβλημα διορθώθηκε, βλέπω πως είχε θέμα η περιοχή μου, δεν χρειάζεται κάποια ενέργεια, λήξη συναγερμού, ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Ok support, το πρόβλημα διορθώθηκε, βλέπω πως είχε θέμα η περιοχή μου, δεν χρειάζεται κάποια ενέργεια, λήξη συναγερμού, ευχαριστώ

:2thumb22sup: Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

s93060

New member
12 August 2019
55
Καλημερα σε novabox 3001 αν βάλω usb στικάκι 64gb θα κάνει εγγραφή ή με στικάκι κάνει μόνο time shift ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα s93060,

Για την λειτουργία εγγραφής προτείνεται η χρήση σκληρού δίσκου.

Επιπλέον πληροφορίες για τον εξοπλισμό μπορείς να βρεις εδώ.

Κώστας, Nova Support
 

siozkos

New member
26 August 2019
1
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα, εχω το nova full pack εδώ και αρκετούς μήνες και έχω προσέξει ότι στο novacinema μου βγάζει το μήνυμα με κωδικό Ε16-4 μόνο την ώρα που έχει την ερωτική ταινία! Γενικά δεν έχω βάλει κάποιο κλείδωμα ποτέ. Αυτό είναι το φυσιολογικό για full pack? Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα siozkos,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

kos71

New member
27 August 2019
1
Καλησπερα

Έχω το full pack της τηλεόρασης και θα με ενδιέφερε να μεταφέρω και το τηλέφωνο σε εσας (τώρα είναι στην cosmote). Θα ήθελα να με ενημερώσετε σχετικά με την διαδικασία καθως και το αν θα είναι μια υπηρεσία (triple play) ή θα λειτουργεί συνδυαστικά . Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα kos71,

Θα ήθελές να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

mech_eng

Established Member
11 November 2011
274
καλησπέρα

είμαι συνδρομητής nova3play ιντερνετ 24 + full pack.
δυστυχώς η ταχύτητα του ιντερνετ μετρημένη δεν ανταποκρίνεται ούτε στο 25% του θεωρητικού
σε σημείο που πολλές φορές να κολλάει ακόμη και το on demand.
υπάρχει λύση;