*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,186
Καλημέρα kwsf,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

nick73

New member
20 December 2010
20
Καλημερα σας σημερα ενεργοποιηθηκε φραγη στη γραμμη μου ενω μεσα απο το my account ο λαγαριασμος δειχνει οτι ληγει 22/3 και οταν παταω να πληρωθει μου βγαζει οτι δεν υπαρχουν λογαριασμοι προς πληρωμη, οποτε γιατι η φραγη?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,186
Καλημέρα nick73,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

mindscape

Established Member
14 August 2007
230
Ακολουθεί το ιστορικό από την πρόσφατη ταλαιπωρία από την εταιρεία.

Σκοπός μου δεν ειναι να διαπομπεύσω, σκοπός μου είναι να γίνει ανάληψη ευθύνης από την εταιρεία, να αναγνωρίσει ότι με 100% δική της υπαιτιότητα ταλαιπωρήθηκα. Ότι φταίει ο ΤΑΔΕ και ότι η εταιρεία θα ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ.

Ιστορικό: Πελάτης NOVA καλοπληρωτής μέχρι κεραίας από το 2013 με διάφορα πακέτα τηλεόρασης και τηλεφωνίας. Στην τηλεόραση χρήστης προπληρωμένου πακέτου κάθε χρόνο 330+ ευρώ μπροστά. Λήξη προηγούμενου συμβολαίου 1/2021 με ένα μήνα δώρο, άρα 2/2021. Πριν την λήξη του πακέτου η εταιρεία ήρθε σε επαφή μαζί μου για να κάνω συμβόλαιο. Τη στιγμή που το προπληρωμένο είναι εδώ και 2 χρόνια πολύ πιο ακριβό από τις τιμές συμβολαίου, αποφάσισα να συμφωνήσω σε διετές συμβόλαιο στις αρχές του Γενάρη με ισχύ από 1/2/2021. Η κάρτα πληρωμής είχε λήξει οπότε έσπευσα άμεσα σε κατάστημα να δηλώσω καινούρια από αρχές του Γενάρη για να μην έχω θέματα με φραγές και ταλαιπωρία. Από το κατάστημα με ενημέρωσαν ότι ο 1ος λογαριασμός θα πληρωθεί κανονικά από την κάρτα. Την ίδια στιγμή (20 μέρες πριν λήξει ο δωρεάν μήνας μου) στο nova.gr δεν έλεγε τι ποσό θα χρεωθεί, το nova.gr έλεγε ότι θα χρεωθώ 330 ευρώ (σαν να ίσχυε ακόμα το προπληρωμένο). Σε αλλεπάλληλες επικοινωνίες με το chat μου είπαν ότι έχουν τεχνικό πρόβλημα και θα πρέπει να περιμένω να αλλάξει η καρτέλα μου (από προπληρωμένο σε συμβόλαιο). Αυτό δεν έγινε ποτέ και έμπαινα ανά 3 μέρες στο chat να τους εφιστήσω την προσοχή ότι δεν άλλαξε η καρτέλα και δε θέλω να χρεωθώ 330 ευρώ, αλλά τα 19.90 (1ος μήνας συμβολαίου). Καταλήξαμε να μου προτείνουν ότι επειδή δε μπορούν να αλλάξουν την καρτέλα (!) και επειδή θα χρεωθώ αυτόματα τέλη Γενάρη 330 ευρώ, να κάνω φραγή πληρωμής μέσα τράπεζας, κάτι που αναγκάστηκα να κάνω και δεν χρεώθηκα το ποσό. Η καρτέλα άλλαξε αρχές Φλεβάρη, ένα μήνα μετά την αλλάγη συμβολαίου μου. Και έβγαλε μια πληρωμή 40.50 ευρώ (2 μήνες αντί ένας, αλλά το παραβλέπω αυτό, δε με ένοιαξε). Μόλις είδα το χρεώσιμο ποσό μπήκα εκ νέου στην εξυπηρέτηση πελατών, για να διαβεβαιωθώ ότι το ποσό θα πληρωθεί κανονικά από την κάρτα τέλη Φλεβάρη. Προκαταβολικά δηλαδή. Προς τα τέλη Φλεβάρη, βλέπω ότι το ποσό δε χρεώθηκε και ξαναμπαίνω στο chat να ρωτησω γιατι εγινε αυτο και οτι δε θελω να εχω φραγη και τελωσπαντων γιατι δε με χρεωνετε (πελατης παρακαλαει εταιρεια να την πληρωσει γιατι δε θελει να εχει φραγη προκαταβολικα). Μου ειπαν οτι δε θα εχω φραγη. Φτάνουμε αρχές Μάρτη που βγαίνει και ο επόμενος λογαριασμός και το υπόλοιπο των 40.50 εξακολουθεί να υπάρχει. Ξαναμπαίνω στο chat και τους λεω το ιστορικο και τους λεω οτι δε θελω να εχω φραγη, γιατι δεν το χρεωνετε. Μου λενε κατα λεξη οτι δε θα εχω φραγη και οτι θα το ξαναδουνε το θεμα και θα με παρουν τηλεφωνο την επομενη (αποτι καταλαβα για να χρεωθει το ποσο και να τελειωνουμε τελωσπαντων). Δεν έχω καμια κληση την επομενη, ουτε τη μεθεπομενη και μπαινω σημερα να δω nova (4 μερες μετά την τελευταία ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΗ επικοινωνια μου με την εταιρεια, χωρις προειδοποιηση για φραγη στο ενδιαμεσο) και βλεπω οτι το πακετο μου εχει ΦΡΑΓΕΙ. Προσπαθωντας να οπλιστω με οτι ψυχραιμια μπορουσα να βρω μπηκα στο chat να διευθετηθει το θεμα και να γινει αρση της απροειδοποιητης φραγης. Εν τελει αναγκαστηκα να πληρωσω το ποσο (λες και το απεφευγα τοσο καιρο - πρακτικα παρακαλαγα) με αλλη καρτα μεσα απο το σαιτ και κάποια λεπτά μετά επανήλθε η εικόνα μου.

Δεν ειναι η 1η φορά που έχω ταλαιπωρηθεί από την εταιρεία. Ξέροντας το αυτό, ξόδεψα χρόνο και ενέργεια ΑΥΤΟΒΟΥΛΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ, για να μην εχω κανενα θεμα με το πακετο μου. Παρόλα αυτά και χωρίς να έχω την παραμικρή ευθύνη, ταλαιπωρήθηκα και έχασα κιάλλο πολύτιμο χρόνο και ενέργεια. Αυτό που θέλω είναι η εταιρεία να κάνει κάτι για το θέμα της εξυπηρέτησης και να αναλάβει την ευθύνη για αυτό που μου συνέβη και κυρίως να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών της (αλλα λενε τη μια στιγμη, αλλα την αλλη, λενε θα σε παρουν και δε σε παιρνουν, δινουν μη ξεκαθαρες απαντησεις, οι καρτελες δεν ανανεωνονται γρηγορα στο σαιτ και και και) όπως και το ζήτημα με τις φραγές ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, πραγμα απαράδεκτο.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,186
Ακολουθεί το ιστορικό από την πρόσφατη ταλαιπωρία από την εταιρεία.

Σκοπός μου δεν ειναι να διαπομπεύσω, σκοπός μου είναι να γίνει ανάληψη ευθύνης από την εταιρεία, να αναγνωρίσει ότι με 100% δική της υπαιτιότητα ταλαιπωρήθηκα. Ότι φταίει ο ΤΑΔΕ και ότι η εταιρεία θα ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ.

Ιστορικό: Πελάτης NOVA καλοπληρωτής μέχρι κεραίας από το 2013 με διάφορα πακέτα τηλεόρασης και τηλεφωνίας. Στην τηλεόραση χρήστης προπληρωμένου πακέτου κάθε χρόνο 330+ ευρώ μπροστά. Λήξη προηγούμενου συμβολαίου 1/2021 με ένα μήνα δώρο, άρα 2/2021. Πριν την λήξη του πακέτου η εταιρεία ήρθε σε επαφή μαζί μου για να κάνω συμβόλαιο. Τη στιγμή που το προπληρωμένο είναι εδώ και 2 χρόνια πολύ πιο ακριβό από τις τιμές συμβολαίου, αποφάσισα να συμφωνήσω σε διετές συμβόλαιο στις αρχές του Γενάρη με ισχύ από 1/2/2021. Η κάρτα πληρωμής είχε λήξει οπότε έσπευσα άμεσα σε κατάστημα να δηλώσω καινούρια από αρχές του Γενάρη για να μην έχω θέματα με φραγές και ταλαιπωρία. Από το κατάστημα με ενημέρωσαν ότι ο 1ος λογαριασμός θα πληρωθεί κανονικά από την κάρτα. Την ίδια στιγμή (20 μέρες πριν λήξει ο δωρεάν μήνας μου) στο nova.gr δεν έλεγε τι ποσό θα χρεωθεί, το nova.gr έλεγε ότι θα χρεωθώ 330 ευρώ (σαν να ίσχυε ακόμα το προπληρωμένο). Σε αλλεπάλληλες επικοινωνίες με το chat μου είπαν ότι έχουν τεχνικό πρόβλημα και θα πρέπει να περιμένω να αλλάξει η καρτέλα μου (από προπληρωμένο σε συμβόλαιο). Αυτό δεν έγινε ποτέ και έμπαινα ανά 3 μέρες στο chat να τους εφιστήσω την προσοχή ότι δεν άλλαξε η καρτέλα και δε θέλω να χρεωθώ 330 ευρώ, αλλά τα 19.90 (1ος μήνας συμβολαίου). Καταλήξαμε να μου προτείνουν ότι επειδή δε μπορούν να αλλάξουν την καρτέλα (!) και επειδή θα χρεωθώ αυτόματα τέλη Γενάρη 330 ευρώ, να κάνω φραγή πληρωμής μέσα τράπεζας, κάτι που αναγκάστηκα να κάνω και δεν χρεώθηκα το ποσό. Η καρτέλα άλλαξε αρχές Φλεβάρη, ένα μήνα μετά την αλλάγη συμβολαίου μου. Και έβγαλε μια πληρωμή 40.50 ευρώ (2 μήνες αντί ένας, αλλά το παραβλέπω αυτό, δε με ένοιαξε). Μόλις είδα το χρεώσιμο ποσό μπήκα εκ νέου στην εξυπηρέτηση πελατών, για να διαβεβαιωθώ ότι το ποσό θα πληρωθεί κανονικά από την κάρτα τέλη Φλεβάρη. Προκαταβολικά δηλαδή. Προς τα τέλη Φλεβάρη, βλέπω ότι το ποσό δε χρεώθηκε και ξαναμπαίνω στο chat να ρωτησω γιατι εγινε αυτο και οτι δε θελω να εχω φραγη και τελωσπαντων γιατι δε με χρεωνετε (πελατης παρακαλαει εταιρεια να την πληρωσει γιατι δε θελει να εχει φραγη προκαταβολικα). Μου ειπαν οτι δε θα εχω φραγη. Φτάνουμε αρχές Μάρτη που βγαίνει και ο επόμενος λογαριασμός και το υπόλοιπο των 40.50 εξακολουθεί να υπάρχει. Ξαναμπαίνω στο chat και τους λεω το ιστορικο και τους λεω οτι δε θελω να εχω φραγη, γιατι δεν το χρεωνετε. Μου λενε κατα λεξη οτι δε θα εχω φραγη και οτι θα το ξαναδουνε το θεμα και θα με παρουν τηλεφωνο την επομενη (αποτι καταλαβα για να χρεωθει το ποσο και να τελειωνουμε τελωσπαντων). Δεν έχω καμια κληση την επομενη, ουτε τη μεθεπομενη και μπαινω σημερα να δω nova (4 μερες μετά την τελευταία ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΗ επικοινωνια μου με την εταιρεια, χωρις προειδοποιηση για φραγη στο ενδιαμεσο) και βλεπω οτι το πακετο μου εχει ΦΡΑΓΕΙ. Προσπαθωντας να οπλιστω με οτι ψυχραιμια μπορουσα να βρω μπηκα στο chat να διευθετηθει το θεμα και να γινει αρση της απροειδοποιητης φραγης. Εν τελει αναγκαστηκα να πληρωσω το ποσο (λες και το απεφευγα τοσο καιρο - πρακτικα παρακαλαγα) με αλλη καρτα μεσα απο το σαιτ και κάποια λεπτά μετά επανήλθε η εικόνα μου.

Δεν ειναι η 1η φορά που έχω ταλαιπωρηθεί από την εταιρεία. Ξέροντας το αυτό, ξόδεψα χρόνο και ενέργεια ΑΥΤΟΒΟΥΛΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ, για να μην εχω κανενα θεμα με το πακετο μου. Παρόλα αυτά και χωρίς να έχω την παραμικρή ευθύνη, ταλαιπωρήθηκα και έχασα κιάλλο πολύτιμο χρόνο και ενέργεια. Αυτό που θέλω είναι η εταιρεία να κάνει κάτι για το θέμα της εξυπηρέτησης και να αναλάβει την ευθύνη για αυτό που μου συνέβη και κυρίως να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών της (αλλα λενε τη μια στιγμη, αλλα την αλλη, λενε θα σε παρουν και δε σε παιρνουν, δινουν μη ξεκαθαρες απαντησεις, οι καρτελες δεν ανανεωνονται γρηγορα στο σαιτ και και και) όπως και το ζήτημα με τις φραγές ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, πραγμα απαράδεκτο.

Καλησπέρα mindscape,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,186
Καλησπέρα polakis,

Η εταιρεία εφαρμόζει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να συμμορφώνεται με την εθνική και την ευρωπαϊκή νομοθεσία, να διασφαλίζει την ακεραιότητα και την ασφάλεια του δικτύου της και των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω αυτού.
Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε πως από την πλευρά της εταιρίας, δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός στην ταχύτητα που επιτυγχάνεται και σε κάθε περίπτωση, εφόσον διαπιστωθεί απόκλιση μεταξύ της πραγματικής απόδοσης της ποιότητας σύνδεσης στο Διαδίκτυο και της εκτίμησης της ελάχιστης ταχύτητας που που ορίζεται για την εκάστοτε υπηρεσία σύμφωνα και, με την εθνική ή ευρωπαϊκή νομοθεσία, η εταιρία μας δρομολογεί όλες τις απαιτούμενες ενέργειες.

Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι να διασφαλίσει ότι όλοι οι συνδρομητές της απολαμβάνουν υπηρεσίες με την καλύτερη δυνατή ποιότητα, χωρίς διακρίσεις και δεν βασίζονται σε εμπορικά κριτήρια.

Κώστας, Nova Support
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,552
Καλησπέρα polakis,

Η εταιρεία εφαρμόζει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να συμμορφώνεται με την εθνική και την ευρωπαϊκή νομοθεσία, να διασφαλίζει την ακεραιότητα και την ασφάλεια του δικτύου της και των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω αυτού.
Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε πως από την πλευρά της εταιρίας, δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός στην ταχύτητα που επιτυγχάνεται και σε κάθε περίπτωση, εφόσον διαπιστωθεί απόκλιση μεταξύ της πραγματικής απόδοσης της ποιότητας σύνδεσης στο Διαδίκτυο και της εκτίμησης της ελάχιστης ταχύτητας που που ορίζεται για την εκάστοτε υπηρεσία σύμφωνα και, με την εθνική ή ευρωπαϊκή νομοθεσία, η εταιρία μας δρομολογεί όλες τις απαιτούμενες ενέργειες.

Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι να διασφαλίσει ότι όλοι οι συνδρομητές της απολαμβάνουν υπηρεσίες με την καλύτερη δυνατή ποιότητα, χωρίς διακρίσεις και δεν βασίζονται σε εμπορικά κριτήρια.

Κώστας, Nova Support

Ευχαριστω πολυ για την generic απαντηση που μου δωσατε, καλυφθηκα. Δωστε τωρα στους τεχνικους σας και αυτη την φωτο την σημερινη, γιατι εκλεισε απο διακοπη ρευματος το ρουτερ μου. Απο 103mbps, επεσα παλι στα 80. Ξερω ξερω να δω την καλωδιωση μου...Κριμα, πραγματικα

nova100.jpg
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,186
Ευχαριστω πολυ για την generic απαντηση που μου δωσατε, καλυφθηκα. Δωστε τωρα στους τεχνικους σας και αυτη την φωτο την σημερινη, γιατι εκλεισε απο διακοπη ρευματος το ρουτερ μου. Απο 103mbps, επεσα παλι στα 80. Ξερω ξερω να δω την καλωδιωση μου...Κριμα, πραγματικα

View attachment 177987

Καλησπέρα polakis,

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως η ταχύτητα συγχρονισμού που επιτυγχάνεται σύμφωνα με το screenshot που μας επισυνάπτεις, είναι εντός αποδεκτών τιμών.

Κώστας, Nova Support
 

hlemp

New member
24 August 2011
60
Καλησπέρα, θα μπορούσατε να επικοινωνήσουμε σε μήνυμα για θέμα σχετικά με τις υπηρεσίες σας;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,186
Καλησπέρα, θα μπορούσατε να επικοινωνήσουμε σε μήνυμα για θέμα σχετικά με τις υπηρεσίες σας;
Καλησπέρα hlemp,

Βεβαίως! Ενημέρωσέ μας σε προσωπικό μήνυμα με το ζήτημα που επιθυμείς, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε.

Γιώργος, Nova Support
 

geokap951

New member
30 June 2013
70
Καλημέρα, μπορεί να με καλέσει κάποιος εκπρόσωπος για μία προσφορά. Θα ήθελα να προσθέσω το sports pack στο πακέτο μου. Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,186
Καλημέρα geokap951,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

mitnik

Established Member
20 June 2006
257
Τον επόμενο μήνα λήγει η δέσμευση μου.
Ευχαρίστως να ανανεώσω και να δεσμευτώ ξανά με μια καλή προσφορά... και γιατί όχι να αναβαθμίσω τις υπηρεσίες μου...
Πάντα με μια καλή προσφορά.
Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,186
Τον επόμενο μήνα λήγει η δέσμευση μου.
Ευχαρίστως να ανανεώσω και να δεσμευτώ ξανά με μια καλή προσφορά... και γιατί όχι να αναβαθμίσω τις υπηρεσίες μου...
Πάντα με μια καλή προσφορά.
Ευχαριστώ.
Καλησπέρα mitnik,

σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

mitnik

Established Member
20 June 2006
257
Ευχαριστώ πολύ το support για την άμεση ανταπόκριση και προώθηση του αιτήματος μου.
Τελικά δεν τα βρήκαμε για την ανανέωση αλλά δεν έχει σημασία.
Το αφήσαμε έτσι και θα δούμε στο μέλλον....να ξεκαθαρίσει και η superleague.

Ευχαριστώ και πάλι.
Συνεχίστε την πολύ καλή δουλειά που κάνετε εδώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,186
Σ' ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια mitnik! Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

dimtz

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,631
Καλησπερα support ,θα δωσετε κανα ρουτερ της προκοπης μηπως και μπορεσουμε να κανουμε μαθημα και εμεις; εχουμε τα δικα μας προβληματα πρεπει να αντιμετοπισουμε και τα δικα σας ,φτανει πια, οχι ,δεν μπαινω ξανα να κανω τις παιδικες ρυθμισεις που μου λετε καθε λιγο και λιγακι ,βαρεθηκα ,το προβλημα ειναι και παραμενει στο wifi ,το ρουτερ ειναι το εξης ZXHN H267N V1.0 V1.0.0_GR5.1T16 , μην με αναγκασετε να διακοψω προωρα ,κουραστηκαμε ολοι στην οικογενεια ,δεν παει αλλο
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,186
Καλησπέρα dimtz,

θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου καθώς και με το ζήτημα που παρουσιάζεται, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

johnar84

Senior Member
1 July 2011
301
καλημερα και για αρχη συγνωμη για το σεντονι.

Σημερα χαθηκε και για εμενα η λογικη οσων αφορα την τιμολογιακη πολιτικη σας.

Πολυ καιρο τωρα εχω υπηρεσιες 3 play απο την εταιρια, απο το 2015 σε αλλο νουμερο , απο το 2018 εως τωρα στον αριθμο του σπιτιου μου και μια υπηρεσια sport Pack που ακομα ειναι ενεργη και την εχω μεταβιβασει στο ονομα της συζυγου μου.
Την τρεχουσα περιοδο και για τα τελευταια 2 χρονια διαμενω εκτος Αθηνων , σε νησι (Παρο) οπου χρησιμοποιω την υπηρεσια τηλεορασης εχω οι γονεις μου στην αθηνα χρησιμοποιουν τα υπολοιπα.
Μετα απο αρκετες συζητησεις με τους δικου μου , εξεταζεται το σεναριο μετα το σκασιμο της πανδυμιας, να μετακομισουν μαζι μας. Εδω ξεκινα η παρανοια.

Καλω το CC και ρωτω τι γινεται. Αρχικα με ενημερωνουν οτι (προφανως) στο νησι δεν υπαρχει υπηρεσια και οτι η γραμμη θα πρεπει να καταργηθει , με ποινη !!!!

Πανω στην συζητηση αναφερω οτι δεν ειναι υπαιτιοτητα μου που μετακομιζουμε και η εταιρια δεν δινει παροχη εκει , επισης ενημερωνω οτι δεν εχω προβλημα με την εταιρια και οτι θα ηθελα να συνεχισουμε την συνεργασια μας οσων αφορα το κομματι της τηλεορασης αφου ειναι full pack και ρωτησα εαν μπορει να αποσχιστει η τηλεφωνια και να μεινει η TV. Με τα απο αναμονη μου λενε οτι τελικα εαν προχωρισω , δεν θα πληρωσω ποινη μεν, αποσχιση δεν γινεται και εαν θελω TV θα ξαναενεργοποιηθει η υπηρεσια στον ιδιο δεκτη και στην τιμη τιμοκαταλογου...!!!

Φυσικα στην ερωτηση εαν ειναι σωστο να με πετανε ετσι σαν πελατη, γιατι τιμολογιακα απο μια τιμη για ολα 39.90 παω στα 31 μονο για την τηλεοραση επειδη εκανα το λαθος να μετακομισω καπου που δεν εχει δικτυο η Nova... δεν πηρα απαντηση.

Ερωτω λοιπον γιατι δεν διευκολυνεται εναν συνδομητη σας που αντι να σας παρατησει και να φυγει , ζητα την βοηθεια σας και αντι να του κανετε εστω μια πιο προνομιακή τιμη στο ονομα τις 6ετης συνεργασιας σας και εσεις τον αντιμετωπιζεται σαν καποιος νεο πελατη?

Για τη εταιρια ειναι απείθεια προς το προσωπο της να θελει ο συνδρομητης να μετακομισει ωστε να αξιζει τετοια απαξιωσει?

Η αξίωσή μου περα απο λιγο σεβασμο (κριμα που ενας πελατης που δεν σας εχει αφησει ποτε απληρωτους να τον ζητα και οχι να τον παιρνει by default) ειναι να μπορεσει να γινει με κάποιον τροπο ο διαχωρισμος τηλεφωνου + ιντερνετ με την TV η οποια να ειναι σε συμφερουσα τιμη και κατω εννοειται απο τα 29 ευρω (χωρις φορο) που δινεται απο της προωθητικες εταιριες σας (ας πουμε οτι 25 ευρω ΜΕ τον φορο υπολογισμενο ειναι καλα) και στην συνεχεια να παραμεινει στο τηλεφωνο και το ιντερνερτ σε αλλο λογαριασμο (σε μια τιμη προσφορας 20,9 ειναι επισης καλα που βλεπω απο προωθητικες) μεχρι αν αποφασιστει εαν θα γινει η μετακομιση (ενα δεν γινει κερδος για εσας).

Τυπικα εαν δεν γινει η μετακομηση σας προτεινω να αποσυσχετισετε ενα προϊόν για το οποιο σας δινω 39,9 ευρω για να σας δινω 45 ευρω . Για να βαλουμε την αντιδιαστολη εαν γινει η μετακομιση τοτε απο 39.9 ευρω θα πηγαιναμε στο τιποτα.

*Σε αυτο το σημειο θα ηθελα να πρωτα να ευχαριστησω του εκπροσωπους τις εταιριας στο φορουμ καθως όποτε τους εχω χρειαστει ηταν εκει, ασχέτως με την εκβαση του συγκεκριμενου θεματος.


Ευχαρισω για τον χρονο σας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,186
Καλημέρα johnar84,

Αρχικά σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Σκοπός μας είναι να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να βοηθάμε σε οτιδήποτε προκύψει στον βαθμό του εφικτού.

Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι σύμφωνα με τους όρους λειτουργίας του forum η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (13831 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά. Επιπλέον οι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι εδώ για να βοηθήσουν να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένα μέλος του avclub.gr, και όχι για θέματα που άπτονται επιλογών γενικότερης πολιτικής, σε διοικητικό επίπεδο της εταιρείας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία 3play, αφορά σε συνδυαστική υπηρεσία τηλεφωνίας, Internet και τηλεόρασης και πρέπει όλες οι υπηρεσίες να λειτουργούν στην δηλωθείσα διεύθυνση ενεργοποίησης της υπηρεσίας. Επιπροσθέτως θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι το Τέλος Συνδρομητικής Τηλεόρασης έχει ανασταλεί βάσει νόμου, για το χρονικό διάστημα 1/10/2020 μέχρι 30/9/2021 συνεπώς οι νέες και υφιστάμενες προσφορές μας δεν το συμπεριλαμβάνουν.

Σύμφωνα και με την ενημερώση που έλαβες τηλεφωνικά από το αρμόδιο τμήμα μας σε περίπτωση που επιθυμείς να μετατραπεί η 3play υπηρεσία σου σε 2play,και να ενεργοποιηθεί νέα υπηρεσία τηλεόρασης σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο, μπορείς να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να δρομολογήσουμε αντίστοιχο αίτημα;

Γεωργία, Nova Support