*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα support, έχω ένα θέμα με την κάρτα στον δέκτη, μου βγάζει ότι είναι άκυρη, έχω κάνει και επαναφορά στις εργοστασιακες ρυθμίσεις και χάθηκαν ακόμη και τα κανάλια της Nova, τι κάνουμε τώρα; ο δέκτης είναι ο 3001 με την τελευταία αναβάθμιση

Καλησπέρα dimtz! Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα προτείναμε επιπλέον να επιβεβαιώσεις πως η κάρτα είναι σωστά τοποθετημένη στον δέκτη (chip προς τα κάτω, βέλη προς τα μέσα) και να πραγματοποιήσεις και μια επανεκκίνηση του αποκωδικοποιητή, αφαιρώντας τον για 2 λεπτά από το ρεύμα και συνδέοντας τον εκ νέου.

Σε περίπτωση που το ζήτημα παραμένει, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου.

Γιώργος, Nova Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,805
Ok, σας ευχαριστώ, το έβγαλα λίγο από την πρίζα και πρόβλημα λύθηκε :)
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,805
Βιαστηκα ν απαντησω ,μετα απο 10 λεπτα θεαση μου εβγαλε μαυρο στην οθονη και μηνυμα ακυρη καρτα ,θα σας στειλω τα στοιχεια μου με πμ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα dimtz,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Αγαπητέ Nova.Rep 1
Έχετε πμ

Καλησπέρα ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΝΑΚΗΣ,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

Aris-Nektarios

Senior Member
11 March 2012
302
Πάτρα
Καλησπέρα... διαβάζω εδώ μέσα για την προσφορά των 39,64 για 3play full με vdsl κι εγώ πληρώνω 44,89 με απλό adsl το οποίο σέρνεται... Θα ήθελα να αποκτήσω κι εγώ αυτή την προσφορά..
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα... διαβάζω εδώ μέσα για την προσφορά των 39,64 για 3play full με vdsl κι εγώ πληρώνω 44,89 με απλό adsl το οποίο σέρνεται... Θα ήθελα να αποκτήσω κι εγώ αυτή την προσφορά..

Καλησπέρα Aris-Nektarios

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε στο ζήτημα το οποίο μας αναφέρεις, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου (πχ. ΑΦΜ, αριθμό σταθερού τηλεφώνου κλπ);

Λιάνα, Nova Support
 

soccermania

AVClub Enthusiast
19 September 2012
865
Είμαι καινουριος συνδρομητης με nova 3play sports pack.
Στην ουσια το συμβολαιο μας δεν εκτελειται γιατι δε μπορω να απολαμβανω το on demand και το novago λογω οτι το ιντερνετ που εχω δεν τα σηκωνει.*
Σε επικοινωνία μου με το εμπορικο τμημα δε μου κανουν μια λογική προσφορα για vdsl και μου ζητανε συν 17 το μηνα!!!!
Απο 37,51 στα 55 για ενα λαθος δικο τους.
Μπορει να γινει κατι για να μην προβω σε καταγγελια;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Είμαι καινουριος συνδρομητης με nova 3play sports pack.
Στην ουσια το συμβολαιο μας δεν εκτελειται γιατι δε μπορω να απολαμβανω το on demand και το novago λογω οτι το ιντερνετ που εχω δεν τα σηκωνει.*
Σε επικοινωνία μου με το εμπορικο τμημα δε μου κανουν μια λογική προσφορα για vdsl και μου ζητανε συν 17 το μηνα!!!!
Απο 37,51 στα 55 για ενα λαθος δικο τους.
Μπορει να γινει κατι για να μην προβω σε καταγγελια;

Καλησπέρα soccermania,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Επιπρόσθετα θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε, όπως αναφέρεται και στους κανόνες χρήσης του support forum, πως η παρουσία μας εδώ δεν αντικαθιστά το customer care της Nova αλλά λειτουργεί επικουρικά.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

soccermania

AVClub Enthusiast
19 September 2012
865
Δεν ανταπαντώ άλλο στα προσωπικά μηνύματα.
Άλλα γράφω άλλα καταλαβαίνετε.
Εγώ ζητάω να τηρηθεί το συμβόλαιο κι εσείς με αντιμετωπίζετε σαν κάποιον που παζαρεύει να κερδίσει κάτι δωρεάν.
Τώρα ας τα λύσουν οι νομικοί.
Παρόλο αυτά ευχαριστώ για τις γρήγορες απαντήσεις.
 

Looter

AVClub Addicted Member
20 July 2008
1,630
Καλησπέρα σας ,

Όπως σας έχω ενημερώσει γραπτώς , έχω στείλει 2 emails στο [email protected] ώστε να με καλέσει το τμήμα retention (2 και 10 Αυγούστου) χωρίς επιτυχία.
Έχω στείλει μήνυμα εδώ προωθώντας σας τη σχετική αλληλογραφία στις 14/8. Σήμερα 19/8 σας έστειλα νέα υπενθύμιση με προσωπικό μήνυμα.

Δυστυχώς μέχρι και τώρα δεν έχω λάβει κλήση από το τμήμα retention όπως έχω ζητήσει από τις αρχές του μήνα.

Περιμένω τις ΑΜΕΣΕΣ ενέργειές σας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας ,

Όπως σας έχω ενημερώσει γραπτώς , έχω στείλει 2 emails στο [email protected] ώστε να με καλέσει το τμήμα retention (2 και 10 Αυγούστου) χωρίς επιτυχία.
Έχω στείλει μήνυμα εδώ προωθώντας σας τη σχετική αλληλογραφία στις 14/8. Σήμερα 19/8 σας έστειλα νέα υπενθύμιση με προσωπικό μήνυμα.

Δυστυχώς μέχρι και τώρα δεν έχω λάβει κλήση από το τμήμα retention όπως έχω ζητήσει από τις αρχές του μήνα.

Περιμένω τις ΑΜΕΣΕΣ ενέργειές σας.

Καλησπέρα Looter.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Είμαστε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Λιάνα, Nova Support
 

Looter

AVClub Addicted Member
20 July 2008
1,630
Καλησπέρα Looter.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Είμαστε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Λιάνα, Nova Support

Καλησπέρα σας ,

Για μία ακόμη φορά δέχτηκα τηλεφώνημα από το τμήμα πωλήσεων και όχι από το τμήμα retention όπως έχω ζητήσει από τις 2/8.
Προχώρησα σε αίτημα διακοπής καθώς είναι προφανές ότι η εταιρία δεν επιθυμεί να με εξυπηρετήσει και χάνω άσκοπα τον πολύτιμο χρόνο μου στέλνοντας γραπτές επιστολές και τηλεφωνικά.

Επίσης στο τηλεφώνημα που δέχτηκα από τα "κεντρικά" της Νόβα (13831) μου αρνήθηκαν την επίσημη παρουσία της Νόβα στο site όπως και στο adslgr λες και απευθύνονται σε άσχετο και αδαή προσπαθώντας να με πείσουν ότι θα πρέπει να ενημερώνομαι για τιμές μόνο από το επίσημο site της Νόβα...
 

s93060

New member
12 August 2019
55
Καλησπέρα μπορείτε να με ενημερώστε γιατί σε εμένα στην ανανέωση που έκανα δεν μου δωθηκε 50 άρα γραμμή ενώ από ότι διαπίστωσα στο φόρουμ έχουν πάρει την τιμη που πήρα και εγώ αλλά με την 50αρα γραμμή
Σας έστειλα προσωπικό μυνημα και για την αποστολή του αποκοδικοποιητη


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα σας ,

Για μία ακόμη φορά δέχτηκα τηλεφώνημα από το τμήμα πωλήσεων και όχι από το τμήμα retention όπως έχω ζητήσει από τις 2/8.
Προχώρησα σε αίτημα διακοπής καθώς είναι προφανές ότι η εταιρία δεν επιθυμεί να με εξυπηρετήσει και χάνω άσκοπα τον πολύτιμο χρόνο μου στέλνοντας γραπτές επιστολές και τηλεφωνικά.

Επίσης στο τηλεφώνημα που δέχτηκα από τα "κεντρικά" της Νόβα (13831) μου αρνήθηκαν την επίσημη παρουσία της Νόβα στο site όπως και στο adslgr λες και απευθύνονται σε άσχετο και αδαή προσπαθώντας να με πείσουν ότι θα πρέπει να ενημερώνομαι για τιμές μόνο από το επίσημο site της Νόβα...

Έχουμε ήδη τοποθετηθεί στο αντίστοιχο μήνυμά σου,
Θα θέλαμε να τονίσουμε πως σύμφωνα με τους όρους χρήσης του νήματος η εταιρεία δεσμεύει πολύτιμους ανθρώπινους πόρους για να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα των μελών μας, και ο χρόνος των ανθρώπων αυτών είναι περιορισμένος και πάνω απ' όλα σεβαστός.

Η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (13831 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Καλησπέρα μπορείτε να με ενημερώστε γιατί σε εμένα στην ανανέωση που έκανα δεν μου δωθηκε 50 άρα γραμμή ενώ από ότι διαπίστωσα στο φόρουμ έχουν πάρει την τιμη που πήρα και εγώ αλλά με την 50αρα γραμμή
Σας έστειλα προσωπικό μυνημα και για την αποστολή του αποκοδικοποιητη

Sent from my iPhone using Tapatalk

Η απόδοση της εκάστοτε διαθέσιμης προσφοράς που πραγματοποιείται από τους αρμόδιους συναδέλφους γίνεται πάντοτε κατόπιν επικοινωνίας και συμφωνίας με τους συνδρομητές μας.

Σε κάθε περίπτωση βλέπουμε πως για την υπηρεσία σου υπάρχει διαθεσιμότητα Υψηλών Ταχυτήτων έως 100Mbps.

Σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις εκ νέου ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος για την αποχή της προσφοράς.

Κώστας, Nova Support
 

s93060

New member
12 August 2019
55
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την

Καλησπέρα σας,



Έχουμε ήδη τοποθετηθεί στο αντίστοιχο μήνυμά σου,
Θα θέλαμε να τονίσουμε πως σύμφωνα με τους όρους χρήσης του νήματος η εταιρεία δεσμεύει πολύτιμους ανθρώπινους πόρους για να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα των μελών μας, και ο χρόνος των ανθρώπων αυτών είναι περιορισμένος και πάνω απ' όλα σεβαστός.

Η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (13831 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.



Η απόδοση της εκάστοτε διαθέσιμης προσφοράς που πραγματοποιείται από τους αρμόδιους συναδέλφους γίνεται πάντοτε κατόπιν επικοινωνίας και συμφωνίας με τους συνδρομητές μας.

Σε κάθε περίπτωση βλέπουμε πως για την υπηρεσία σου υπάρχει διαθεσιμότητα Υψηλών Ταχυτήτων έως 100Mbps.

Σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις εκ νέου ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος για την αποχή της προσφοράς.

Κώστας, Nova Support

Ναι θα ήθελα μια προσφορά για 50αρα γραμμή αλλά με την προϋπόθεση της τιμής που δωθηκε και στους άλλους συνδρομητές



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Θα θέλαμε να τονίσουμε πως από εδώ δεν υπάρχει δυνατότητα να γνωρίζουμε τις τυχόν διαθέσιμες προσφορές αναβάθμισης σε υπηρεσίες έως 100Mbps.

Ωστόσο θα ενημερώσουμε τους αρμόδιους συναδέλφους και θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση.

Επιπλέον πληροφορίες μπορείς να βρεις εδώ και εδώ.

Κώστας, Novs Support
 

TPManager

New member
20 August 2019
18
Αγαπητή Nova,

Καλησπέρα- έχω στείλει ήδη δύο μηνύματα στο [email protected] σχετικά με επικείμενη διακοπή συνεργασίας ή επαναδιαπραγμάτευσης των όρων συμβολαίου λόγω των τελευταίων γεγονότων που αφορούν την ομάδα του ΠΑΟΚ. Η κατάσταση που επικρατεί στη Β. Ελλάδα και η στάση της Nova μας υποχρεώνει σε άμεσες ενέργειες. Παρακαλώ για την τακτοποίηση του αιτήματος. Δημήτρης Αραμπατζής - συνδρομητής Nova 3play
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Αγαπητή Nova,

Καλησπέρα- έχω στείλει ήδη δύο μηνύματα στο [email protected] σχετικά με επικείμενη διακοπή συνεργασίας ή επαναδιαπραγμάτευσης των όρων συμβολαίου λόγω των τελευταίων γεγονότων που αφορούν την ομάδα του ΠΑΟΚ. Η κατάσταση που επικρατεί στη Β. Ελλάδα και η στάση της Nova μας υποχρεώνει σε άμεσες ενέργειες. Παρακαλώ για την τακτοποίηση του αιτήματος. Δημήτρης Αραμπατζής - συνδρομητής Nova 3play

Καλησπέρα TPManager,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσία σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support