Ακολουθεί το ιστορικό από την πρόσφατη ταλαιπωρία από την εταιρεία.
Σκοπός μου δεν ειναι να διαπομπεύσω, σκοπός μου είναι να γίνει ανάληψη ευθύνης από την εταιρεία, να αναγνωρίσει ότι με 100% δική της υπαιτιότητα ταλαιπωρήθηκα. Ότι φταίει ο ΤΑΔΕ και ότι η εταιρεία θα ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ.
Ιστορικό: Πελάτης NOVA καλοπληρωτής μέχρι κεραίας από το 2013 με διάφορα πακέτα τηλεόρασης και τηλεφωνίας. Στην τηλεόραση χρήστης προπληρωμένου πακέτου κάθε χρόνο 330+ ευρώ μπροστά. Λήξη προηγούμενου συμβολαίου 1/2021 με ένα μήνα δώρο, άρα 2/2021. Πριν την λήξη του πακέτου η εταιρεία ήρθε σε επαφή μαζί μου για να κάνω συμβόλαιο. Τη στιγμή που το προπληρωμένο είναι εδώ και 2 χρόνια πολύ πιο ακριβό από τις τιμές συμβολαίου, αποφάσισα να συμφωνήσω σε διετές συμβόλαιο στις αρχές του Γενάρη με ισχύ από 1/2/2021. Η κάρτα πληρωμής είχε λήξει οπότε έσπευσα άμεσα σε κατάστημα να δηλώσω καινούρια από αρχές του Γενάρη για να μην έχω θέματα με φραγές και ταλαιπωρία. Από το κατάστημα με ενημέρωσαν ότι ο 1ος λογαριασμός θα πληρωθεί κανονικά από την κάρτα. Την ίδια στιγμή (20 μέρες πριν λήξει ο δωρεάν μήνας μου) στο nova.gr δεν έλεγε τι ποσό θα χρεωθεί, το nova.gr έλεγε ότι θα χρεωθώ 330 ευρώ (σαν να ίσχυε ακόμα το προπληρωμένο). Σε αλλεπάλληλες επικοινωνίες με το chat μου είπαν ότι έχουν τεχνικό πρόβλημα και θα πρέπει να περιμένω να αλλάξει η καρτέλα μου (από προπληρωμένο σε συμβόλαιο). Αυτό δεν έγινε ποτέ και έμπαινα ανά 3 μέρες στο chat να τους εφιστήσω την προσοχή ότι δεν άλλαξε η καρτέλα και δε θέλω να χρεωθώ 330 ευρώ, αλλά τα 19.90 (1ος μήνας συμβολαίου). Καταλήξαμε να μου προτείνουν ότι επειδή δε μπορούν να αλλάξουν την καρτέλα (!) και επειδή θα χρεωθώ αυτόματα τέλη Γενάρη 330 ευρώ, να κάνω φραγή πληρωμής μέσα τράπεζας, κάτι που αναγκάστηκα να κάνω και δεν χρεώθηκα το ποσό. Η καρτέλα άλλαξε αρχές Φλεβάρη, ένα μήνα μετά την αλλάγη συμβολαίου μου. Και έβγαλε μια πληρωμή 40.50 ευρώ (2 μήνες αντί ένας, αλλά το παραβλέπω αυτό, δε με ένοιαξε). Μόλις είδα το χρεώσιμο ποσό μπήκα εκ νέου στην εξυπηρέτηση πελατών, για να διαβεβαιωθώ ότι το ποσό θα πληρωθεί κανονικά από την κάρτα τέλη Φλεβάρη. Προκαταβολικά δηλαδή. Προς τα τέλη Φλεβάρη, βλέπω ότι το ποσό δε χρεώθηκε και ξαναμπαίνω στο chat να ρωτησω γιατι εγινε αυτο και οτι δε θελω να εχω φραγη και τελωσπαντων γιατι δε με χρεωνετε (πελατης παρακαλαει εταιρεια να την πληρωσει γιατι δε θελει να εχει φραγη προκαταβολικα). Μου ειπαν οτι δε θα εχω φραγη. Φτάνουμε αρχές Μάρτη που βγαίνει και ο επόμενος λογαριασμός και το υπόλοιπο των 40.50 εξακολουθεί να υπάρχει. Ξαναμπαίνω στο chat και τους λεω το ιστορικο και τους λεω οτι δε θελω να εχω φραγη, γιατι δεν το χρεωνετε. Μου λενε κατα λεξη οτι δε θα εχω φραγη και οτι θα το ξαναδουνε το θεμα και θα με παρουν τηλεφωνο την επομενη (αποτι καταλαβα για να χρεωθει το ποσο και να τελειωνουμε τελωσπαντων). Δεν έχω καμια κληση την επομενη, ουτε τη μεθεπομενη και μπαινω σημερα να δω nova (4 μερες μετά την τελευταία ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΗ επικοινωνια μου με την εταιρεια, χωρις προειδοποιηση για φραγη στο ενδιαμεσο) και βλεπω οτι το πακετο μου εχει ΦΡΑΓΕΙ. Προσπαθωντας να οπλιστω με οτι ψυχραιμια μπορουσα να βρω μπηκα στο chat να διευθετηθει το θεμα και να γινει αρση της απροειδοποιητης φραγης. Εν τελει αναγκαστηκα να πληρωσω το ποσο (λες και το απεφευγα τοσο καιρο - πρακτικα παρακαλαγα) με αλλη καρτα μεσα απο το σαιτ και κάποια λεπτά μετά επανήλθε η εικόνα μου.
Δεν ειναι η 1η φορά που έχω ταλαιπωρηθεί από την εταιρεία. Ξέροντας το αυτό, ξόδεψα χρόνο και ενέργεια ΑΥΤΟΒΟΥΛΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ, για να μην εχω κανενα θεμα με το πακετο μου. Παρόλα αυτά και χωρίς να έχω την παραμικρή ευθύνη, ταλαιπωρήθηκα και έχασα κιάλλο πολύτιμο χρόνο και ενέργεια. Αυτό που θέλω είναι η εταιρεία να κάνει κάτι για το θέμα της εξυπηρέτησης και να αναλάβει την ευθύνη για αυτό που μου συνέβη και κυρίως να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών της (αλλα λενε τη μια στιγμη, αλλα την αλλη, λενε θα σε παρουν και δε σε παιρνουν, δινουν μη ξεκαθαρες απαντησεις, οι καρτελες δεν ανανεωνονται γρηγορα στο σαιτ και και και) όπως και το ζήτημα με τις φραγές ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, πραγμα απαράδεκτο.
Καλησπέρα polakis,
Η εταιρεία εφαρμόζει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να συμμορφώνεται με την εθνική και την ευρωπαϊκή νομοθεσία, να διασφαλίζει την ακεραιότητα και την ασφάλεια του δικτύου της και των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω αυτού.
Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε πως από την πλευρά της εταιρίας, δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός στην ταχύτητα που επιτυγχάνεται και σε κάθε περίπτωση, εφόσον διαπιστωθεί απόκλιση μεταξύ της πραγματικής απόδοσης της ποιότητας σύνδεσης στο Διαδίκτυο και της εκτίμησης της ελάχιστης ταχύτητας που που ορίζεται για την εκάστοτε υπηρεσία σύμφωνα και, με την εθνική ή ευρωπαϊκή νομοθεσία, η εταιρία μας δρομολογεί όλες τις απαιτούμενες ενέργειες.
Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι να διασφαλίσει ότι όλοι οι συνδρομητές της απολαμβάνουν υπηρεσίες με την καλύτερη δυνατή ποιότητα, χωρίς διακρίσεις και δεν βασίζονται σε εμπορικά κριτήρια.
Κώστας, Nova Support
Ευχαριστω πολυ για την generic απαντηση που μου δωσατε, καλυφθηκα. Δωστε τωρα στους τεχνικους σας και αυτη την φωτο την σημερινη, γιατι εκλεισε απο διακοπη ρευματος το ρουτερ μου. Απο 103mbps, επεσα παλι στα 80. Ξερω ξερω να δω την καλωδιωση μου...Κριμα, πραγματικα
View attachment 177987
Καλησπέρα mitnik,Τον επόμενο μήνα λήγει η δέσμευση μου.
Ευχαρίστως να ανανεώσω και να δεσμευτώ ξανά με μια καλή προσφορά... και γιατί όχι να αναβαθμίσω τις υπηρεσίες μου...
Πάντα με μια καλή προσφορά.
Ευχαριστώ.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.